SINKKULUUKKU

Back to häröily O

on se kumma, että sinkkuna sitä vaan jotenki ihmeellisesti kämppä muuttuu sellaseks epämääräseks tavaroiden ja asioiden säilytysluukuks ja jotenki kummallisesti siivous ei välttämättä oo se asia, jota miettii .. ennenku pääsy sängyltä ikkunalle estyy

aaargh, pitäis kyl ruveta siivoon

[q]mayah, 3.7.2005 21:41:
---
juGis, 3.7.2005 21:40:
halipula

---

*hali**hali**hali**hali**hali*
[/q]

kiitsa

*sydän*

[q]siveys, 13.1.2009 22:01:
---

Mitäs ihmiset noin muuten ovat mieltä parin/seuran/viihteen/whatever hakemisesta internetin välityksellä? Itse en ole kuin käynyt välillä katselemassa kavereiden itsestään jättämiä ilmoituksia tai ilmoituksia, joihin kaverit on vastanneet, enkä täten siis voi oikein sanoa mitään todellisuudesta ( jonka olen kuullut välillä olevan aika karmiva :/ ).
[/q]

Onko jotain muitakin tapoja :)

Niin nyt tarkoitat siis vain ilmoituksia jossaki deitti.xxx sivustoilla, klubitusta ei lasketa eikä galtsua tms "yhteisöpalveluja" internetissä?

Mulla ainakin ihmissuhteet vetää sellasta aika perus kuvioo, jossa suhteen jälkeen on onnellinen sinkkuna tietyn aikaa (n.6kk), jonka jälkeen rupeen haikailemaan suhteeseen, tai ehkä tarkemmin sanottuna sellaiseen tilanteeseen, jossa voin antaa rakkautta ja myös vastaanottaa sitä. Tämä ei välttämättä ehkä tarkota seurustelu-suhdetta, mutta jotain sellasta, jossa itse olen tyytyväinen (yleensä kylläkin juuri seurustelu-suhdetta, vastakkaisen sukupuolen kanssa).

Tämä johtunee siitä, että on jollain tasolla ihmissuhde -riippuvainen yksilö, tai ehkä paremmin sanottuna sellainen ihminen, joka haluaa jakaa elämän toisen ihmisen kanssa. Jotkut ehkä sanovat, etten ole yhtään itsenäinen, enkä osaa olla onnellinen elämääni yksin, joka pitänee kai sitten paikkansa osaksi, mutta pointtina kai tässä on se, että suurin osa ihmisistä vaan hakeutuu tälläisiin suhteisiin, joissa voi tuntea itsensä hyväksytyksi, turvalliseksi ja rakastetuksi. Tapahtuu se sitten heti suhteen jälkeen, tai pari vuotta sen päättymisestä.

Ihmissuhteita on kyllä oppinut hyvin paljon näiden omien seurustelu-suhteiden kautta, vaikka sitä edelleenkin tuntuu tekevän niitä virheitä. Yhtään suhdetta on kylläkään kadu, onhan sitä tullut tutustuttua ihaniin ihmisiin, mutta joskus tuntuu siltä, että miksi helvetissä piti ihan suhteeseen ruveta, eiks tutustua voi ihan ilman suhdettakin.. Aaargh.. Onneks sitä sentään nykyään "jo" tietää, minkälaisen kumppanin sitä elämäänsä haluais, ettei tarvii enää säätää ja "kokeilla". Taino, ehkä mä nämäkin sanat perun sitten kun ihastun johonkin täysin omien speksien ulkopuolelle menevään tytsyyn. :P

Ja yks pointti tuli kanssa esiin: mihin asti sitä on valmis venymään suhteessa ja sen rakentamisessa? Tähän kysymykseen kai voi vastata näin: jos (aikuisten) oikeesti rakastaa toista ihmistä, niin kyllä sen eteen voi tehdä aivan mitä vaan.. ja jos näin asia on, niin sitten en kai oo (aikuisten) oikeesti vielä ketään naista (pl. äiti) rakastanut oikeasti. Joka on kyllä hyvin hämmentävää, jos kelailee sitä tunnetta, mikä on ollut sillä hetkellä kun on seurustellut. Enkä tosta kyllä oo yhtään varma. Itseasissa nyt kyllä perun sanani. :P

Noh, ehkäpä sitä vielä joskus oppii toimimaan ihmissuhteissa "oikein" ja niin, että on jälkeenpäin tyytyväinen päätöksiinsä, loppui se suhde tai ei. Ja ehkä sitä joskus vielä löytää sellaisen ihmisen, jonka kanssa suhde ei ole niin helvetillistä vääntöä ja säätöä..

