SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]AlexS, 1.2.2009 22:14:
Tottakai musan pitää olla letkeetä, rnb ja hoppi käy ihan hyvin.
Ja mistä helvetistä toi pystyasennossa paneminen-juttu tulee...*nauru*
[/q]

No jos se oikeesti menee musan tahdissa, niin se on oikein hienoa että homma toimii, mutta useimmiten nuo hinkkaavat parit eivät edes huomaisi jos musiikki loppuisi. Eli hommalla ei ole mitään tekemistä tanssin kanssa tai ainakaan se tanssi ei kuulu siihen musiikkiin joka paikalla soi.

En tiedä oletko vaan missanut nämä seksiä vaatteet päällä seisaaltaan mallintavat ihmiset vai unohdatko nyt ääripään siksi että itselläsi on toimiva tapa _TANSSIA_ vastakkain ja puolustat sitä.

Ei mulla oo mitään sitä vastaan jos joku tanssii vastakkain, päällekkäin, sylikkäin tai vaikka katosta roikkuen, mutta sit kun kyse ei ole enää tanssimisesta vaan silkasta hinkkailusta, niin se ei mun mielestä kuulu tanssilattialle ja varsinkaan sitä ei pitäisi mun mielestä koittaa ihmiseen joka haluaa jammailla ihan oikeesti, eikä ole vaan metsästämässä panoseuraa.

Ja kun traumoista mainitsit, niin onhan noita kertynyt, röyhkeimmät naikkoset on tulleet suoraan koskettelemaan käsillä sukupuolielimiä ja olleet vielä tyrmistyneitä kun olen kysynyt että "lukeeko mussa että muhun saa koskea?" parhaimpana selityksenä "No täytyy sun pitää tästä, sä olet mies"

Se on hienoa että tasa-arvon maailmassa naiset muistaa valittaa että "Hyi vittu kun sekin äijä lääppi mun tissejä tai puristi mua perseestä!" ja samaan aikaan sitten koetaan että itsellä on oikeus käydä käsiksi kehen tahansa.

Mä pidän läheisyydestä ja seksistäkin, mutta musta jonkinlaiset käytöstavat pitäis olla kun kyse on täysin tuntemattomasta ihmisestä, vai mitä oot mieltä?

[q]Dementation, 1.2.2009 22:21:

Ei mulla oo mitään sitä vastaan jos joku tanssii vastakkain, päällekkäin, sylikkäin tai vaikka katosta roikkuen, mutta sit kun kyse ei ole enää tanssimisesta vaan silkasta hinkkailusta, niin se ei mun mielestä kuulu tanssilattialle ja varsinkaan sitä ei pitäisi mun mielestä koittaa ihmiseen joka haluaa jammailla ihan oikeesti, eikä ole vaan metsästämässä panoseuraa.

[/q]

Mä en ihan ymmärrä mitä ongelmaa tässä on. Jos joku vaikka polkkais hitaiden tahtiin ni mulle ois ainaki sivustakatsojana lähinnä kiinnostavaa/huvittavaa, eikä yhtään häiritsevää saati vituttavaa.

Jos vaikka 2 ihmistä nais ilman vaatteita keskellä lattiaa niin en mä nää mitä haittaa siitä kellekään vois koitua. :o

Harvoinpa tanssilattia on ollu niin täynnä että sinne pitäs alkaa valikoimaan ihmisiä sen perusteella mitä ne siellä tekee saati miten hyvin ne tanssii.. Vähempi tollane paritanssi tilaa vie ku jonku tamppaus. :p

ei ole halpoo..

[q]Dementation, 1.2.2009 22:21:
...vai mitä oot mieltä?
[/q]

1. En ole missään vaiheessa sanonut että tuntemattomia ihmisiä pitäis mennä sorkkimaan ilman toisen suostumusta. Tuntuu kuin yrittäisit tunkea sanoja mun suuhun. Ite en mene baarissa tanssilattialla ja käy jonkun tuntemattoman tytön perberiin kiinni. Kuten aluksikin kirjoitin niin suosin tätä "hinkkaamista" esim. jonkun tutun ja mukava tytön kanssa.
2. Ei. En ole nähnyt kenenkään harrastavan seksiä tanssilattialla.
3. Kotkassako on tommosia naisia? Täällä meillä päin ei naiset uskalla tehdä mitään liikkeitä pois lukien "yli 40v jurrissa touhuavat tytöt".
4. Unohdatko myös itse nyt toisen ääripään eli ihmiset jotka tulevat baariin nauttimaan tuttujen ja ehkä tyttö/poikaystävän kanssa illlasta ja kiehnäämään ihan SOPUISASTI ILMAN SEKSIÄ tanssilattialle? Isot pojat ovat kertoneet näistä...ja ehkä pari kertaa itsekin nähnyt.......ja kokenut. Kaikki eivät tule perttiperusbaariin yksin heilumaan ja fiilistelemään uusinta tiestoa.

