SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Viime aikoina on tullut useasti fiiliksiä että täällähän on melkeen mielummin kuin "SEUKKAUSLUUKUSSA"
.. Paljon rennompaa..

Lahdessa asustan

Hienoa, että joku pääsee täältä! Itse jään tänne varmaan asumaan

Naiset. Nothing more to add here.

Kyllä tää ikisinkkuus oikeasti rupeaa joskus tympäsemään, muttei ole paljoa vaihtoehtoakaan ujolla, rumalla ukolla...

Mä voisin koittaa kanssa sitä tekniikkaa, sitä kuningasideaa, että rupeankin tästä lähettelee joka toiselle taikka ihan vaan jokaiselle neidille sellaisen "onx sul poikaystävää/oox sinkku"-viestin ja bonuksena saada ainakin muutaman lukon johonkin topiciin. Se vois olla sellaista ns. kovaa valttia.
Mistäköhän tämäkin idea mahtoi nyt vaan pälkähtää päähän.

ikiäsenä ?

Olen tässä jo tovin miettinyt, että tahtoisin tyttöystävän (tai ainakin jotain sensuuntaista) Tampereelta.

Tampereella ihmiset on mukavia ja Tampereelle menemällä onnistuu suhteellisen helposti unohtamaan työasiat hetkeksi. Jos minulla olisi Tamperelainen tyttöystävä niin mulla olisi erinomainen syy mennä sinne aina vähän väliä rentoutumaan.

Ensiksi: Onko pyrkimykseni moraaliton?

Toiseksi: Miten minun kannattaisi edetä? Maailmassa tuskin on mitään erityisesti Tamperelaisille suunnattua deittikanavaa, joten pitänee valita jokin noista olemassaolevista. Onko teillä suosituksia siitä mitä on tarjolla ja minkä perusteella niistä pitäisi valita? Vai suosittelisitteko ihan vaan sitä, että menen Tampereelle ja juttelen ihmisille kunnes löydän mukavan typykän?

Kaikki neuvot ja näkökulmat otetaan mieluusti pohdintaan! Myös deitti-ilmoituksen kirjoittamisessa saa halutessaan avittaa - mitä siihen kannattaa laittaa ja mitä siihen ei kannata laittaa? Olen suhteellisen neitseellinen näiden deitti-ilmoitusasioidenkin kanssa :/

Ensiksi:

"Tamperelainen" kirjoitetaan pienellä.

"Tamperelainen" kirjoitetaan pienellä.

Ei mun sydämmessäni *sydän*

Oli Tampereella ainakin ennen muinoin enemmän naisia kuin miehiä (http://www.uta.fi/yky/arkisto/koskivoimaa/kaupunki/1870-00/sukupuol.htm), miten lienee nykyään? Kyllä täältäkin varmaan apajia löytyyy verrattuna muihin kaupunkeihin (ei tietoa) :D

Juuri ainakin nyt kesäaikaan on hyvät tsäänssit tutustua uusiin ihmisiin, kuljeskelet vaan Hämeenkatua eestaas tai menet Pyynikin uimarannalle ihmettelemään. Kannattaa myös osalllistua paikallisiin konemusiikkikekkereisiin, joissa on mukavan leppoisa meno. Eiköhän joistain noista tartu joku matkaan ja jos ei, niin varmasti on muuten ollut hauskaa :)

Onnea Siveydelle yritykseen!

Onnee patis;)ja sitten siirryt seukkausluukun puolelle??!!*hih*

Onnea etsintään myös minulta, varoitan kuitenkin että ihminen lajina on täällä ihan sitä samaa kuin muuallakin suomessa

Konemusabiletarjontaan olen täällä suht tyytyväinen tällä hetkellä, osaavaa porukkaa järjestämässä ja musiikkilinja uppoaa ainakin itselle :) Kesällä klubitarjonta on onneksi lisääntyvää sorttia.

Jos jotain lähtee hakemaan niin yleensä löytää ihan kaikkea muuta, mutta ei sekään ole huono vaihtoehto.

Se on kaikista helpointa ja ainoa vaihtoehto mulle. En vaan kelpaa kenellekään.

Mies pyytää sinua kahville: mitä teet?

*nauru**tirsk**iloinen* Se on joko kyllä tai ei.

Mä alan olla niin epätoivoinen, että kun pyysin itse itseäni treffeille niin kieltäydyin siitäkin....ei hyvältä näytä.

Jos sinua ei huvittanut ollenkaa? Eihän sitä voi itseäkään pakottaa sellaiseen.

Mä alan olla niin epätoivoinen, että kun pyysin itse itseäni treffeille niin kieltäydyin siitäkin....ei hyvältä näytä.

---
---

Jos sinua ei huvittanut ollenkaa? Eihän sitä voi itseäkään pakottaa sellaiseen.

Kas, tuota vaihtoehtoa en ottanutkaan huomioon. Hyvä pointti. Oli mulla kuitenkin eilenkin yksi tanssikaveri, jopa naispuolinen. Sini, lattiamoppi.....mitähän huimaa seuraavaksi tapahtuu?

Mies pyytää sinua kahville: mitä teet?

Huomaa kyl, että tollanen 6 kk riittää siihen, että tulee tyydytettyä sinkku-tarpeensa, jonka jälkeen tuleekin heti sellanen olo, että nyt perkele sitä tyttöystävää tohon viereen. :D Jotenki sitä vaan tuntuu, että oon muutenkin onnellisempi ja eheämpi ihminen, kun saan jakaa elämäni, kokemukseni ja tunteeni, jonku ihmisen kanssa. Eikä tähän liity mitään, ettenkö rakastais itseäni, tai ettenkö osasis olla "itsekseni" tms bullshittiä, vaan lähinnä sitä, että sitä vaan on sellanen olento joka viihtyy parhaiten mukavassa seurassa / suhteessa.

Onneks mulle on sinänsä elämä hymyillyt, vaikka suhteet onkin kestäny vaan oman syklinsä (3kk - 3 vuotta), oon saanu seurustella (miltei kaikkien) sellaisten ihmisten kanssa, joita oon halunnut / joihin oon ihastunut / rakastunut. Paria poikkeusta lukuun ottamatta. ;)

Nytkin voisin antaa kyl pikkurillin siitä, että löytäis jonku ihanan ihmisen, jonka kanssa vois jakaa tän ihanan kesän.. tai vaikka koko loppu elämänkin. :)

Too much love to hold inside. Hihi ^__^

*sydän*

O