SINKKULUUKKU
[q]siveys, 7.1.2010 04:19:
---
flatstick, 7.1.2010 04:13:
HaluuNpas .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin
--
Puhumattakaan Takyon Heartlandista!
[/q]
Nikki vs. Sukunimi - I win *sydän*
[q]_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P
[/q]
tästä saat!
Itse olen tullut siihen tulokseen että netistä on äärimmäisen vaikea löytää seurustelukumppania. En sitten tiedä kuinka paljon helpompaa se on naisille. Ainakin vaatimukset ihannekumppanista naisilla tuntuvat olevan kovat, mutta toisaalta miksi tyytyä Ladaan jos Mersujakin on tarjolla. Toisaalta joskus olisi syytä muista se elämän realiteetti, että Ladan käsiraha ei riitä Mersuun.
No voidaan olettaa että paljon on sinkkuluukussa viestejä jotka kertoo statuksen muutoksesta, eli helppoja ja yksinkertaisia "täällä taas" tai "meitsi pääsi pois" - tyyppisiä ilmauksia. Näiden lisäksi on varmasti hyvin paljon yhden sanan tai hymiön viestejä tyyliin
"Sama!" "Mukana" "o" tms, joilla on vaan kompattu tai vastustettu edellistä/edellisiä viestejä.
Noi kun laskis, niin jäis varmaan aika paljon vähemmän sit analysoitavaa, koska noita varmaan on aika paljon. Toki sitä silti on tuhansia viestejä, mutta helpottaa joka tapauksessa urakkaa.
Kukas ottaa noiden laskemisen urakakseen?
Mikä hitto siinä on että mä ihastun aina vääriin miehiin? Joko ne on varattuja tai sitten läpeensä kieroja hyväksikäyttäjiä, jonka kaikki muut vaikuttaa huomaavan paitsi minä.
Joko mä teen jotain hyvin väärin tai sitten olen vaan kusipäämangneetti. V-i-t-u-t-t-a-a!
(ja sori avautuminen.. *hihu*)
[q]Genuinex, 10.11.2009 01:51:
---
Ainakin vaatimukset ihannekumppanista naisilla tuntuvat olevan kovat, mutta toisaalta miksi tyytyä Ladaan jos Mersujakin on tarjolla. Toisaalta joskus olisi syytä muista se elämän realiteetti, että Ladan käsiraha ei riitä Mersuun.
[/q]
Niinno, ne kummatkin on menopelejä joilla pääsee eteenpäin. Onhan näitä tapauksia, jotka on tunkenu sen mersun motin ladaan... Ja sit on näitä, jotka työntää lintulaudan mersun perseeseen kahdella kirveellä ja silityslaudalla...
Heh. Mä sovin mun nykyisen poikaystävän kanssa ekat treffit, kun olin töissä. Kaks vuotta tässä on nyt mukavasti mennyt. :)
Nimim. Kassaneiti
[q]equalizer, 30.10.2009 11:47:
miks seurustelevat kaverit koittaa aina suaki saada löytämään joku..ite en ainakaan seukkaile niin kauan kun teen vuorotöitä
[/q]
Tapaat elämäsi naisen jonain kauniina päivänä kirjakaupassa, mutta kieltäydyt treffeistä, koska sulla on vuorotyö :)? En usko.
Mä luulin jo pikkuhiljaa tykkääväni tästä boksista mutta en mä tykkääkkään Tää ei oo kiva paikka
[q]Reivaaja, 30.10.2009 12:48:
Musta on kyllä vähän kornia vatvoa vanhempien avioeroa ja rinnastaisin sen siihen että adoptiolapsi aikuistuttuaan vetoaa elämänsä vaikeuksissa siihen, että äiti hylkäsi, kun pitäisi olla onnellinen siitä, että sai kaksi varmasti parempaa tilalle.
Ehkä on aika kasvaa hieman?
Puhut avioerosta ihan kuin he olisivat tehneet sen ihan vain vittuillakseen, mutten usko siihen. Ehkä olen toivoton romantikko..
[/q]
Oletan että tää oli kohdistettu mulle. Lähinnä kai mun pointti oli se, että asettaako se, että vanhemmat valitsivat lisääntymiskumppaninsa väärin, siihen, että vaatii itse ihan mahdottomia omilta suhteiltaan? Ettei ainakaan toistaisi niiden tekemiä virheitä tai jotain. Ja kyllä, aina on varaa kasvaa hieman, itse kullakin ;)
Edit. Ja siis en varsinaisesti puhu itse avioerosta vaan siitä, mitä se suhde on ennen sitä eroa ollut.
Mä oon tän luukun vakioasiakas. Mutta ennemmin täällä kun väärän ihmisen kanssa jossain muualla.
[q]Dementation, 2.2.2009 02:44:
pointit lyhyesti :
1) Tanssilattia on tanssimista varten, muut jutut muualla
2) Kehenkään ihmiseen ei pitäis koskea ilman lupaa
[/q]
Tuli tästä mieleen kun viime huhtikuussa (vai oliko toukokuu, eniveis) Dirty Southin keikalla jaivasin melkein koko setin läpi menosuunta lavaa kohti... Siinä sit loppuvaiheessa yks mimmi (joka oli jaivaillu siinä lähistöllä) tulee mulle kysyy että mistä päin oon ja selittää miten hienoa on että joku jätkä kerrankin vaan danssaa eikä tuu lääppimään häntä heti kun hän on "in the zone"... Mä olin vähän että joo, jos tulee musiikin takia ni mielellää keskittyy sit siihen musiikkiinkin... Se sit selittää siinä hurjana ja mä oon että onkohan tää ny pokailumieles vai mitä se meinaa (mut ei se sit lopulta ollu kun rupes jossai vaihees valittaa että täkäläiset äijät on ihan juntteja kun sillon kun eivät oo baaritiskillä tai tupakalla ni häntä vaan häiritsee tanssiessa, mukaanlukien sen poikaystävä).
