SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]larzizi, 12.2.2007 22:26:

---

Etkö tiennyt, että sun olis pitänyt kysyä ensin "alaks olee?"
[/q]

Ai niin se "aletaax olee?"
tyhmä minä *toktok**grr*

[q]Wolverine

haha tota editii, BUSTED!!!
noh mut ihan vakavasti puhuen niin todella hyvä pohtia näitäkin asioita tuolta kantilta ja tossa on kyl ihan hyvä pointti. itse olen sitä mieltä ettei yksiavioisuus ole ihmistä varten tehty, vaan ihminen on pohjimmiltaan eläin ja haluaa muitakin.

en voi kuvitella että millään pariskunnalla seksi on enään 5-10v seurustelun jälkeen samanlaista jatkuvaa hässimistä niinkuin suhteen alkuvaiheessa, vaan kaipaa kenties vaihteluakin. tässä vaiheessa pitää vaan punnita omat moraaliset arvot ja tarpeet ja miettiä kannattaako pitkää suhdetta heittää menemään vain tyydyttääkseen eläimelliset halunsa. ja henkilökohtainen mielipide tohon että pitääkö kertoa vai ei, on se että kertomalla luultavasti vain loukkaat toista osapuolta kertomalla. mut vaikea sanoa miten itse reagoisi, en ole joutunut vastaavaan tilanteeseen :)
[/q]

Mm, tajusin just ittekin että tuo editti ehkä vaikuttaa hiukka selittelyltä, mutta ko. juttu ei siis todella ole mitenkään päin ittestäni kertova :D

Tuo oli vaan sellainen mikä tuli mieleen kun lueskelin tätä väittelyä läpi, ja mikä joskus muutenkin on pyörinyt mielessä kun lähipiirissä pari tuttua selittänyt tilanteitaan.

Mutta, kiteytettynähän tuo kysymys on varmaanki se että onko se kuinka väärin tyydyttää fyysisiä tarpeitaan irtosuhteilla, mikäli omassa parisuhteessa ei vaan elämä vällyjen välissä toimi? Mikäli siis suhteessa kaikki muu on kunnossa.. Vaikea kysymys, enkä tiedä osaako muut ajatella asiaa samalta kantilta.

Lähinnä itte tutkailen asiaa siltä kantilta että on väärin tietysti pettää. Mutta kuinka väärin? Koska sehän olisi myös väärin olla tyytymätön ja silti jäädä siihen suhteeseen? Joten kumpi sitten on parempi vaihtoehto?

[q]larzizi, 12.2.2007 22:31:

Vaikka voit sä sen kysymyksen kysyä yhtä hyvin tekstiviestin tai mesenkin kautta
[/q]

Voiko kysyy sinkkuluukun kautta jos ei oo meseosoa tai numbaa*täh*

[q]MiMoSa, 26.2.2007 21:19:
Täällä sitä on tullu oltua jo pidemmän aikaa eikä loppua näy... Mutta en kyllä yhtään valita, tää on just mainio paikka tässä elämän tilanteessa.*joo* Mikäs täällä on ollessa.*hihu*
[/q]

Juu ei mitään hirveen karmeita ahdistuksia just hetkellä päällä.. Joku pien kevät-äksön ois tietty aina paikallaan, mut ei jaksa ottaa paniikkia senkään suhteen viel

[q]Flügel, 16.2.2007 00:33:

Mut onhan näissä(kin). Valitettavasti.
[/q]

Niin tai tuli vaan mieleen kun olin kesästä -05 kesään -06 auttamattoman hervottoman älyttömän palavasti rakastuksissani täysin saman näköiseen naiseen (tosin sua vuotta vanhempi eikä Turusta) joka riipaisi viime heinä-elokuun vaihteessa sydämen rinnastani ilman puudutusta (mitä lie teki sillä... ei voi tietää)... Iski siis kamalat flashbackit *pökr*

ps. näissä missäkin? (ajatus ei kulje kun on flashbackeja ja väsymys muutenkin)

Täällä on edelleen niin ihanaa olla!

