SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]siveys, 29.10.2008 10:42:
Mutta ottakaa rakkaat ihmeessä varaslähtö ja pamauttakaa illan vinkeimmät danke-muuvit uskomattomalla äässinsheikkauksella kuorrutettuna vaikka jo näin pikkulauantain kunniaksi! :)
[/q]

Esim. täällä http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15817 voi tavata mut sheikkaamasta bootyy tänäiltana.

Kaikki mukaan - hip heijaa!

[q]Zeratul, 22.1.2009 21:12:
Eihän kyse ollu missään välissä siitä et paneminen ois epärehellisyyttä, vaan siitä et ollaan sovittu ettei semmosta tapahdu, ja tää sopimus on rikottu.
[/q]
Etkö sä juuri itse sanonut, että paneminen on epärehellisyyttä kun sanoit, että "epärehellisyydellä korjataan isompaa epärehellisyyttä" puhuessasi siitä, että "muiden paneminen korjataan valehtelemalla"? Se, että rikkoo tehdyn sopimuksen ei vielä sekään ole "epärehellisyyttä" - se on vain sopimuksen rikkomista, toisin sanoen "epäluotettavuutta".

[q]Jo alunperin se pettäminen on just semmosta epärehellistä suhdepeliä joka Vampyn mielestä on väärin ja jota vastaan esitit oman mielipitees.
[/q]
Mä kyllä ymmärrän sun pointtisi siinä, että jos kummatkin osapuolet onnistuvat harjoittamaan täysin nuhteetonta "rehellistä parisuhdepeliä" niin tällaiseen tilanteeseen ei koskaan päädytä. Tämä on musta vain täysin irrelevanttia tilanteessa, jossa mun pitää keksiä esimerkki, jossa jokin muu tapa lähestyä asioita kuin "rehellinen parisuhdepeli" on parempi vaihtoehto.

Ihmiset tekevät virheitä. Sellainenkin, joka on itse ollut sitä mieltä, että haluaa harjoittaa "rehellistä parisuhdepeliä" voi joskus ajautua tilanteen viemänä pettämään kumppaniaan sopimusten vastaisesti. Jos tämä on sinun mielestäsi täysin absurdia ja "ihan tyhmä esimerkki" niin suosittelen todellisuuteen heräämistä, sillä tätä tapahtuu ympäri maailman päivittäin.

[q]noena, 29.10.2008 08:02:
Yli kahden vuoden tauon jälkeen tänne palaan, oletettavasti meno täällä puolella suhteellisen samaa kuin aikaisemminkin? :D
[/q]
Muuten samaa mut vuosi vuodelta vanhenee :)

[q]Lyylikki, 29.10.2008 12:36:
Esim. täällä http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15817 voi tavata mut sheikkaamasta bootyy tänäiltana.

Kaikki mukaan - hip heijaa!
[/q]
Ajattelin et ois voinu tulla pyörähtään mut kelasin et teen duunissa viel tän yhen jutun.. ja viel toi pikkujuttu.. ja.. ja sit kello olikin jo seitsemän aamulla :-/

Ens kerralla pitää skarppaa vähän enempi ettei missaa parhaita sheikkauksii. Vois vaikka vaihteeks pitää koko viikonlopun vapaata.

Hämmennämpä tätä soppaa vielä omalta osaltani. Ja esitän heti alkuun toivomuksen että kukaan ei poimi yksittäisiä asioita irti kontekstistaan, tai haasta typerää vääntämistä postin perusteella.

Eli jos nyt otetaan vaikkapa tilanne jossa pariskunta on seurustellut pitemmän aikaa, rakastavat toisiaan ja ovat onnellisia, elämä on kaikinpuolin mallillaan ja yhteiselo toimii. Mutta jostain syystä kuitenkin, elämä vällyjen välissä ei olekaan ihan sitä mitä toinen osapuoli toivoisi sen olevan.

