SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Lähdetäänkö hyppiin turku mereen, kuka on mukana? Tarvitaan vähän massaa, että saadaan se uppoomaan. Mut on turussa jotain hyvääkin, sieltä pääsee lähteen ruattinlaivalle.

[q][Siru], 27.1.2009 16:20:
---
ezzy, 27.1.2009 16:19:
---
siveys, 27.1.2009 16:15:
---
[Siru], 27.1.2009 16:05:
luuletko että muistan enää?

---

.....

[size=2]turkulaiset.. hmph..[/size]

---

Turkulainen, anna ymmärrystä :)

---

ei nyt kuitenkaa pistetä kaikkee sen piikkiin :D
[/q]

Siihen voi laittaa kyl niiiiiiin paljon :D Seukkaan Raisio/Ruskolaisen kanssa, joten silläkin menee hommat semisti Turkulaiseks välillä

nonni ja sitte vaa keräilemään itteensä et saa joskus tän pään kuntoon. . .

Tein tuossa jokin aika sitten päätöksen, että enpä jaksa enää mitään yhdenillan juttuja ja tämä päätös on suhteellisen hyvin pitänytkin. [size=7]Tokikin myös siitä syystä, että ei ole ollut mitään tarjontaa :P[/size]

Tänään kuitenkin aamulla töihin kävellessä tuli ihan sellainen olo, että olisipas mukava herätä jonkun vieraan miehen vierestä, tukka pörrössä ja olla ihan sillain, että "Missäs mä olen?" ja "Kukas sinä olet?" tyyliin.

[q]%, 27.1.2009 16:21:
Lähdetäänkö hyppiin turku mereen, kuka on mukana? Tarvitaan vähän massaa, että saadaan se uppoomaan. Mut on turussa jotain hyvääkin, sieltä pääsee lähteen ruattinlaivalle.
[/q]
täytyy muistaa toi, kun joku seuraavan kerran kysyy miksi muutan turusta pois

[q]Kiirikone, 27.1.2009 13:40:
päähajoo
[/q]

Senpä tekee... onneks kevät tulee ni pääsee kattoo vierest ku muilla o vientii

[q]Vampyrella, 6.1.2010 20:40:
---

Tosin, seksi ja seksuaalisuus ovat nuoremmalla iällä yleensä tosi tärkeitä asioita, ja ikää karttuessa monet muut asiat tulevatkin tärkeämmiksi tai ainakin yhtä tärkeiksi. On siis mielestäni aivan luonnollista, että nuorena haluaa suhteen, jossa seksuaalisuuden alue on kunnossa ja kemiat kohtaa kunnolla.
---
Mä koen itse niin, että kun ''ne muut asiat'' (läheisyys, kunnioitus, luottamus, yhteinen aika, toisen huomioiminen, yhdessä nauraminen yms.) on kunnossa, niin seksuaalisuuskin kukoistaa.
[/q]

Viisaita sanoja

Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta..

[q]aada, 5.1.2010 20:42:
---
neski, 3.1.2010 01:36:
Kyynisimmilläni olen jopa sitä mieltä, että ilman toimivaa seksielämää ei synny toimivaa parisuhdetta.

---

Olen tästä kyllä eri mieltä. Voisin aivan hyvin kuvitella itse elävänä jossain vaiheessa (varsinkin myöhemmällä iällä) parisuhteessa, jossa seksiä ei ole, mutta muita yhdessä pitäviä asioita hyvinkin paljon ja luottamus ja kunnioitus toiseen on yhä tallella.
[/q]

Osittain samaa mieltä. En voisi kuvitella parisuhdetta ilman luottamusta ja kunnioitusta. Sinkkuuteni johtuukin luultavasti omista luottamusongelmista. Mutta olen ilmeisesti melko naiivi ajatellessani seksin olevan erittäin tärkeä osa parisuhdetta (sen tarkemmin "vehkeiden skulaamiseen" tai ikään viittaamatta). Siksipä tänne varmaan kirjoittelenkin.

Toisaalta on mahdollista, että olemme hyvin hyvin erilaisia ihmisiä ;)

-->

[q]WiljamiDzay, 27.1.2009 17:57:
Eikö filosofointia voi harrastaa muissa luukuissa? (*pliiiiiiizzzzzzzzzzzzz*)

Edit. tai siis kun sitä harrastetaan jo suurimmassa osassa luukkuja niin voisiko sen harrastuksen jättää pois tästä ainoasta?
[/q]
No mistä täällä sitten sinun mielestäsi pitäisi puhua - tai millä tavalla?