[q]aada, 15.12.2009 19:31:
Omalla kohdallani monogamian seksikkys ei liity sen romantisoimiseen. Mielestäni monogamia valintana kertoo, että ihminen omaa sellaisia piirteitä, arvoja tms. joita arvostan (esim. päätöksentekokyky, sitoutuminen, tavoitteellisuus jne.) Lisäksi monogamian seksikkyys liittyy omalta osaltani siihen, että koen sen kautta itseni halutuksi ja ainutlaatuiseksi parisuhteessa. En niinkään näe muita naisia itsessään avoimen suhteen ongelmana, vaan pikemminkin sen, että he veisivät mieheni aikaa ja energiaa ja se olisi pois minulta.
[/q]
Minusta on jännittävää, että assosioit päätöksentekokyvyn, sitoutumisen ja tavoitteellisuuden monogamiaan. Minun näkökulmastani monogamia edustaa massan mukana menemistä (eli kykenemättömyyttä itsenäiseen päätöksentekoprosessiin), tarvetta ulkoisille ja yhteiskunnallisille sopimuksille (eli kykenemättömyyttä ehdottomaan sisäiseen sitoutumiseen) ja toisen ihmisen arvomaailman vahvaa huomioonottamista (eli kompromissia suhteessa omiin tavoitteisiin - erityisesti mikäli partnerin arvomaailma muuttuu).

Mutta noin yleisellä tasolla mun mielestäni tuo sun kuvauksesi siitä mikä monogamiasta tekee seksikästä on nimenomaan aika rankkaa monogamian romantisointia ;) Erityisesti se, että sinä aina ja ikuisesti olisit onnellisimmillasi saadessasi puolisosi energiat osaksesi - etkä esimerkiksi viettäessäsi aikaa jonkun aivan muun henkilön kanssa sillä välin kun puolisosi tekeen samoin - on oman maailmankuvani näkökulmasta suhteellisen naiivia.

[q]Toisen vuoksi ei voi uhrata omaa minuuttan ja itselleen tärkeitä asioita. Näissä on kuitenkin tasoeroja - kaikki asiat eivät ole yhtä tärkeitä ja niistä vähemmän merkityksellisistä jutuista voi mielestäni luopua ja tehdä kompromisseja toisen vuoksi.
[/q]
Ongelmana tässä on se, että minä tunnistan ainakin omat arvoni suuressa määrin dynaamisiksi ja pelkään sitä, että parisuhteessa jotkut asiat alkavat vaikuttamaan minusta hirvittävästi merkityksellisemmiltä ja toiset taas kontrastina vähemmän merkityksellisiltä. Pelkään tuntevani itseäni siinä määrin, että siitä toisesta ihmisestä tulee kovin helposti niin merkityksellinen palanen minun elämässäni, että niitä kompromisseja alkaa tekemään mieli tehdä sellaisistakin asioista, joiden kohdalla niitä en esimerkiksi tällä hetkellä haluaisi tehdä.

[q]En kyllä ole samaa mieltä tuosta, että yksin elävät ihmiset alkaisivat jotenkin hakemaan elämäänsä iloa ja merkitystä yhteiskuntaa hyödyttävällä tavalla. Ainakin omalla kohdallani kausina, jolloin koen itseni rakastetuksi, tulen jotenkin itsekin paljon energisemmäksi, positiivisemmaksi ja välittävämmäksi, jolloin olen myös kiinnostuneempi minua ympäröivien ihmisten asioista. Silloin kun elän vain itselleni, olen myös vieraita ihmisiä kohtaan itsekkäämpi ja kylmempi.
[/q]
Tästä asiasta tuskin on hirvittävästi tieteellistä todisteaineistoa suuntaan tai toiseen, mutta itse olen kyllä havainnut aika kategorisesti seurustelevien ja perheellisten ihmisten energian (oli se sitten hitusen suurempi kuin muilla elämäntyyleillä tai ei) suuntautuvan hyvin suurelta osin vain niihin lähimpiin ihmisiin.