Olipas sekavaa vuodatus-valitusta. :P Noh, vähän on väsy ja orastava halipula kuikuilee nurkan takaa.

t.JP

ps. Nyt loppu korjailu, koska tästä tulis muuten öbaut 500 rivinen epäselvä vuodatus-ihmissuhde-kirje :D

[q]aada, 11.11.2009 13:41:
---
Genuinex, 10.11.2009 22:05:

Otetaan hypoteettinen tilanne, että vastaan ihannekumppaniasi lähes kaikilta osin ja sinä minun ihannettani. Meidät on siis "luotu toisillemme". Eli ts. olet kiinnostunut minusta, mutta menettelet yllä kuvaamallasi tavalla. Se miksi en lähesty sinua johtuu siitä, että teininä tulin todella loukatuksi jonkun sinua muistuttavan naisen toimesta. Et varsinaisesti ole tämä nainen, mutta joku alitajunnassani varoittaa minua olemaan lähestymättä sinua. Siispä tyydyn vilkuilemaan sinua etäältä ja toivon, että antaisit jonkun merkin, että voin lähestyä sinua. Et näytä kiinnostustasi, etkä tee aloitetta joten alitajuntani tunne vie voiton ja minäkin jätän aloitteen tekemättä. Minua hämmästyttää se, että oletko oikeasti valmis riskeeraamaan elämäsi rakkauden vain sen takia, että "miehen tulee tehdä aloite"?

Itselläni oli nimittäin joku aika sitten tilanne, jossa lähestyin naista, josta olin erittäin paljon kiinnostunut. Hän ei suoranaisesti torjunut minua, mutta jotenkin asetelmasta jäi sellainen tunne, ettei hän ole riittävän kiinnostunut minusta. Jos hän olisikin ollut kiinnostunut minusta, mutta halusi vain esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mitä hän toiminnallaan saavutti? En vain ymmärrä miten tuollainen ajatusmalli voi edistää yhteistä tulevaisuutta?

Miksi miehen tulee osoittaa enemmän kiinnostusta? Eikö tämä ole vallankäyttöä, jolla osoitat miehelle olevasi tätä arvokkaampi. Toimin näin, koska voin, koska minulla on valta päättää meidän yhteisestä tulevaisuudesta, jos et riittävästi osoita kiinnostusta minua kohtaan anti olla. Siitä yhteisestä tulevaisuudesta kun pitäisi päättää yhdessä ja tasa-arvoisesti? Tässä ilmeisesti tullaankin siihen, että moni mies tekee oman päätöksensä yhteisen tulevaisuuden suhteen, anti olla.

---

Kyllä, olen valmis riskeeraamaan rakkauden sen vuoksi, että miehen tulee tehdä aloite. Olen sen verran realisti, etten jäisi tuota pitkäksi aikaa pohtimaan, vaan ajattelisin lähinnä että joko sinä et ollut tarpeeksi kiinnostunut tai sitten et vastaisi kuitenkaan sellaista miestyyppiä, josta itse olen kiinnostunut, kun et tehnyt aloitetta. Ja vaikka nyt päällepäin näyttäisitkin vastaavan täysin mun ns. unelmieni miestä, ajattelisin ettei koko jutusta olisi välttämättä tullut yhtään mitään tai että en olisi edes törmännyt sinuun jos en olisi sattunut tulemaan kyseiseen paikkaan kyseisenä aikana. Enhän nytkään tiedä kuinka monista rakkauksista jään paitsi kun en ole tietyssä paikassa juuri tällä hetkellä. Eli koko juttu ylipäänsä perustuu niin paljon sattumanvaraisuudelle, että olen valmis riskeeraamaan tämän verran, enkä oikeastaan jää koskaan sitä harmittelemaan.

Miehen tulee osoittaa enemmän kiinnostusta ehkä siitä syystä, että miehen kuuluu mielestäni olla se ns. jahtaaja ja naisen jahdattu ja miehen tulee jollain tapaa osoittaa olevansa varteenotettava valinta naiselle, minkä jälkeen nainen tekee lopullisen päätöksensä miehen suhteen. Onhan se toki vallankäyttöä, mutta entäs sitten? Mutta en sano kuitenkaan, että tämän alkuasetelman pitää säilyä täysin muuttumattomana sitä mukaa kun molempien kiinnostus nousee. Voi olla, että ajoittain nainenkin osoittaa enemmän kiinnostusta tai näkee hieman vaivaa, mutta sen tulee kuitenkin vain toimia tavallaan yllykkeenä siihen, että mies tulee entistä kiinnostuneemmaksi.
[/q]

