SINKKULUUKKU
[q]tbo, 26.1.2009 06:39:
mihin kohtaan se raja vedetään?
[/q]
Itse vedän sen siihen, etten valehtele niistä asioista joilla on väliä. Ja jos nyt haluat tarkennuksen millä asioilla on väliä, niin se vaihtelee jokaisen yksilön ja parisuhteen välillä. Valitettavasti sen tarkempaa ei voi antaa, ja jos et pysty sanomaan, onko juuri jollain tietyllä asialla väliä, tulisi siitä varmaan keskustella kyseisessä parisuhteessa.
[q]
En sit tiiä oonko jotenki takakiree tän kanssa, mut en näe kovinkaan paljoa eroa siinä valehteeko suhteen ulkopuolisten paneskelusta vai valehteleeko vaikka siitä että WTC-torneja ei tuhonnukkaan terroristit tai että Irakista löytyy massatuhoaseita. Valheita sinällään kaikki, ja kaikilla on negatiivisia seurauksia tulee ne ilmi tai ei.
[/q]
Miten, olisitko sä pysynyt totuudessa noissa mun esimerkeissä? Joskus valhe voi estää suuren määrän turhaa tuskaa, kun pitää aina muistaa, että totuuden kertomattajättäminen voidaan usein laskea valehteluksi.
Valehtelu ei siis missään tapauksessa ole toivottava asia, ja elämä on paljon helpompaa ilmaN valheiden tuomia ongelmia, mutta joskus se on vaihtoehtona kaikkien osapuolien kannalta parempi.
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?
*grr**igor**pökr* *turhautuil*
E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!
[q]Freja, 1.2.2009 20:39:
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?
E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!
[/q]
Mä haluan nyt kyllä vedota, että mun mainitsema [esittely] + [omasyylähestyä] kelpaa kyllä bussiin, kahvilaan, torille, kadulle, festareille, uimahalliin tai minne vaan muuallekin, eli en suostu tuomittavaksi tohon raamiin.
[q]opmdevil, 1.2.2009 20:54:
---
Freja, 1.2.2009 20:39:
---
Hyvä on, vinkkejä siitä kuinka isket kaupan kassan jota ei näe missään muualla kuin kaupan kassalla?
Olen ajatellut, että kun se kysyy, että "Pannaanko visalle vai pankille" niin odottaa, että se ehtii sanoa, että "Pannaanko..." ja sitten tosi nopeesti sanoo päälle, että "Tää tuli tosi nopeasti mutta pannaan vaan."
[/q]
toi olis muuten oikeesti aika hyvä heitto jos vaan pokka pitää!
[q]opmdevil, 1.2.2009 20:07:
Baarissa kyllä yleensä bongaa ne ihmiset jotka käy sitten siellä melkein joka viikonloppu. Joten onko sitten parempi kysyä, että "Minkä vuoksi sä käyt täällä niin usein?" tai "Sä näytit siinä punaisessa topissa tosi herkulliselle kun olit juhannuksena Kharmassa. Vieläkö sulla on se?"
[/q]
Siel on sit vissiin aika pienet piirit. Mut esim "Viimeiset kuus kertaa ku oon yrittäny pokaa sua oot tyrmänny mut suoraan, joko nyt heruis?" :P
[q]astaroth, 17.7.2009 00:00:
---
kindertin, 16.7.2009 21:45:
:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D
---
luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D
[/q]
Uaah, eii!!
Mä vaan kuuntelin biisiä
Selasinpa tässä Evita-lehteä, ja silmiin osui kirjoitus pettämisestä ja anteeksiannosta.
Psykoterapeutti Ritva Salmisen mielipiteitä tilanteesta, jossa mies on pettänyt.
[Miksi lopullinen anteeksianto on niin vaikeaa?
Ateeksiantaminen on mahdotonta, jos nainen ei tiedä, mitä hänen pitäisi antaa anteeksi. Tapahtuma pitää käydä läpi juuri niin yksityiskohtaisesti kuin nainen haluaa.
Uskottomuutta on vaikea antaa anteeksi, koska on vaikea hahmottaa,mitä kaikkea on tapahtunut. Pitäisikö antaa anteeksi varsinainen seksi vai se, että mies on ihastunut toiseen? Vai se, että hän on heittänyt koko yhteisen historian antautumalla viettiensä vietäväksi?
Petetty nainen ei voi antaa anteeksi, koska hän ei pysty näkemään metsää puilta.