Voi luonnollisesti olla totta, että mikäli elää kapeakatseisesti vain itselleen niin lopputulos ei ole kovin kaunista katseltavaa. Useimmiten pariutumattomatkin ihmiset ovat kuitenkin vahvasti interaktiossa yhteiskunnan kanssa ja pyrkivät lopulta elämään hyvää elämää siinä missä pariutuneetkin, sillä tällainen elämä tekee heidät käytännössä huomattavasti onnellisemmaksi kuin itsekäs ja kylmä tapa suhtautua maailmaan.

Haluaisin siis ainakin itse uskoa, että vaikka pariutumatoman ihmisen suhtautuminen maailmaan voisi alkujaan ollakin itsekkäämpi ja kylmempi, löytävät he useimmiten lopulta motivaation laajemman perspektiivin ottamiseen. Tästä perspektiivistä heidän on myös pariutuneita helpompi toimia yhteiskuntaa hyödyttävästi, sillä heidän valintojaan eivät sido yhteisen elämän rajoitteet ja läheisten ihmisten vääristyneen suuri merkitys arvomaailmassa.

[q]En ymmärrä miksi kenenkään pitäisi viedä sinua eteenpäin, miksi et voi viedä itse itseäsi?
[/q]
Niin no sekin, että tämän ihmisen läsnäolo mun elämässäni ei jarruttaisi tai olisi tiellä olisi jo suhteellisen hyvä lähtökohta :D Oma pelkoni vain on se, että mikäli potentiaalinen monogaminen kumppanini ei vie minua eteenpäin (eli tue minua matkallani eteenpäin) niin omat reaktioni tämän ihmisen vahvaan olemassaoloon aiheuttavat lopulta sen, että vauhtini hidastuu.

[q]vns, 1.2.2009 22:29:

Jos vaikka 2 ihmistä nais ilman vaatteita keskellä lattiaa niin en mä nää mitä haittaa siitä kellekään vois koitua. :o

[/q]
No jos mä nyt itseeni aattelen ni kyseinen toiminto pahimmassa tapauksessa aiheuttas:
Pahoinvointia, henkisiä traumoja sekä mikä pahinta, veis huomattavasti hyvää tilaa tanssilattialta.

[q]Zenni, 8.12.2008 22:19:
Blää.
[/q]

Tuu hakee lohtuseksii sinä likanen pikku narttu <3

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/982853

Oli melkein mielenkiintonen otsikko, "julminta mitä nainen voi tehdä miehelle", mutta sisältö sitten olikin taas jotain ihan muuta..

"Älä anna väärää puhelinnumeroa, sano mielummin ettei kiinnosta".

Sinkkuluukku the comeback 28.2.2009 @ Helsinki

[q]Decion, 13.1.2009 08:42:
kauankohan uuden onnen löytäminen taas tuhlaa aikaa tästä nuoruudesta
[/q]
Jep, 18v on jo aika menetetty tapaus. Ei ton ikäisenä kyllä voi stressata tommosesta asiasta :)

Pitää nyt hiukan vähemmän vastaheränneenä korjailla käsityksiä...

Tanssilattia on musta paikka jossa kuuluu tanssia. Mulle on ihan sama miten ihmiset tanssii kunhan niillä on kivaa. Jos tanssilattia on tosi tyhjä, niin eihän siinä sitten mitään vaikka siellä pidettäis nuotiopiiriä jonkun porukan toimesta, kunhan se nyt ei vie koko tanssilattiaa.

Monesti kuitenkin tanssilattia ei ole mitenkään suunnattoman suuri ja silloin olisi toivottavaa että siellä ei olisi ihmisiä jotka eivät ole siellä tanssimassa... Tähän kastiin luen siis mukaan ne jotka vaan juttelee siellä, ne jotka yrittää puhua puhelimessa, ne jotka on katsomassa sen oman tanssivan tyttö/poikaystävän perään (hämmästyttävän yleistä, että on kolmekin äijää vaan hengaamassa lattialla ja vahtimassa ettei sen yhden pokaa tai tyttöystävää häiritä... Sen varmaan näkis sieltä tanssilattian reunaltakin), ne tytöt ja pojat jotka on siellä vaan puristelemassa vastaantulijoita, ne pariskunnat joiden tekemiset ei enää liity tanssimiseen (oli se sitten hinkkailua, suutelua, sormettamista tai vaikka penetraatiota), ne ihmiset jotka tietyissä paikoissa vain oikovat sen tanssilattian läpi ja sitten kaikki muutkin jotka tekevät siellä tanssilattialla jotain muuta kuin tanssivat. Enkä nyt tarkoita että lattialla pitää tanssia koko se aika kun siellä on, toki välissä voi vaihtaa pari sanaa kaverin kanssa, juoda, vastata tekstiviestiin tms, mutta se että jotkut hengaa puolikin tuntia lattialla tekemättä yhtään tanssiliikettä tai mitään siihen musiikkiin liittymätöntä on musta älytöntä ja useimmiten vie tilan tai jopa fiiliksen (puristelijat, dissaajat jne) niiltä jotka oikeesti haluais tanssia.