Torstaina taas tärskyt tiedossa ja innolla niitä odottaen. Aaaaww... *nauru**ding*

[q]Funktion, 23.1.2009 12:13:
---
Mutta, kiteytettynähän tuo kysymys on varmaanki se että onko se kuinka väärin tyydyttää fyysisiä tarpeitaan irtosuhteilla, mikäli omassa parisuhteessa ei vaan elämä vällyjen välissä toimi? Mikäli siis suhteessa kaikki muu on kunnossa.. Vaikea kysymys, enkä tiedä osaako muut ajatella asiaa samalta kantilta.

Lähinnä itte tutkailen asiaa siltä kantilta että on väärin tietysti pettää. Mutta kuinka väärin? Koska sehän olisi myös väärin olla tyytymätön ja silti jäädä siihen suhteeseen? Joten kumpi sitten on parempi vaihtoehto?
[/q]
Jos asiasta kerran on puhuttu toisen osapuolen kanssa, ja toinen jo tietää, että kumppani on tyytymätön, voi kai ottaa tällaisen asian puheeksi jo ennenkun lähteee 'tyydyttämään fyysisiä tarpeitaan irtosuhteilla'.

Kyllä mun nähdäkseni rehellisyys on kantava voima, jota ilman ei suhde helposti pärjää. Periaatteena on myös, että niin kauan kun molemmat osapuolet tietää missä mennään ja hyväksyy sen, ihan mikä vaan on sallittua.

Mutta tosiaan, jos kokee että omia tarpeita jää oleellisesti tyydyttämättä suhteessa ja tahtoo niihin tyydytystä muualta, kertoo asiasta etukäteen, ja sitten voi yhdessä miettiä, mihin ratkaisuun päätyy; eli voiko toinen elää sen kanssa, että kumppani harrastaa irtosuhteita, vai onko parempi kuitenkin päättää suhde, ennenkuin ketään pahemmin sattuu. Jos 'vahinko' on kuitenkin päässyt jo tapahtumaan, on myöhäänkin kertominen parempi kun ei ollenkaan. On molemmat osapuolet ainakin samalla sivulla.
Mun mielestä epärehellisyys on parisuhteessa suurin synti.

[q]lunake, 16.3.2007 12:56:
Alkaa pikku hiljaa olee tälläkin hedelmällisyyden jumalattarella tylsät oltavat...
[/q]

Mites ny sillai? Äkkiä säpisemään aurinkokelissä

[q]AnssiV, 18.4.2009 18:22:
..ai vitsi että nyt menee kovaa, huomaa että nyt on kevät, vaan taottava on kun kerta rauta on kuumaa ..viime yö jossain muualla kuin kotona ja näyttää hieman sille ettei ens yötäkään tartte nukkua yksin, eikä ole edes sama tapaus.
[/q]

Toivottavasti ne ei kumpikaan vieraile täällä Saattaa muuten olla aika kylmää kainaloa sen jälkeen.

[q]larzizi, 31.1.2008 19:31:
Miehet jaksaa aina vaan hämmenttää. Yhtäkkiä hiljaiselon jälkeen yksi sanoo, että hänellä on ikävä. Mitä paskaa? Jos sulla on ikävä, et oo hiljaa monta kuukautta!

Ja sitäpaitsi mä luulin, että vain naisilla on oikeus äkillisiin mielialamuutoksiin, mut näköjään miehetkin harrastaa sitä.
[/q]

Hiljaa kyynikot.. totuushan on alla:
http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/dilbert/1402/20050708.gif

[q]Funktion, 23.1.2009 12:13:
Mutta, kiteytettynähän tuo kysymys on varmaanki se että onko se kuinka väärin tyydyttää fyysisiä tarpeitaan irtosuhteilla, mikäli omassa parisuhteessa ei vaan elämä vällyjen välissä toimi? Mikäli siis suhteessa kaikki muu on kunnossa.. Vaikea kysymys, enkä tiedä osaako muut ajatella asiaa samalta kantilta.[/q]

Eikös tämä nyt riipu pitkälti siitä, mitä kumppanin kanssa on sovittu. Jos on sovittu, ettei käydä vieraissa, niin kyllä se minusta väärin on ja fyysiset tarpeet ovat tällöin kovin kehno tekosyy pettämiselle. Se on sellainen "no mutku mä halusin"-luokan selitys, jollaisia yleensä käytetään silloin kun ei vielä osata ihan täysin hahmottaa sitä, että ei olekaan maailman napa (eli joskus varhaislapsuudessa).