..Salminen sanoo, että nainen miettii usein ensimmäisenä, mikä hänessä on vialla kun mies teki tällaisen tempun. Pinnallisten itsesyytösten sijaan kannattaa miettiä, olisiko niin, ettei kumpikaan jaksanut huolehtia suhteesta.
..Miten oman osuutensa tapahtumiin voisi hyväksyä?
-"Molempien tulisi ymmärtää, että suhde ei ole ollut jostain syystä tyydyttävä. Siihen on tullut tila, joka on täyttynyt uudella ihmisellä."
Naisen on siis vaikea antaa anteeksi, koska petos tuntuu myös omalta epäonnistumiselta.Nainen kokee syyllisyyttä ja häpeää, eikä asiaa ole helppoa käsitellä järjellä. Ahdistukseen jää jumiin.
..Sitten Salminen sanoo tärkeän asian : Vaikka petos on miehen vastuulla, itse anteeksiantamisen vaikeus voi olla naisen ihan oma asenneongelma.]
Näiden jälkeen on selitystä siitä kuinka nainen Haluaa olla marttyyri ja saada miehen matelemaan muistuttamalla jatkuvasti pettämisestä, ja kuinka nainen saattaa syyttää kaikkia muitakin ongelmiaan pettämisestä (tyyliin "töissäkin olisi helpompaa ellei minua olisi petetty..)
Mitäs mieltä klabbari on tästä?
Mulla ainakin on iso asenneongelma. Jos mua petetään, niin en kyllä harkitse anteeksiantamista ja sitä kautta suhteen jatkamista. Mä lopetan suhteen siihen.
Moni saattaa olla samaa mieltä, mutta sitten jos tilanne ihan oikeasti tulee eteen, onkin lähteminen vaikeaa.
Tietysti suhteessa saattaa olla asioita, joiden takia kannattaisi(joidenkin mielestä) pysyä yhdessä ja vaikka hammasta purren yrittää unohtaa pettämiset.
Ehkä mä olen sitten liian pessimistinen, mutta en usko että pettäjä ei pettäis uudestaankin. Jos huomaa että ahaa, mä sain tonkin anteeksi, niin ehkä saan uudestaankin. Ja toki yleistän taas rumasti.
Onhan tossa toki pointtinsa, mutta mä en aio tulevaisuudessakaan jäädä suhteeseen jossa en riitä kumppanilleni. Sen oon kokeillu jo turhan raskaasti enkä halua samaan uudestaan. Jos petät, niin lähdet.
Sinkkuna on hyvä huudella
[q]opmdevil, 1.2.2009 20:54:
Hyvä on, vinkkejä siitä kuinka isket kaupan kassan jota ei näe missään muualla kuin kaupan kassalla?
[/q]
"Anteeksi, en nyt halua olla tungetteleva ja toivon ettet pahastu että kysyn, mutta lähtisitkö mun kanssa kahville joskus?"
Ja tämä kannattaa toteuttaa joskus kun on rauhallista, eikä missään nimessä jonoa takana.
MUISTAKAA!:
Jokainen joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee huorin; ja jokainen joka nai miehensä hylkäämän, tekee huorin.
(Matt.5:32. 19:9. Mark. 10:11. 1Kor.7:10.)
*pahis**enkeli*
Mä en ihan oikeesti ymmärrä enää tätä hommaa..
Miksei kukaan halua enää edetä hitaasti? Enkä nyt tarkota mitään "ensin 50 treffit että voidaan sanoa tapailevamme, sitten 5v tapailua jotta voidaan siirtyä seukkailemaan"-tyylistä, vaan ihan normaalia vauhtia?
Onko kaikilla yhtäkki hirveä kiire ruveta virallistamaan suhdetta(mä nyt röyhkeesti luokittelen seurustelen virallistamiseks)??
Taas törmäsin tapaukseen, jonka olen tuntenut vuosia, joskin yhteydenpito ollut nollissa lähemmäs..uh.. Todella monta vuotta. Kirjoteltiin naamakirjassa, sitten mesessä ja sitten kahviteltiin.
Ja sitten se alkoi..
Jatkuva pommitus viesteillä, kännykkä huusi hoosiannaa, ja kun en ehtiny vastaamaan 2h sisällä, tulee jo kyselyä "sanoinko mä jotain väärää,mikä on kun et vastaa". Ja sitten tehdään selväksi, TEKSTIVIESTILLÄ, että olis halua ihan johonkin vakavempaankin.Just.
Mulla on ihan tarpeeksi kokemusta siitä, kuinka hyvin usein käy kun rynnätään suinpäin suhteeseen. Siksihän mä taidan sinkku ollakkin.Mulla on kuitenkin noi 2 hurjaa,joiden elämää en tahdo sekoittaa koko aikaa, enkä todellakaan ala kerran irl-näkemisen jälkeen leikkimään kotia.