Ja kyllä mä ymmärrän pariskuntia jotka tanssii yhdessä ja vastakkain, olen jopa nähnyt todella suloisia/seksikkäitä/osaavia/luovia/jopa kadehdittavia pariskuntia, joiden yhdessä tanssiminen on oikeasti kaunista katseltavaa tai ei välttämättä edes se tanssi, vaan se tunnekuohu joka paistaa läpi kun ihmisillä oikeasti on hauskaa tai ihmiset todella välittää toisistaan.

Mulla ei siis ole myöskään mitään ihmisiä vastaan jotka kutee baarissa/muilla julkisilla paikoilla, en saa traumoja seksistäkään julkisella paikalla. Mun mielestä on myös hienoa että ihmiset kommunikoi keskenään ja muutenkin hengailu on jees, mutta eikö noita asioita vois tehdä missään muualla kuin tanssilattialla ja jos ei, niin miksei?

Ja mitä tulee henkilökohtaisiin ärsyyntymisiin, niin mulla ei oikeesti ole edes järin tarkat sosiaaliset rajat, voin halailla tai vaikka pussailla tuntemattomien kanssa jos niin on ollakseen, mutta imho se että joku tuntematon ihminen sanomatta sanaakaan peruuttaa mun syliin tai alkaa kosketella mua on ihan yhtä törkeää, olipa se vastapuoli 18- vuotias kaunis neiti, 40- vuotias himokas täti, 30- vuotias komea homo tai vaikka yksijalkainen kuuro kameli.

Mä tiedän kyllä että epätoivoisia ja/tai moista käytöstä imartelevana pitäviä ihmisiä on pilvinpimein, nään jopa jatkuvasti töissä kuinka naisia oikeesti saa lähtemään mukaansa kotiin niinkin hirveällä aloituksella, kun menemällä puristamaan perseestä tai työntämällä suoraan käden housuihin, mutta vaikka se joihinkin toimiskin, niin musta kenenkään ei ikinä pitäis kokeilla moista iskutyyliä.

Ja mitä nyt tulee noihin kokemuksiin tyrkyistä naisista (ja miehistä) niin kyllä niitä on ollut niin Kotkassa, Turussa, Raumalla, Tampereella, Lahdessa, Kouvolassa, pääkaupunkiseudulla, bileissä, normibaareissa, räkälöissä, kotibileissä kuin monessa muussakin paikassa mukaanlukien useat ulkomailla olleet baarit ja ravintolat. Ja kaikista ikäluokista ja niin rumia kuin todella hyvännäköisiäkin. Useimmiten sillä rohkaisuryypyllä on vaikutusta asiaan.

Voitte pitää mua ihan kuinka vanhanaikaisena tai suppeana vain, mutta mun mielestä kehenkään tuntemattomaan ihmiseen ei saa käydä käsiksi ilman kunnollista sanallista tai sanatonta kommunikaatiota ennen kyseistä toimenpidettä... Eikä pelkkä hymy tanssilattialla vielä musta ole tarpeeksi vahva kommunikaation merkki.

Unohdinko vielä jotain?

No kysykää jos kysyttävää, kaiken kaikkiaan mun pointit lyhyesti on tässä:
1) Tanssilattia on tanssimista varten, muut jutut muualla
2) Kehenkään ihmiseen ei pitäis koskea ilman lupaa

[q]AlexS, 13.1.2009 08:53:
---
Decion, 13.1.2009 08:42:
kauankohan uuden onnen löytäminen taas tuhlaa aikaa tästä nuoruudesta

---

Jep, 18v on jo aika menetetty tapaus. Ei ton ikäisenä kyllä voi stressata tommosesta asiasta :)
[/q]

nojuu toivotaan, vanhasta eroominen on vaan ottanu niin koville niin on menny muutkin asiat elämästä vituilleen

[q]opmdevil, 1.2.2009 20:54:
Olen ajatellut, että kun se kysyy, että "Pannaanko visalle vai pankille" niin odottaa, että se ehtii sanoa, että "Pannaanko..." ja sitten tosi nopeesti sanoo päälle, että "Tää tuli tosi nopeasti mutta pannaan vaan."
[/q]
Hahaha ihana

[q]Decion, 13.1.2009 09:02:
nojuu toivotaan, vanhasta eroominen on vaan ottanu niin koville niin on menny muutkin asiat elämästä vituilleen
[/q]

Tuu tänne - täti lohduttaa

[size=7]Voittasinpahan kilpailun Veranoa vastaan.[/size]

Mun uudenvuodenlupaus voisi olla, että eläisin vähän enemmän. Uskaltaisin kerrankin tehdä niitä muuvsseja, enkä vain jäisi katselemaan ja miettiskelemään, että olisikohan tuossa hyvä mies tai tuossa. Ja siinä katsellessa sitten samalla huomata, miten joku ihan muu korjaa potin.