Asiasta keskustellaan, ja tullaan siihen tulokseen että tämä asia ei siitä tule muuttumaan mutta olisi myös harvinaisen typerä syy heittää kaikki menemään sen takia.

Joten, tämä tyytymätön osapuoli sitten päätyy tyydyttämään omia tarpeitaan jonkun muun kanssa, kenties useammankin kerran. Ajatellaan että kyseessä tosiaan olisi yhden illan juttuja, ilman minkäänlaisia tunteita tai muita kiemuroita.

Tämä kyseinen osapuoli kuitenkin tietää omat tunteensa, eli tietää rakastavansa sitä toista osapuolta suhteessa ja tietää että vain hän on sellainen ihminen kenen kanssa voisi harkitakaan elävänsä elämäänsä. Joten olisiko tässä vaiheessa parempi mennä kertomaan kaikesta? Mahdollisesti tuhota kaikki?

Ja kaikessa väärydessään, kuinka väärin se on?

EDIT: Ylläoleva skenaario siis on ihan täysin fiktiivistä pohdiskelua, ei liity minuun henk. koht. mitenkään.

[q]vilna, 2.4.2009 09:50:
---
Optimistinen asenne ;)
[/q]
No mut hei, ku ei odota liikoja nii ei tuu nii pahasti turpaankaan!

(Tosiaan mun positiivisuus on kyl at fault ihan by default *nauru*)

Kyllä immeiset osaa olla hankalia ja ihan perseestä.

Huuma loppu ja nyt sitten seuraavaa uhria kahtellen joka on kylläkin jo kiikarissa, ei oo häpee olla nopee. *lmao**hih*

[q]siveys, 23.1.2009 11:02:
Pitäiskö perustaa PETTÄJÄLUUKKU? Vai oisko ihan PETTOLUUKKU ytimekkäämpi?
[/q]

Pettoluukku kuulostaa kyllä sopivalta

[q]Vampyrella, 22.1.2009 22:33:
Niin me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Meillä kahdella on ainakin selvästi erilaiset käsitykset siitä ''reilusta pelistä''.
[/q]
Sanoinko mä, että mä kuvailisin sitä "reiluksi peliksi", että jättää kertomatta jos on kiksassu jotain muuta? Eikö tässä koko hommassa nyt ollut kyse, että mä keksin esimerkin, joka nimenomaan EI ole "reilua peliä", mutta on joissakin tilanteissa mielestäni parempi vaihtoehto?

[q]Vampyrella, 22.1.2009 22:33:
Ookoo, tässä ollaan täysin eri linjoilla. Mielestäni tekosi olisi tällöin todella itsekäs ja kumppaniasi kohtaan väärin, koska olette yhdessä sopineet pelisäännöt (ei muita säätöjä). Mielestäni tällaisessa tilanteessa sinun pitäisi antaa kumppanillesi mahdollisuus päättää, oliko tekosi hyväksyttävä vaiko ei, ja voiko HÄN + voitteko TE YHDESSÄ elää asian kanssa ongelmitta. Suhteessa on kuitenkin kaksi osapuolta, sinun mielipiteittesi lisäksi on myös ne kumppanin mielipiteet. Jos arvostat kumppaniasi, otat myös ne huomioon.
[/q]
Tekoni on epäilemättä useimpien (ja jopa minun) mielestä väärin, sillä olenhan rikkonut kumppanini kanssa tekemän sopimuksen.

Se, että jossakin vaiheessa elämäänsä tekee jotakin väärin, ei kuitenkaan mielestäni velvoita satuttamaan muita, joten tästä eteenpäin näkemyksemme selkeästi eroavat. Totuushan on kuitenkin se, että esimerkissäni kumppanini ja me yhdessä voimme elää elämäämme kiksautuksestani huolimatta täysin onnellisina ja tyytyväisinä - aivan kuin en olisi koskaan ketään muuta kiksauttanutkaan - JOS kumppanini ei saa koskaan asiasta tietää. Hänen subjektiivisessa maailmassaan asiaa ei ole edes tapahtunut ellen minä siitä hänelle kerro.

