SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Onpas muuten suht perseestä olla täällä.
Tälleen yksin ollessa sitä huomaa,kuinka kivaa ois halailla sitä jotakuta,katella yhdessä leffaa,tai vaan olla lähekkäin.

Kamala läheisyydenkaipuu pääs yllättämään vaikka sinkkuilua on kulunu vasta vähän aikaa..
Olis niin kiva jos olis vieressä joku joka edes toivottais hyvää yötä..

[q]ezzy, 27.4.2009 01:30:
---
kindertin, 26.4.2009 11:45:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)

---

Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää En sanois noloks ollenkaan

En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P

---

SUHE!!!

[/q]

Tulipa taas oikein "hei, olenko blondi vai blondi?"-olo,kesti nimittäin aika kauan tajuta mitä tarkoitit Mietin että onko "suhe" joku uus lyhenne taas mitä en tajua vai mitä ihmettä

Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

Jepjep

Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?

"Unelmamies

Pakkohan tämä on tähän heittää

Tähän kohtaan pitää muuten nostaa esiin noista baareista (ja bileistä) vielä esiin semmonen juttu, että en varmaan ikinä voi lämmetä tytölle joka ei voi tanssia selvinpäin...

Tai myöskään tyttöön joka ei tanssi laisinkaan tai jolle tanssi on vaan esiintymistä/seuranhakua/pystyasennossa tapahtuvaa esileikkiä

Moni ihana tyttö on mennyt pilalle sen jutun myötä... Siksi ehkä itse mielelläni tutustun ihmisiin tanssilattialla, koska sieltä erottaa ne jotka oikeesti nauttii tanssimisesta tanssimisen takia ja se on mulle iso asia. Enkä puhu nyt mistään hinkkailutanssimisesta.

[q]Dementation, 1.2.2009 21:48:
hinkkailutanssimisesta
[/q]
Tää on kivaa. Mut sitä varten onkin peruspaarit

[q]atsu, 2.8.2009 21:45:
Uoohhh....
Viikonlopun jälkeen sitä aina kaipaisi jotain kenen kainaloon käpertyä, nyt ne aamut vain täytyy kestää yksin ilman tukea ja turvaa, päättyneet on ne päivät....

Kumma juttu on se et mitä enemmän aikaa kuluu sitä enemmän olo tuntuu paremmalta, mut oisaalta paljon köyhemmältä, kun ei vaan osaa suhtautua asiaan oikein...kait.... enpä tiiä...

Ei olisi mukavempaa kuin jonkun kainalossa katsoa sunnuntai illan ohjelma tarjontaa töllöstä, aika kuluu ja paljon olisi vielä opittavaa yksin olemisessa.

Ihme vuodatusta mut nyt se vaan tuntuu hyvältä mainita, taitaapi täällä olla muitakin samassa tilanteessa olevia.

Elämä voittaa varmasti, onneksi on hyviä ystäviä ympärilläni, kiitos teille
[/q]

Tässä on aika hyvin kyllä kuvattu mun(kin) fiiliksiä..
Illat on kaikkein ankeimpia.. Mulla tosin johtuu siitä että päivisin on paljon puuhaa muksujen kanssa, mutta illalla sit oon yksikseen täällä miettimässä elämää ja sen puutetta (*hih*)..

Tää viikko onkin sit astetta rankempaa hajoilua kun oon koko ajan yksin(toki olen ängennyt kavereille kyläilemään), siis nyt on vasta tiistai ja nyt jo vituttaa. Tämmönen loma olis niiiiiin paljon mielekkäämpää jos olis joku jonka kanssa siitä nauttia.

[q]Jocular, 1.2.2009 21:40:
Must toi kättely on tosi hyvä juttu koska se kertoo ihmisestä enemmän ku "liiba laaba kova meno täällä tänään".. Ite ainaki arvostan ihmisiä, jotka osaa kätellä ja semmosen lahnakättelyn ku saa osakseen ni melkeempä mahdollinen kiinnostus tai ihmiseen tutustuminen jää aika turhaks Mut soon vaan mä..
[/q]

No sama toimii toisinpäinkin, jos neiti ei osaa vastata kättelyyn, niin se on musta jo hieman kummaa

[q][Siru], 26.1.2009 12:00:
en minä tiedä :D sellasen käsityksen sain
[/q]
Mistä IHMEESTÄ sä sait tällaisen käsityksen?

[q]Dementation, 1.2.2009 21:53:
Mikään ei ehkä nosta mun verenpainetta yhtä paljon, kuin se että yrität tanssia perusbaarissa ja sit joku peruuttaa perse edellä syliin

Säästetään ne paneskelut kotiin tai hitaisiin, sitä ennen voitais vaikka tanssia.

Ja joo, oon suppee, elämä on
[/q]
Ööh voihan sitä notkua ja hinkata jonkun kivan tutunkin kanssa :) Eikä mua toisaalta haittaa jos joku tuntematon ja hehkee tyttö peruuttaa syliin :D

Turha sekoittaa tota muutenkaan mihinkään paneskeluun

kauankohan uuden onnen löytäminen taas tuhlaa aikaa tästä nuoruudesta

[q]AlexS, 1.2.2009 21:58:
Ööh voihan sitä notkua ja hinkata jonkun kivan tutunkin kanssa :) Eikä mua toisaalta haittaa jos joku tuntematon ja hehkee tyttö peruuttaa syliin :D
[/q]

Vaikka se olis mun tyttöystävä, niin jos musa ei ole mitään chilliä, niin en kyllä hinkkaile.
Eri asia siis läpällä joku semmonen perseitä yhteen hinkkailu tai joku muu juttu, mutta semmonen 0.5 -2 tuntia lattialla pystyasennossa panemisen esittäminen välittämättä yhtään mitä musaa soi on musta typerää ja typerännäköistä.