Toi on mun mielestä aika hölmöä ylpeyttä ja naisellista kieroilua. Jos en näe minkäänlaista kiinnostusta naisesta en myöskään jaksa tuhlata aikaa/energiaa sellaiseen. Kyllä parisuhde kuitenkin on kaksisuuntainen tie, jossa molempien tulisi ottaa toisensa huomioon. Tommonen kiinnostuksen kalastelu kuulostaa imo vähän itsekkäältä, mikä taas johtaa mun logiikalla siihen että fuck it. Kyllä maailmasta löytyy yhteistyökykyisempiäkin naisia :-) Mut onnea semmoisen idiootin metsästämiseen joka on valmis seurustelemaan sun ehdoilla :-p

[q]Dana, 20.7.2005 14:16:
---
juGis, 20.7.2005 11:43:
---
TonyAss, 18.7.2005 10:38:
...mitä ihmettä se "villi sinkkuelämä" oikein tarkoittaa?! Ei täällä mun kämpässä ainakaan pyöri puolialastomia naisia, viina ei varsinaisesti virtaa (ainakaan keskellä viikkoa), kaverit ei heräile täältä nurkista...

---

Mä voin tuoda ne puolialastomat naiset ja sen viinan

---

---

ja mä voin olla puolialasti jos annatte tarpeeksi sitä viinaa.. *känni*
...niin tosiaan, ja lupaan herätä nurkasta!
[/q]

Rok. Sovittu. Ei muuta kun bileet pystyyn.

[q]TonyAss, 18.7.2005 10:38:
...mitä ihmettä se "villi sinkkuelämä" oikein tarkoittaa?! Ei täällä mun kämpässä ainakaan pyöri puolialastomia naisia, viina ei varsinaisesti virtaa (ainakaan keskellä viikkoa), kaverit ei heräile täältä nurkista...
[/q]

Mä voin tuoda ne puolialastomat naiset ja sen viinan

[q]inneah, 28.11.2005 10:02:
---
juGis, 27.11.2005 22:31:
*vaihto_luukkua*

---

j-p älä jätä
[/q]

sori, löyty niin luxus leidi, pakko mennä

Mihis mä naista tarviin säätään ja hösläämään mun elämää.. paljon kivempi kun kukaan ei säädä ja höslää mun asioita.

ja meille opetettiin notta miehen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä

.. nimeomaan

[q]Mutta onnea tamperettaren metsästykseen! :)[/q]
Jee! Kiitos

Saa nyt nähdä koska tässä ihan oikeasti saa aikaiseksi tehtyä asian eteen jotain.. Kriisitila ei kuitenkaan ole mitenkään ihan hirveän huutava

Itse asiassa osut aikalailla naulaan. Olen jo alkanut itseni takia tekemään asioille jotain, kuten painolleni. Toisaalta taas en uskalla edes tällä hetkellä sopia mitään ihmissuhteita aiempien kokemusten takia. Polku on hieman tällä hetkellä hukassa ja sitä haen tässä samalla. Silti uskon, että tulen olemaan ikisinkku vaikken niin toivoisi. Ei jaksa uskoa muuhun enää. Tai sitten löydän taas jonkun todella sairaan suhteen.

Kyllä tää ikisinkkuus oikeasti rupeaa joskus tympäsemään, muttei ole paljoa vaihtoehtoakaan ujolla, rumalla ukolla...

Rakas tommib,

Uskon vakaasti, että sinulla on mahdollisuus vaikuttaa kumpaankin mainitsemaasi seikkaan, joiden olet identifioinut vaikuttavan kykyysi löytää vierellesi nainen. Ikäväksesi oletan, että ne eivät ole ainoat (tai todennäköisesti edes ne merkittävimmät) syyt sinkkuuteesi, mutta valoisaa tilanteessa on se, että myös nämä muut esteinä olevat asiat on hyvin suurella todennäköisyydellä mahdollista muuttaa.

Nämä muutokset eivät kuitenkaan tapahdu vaivattomasti ja nopeasti vaan niiden eteen on sitouduttava tekemään töitä pitkäjänteisesti epäonnistumisista ja takapakeista huolimatta. Kyse on lopulta siitä kuinka paljon sinä todella haluat vierellesi naisen - kuinka paljon olet valmis uhraamaan ja tekemään töitä asian eteen.

Parisuhteet eivät kuitenkaan ole ainoa polku onnellisuuteen elämässä, joten suosittelen harkitsemaan vakavasti ennen kuin sitoudut muovaamaan itsestäsi yksilöä, joka onnistuu sekä kohtaamaan naisia että myös kelpaamaan heille kumppaniksi. Mikään yksittäinen muotti tai polku ei ole ainoa oikea tapa elää onnellinen elämä ja uskon vakaasti, että meistä jokainen on kykenevä löytämään useita erilaisia tapoja rakentaa elämästään onnellinen paikka.