Missä ne järkevät miehet on?
[q]Vampyrella, 1.2.2009 21:02:
Moon pahoillani Reija, just lietsoin tätä keskustelua lisää omalla panostuksellani. :P[/q]
No niin, mutta sitähän täällä ihmiset etsii ja kyselee - kuinka mennä keskustelemaan naiselle baarissa.. Ja se tässä saa mut turhautuneeksi.
[q]Me suomalaiset ollaan vähän tämmösiä sisäänpäinkääntyneitä noin niinkuin yleistäen. [/q]
Ja tottahan tämä, ja esim kosketusta pelätään jostain syystä erittäin paljon. Myös mainitsit julkiset kulkuvälineet, joista mulla kans tuli mieleen se, että suurin osa ei uskalla edes istua kunnolla sille tuolille ettei vain kosketa toista liikaa, o-ou!
[q]Kerran kyllä tuli hirmu lämpöinen olo, kun vieressä oleva nuori mies katsoi hymyillen ja ojensi lukemaansa lehteä mulle. Varmaankin siis tarkoitit sitä, että juuri tämmöistä toimintaa lisää, kiitos. Hymyjen vaihtoa ja sen sellaista. Toimii kyllä ku häkä, siinä olen samaa mieltä, vaikkei johtaisikaan mihinkään.[/q]
No niinpä! Tai vaikka sitten sekin, että "saanko lukea sitä lehteä" ja hymyillä ystävällisesti. Itsellänikin tuli kerran hyvä olo, kun junassa kysyin joltain nuorelta kundilta noin, ja sen jälkeen totesin että eilisen tapahtumat pimennossa johon kundi heitti että "ei oo tapahtunu yhtään mitään, eli et oo missannut mitään" ja siinä naurahdettiin molemmat. Hymyiltiin toisillemme kun jäin pois pysäkilläni. Ei mitään sen kummempaa, ystävällisyyttä! Avoimuutta tuntematonta ihmistä kohtaan!
[q]
Enihau, uskon, että baarisstakin voi löytää hakemaansa seuraa. Jos baarissa on välillä yhtä ihania neitejä kuin sinä, niin miksipä siellä ei olisi yhtä ihania miehiäkin kuin sinä. :) Moni vaan tuppaa pilaamaan tsänssinsä kiskomalla sitä viinaa tynnyritolkulla. [/q]
Ja sen takia mä en varmaan jaksakaan uskoa siihen, että törmäisin baarissa mieheen, jonka kanssa mua kiinnostais jutella pitkään. Se on vaan niin ikävää, että ihmiset juo ittensä niin överikuntoon :(
[q]
Sellasta tiettyä tilannetajua voisi itse kukin reenata noiden aloitteiden tekemisten suhteen.[/q]
[q]
Niin, ja olishan se kieltämättä aika romanttista, jos joku juoksis vaikka sun perääs kadulla ja sanois, että: ''Sori kun häiritsen, en oo mikään psykopaatti vaikka tää ehkä siltä vaikuttaakin... Sä vaan jostain syystä just sait mut hymyilemään, vaikka mulla on ollu aika paska päivä tähän mennessä. Et kuule haluis lähteä kahville joskus?''[/q]
Sellane voiskin olla aika söpöä. Jos siis tää tyyppi ei juoksis baarista mun perässä (eli alkoholin vaikutuksen alaisena) :DD
[q]lunake, 19.10.2006 20:53:
Öljyyn ja yrtteihin verhottuna.
[/q]
Treffit <3 Millon?
edit: ei sit, pidä kalas :(
[q]Takyon, 30.5.2009 20:38:
---
kindertin, 30.5.2009 20:36:
---
Takyon, 30.5.2009 04:23:
Muistakaahan sitten että "jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä".
---
Eipäs, vaan "jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena".
---
Kyl mun kohdalla on tuo ensimmäinen pitäny aina paikkansa ;D
[/q]
Mä pääsen vasta tänä vuonna testaamaan, niin monta helluntaita ollu se heila
Mut saa se jonokin tulla, ei haittais, mökillä tuppaa oleen aika tylsää mummojen kans
[q]Mellu-, 2.1.2009 22:51:
---
kindertin, 2.1.2009 22:24:
Tittidiii.. En mä täällä viihdy,poistuin jo
..enkä halua takasin..
---
'
MITÄÄÄ???