Huolimatta siitä minkälaisen verivalan suhteen osapuolet ovat vannoneet siitä, että koskaan ei petetä ja jos vaikka sitten petetäänkin niin siitä sitten kanssa kerrotaan, voi silti joissakin tilanteissa vain olla parempi, että toinen elää koko elämänsä loppuun saakka tarkoituksella luodussa illuusiossa tämä asian suhteen.

[size=2]edit: en vaan osaa.. :([/size]

[q]lunake, 2.4.2009 09:08:
Meikäläisen ihastumistahti on miekkonen / kuukausi ja tälle vuodelle on jo siis siunaantunut 3 eriasteista ihastumista. Viimisin tapaus on kyllä tapaus ja voip olla että kohta pitää siirtyä herraan nro 4.
[/q]

Herra X tässä hei, vinkvink

Pitäiskö perustaa PETTÄJÄLUUKKU? Vai oisko ihan PETTOLUUKKU ytimekkäämpi?

[q]siveys, 23.1.2009 10:21:
---
[Siru], 23.1.2009 09:57:
pakko kysyä, miksi sulla edes on kumppani jos haluat kiksauttaa muitakin?

---

Onko mulla? :D
[/q]

nyt on, siru ilmoittautui vapaaehtoiseksi.

[q]rmtn, 26.9.2006 14:28:
Hei, nyt on kyllä meillä miehillä paljon helpompaa. naisten ajattelua voidaan sittenkin ymmärtää.
tässä se on selvitettynä yksiselitteisesti: http://www.tuug.fi/~pkio/bin/naisen_ajattelu/
[/q]

Sain naispuoliselta henkilöltä vastauksena tuohon pätkän sarjakuvaa... http://www.saunalahti.fi/~mimoza/kuvia/sekalaisia/naisen_elamaa.jpg

[q]bubbelgum, 26.9.2006 16:04:
Hmm... Mä luulen että alan ehkä lopultakin oikeesti tottua siihen että kuulun tänne. Mut toivottavasti en totu sinkkuuteen niin paljon että alan tykätä siitä, koska sit jos "vanha sinkku-sonja" pääsee taas vauhtiin niin tulee hitaimmille kiire pois alta.

Noh, ehkäpä se nyt ei siihen pisteeseen asti kerkee koskaan menemään. Toivottavasti sitä ennen löytyis joku kiva joka ottais mut täältä talteen.
[/q]

Jos ei haittaa semi-kaukosuhde, niin voisin mielelläni katsoa, mitä tulisi tuosta..

[q]Funktion, 23.1.2009 10:32:
Hämmennämpä tätä soppaa vielä omalta osaltani. Ja esitän heti alkuun toivomuksen että kukaan ei poimi yksittäisiä asioita irti kontekstistaan, tai haasta typerää vääntämistä postin perusteella.

Eli jos nyt otetaan vaikkapa tilanne jossa pariskunta on seurustellut pitemmän aikaa, rakastavat toisiaan ja ovat onnellisia, elämä on kaikinpuolin mallillaan ja yhteiselo toimii. Mutta jostain syystä kuitenkin, elämä vällyjen välissä ei olekaan ihan sitä mitä toinen osapuoli toivoisi sen olevan.

Asiasta keskustellaan, ja tullaan siihen tulokseen että tämä asia ei siitä tule muuttumaan mutta olisi myös harvinaisen typerä syy heittää kaikki menemään sen takia.

Joten, tämä tyytymätön osapuoli sitten päätyy tyydyttämään omia tarpeitaan jonkun muun kanssa, kenties useammankin kerran. Ajatellaan että kyseessä tosiaan olisi yhden illan juttuja, ilman minkäänlaisia tunteita tai muita kiemuroita.