Äh mä todellakin tiedän mikä mun ongelma on.
Meen paniikkiin/lukkoon ja suomeksi sanottuna pelkään ihan sairaasti söpöjä miehiä. En tiedä miksi.
Selvinpäin oon ihan hiljaa ja punastelen ja nytkin alkuviikosta näin sattumalta yhen vanhan ihastuksen, niin mun kädet alkoi oikeasti tärisemään

Humalassa oon ton kaiken vastakohta. Sekoilen itekseni ja puhun tyhmii juttuja. Yritän aina ottaa sivistyneesti, mutta usein se ei onnistu. Mä olen nimittäin ihminen, joka on sammunu jo kolmen alkon lonkeron jälkeen. Jos juon lasillisenkin viiniä, niin huomaan kyllä olevani humalassa.
No kantsis olla selvinpäin sitten. Joo totta, mutta..

Kauhee avautuminen

Yksin sitä tulee aina vaan väistämättä mietittyä, että mikä itessä on vikana että on yksin eikä onni osu omalle kohdalleen

[size=4]Punkkuko laitto mut taas angstaan, nngh en tiiä.[/size]

[q]Dementation, 1.2.2009 21:48:
Enkä puhu nyt mistään hinkkailutanssimisesta.[/q]

Tää on muuten outo asia;

Pidän fyysisyydestä, pidän tanssista ym, mut en o oikein ikinä lämmenny hinkkailutanssille vaikka tytöt sitä välillä yrittävätkin. Se on mun mielestä parhaimmillaankin kömpelöä ja ontuvaa - no bonus.

[q]Dementation, 1.2.2009 21:53:
---
AlexS, 1.2.2009 21:51:

---

Mikään ei ehkä nosta mun verenpainetta yhtä paljon, kuin se että yrität tanssia perusbaarissa ja sit joku peruuttaa perse edellä syliin

[/q]

Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa.

Hyvä musa parantaa tota hinkkailunki fiilistä useaan potenssiin. =D

[q]kilobitti, 1.2.2009 22:09:
Tää on muuten outo asia;

Pidän fyysisyydestä, pidän tanssista ym, mut en o oikein ikinä lämmenny hinkkailutanssille vaikka tytöt sitä välillä yrittävätkin. Se on mun mielestä parhaimmillaankin kömpelöä ja ontuvaa - no bonus.
[/q]

No imho se ei useimmiten ole enää tanssia vaan pelkkää hinkkaamista, joka on täysin eri asia.
Musta hinkkailukin voi olla kivaa, mutta ei tanssilattialla ja varsinkaan jos musiikki ei millään tavalla siihen sovi.

[q]kilobitti, 1.2.2009 22:09:
Se on mun mielestä parhaimmillaankin kömpelöä ja ontuvaa - no bonus.
[/q]
Treenii treenii

[q]Dementation, 1.2.2009 22:02:
Vaikka se olis mun tyttöystävä, niin jos musa ei ole mitään chilliä, niin en kyllä hinkkaile.
Eri asia siis läpällä joku semmonen perseitä yhteen hinkkailu tai joku muu juttu, mutta semmonen 0.5 -2 tuntia lattialla pystyasennossa panemisen esittäminen välittämättä yhtään mitä musaa soi on musta typerää ja typerännäköistä.
[/q]
On sulla aikamoiset traumat jääny jostain :D

Tottakai musan pitää olla letkeetä, rnb ja hoppi käy ihan hyvin.
Ja mistä helvetistä toi pystyasennossa paneminen-juttu tulee...*nauru*

Turha tästä kai enempää vääntää, eri linjoilla kun ollaan. Itse kyllä tykkään notkua erityisen mukavan naisihmisen kanssa letkeän musiikin tahtiin tanssilattialla...eli jeps, harrastan sitten kai tuota julkista pystyasennossa panemista silloin tällöin. Tosin ei klubipileissä kun ei se toimi oikein junkan tai muun pörinän tahtiin :/

[q]AlexS, 1.2.2009 21:51:
[/q]

Säästetään ne paneskelut kotiin tai hitaisiin, sitä ennen voitais vaikka tanssia.

Ja joo, oon suppee, elämä on

[q]vns, 1.2.2009 22:09:
Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa.
[/q]

Joo, valitettavasti valtaosa miehistä näyttää olevan oikein innoissaan tästä lähestymistavasta ja siksi kaiketi naiset uskovat sen toimivan kaikkiin yhtä hyvin.

Tässäkohtaa kerrottakoon, että tämä ei pidä paikkaansa, monet miehet pitävät perse edellä syliin peruttavia naisia typerinä ja ärsyttävinä ja nekin jotka vievät näitä kotiinsa yhdeksi illaksi, haluavat todellakin sitten vain sen helpon yhden illan ja jos olet itsekin moista hakemassa, niin suosittelen että valitset kohteesi ja sanot suoraan että "haluan harrastaa seksiä sun kanssa tänään".

Todennäköisesti suoraan sanominen toimii muutamaan sellaiseenkin johon perse edellä peruuttaminen ei olisi toiminut ja takuuvarmasti kaikkiin jotka olis lämmenneet sille peruuttelullekin.

ps. Jos haluat peruutella, pidä edes peruutusääntä, niin teet siitä säälittävän sijaan humoristista

O