[/q]
..ei jaksa sinkkuilla ni hyppään tonne seukkailupuolelle..Tai siis hyppäsin
[q]Dementation, 1.2.2009 20:20:
Oonko mä nyt sit tylsä tai jotain, mutta musta itsensä esitteleminen on hyvä alku.
Toki toinen voi hieman hämmentyä, kun meet että "Moi, mä oon Deme" tai sitten useimmiten menen ihan ojentamaan kättä esitelläkseni itseni.
[/q]
Must toi kättely on tosi hyvä juttu koska se kertoo ihmisestä enemmän ku "liiba laaba kova meno täällä tänään".. Ite ainaki arvostan ihmisiä, jotka osaa kätellä ja semmosen lahnakättelyn ku saa osakseen ni melkeempä mahdollinen kiinnostus tai ihmiseen tutustuminen jää aika turhaks
Mut soon vaan mä..
[q]Tyeicha, 18.2.2007 21:33:
tää luukkuhan alkaa jo pikkuhiljaa tuntua varsin kotoisalta.. ja suhteellisen viihtyisääkin on.
[/q]
Höpö höpö, meet mun kanssa naimisiin ^__^
[q]jaskajokunen, 13.4.2009 07:55:
---
mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.
---
Veit kyllä sanat täysin suustani. Mä oon ollu tekemisissä yhden muijan kaa, sovittu varmaan kymmenen tapaamista, joka kerta se ei tuu paikan päälle, ja keksii mitä ihmeellisimpiä puhelin rikki, puhelin kadonnut, akku loppu, en oo käyny FB:ssä viikkoon enkä saanu viestii (vaikka näet vihreästä pallukasta että hän on online), odottamaton ongelma, kaveri sai "itkupotkuraivarin ja siti piti rauhoitella", niin hatusta vedettyjä stooreja, et nykyään sen syyselittelyt menee kyl jo melkeen huumorista, ku ne on kaikki niin hatusta temmatuja =D
[/q]
Mahtaa olla melkonen mimmi,jos noin monta kertaa oot jo turhat selitykset kuunnellu ja edelleen ilmeisesti jatkat piiritystä?
..Kummasti alkaa toi halipula hönkimään niskaan iltasin kun ulkona alkaa pimenemään
Kyllä sitä ajoittain kaipais jotain kainaloa jossa loikoilla ja ihmistä jolle kertoa päivän tapahtumista(vaikkei ne kovinkaan kummosia välttämäti ole..).
Samaa asiaa kun ei mun mielestä aja se,että juoruilen turhapäiväsiä kavereiden kanssa puhelimessa tai mesessä.
Onneks on kesä tulossa(onhan??),ei samalla tavalla ole pimeetä
[q]Vexe, 30.4.2009 15:50:
Suunnitelmat on viel täysin auki mitä sitä tekis nyt vappuna :)
[/q]
..säteet on aika kovat tänään(kin)
Mä olen 3 exääni tavannu bileissä,juttu sitten lähteny täällä klubbarissa(ja galleriassa) etenemään..
Meseä unohtamatta Netin ihmeellinen maailma..
Normibaareissa en käy ollenkaan,sieltä ei ole mitään kivaa ikinä löytyny,aina ollu vaan se perseidenveto mielessä
Bileet on kyllä hyvä paikka tutustua,jos nyt ei potentiaalisiin seurustelukumppaneihin,niin ainakin suht samasta fiiliksestä dikkaaviin ihmisiin,monta ihanaa ystävää löytäny
Mä en osais varmaan edes tapailla ihmistä,joka ei käy bileissä.. Pitemmälle ajateltuna,joku oopperadiggari ei ehkä sopis samaan talouteen mun kanssa.. Pitäis olla vääntämässä siitä mitä musaa kuunnellaan,eikä varmaan kummemmin tulis yhdessä ulkoiltua.. En tiedä.
Mitä mä tässä olen miettiny,niin mulla on aika pitkä "vaatimuslista"..Osasta vaatimuksista on helppokin luopua,mutta jotkin asiat vaan täytyy hyväksyä taikka ei pääse mun elämään millään lailla. Nirso en kuitenkaan ole,eikä kyseessä ole mitkään "sen täytyy osata leipoa,ja hieroa ja pitää olla vaalee tukka ja ei saa tehdä sitä ja tätä",vaan ihan normaalirajoissa olevat "vaatimukset".
Vaatimukset heittomerkeissä sen takia,etten keksiny parempaa sanaa sille mitä haen,ne on oikeestaan toiveita,mutta joista en tingi
..oliko taas sekava sepustus?