Henk. koht. näkisin asian niin, että jos kokee fyysiset tarpeensa niin tärkeiksi, että ne pitää tyydyttää, mutta ei niin tärkeiksi, että suhdetta pitäisi huonon seksin takia harkita uudelleen, kannattaisi miettiä omaa tilannettaan uusiksi. Mikäänhän ei muutenkaan takaa, että se yhden illan juttu tarjoaisi sen parempaa menoa kuin oma kumppani ja lisäksi siinäkin puuhassa on riskinsä. Useimmilla on kuitenkin kaksi tervettä kättä, joten miksi pitäisi edes miettiä yhden illan suhteita jotenkin pysyvänä järjestelynä? "Parempi hyvä tumppu kuin huono lumppu". -Tuntematon

[q]lunake, 12.2.2007 22:01:
Yksinolon piristykseksi tulossa lelulähetys. *vink**hih**tirsk*
[/q]

Ei taida olla tulossa lasten lelukaupasta?

[q]SyndroDome, 28.2.2008 12:05:
---
WiljamiDzay, 28.2.2008 09:56:
---
Lyylikki, 28.2.2008 09:51:
Mä kaipaisin nyt jotain sutinaa-, säpinää- tai edes jotain vähän piristystä. Hetkeen kukaan ei ole taas sanonut mun olevan ihana, rakastettava, mahtava tai kaunis. Tai muutenkaan kehunut ja hellitellyt.

Eikä se nyt ihan väärinkään olis, jos vaikka tästä luukusta joskus pääsis muuttamaan pois.

---

*sutistel & säpistel*

Niin eipä ole hetkeen kehuttu ei...

---

Wille sä oot ihana, rakastettava, mahtava, suloinen, fiksu ja kaunis *sydän*

Nonnih nyt on kehuttu, luulis kelpaavan häh!!

Edit suloinen & fiksu =D
[/q]

Wihii! *jiihaa**hali**nauru*

[q]beni, 22.2.2008 15:23:
Tässä vähän totuuksia luukkulaisille :D
http://areena.yle.fi/toista?id=1099567
[/q]

Uah.. Pelottavan/masentavan tutun kuuloista

[q]opmdevil, 27.12.2008 03:41:
Olen tullut siihen tulokseen, että pysyn sinkkuna niin kauan kuin asun Mikkelissä. Tämä kaupunki on aivan hirveä. HIRVEÄ! Enkä nyt tarkoita sitä, että olisi hirvipeijaiset ja olisi tarjolla hirveä jolloin hirvi on ihan hyvä juttu kun se maistuu hyvälle vaan tarkoitan, että TÄMÄ PAIKKA ON AIVAN HIRVEÄ! IHMISET BAARISSA TANSSII JOTAIN BRITNEYN WOMMANIZERIA JA TRANCEA EI VOI MUKA SOITTAA KUN SITÄ EI MUKA KUKAAN TANSS! NO, EI KAI SITÄ KUKAAN TANSSI JOS SITÄ EI KOSKAAN SOITETA! PERKELE!
[/q]

Meillä oli joulupöydässä palvattua kylmäsavustettua hirveä. Oli hirveän hyvää *joo**slurps*

Nii ja Vaakunassahan oli niiiiiiiiiiin raplakka meno taas tapsanpäivän iltana... Porukkaa danssauslattialla jo kahelta (tosin tupnukkikopissa oli kyl koko illan vauhikkain meno :D )

[q]siveys, 23.1.2009 10:21:
---
[Siru], 23.1.2009 09:57:
pakko kysyä, miksi sulla edes on kumppani jos haluat kiksauttaa muitakin?

