SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Paska mesta, alkaa olemaan jo taas tää luukku nähty tällä erää *uuh*... Joku hurjat 2,5 kk takana ja nyt jo kyllästyttää.. No minkäs teet, kun on seuran kipeä ihminen, eikä oikeen viihdy yksin. Vaikka onhan tässä toki omat hyvätkin puolensa. Saa bailata ihan niin paljon kuin haluu ja koska vaan, ei tarvii olla tili velvollinen kenellääkkään muulle kuin itselleen..*joo*

Niin no, onhan täs kyllä tullut juhlittuakin *känni* viimeiset 1,5 vuotta, vaikka välissä kyllä seukkailinkin vuoden että saa sitä ilmeisesti mennä varattunakin...?? Riippuu toki paljon suhteesta.

Mutta kyllähän aina hyvä ja toimiva ihmissuhde voittaa sinkkuelämän Todellakin voittaa!!

Mistäköhän niitä hyviä ja toimivia ihmissuhteita löytäis..??? Ei oo juurikaan näkynyt ensi rakkauden jälkeen *sydän*...

Wanted oma kainalo!! Missä olet?? Tahtoisin rutistella sua ja halia ja kaikkee *sydän**plur* semmosen ihan oman kainalon haluisin...

*kainaloa odottel*

[q]Lyylikki, 14.1.2009 10:41:
Mut kyllähän mä voin toki koekaniiniksi ryhtyä, jos intaanutaan ilmoitusta väsäilemään. Kokeen nimissä uskaltaudun varmasti myös tapaamaan mahdollisia kandidaatteja.
[/q]
Oi Lyyli kuinka rakastankaan sua niin! :D

Katsotaan jos saisin illalla revittyä aikaa tälle :) Sääli, että se klubiwiki kuoli aikanaan - se olis ollu hyvä alusta kirjoitella :( Mut eiköhän me ihan pelkällä foorumillakin pärjätä..

Oisko sulla jotain erityisiä toiveita päällimmäisenä mielessä minkä pohjalta aletaan rakentamaan? :)

[q]Fafy, 8.1.2007 23:12:
---
fallen angel, 7.1.2007 23:16:
Mua alkaa taas sinkkuilu tympiä, mutta eipä noita kunnon ehdokkaitakaan tässä pilvin pimein pyöri, joten sopeudun olotilaani.
---

Jepjep, samaa vikaa täällä, joten pakkohan se on ennenpitkää sopeutua..
On se prklö ku ei kelpaa :p
[/q]

Niih on se kyllä kumma kun ei kelpaa?! Mitäs vikaa meissä muka on

[q]pirpeli, 21.11.2006 20:11:
---
gohome, 21.11.2006 20:07:
Ja seuraukset ovat helposti tuhoisia, kun vielä on vähän liian "innokas".

---

Mä olisin seitsemännessä taivaassa, jos löytys innokas mies. Poika. Joku. Kunhan vaan ois sellanen sopivan koheltava niinkun mäkin....Sinkkuilu on oikeasti hanurista.*pier* sille. :D:D
[/q]

Juu *super**pier* vaan sinkkuilulle :D Mäkin haluisin semmosen kivan koheltajan, niin vois sit koheltaa aina kahestaan

Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..

[q]Freja, 3.12.2006 19:36:
---
SyndroDome, 3.12.2006 16:06: Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu

---

Rutistelu on yliarvostettua sitähän rutistaa toisen vielä hengiltä.
[/q]

No eiiiijkä rutista! Pitää olla varovainen kivaa se on Tai siis olis :)

[q]Siren, 19.11.2006 22:57:
Uih, tuli ihan hirvee halipula junassa, ku matkustin tänne
[/q]

Juu-u sitä on liikkellä taas tää viikonlopun jälkeinen tyhjä olo iski. Vaikka viikonloppu olikin jälleen super kiva

[q]Siren, 19.11.2006 23:09:
---
SyndroDome, 19.11.2006 23:03:
---
Siren, 19.11.2006 22:57:
-

---

Juu-u sitä on liikkellä taas tää viikonlopun jälkeinen tyhjä olo iski. Vaikka viikonloppu olikin jälleen super kiva

---

Niinpä.. tota halipulaa viel lisäs se, et kuuntelin kiksua (iso virhe..) ja junassa olleen sähkövian takia siel oli sellai tunnelma valaistus mut halipula on vakava asia..

Täs syndrolle:
[/q]

Ja täältä pesee kans! *hali**antihali**hali*

Sinkkuluukussa ollaan oltu about viikko... Meneehän ne päivät täälläkin ollessa

Ainakin vielä toistaiseksi... *täh*

[q]Fafy, 9.1.2007 00:14:
---
SyndroDome, 8.1.2007 23:52:
---
Fafy, 8.1.2007 23:12:
---
fallen angel, 7.1.2007 23:16:
Mua alkaa taas sinkkuilu tympiä, mutta eipä noita kunnon ehdokkaitakaan tässä pilvin pimein pyöri, joten sopeudun olotilaani.
---
Jepjep, samaa vikaa täällä, joten pakkohan se on ennenpitkää sopeutua..
On se prklö ku ei kelpaa :p
---
Niih on se kyllä kumma kun ei kelpaa?! Mitäs vikaa meissä muka on

---

Tai meissä?! Ei varmaankaan samat viat koska sitä joutuu ihmetteleen
Ja ezzy, hyvin sanottu siellä perällä..
[/q]

Ei meissä mitään vikaa ole muut ei vaan tajuu :D no ei jummarra hyvän päälle

Halibula! Nyt kainalo kelpais. Wanted halikamu ja unikamu.