Tämä kyseinen osapuoli kuitenkin tietää omat tunteensa, eli tietää rakastavansa sitä toista osapuolta suhteessa ja tietää että vain hän on sellainen ihminen kenen kanssa voisi harkitakaan elävänsä elämäänsä. Joten olisiko tässä vaiheessa parempi mennä kertomaan kaikesta? Mahdollisesti tuhota kaikki?

Ja kaikessa väärydessään, kuinka väärin se on?

EDIT: Ylläoleva skenaario siis on ihan täysin fiktiivistä pohdiskelua, ei liity minuun henk. koht. mitenkään.
[/q]

haha tota editii, BUSTED!!!
noh mut ihan vakavasti puhuen niin todella hyvä pohtia näitäkin asioita tuolta kantilta ja tossa on kyl ihan hyvä pointti. itse olen sitä mieltä ettei yksiavioisuus ole ihmistä varten tehty, vaan ihminen on pohjimmiltaan eläin ja haluaa muitakin.

en voi kuvitella että millään pariskunnalla seksi on enään 5-10v seurustelun jälkeen samanlaista jatkuvaa hässimistä niinkuin suhteen alkuvaiheessa, vaan kaipaa kenties vaihteluakin. tässä vaiheessa pitää vaan punnita omat moraaliset arvot ja tarpeet ja miettiä kannattaako pitkää suhdetta heittää menemään vain tyydyttääkseen eläimelliset halunsa. ja henkilökohtainen mielipide tohon että pitääkö kertoa vai ei, on se että kertomalla luultavasti vain loukkaat toista osapuolta kertomalla. mut vaikea sanoa miten itse reagoisi, en ole joutunut vastaavaan tilanteeseen :)

Mun kieltäymyskuukausi sen kun porskuttaa... Totaaliselibaatti ja nenänvalkaisu jatkuvat vailla vaikeuksia (nenänvalkaisun aloitin 1,5 viikkoa sitten sunnuntaina, selibaatin viime sunnuntaina)..

Juma että mä oon stoalainen

[q]lunake, 20.1.2007 11:25:
---
WiljamiDzay, 20.1.2007 11:19:
---
Avernian, 20.1.2007 11:16:
---
WiljamiDzay, 20.1.2007 11:08:
Dämet... spoileri ei suostunu jostain syystä toimimaan, ni ei voi vastata osakekurssikehityskeskusteluun... :D

---

No wastaa ilman spoileria. Ei nää jutut keneltäkään lukematta jää kuitenkaan

---

Wayyy ahead of u, m8y

---

Sinkkupileet taas tiedossa joten rohkeasti juttelemaan vaikka seurassa olisikin herraseuraa. Todnäk. kummiskin taas eksä vaan...
[/q]

Juu kyl ajatus oli lisätä huomautus et tällä kertaa pitää uskaltautua häiritsemään (jos et juokse karkuun... *nauru*)

..ai vitsi että nyt menee kovaa, huomaa että nyt on kevät, vaan taottava on kun kerta rauta on kuumaa ..viime yö jossain muualla kuin kotona ja näyttää hieman sille ettei ens yötäkään tartte nukkua yksin, eikä ole edes sama tapaus.

[q]Zenni, 12.2.2007 21:50:
---
ALIEN, 10.2.2007 12:51:
edit: lol, kännissä mä tankin postasin :)

---

Hyvään aikaan säki dokaukses alotat :D
[/q]

Mistä päättelit dokauksen alkaneen tuolloin? voi olla todennäköisempää dokauksen alkaneen joskus soveliaampana ajankohtana edellisenä päivänä *joo**nauru*

[q]Janisa, 26.2.2007 20:11:

Juuh, se on se lisaantynyt valo... Ma oon ainakin ihan villina!
[/q]

Hrmr... RRrrau *silmäkulmienkohotuskiihoitustarkoituksessahymiö**vink*
(haa... iski fläshbäkki... perkule kun muistais miten meni tarkalleen, mut kaveri tais joskus koittaa oikeesti iskee nais-ihmeistä hurisemalla tai murisemalla tai jotain*pökr*)

O