Ja koko tämän ajan sain pidettyy oman jaivin päällä enkä missannu tahteja vaikka riski oli *joo**nauru*
[q]Kolera, 11.11.2009 14:29:
akka kuuluu nyrkkiraudan ja hellan välii.
eikä niillä voi olla mitään älykkäitä ajatuksia.
[/q]
Löydettiin just aadalle täydellinen mies.
[q]ee102:
Liikaa pettäjiä, kaksnaamoja ja kusipäitä.
[/q]
Ei siis niin etteikö toi olisi totta, mut muista että oot vasta 18 vuotias...useat ihmiset uskoakseni joutuu kaluamaan aika monta ihmisuhdetta ja siinä vaiheessa kun tuntuu jo toivottomalta yleensä löytävät jotain parempaa. Ei niin että se todella olisi parempaa, ehkä ihmiset vain kyllästyvät etsimiseen ja tekevät kompromisseja eivätkä vaadi enää toiselta ihmiseltä sitä mitä aluksi ja myös jollain tapaa monen pettymyksen kautta ihmiset oppivat suhtautumaan toisiinsa nöyremmin ja ymmärtämään hyvin toimivan suhteen ainutlaatuisuutta/harvinaisuutta.
Sun ikäisenä esimerkiksi minä aina tuppaannuin ihastumaan heti alkutaipaleella "liikaa" ja tuon vuoksi sain nokkiini yhä uudestaan ja uudestaan...nykyään suhtaudun niin skeptisesti ihmissuhteisiin niiden alkuvaiheessa, etten saa siipiini, ainakaan helposti. Silti se ei tarkoita missään nimessä etteikö sitä varovaisestikkin voisi rakastua.
Itse en tänäpäivänä usko oikein siihen että ihminen voisi kovin nuorena, ainakaan helposti löytää elämän kumppaniaan, niin moni nuori haluaa viellä koitella maailmaa ja tavata uusia ihmisiä...tutkia mitä tällä kaikella on annettavaa ennenkuin osaavat antaa 100% arvoa tapaamalleen ihmiselle.
[q]Soina, 30.10.2009 23:14:
---
equalizer, 30.10.2009 11:47:
miks seurustelevat kaverit koittaa aina suaki saada löytämään joku..ite en ainakaan seukkaile niin kauan kun teen vuorotöitä
---
Tapaat elämäsi naisen jonain kauniina päivänä kirjakaupassa, mutta kieltäydyt treffeistä, koska sulla on vuorotyö :)? En usko.
[/q]
Sä et oo selkeesti koskaan eläessäs ollu vuorotyössä.
[q]Siren, 19.11.2006 23:16:
---
SyndroDome, 19.11.2006 23:11:
---
Siren, 19.11.2006 23:09:
---
SyndroDome, 19.11.2006 23:03:
---
Siren, 19.11.2006 22:57:
-
---
---
---
Niinpä.. tota halipulaa viel lisäs se, et kuuntelin kiksua (iso virhe..) ja junassa olleen sähkövian takia siel oli sellai tunnelma valaistus mut halipula on vakava asia..
Täs syndrolle:
---
Ja täältä pesee kans! *hali**pus**hali*
---
Reiluu antaa antihali halipulasta kärsivälle
[/q]
oho se oli vahinko
edit vahinko korjattu
Sinkkuluukku=Huonoluukku
Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu
[q]WiljamiDzay, 28.2.2008 09:56:
---
Lyylikki, 28.2.2008 09:51:
Mä kaipaisin nyt jotain sutinaa-, säpinää- tai edes jotain vähän piristystä. Hetkeen kukaan ei ole taas sanonut mun olevan ihana, rakastettava, mahtava tai kaunis. Tai muutenkaan kehunut ja hellitellyt.
Eikä se nyt ihan väärinkään olis, jos vaikka tästä luukusta joskus pääsis muuttamaan pois.
---
*sutistel & säpistel*
Niin eipä ole hetkeen kehuttu ei...
[/q]
Wille sä oot ihana, rakastettava, mahtava, suloinen, fiksu ja kaunis *sydän*
Nonnih nyt on kehuttu, luulis kelpaavan häh!!
Edit suloinen & fiksu =D
[q]Sand3, 4.12.2006 11:13:
---
SyndroDome, 3.12.2006 16:06:
Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu
---
mä ostan sulle nallen joululahjaksi niin voit sitä rutistella ennen kuin oikea tyttö ilmestyy sun kainaloon
[/q] noh kait sekin paremman puutteessa menee
[q]_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää!
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*"
[/q]
Jee!! Mul tulee kans kohta kaks vuotta täyteen ihan vaan itseni kanssa *sydän* Tää taitaa nyt kyl olla sitä ikuista rakkautta <3456789
Vois pitää pileeet!!