Onhan täs jo 1,5 vuotta takana tässä luukussa, pois kyl jo tahtois, mut ei oo vaan tullut semmosta ihmistä vastaan kenen kanssa oikeesti haluis elämänsä jakaa Onneks osaan nykyään olla yksinkin ja nauttia tästä "vapaudesta"..

And teh guestion is, where is tö lööv???*sydän**täh*

[q]Siren, 1.4.2007 20:22:
Mä lähen nuuskimaan tonne toisen luukun puolelle *sydän*

(ja tää ei sit oo aprillipila *hih*)
[/q]

vai tämmöstä peliä! Mökkireissut saa ihmeitä aikaan

Pitäs varmaan lähteä itekkin :D

[q]Sand3, 9.7.2007 23:14:
---
SyndroDome, 9.7.2007 23:10:
And teh guestion is, where is tö lööv???*sydän**täh*

---

it must be out there some where

kyl tää sinkkuus on mulle ollutkin aika hyvä vaihtoehto, vaikka olen itkenyt sitä kuinka kaipaan läheisyyttä...kummasti on oppinut itsestään uusia asioita...
[/q]

Niinpa, samma här. Aina sitä oppii itsestään uusia juttuja. Enkä kyllä vielä esim vuosi sitten olis mihkään suhteeseen pystynytkään, että ihan hyvä näin Kaikki aikanaan. Pääasia et oma korvien väli on kunnossa niin siitä on hyvä lähteä sitten joskus taas rakentamaan jonkunlaista ihmissuhdettakin

[q]MiMoSa, 27.5.2007 14:07:
---
Piider, 27.5.2007 04:42:
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä.

---

Ei kun se menee niin et jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono!*joo**tirsk*
[/q]

Aih se menikin niin! No heiii, sithän onkin hirmu jono tulossa jussiks!

[q]WiljamiDzay, 28.2.2008 12:14:
---
SyndroDome, 28.2.2008 12:11:

Eikä ees kehunu takas

mököttel

---

Niin Q mä olin niin häkeltyny noista kohteliaisuuksista... Kyl säkii oot ihuna ja söpis ja fiksu ja nätti kans *sydän**joo*

:D
[/q]

Ahh moon nätti *sydän*

Hmm... Mitä helv yli kaks vuotta tullu täälläkin jo majailtua Jummi et se aika menee nopeesti.. Osaiskohan sitä enään edes elää suhteessa Noh eiköhän. Oonhan sitä kuitenkin melkeen viis vuotta elämästäni harjotellu :)

Kesäks olis kyllä kiva joku kesäkisu saada Ja sais se kyllä jäädä sitten taas syksyn kylmiksi illoiksikin kainaloon

Noh joo, sweet dreams varmaan vaan On tää sinkkuilukin antanut kyllä tosi paljon. Ja siis älkää ajatelko kaksimielisesti :P Kieltämättä tää vapaus ja "saan tehdä mitä haluan ja mennä miten haluan" on kyllä siistiä. Tuskin jos suhteessa eläisin niin tälläkään hetkellä täällä olisin Toisella puolella maapalloa... Tai no, mistäs sitä tietää. Ja jos olis vaikka kumppani mukana Sepäs kivaa vasta oliskin.

Noh sitä odotellessa.............

[q]WiljamiDzay, 28.2.2008 12:09:
---
SyndroDome, 28.2.2008 12:05:
---
WiljamiDzay, 28.2.2008 09:56:
---
Lyylikki, 28.2.2008 09:51:
Mä kaipaisin nyt jotain sutinaa-, säpinää- tai edes jotain vähän piristystä. Hetkeen kukaan ei ole taas sanonut mun olevan ihana, rakastettava, mahtava tai kaunis. Tai muutenkaan kehunut ja hellitellyt.

Eikä se nyt ihan väärinkään olis, jos vaikka tästä luukusta joskus pääsis muuttamaan pois.

---

*sutistel & säpistel*

Niin eipä ole hetkeen kehuttu ei...

---

Wille sä oot ihana, rakastettava, mahtava, suloinen, fiksu ja kaunis *sydän*

Nonnih nyt on kehuttu, luulis kelpaavan häh!!

Edit suloinen & fiksu =D

---

Wihii! *jiihaa**hali**nauru*
[/q]

Eikä ees kehunu takas

mököttel

[q]isokeksi, 21.4.2008 18:49:
Nyt voi olla vähän joki muukin pula...
[/q]

Nyt eletään ilmeisesti pula aikaa!

[q]Freja, 30.9.2008 16:29:
---
SyndroDome, 30.9.2008 15:14:
If I lay here..
If I just lay here...
Would you lie with me and just forget the world?

---

Alkaaks tulla syysmasis? Tai syysyksinäisyys? Vai miten sen sanois.

Ei saa surettaa
leikittäiskö prinsessaa*nuotti*

[/q]

Syysmasis
Syysyksinäisyys
Vai miten sen sanois
prinsessa leikit

Eiku

:D

No joo, seriously talking. Ei kai täs mitään masistelemaan aleta. Ei se sovi mulle Mut kylhän sitä vähän on mieli maassa viime aikoina ollut. Tää kylmyys ja pimeys ja halibula jne. Niih ja vltava kaipuu maailmalle!! Noh onneks kolmen kuukauden päästä pääsee pitkälle reissulle. Sitä odotellessa kait tän syksynkin jaksaa

O