En tiedä sinusta mitään, joten en voi sanoa mitkä elämän moninaisista onnellisista poluista olisivat sinulle luontevimpia seurata. Voin vain luvata, että myös sinulle sellaisia on lukuisia ja jotkut niistä ovat tällä hetkellä helpommin sinulle tavoitettavissa kuin toiset. Tärkeintä on mielestäni lopulta kuitenkin se, että sitoudut tekemään omasta elämästäsi onnellisen paikan elää - mitä ikinä se erilaisissa elämäntilanteissasi tarkoittaakaan.

Onnellisuus ja tyytyväisyys löytää harvoin tiensä elämään vahingossa. Ja silloinkin kun se niin tekee, muuttuu ympäröivä todellisuus useimmiten hetken kuluttua sellaiseksi, että onnellisuuden säilyttääkseen olisi ihmisen jälleen mukauduttava. Jos tätä mukautumisen tarvetta ei havaitse tai siihen ei syystä tai toisesta halua reagoida, alkaa onnellisuus vähitellen katoamaan. Kyseessä ei ole mikään yksittäinen interventio, jolla juna saadaan takaisin raiteilleen vaan koko elämän kestävä prosessi, jossa oma persoona on mukautettava ympäristön muutoksiin.

Toki pitkään jatkuneen onnettomuuden kitkeminen on usein työläämpää ja vaativampaa kuin jo lähtökohtaisesti onnellisen tilan hienosäätäminen hiljakseen tapahtuviin muutoksiin reagoimalla. Todellisen tilanteen kohtaaminen vertailematta, tuomitsematta tai arvottamatta on kuitenkin parasta mitä voit itsellesi tehdä. Olet nyt siinä pisteessä kuin olet ja se on ainoa piste, josta voit lähteä tilannettasi muuttamaan. Ja vaikka rankkaa muutosta olisi edessä vuosi, kolme vuotta tai kymmenen vuotta, eikö se silti kannattaisi jos palkintona olisi mahdollisuus elää loput elämästään onnellisena?

Se mitä teet tänään muuttaa sitä mitä sinä olet huomenna. Se mitä sinä olet huomenna muuttaa sitä mitä olet vuoden päästä. Loppuelämäsi näkökulmasta se mihin suuntaan olet menossa on lopulta paljon merkittävämpää kuin se mistä pisteestä tänään itsesi löydät. Ja vaikka et vielä tänään tietäisikään mikä on paras suunta huomista varten, kannattaa pääasiassa hyvältä tuntuviin muutoksiin tarttua jo tänään. Lopulta yksi tärkeimmistä asioista on nimittäin saada itsesi uskomaan, että muutos tilanteiden mukaan - muutos kohti onnellisempaa minää - on aina mahdollista. Toi elämä tullessaan mitä tahansa. Ja se usko löytyy parhaiten kokemuksen kautta.

Jee...oon seurustellut tässä jo tovin! Pitää vaan löytää oikeanlainen kumppani niin kaikki asiat sujuu kuin itsestään...

---

---
Jee...oon seurustellut tässä jo tovin! Pitää vaan löytää oikeanlainen kumppani niin kaikki asiat sujuu kuin itsestään...
---

öö?
---

Niin siis, että seurustelu on helppoa kun on oikeanlainen, itselleen sopiva kumppani! :-)

Mistä niitä löytää? Löytynyt vaan aika hasardisuhteita 4 kpl.

Olis kiva nähdä millanen tyyppi täytti sun kriteerit :D

---
---

http://pangamanagement.files.wordpress.com/2010/06/norris11.jpg

---
---

öö?

aada varmaankin meinaa sitä, että asiat sujuvat nyt kuin itsestään, hänen tarvitsi löytää vain oikeanlainen kumppani :)

En tiedä oliko toi oikeeta suomea puhua preesensissä vaikka tarkoitus imperfektissä. Mut iha sama, kerranki mä ymmärsin jotain hei! :P

Kiva kun kaikenlaiset ihmiset ovat löytäneet kumppaneita vierelleen.

Unelma nainen :D

1. Hyvännäköinen
.
.
5000. Oninaisuus N:ro 5000
.
.
10000. Pankkitilillä 600 bilj. EUR fyffee

Taidan jäädä näillä spekseillä tähän luukkuun loppuiäksi, jos ei voi ostaa yhtä tämmöistä vaikka verkkokaupasta :D

---

---
---

öö?
---

aada varmaankin meinaa sitä, että asiat sujuvat nyt kuin itsestään, hänen tarvitsi löytää vain oikeanlainen kumppani :)

En tiedä oliko toi oikeeta suomea puhua preesensissä vaikka tarkoitus imperfektissä. Mut iha sama, kerranki mä ymmärsin jotain hei! :P

Kiva kun kaikenlaiset ihmiset ovat löytäneet kumppaneita vierelleen.

Aivan. :)

---

---
---

---

http://pangamanagement.files.wordpress.com/2010/06/norris11.jpg

Erehdyit, toi täyttää MUN kriteerit :D

O