---

Onko mulla? :D
[/q]

Eikö se nyt ole tullut jo aiemmin aika selväksi, että vaikka sulla olisi, niin haluaisit

Senkin monogaamit

[q]opmdevil, 3.2.2009 11:39:

Niin, tämä on se yksi vaihtoehto. Tuossa opiskeluaikoina joku muija väen vängällä yritti vetää omaan pöytäänsä istumaan ja sitten se selitti ummet ja lammet kuinka sen poika ystävä tekee sitä ja tätä ja sitten kun siitä lähti niinkusta omaan pöytään istumaan kun en lämmennyt sen jutuille, niin se tuli tanssilattialla sitten lyömään ja sanoi vielä päälle, että "HOMO!"
[/q]

Mulle tuli aikoinaan (monta aikaa sitten Stopparissa) joku vähän vanhempi (siis tyyliin n 30) mimmi selittämään hurjana miten hänen poikaystävänsä on täys paska jaadajaada. Mä siinä sit kuuntelin enkä juuri kerenny ees väliin höpisee kun tää selvittää miten hän on niin kypsä kun se laiska impotentti kusipää ei saa sitä ees paksuks kun on mieskuntosa menettäny vedettyään liikaa steroideja (oli siis ilmeisesti joku pumppiheppu) ja on kaameen väkivaltainenkin. Ja selittäessään koittaa tunkea näppejä mun haaroihin... Ei kai ny kukaan akka oikeesti usko että tuolla repertuaarilla heruu yhtään keneltäkään jannulta? (Siis ei muuten mutta mua ei juuri kiinnostais käydä "kenen muija"-keskustelua überväkivaltaisen ja muutenkin sekopäisen tm. piribodarin kanssa *nauru*)

[q][Siru], 23.1.2009 09:57:
pakko kysyä, miksi sulla edes on kumppani jos haluat kiksauttaa muitakin?
[/q]
Onko mulla? :D

[q]Freja, 18.3.2009 15:35:
Tästä tulikin mieleen, että mua kiinnostaisi mustasukkaisuuskeskustelu.

Arvon sinkkuluukkuystäväni, kertokaa kokemuksianne! Millaista mustasukkaisuus oli ja vaikuttiko se suhteeseen? Missä menee mielestänne sairaalloisen mustasukkaisuuden raja?
[/q]

En kuulu tänne luukkuun, mutta voin kyllä kertoa kokemuksista. Valitettavasti itse pidän aika ajoin mustia sukkia jalassa, ja en todellakaan itse pidä tunteesta. Hyvänä siedätyshoitona ovat tosin olleet toisen puoliskoni mallikuvaukset, joissa on paljon kauniita naisia ja hehkeyttä. Ne ovat auttaneet vähän, muttei toivotusti. Nyt osaan jo sentään hillitä itseni hyvin ja pitää tunteet sisälläni, sen sijaan että vetäisin raivarit toiselle. Tässä suhteessa toinen osapuoli ei kärsi minkäänlaisesta mustasukkaisuudesta, joten se nostaa omaa syylisyyden tunnetta.

Takana on myös ollut suhde jossa mustasukkaisuus ilmeni merkeillä, että tämä tyttö on varattu. Purujälkiä,fritsuja, väkivaltaa, uhkailuja ettet saa olla sen ja sen kanssa ja tehdä sitä tätä tai tota,eli rajoittamista. Valitettavasti en tajunnut tätä sillä olin nuori ja tyhmä, mutta se oli onneksi nopeasti ohi se suhde.

Ylempänä olikin jo lueteltu noita sairaanloisen mustasukkaisuuden merkkejä, mutta haluaisin lisätä tuohon vielä viestiliikenteentarkkailun, tekstiviestien ja sähköpostien lukemisen.

Lopuksi haluaisin sanoa: kiitos ihmisille jotka ovat avartaneet mun maailmaa tuomalla erinäkökulmia seurusteluun ja mustasukkaisuuteen. Mun on ollut huomattavasti helpompi olla ja parisuhdekkin on voinut sen jälkeen paremmin.

Hitto millon muuten on helluntai?

O