Täällä taas.

[q]Lyylikki, 13.1.2009 09:38:
Mun uudenvuodenlupaus voisi olla, että eläisin vähän enemmän. Uskaltaisin kerrankin tehdä niitä muuvsseja, enkä vain jäisi katselemaan ja miettiskelemään, että olisikohan tuossa hyvä mies tai tuossa. Ja siinä katsellessa sitten samalla huomata, miten joku ihan muu korjaa potin.
[/q]
Jos nyt ihan oikeasti meinaat yrittää niin oletko harkinnut konsultoida internetin deittipalstoja, vai onko se jo ihan liikaa yritetty? Näytät kuitenkin ainakin täällä Klubbarissa vuodattavan sydänvertasi varsin luontevasti tekstimuodossa.

Mitäs ihmiset noin muuten ovat mieltä parin/seuran/viihteen/whatever hakemisesta internetin välityksellä? Itse en ole kuin käynyt välillä katselemassa kavereiden itsestään jättämiä ilmoituksia tai ilmoituksia, joihin kaverit on vastanneet, enkä täten siis voi oikein sanoa mitään todellisuudesta ( jonka olen kuullut välillä olevan aika karmiva :/ ).

Omassa lähipiirissäni on kuitenkin ainakin muutama varsin onnellinen pariskunta, jotka ovat löytäneet toisensa internetin ihmeellisen maailman kautta, joten ei se nyt ihan tuhoon tuomittu yritys pitäisi olla..

.. joten oisko kellään vaikkapa hyviä vinkkejä Lyylille ilmoituksen tekemiseen? :)

[size=8]Niin ja jos olisi vähän enemmän aikaa niin mua voisi kiinnostaa vaikkapa kollektiivisesti rakennetun seuranhakuilmoituksen muodostaminen sinkkuluukun talkoovoimin ja sen sielunelämän tarkasteleminen antropologisesta näkökulmasta postaamisen jälkeen :)[/size]

Meikäläinen lähtee tästä luukusta. Ihan kivaa on ollut, mutta jotain ihanampaa löytyi tampereelta. Hih.

Reilu viikko sitten tuntui pitkästä aikaa siltä, että olen viehättävä nainen. Pitkään on ollut sellanen fiilis ettei mua kukaan halua ja oon "vaan tällainen", mut Tokion Heartland -klubilla en saanut hetken rauhaa miehiltä, ja osa niistä oli jopa ihan hyvännäköisiä!

Oli hauskaa saada iso kasa käyntikortteja, vaikka tietää ettei mistään mitään tulisi pitemmällä tähtäimellä. Vain se ajatus, että olen kiinnostava, lämmitti tämän tädin paatunutta sydäntä

[q]Takyon, 27.1.2009 18:52
Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^
[/q]

Melkeen 17 000 viestiä... Siinä on hetkeksi lukemista.

[q]pululu, 7.1.2010 03:37:
Pitkään on ollut sellanen fiilis ettei mua kukaan halua ja oon "vaan tällainen", mut Tokion Heartland -klubilla[/q]

HaluuNpas .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin

... ja teretulemast takaisin =)

Pitäisiköhän sitä tehdä kaks sinkkuluukkua.. Toinen sinkuille, jotka on masentuneita ja angsteissaan siitä, että eivät vielä ole löytäneet sitä jotakuta, joka tekee elämästä simsalabim niin *itun ihanaa - ja toinen niille sinkuille, jotka osaa nauttia elämästä ja sinkkuudesta.

Nimiehdotuksia? ;)

[q]Takyon, 27.1.2009 18:52:
Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^
[/q]
Oi voi kun muuten tekisikin mieli alkaa tekemään jotain tekstianalyysiä sinkkiksen tavarasta :D

Sääli että on pikkuisen liian kiire töissä, että kerkeisi ottamaan mitään tommosta isompaa projektia työn alle. Nää perseilytkin saa repiä niin selkänahasta niillä välein kun palvelimet raksuttaa :D

[q]flatstick, 7.1.2010 04:13:
HaluuNpas .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin
[/q]
Puhumattakaan Takyon Heartlandista!

O