[q]Dementation, 1.2.2009 22:15:
---
vns, 1.2.2009 22:09:
Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa.

---

Joo, valitettavasti valtaosa miehistä näyttää olevan oikein innoissaan tästä lähestymistavasta ja siksi kaiketi naiset uskovat sen toimivan kaikkiin yhtä hyvin.

[/q]

Tää näyttää olevan myös kulttuuri/tapa kysymys myös miesten keskuudessa, sillä mua ei ole yksikään vaaleaihoinen mies tullut takaapäin baarissa, mutta sitä useampi tummaihoinen on tullut takaapäin kiinni varoittamatta (ja puhutaan siis tanssimisesta *vink*). Mä ainakin oon pelästynyt joka kerta ihan sikana ja lähtenyt karkuun. Mutta tässä asiassa siis pojot suomalaisille miehille, välillä on hyvä että ootte saamattomia

[q]Freja, 15.12.2009 21:19:
Yksin sitä tulee aina vaan väistämättä mietittyä, että mikä itessä on vikana että on yksin eikä onni osu omalle kohdalleen

[size=4]Punkkuko laitto mut taas angstaan, nngh en tiiä.[/size]
[/q]

Eiköhän tuo oo aika normaalia. Mulla oli sunnuntaina ihan samat fiilikset, kun lauantaina oltiin oltu kavereiden kans juhlissa ja melkein kaikki muut oli pariskuntina paikalla. Ja samaan aikaan vituttaa et miks mä en osaa olla yksin ja tyytyväinen siihen kun on taas muutamia kavereita jotka on about aina ollu sinkkuja. Et mikä kiire sitä sit lopulta on aina löytää joku.

[q]Freja, 15.12.2009 21:19:
Yksin sitä tulee aina vaan väistämättä mietittyä, että mikä itessä on vikana että on yksin eikä onni osu omalle kohdalleen

[size=4]Punkkuko laitto mut taas angstaan, nngh en tiiä.[/size]
[/q]
Kävelit mua vastaan tänään asematunnelissa!

Menit vain niin nopeasati ohi, että en ehtinyt antamaan halia, jota olisit selkeästi tarvinnut :/

Ehkä vikana siis on se, että kävelet niin nopeasti? ;)

[q]sativa, 15.12.2009 23:05:
Nykyään olis mukavaa tuntea olonsa kotoisaksi jossakin porukassa ilman että on vetänyt sixpäkin pohjille. Puhumattakaan siitä, että löytäis semmosen miehen. Uskon kyllä, että semmonen löytyy ennemin tai myöhemmin meille kaikille.
[/q]
Anteeksi nyt, mutta kuinka silmät kiinni maailmassa pitää oikeasti elää, että voi vilpittömästi sanoa näin?

Optimismissa ei ole mitään vikaa ja sä vaikutat kyllä sellaiselta tyypiltä, että etköhän sä vielä jonkun löydä vierellesi, mutta.. kaikille?

.. jopa mark hamiltonille? ;)

[q]equalizer, 30.10.2009 11:47:
miks seurustelevat kaverit koittaa aina suaki saada löytämään joku..ite en ainakaan seukkaile niin kauan kun teen vuorotöitä
[/q]

Joo sama juttu ja ihan vitun rasittavaa... kai osaan ite torttua etsiä WAT!

[q]Arsk4_, 30.10.2009 11:51:
---
equalizer, 30.10.2009 11:47:
miks seurustelevat kaverit koittaa aina suaki saada löytämään joku..ite en ainakaan seukkaile niin kauan kun teen vuorotöitä

---

Joo sama juttu ja ihan vitun rasittavaa... kai osaan ite torttua etsiä WAT!
[/q]

etsinnätkin lopahtaa kun tajuaa että kuitenkin töihin mentävä...en minä ainakaan jaksa..jos meen buariin meen vetää sinne öölii enkä eti yhtää mitn

O