SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q][Nuclear], 17.2.2008 16:50:
---
ravec, 17.2.2008 15:40:
En tiedä pitäisikö suunnitella kumppanin etsintää paremmin.
Kun itse on mikä on ja ei käy ottamassa mitään kännejä /elkoholi illtoja, niin ei tapaa satunnaisia ihmisiä. Joten piirit on pienet....tai sitten erikoiset.
---

Satunnaisia ihmisiä tapaa ihan bussipysäkeillä, ruokakaupassa tai kadulla kävellessä. :)
[/q]
Irc-galleriasta löytyy myös nappi "satunnainen".

[q]Lyylikki, 11.3.2008 11:10:
Niin ja kun on arkielämän välissä muutamia satoja kilometrejä, niin sen toisen ajatuksia oppii tuntemaan ihan eri tavalla puhelimessa jutellessa. (Nottei homma siis mee ihan pelkäksi panemiseksi seksi...ihihhihi...anteeksi, hieman levoton päivä...)

Infernaalisiin matkakuluihin ja puhelinlaskuihin kannattaa kuitenkin varautua. Ja jos molemmat on hommassa ihan kybällä mukana, niin vaihtaa puhelinliittymät semmoiseen, missä toiselle soittaminen ja tekstaaminen on mahdollisimman halpaa.
[/q]
We have this thing called Internet. Mikä ainakin on itellä toiminut vallan mainiosti. Ja matkakulut on suhteellisia, et ei se kokopäivätyössä olevan lompakkoa kovin paljon rasita jos pari kertaa kuussa käväisee "moikkaamassa". :D

[q]hemuz, 11.3.2008 09:50:
---
larzizi, 10.3.2008 16:59:

Ei kyllä tää on kuulemma ihan molemminpuolista ihastumista, mutta välimatkaa vaan on jonkun verran. Ei nyt mitään ihan mahdottoman paljon, mutta jonkun verran kuitenkin. Kyllä mä ehkä mahdollisesti olen sulle tästä tapauksesta puhunutkin joskus jotain

Katsotaan mitä tuleman pitää

---

Ei se välimatka ole este. hidaste korkeintaan.
[/q]
Komppaan.

[q]vilna, 22.10.2008 00:03:
Nopeasti ajateltuna siveys kuulostaa pyrkivän olemaan jokin super-ihminen, itse kyllä kärsin sinkkuna ajoittain ihan samasta halipulasta kuin tir:kin :)
[/q]
Onneksi sitä saa asettaa itselleen juuri sellaisia tavoitteita kuin haluaa.

Yksi näistä tavoitteistani on se, että en vaadi läheisiltäni sitä mihin itse pyrin vaan annan heidän valita omat tavoitteensa.

Ja mikään super-ihminen en mielestäni pyri olemaan vaan yksinkertaisesti pyrin omien inhimillisten rajojeni puitteissa elämään mahdollisimman paljon sellaista elämää, joka tuo sekä minulle, että läheisilleni kestävää onnellisuutta.

Vappuaaton yönä kävelin ihmisvilinän keskellä kello 01:30 Rautatientorin ohitse. Olin juuri ollut noin 15 tuntia töissä yrittäessäni pitää kiinni itse itselleni asettamistani deadlineista. Edessä oli työntäyteinen vappu, josta olin luvannut itselleni yhden päivän vapaaksi, jotta voisin nautiskella Entropyn musiikkitarjonnasta ja dieettiskumpasta Tähtitorninmäellä minulle rakkaiden ihmisten seurassa. Loput vapusta tulisi kulumaan toimistolla töiden parissa ahertaessa.

Mieleeni juolahti tuolloin ajatus millaista olisi oikeasti seurustella perinteisessä mielessä minun kanssani. Tuolloin ajatus tuntui lähinnä koomiselta, sillä minun oli vähän hankala kuvitella ihmistä, joka hyväksyisi saatika sitten oikeasti ymmärtäisi, että vietän vappuaaton töissä ja suon kolmen päivän viikonlopusta itselleni yhden vapaapäivän. Nauroin skenaarion absurdiudelle ja jatkoin talsimista muissa aatoksissa, mutta jotenkin tämä miete jäi kytemään takaraivoon..

Olenko oikeasti näin pahasti omien ajatusteni ja yleistysteni vanki? Oletan, että suurin osa tuntemistani ihmisistä ei todennäköisesti ymmärtäisi miksi toimin niin kuin toimin ja selittävät minut ajatuksissaan yksinkertaisesti "työnarkomaani"-leimalla. Oletan, että monelle ihmiselle se, että seurustellessanikin asettaisin työni hyvin korkealle - ja täten usein heidän edelleen - prioriteeteissani olisi varsin iso kolhu itsetunnolle ja tuntuisi epäreilulta. Pystyn kuvittelemaan kerta toisensa jälkeen toistuvat riidat tästä asiasta ja sen ikuisen, vaivalloisen painottelun työn ja yhteisen ajan välillä - ihan kuin painottelu työn ja itselle varatun ajan kanssa ei olisi jo kyllin haastavaa.

Nämä saattavat olla suhteellisen realistisia olettamuksia, enkä täten todellakaan usko olevani oikeastaan edes varteenotettava vaihtoehto kumppaniksi kovinkaan monelle ihmiselle ( tähän on toki muitakin syitä ;) ). Mielestäni kuitenkin se, että hylkään tämän ajatuksen perinteisestä parisuhteesta silmänräpäyksessä jo heti näiden oletusten pohjalta tuntuu kuitenkin hieman omituiselta tavalta suhtautua asiaan. Miksi teen näin? Miksi en muistuta itselleni, että maailmassa on varmasti kyllä myös niitä ihmisiä, joille tällainen asioiden priorisointi on ihan ok, ja jotka jopa ehkä itsekin arvottamat maailman samalla tavoin, ja elättele toivetta perinteisestä parisuhteesta tällaisen ihmisen kanssa? Vaikeata sanoa..

.. mutta nyt pitää palata takaisin painamaan niitä duuneja - ajattelin vain laittaa tämän tänne jonkinlaisena memona, johon pääsen toivottavasti palaamaan sitten kun ensi viikolla löytyy jokunen hetki aikaa taas paneutua klubbariin. Jos jollakulla tulee tästä mieleen jotakin kysyttävää tai omia ajatuksia niin niitä olisi tietenkin myös mukava kuulla :)

[q]Lyylikki, 18.9.2008 10:42:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Yksin%C3%A4isyys+lis%C3%A4%C3%A4+kylmyyden+tunnetta/1135239528712

Yksi syy enemmän lähteä täältä lätkimään. Lupaan tarjota lämmintä tai kylmää ruokaa (oman valinnan mukaan), suihkua (jos löytyy kylpyamme, niin mikäs sen mukavampaa), villasukkia ja hellyyttä & lämpöä sille, joka mut pelastaa täältä luukun jääkaappilämpötiloista.
[/q]
Tarjoatko mahdollisuuden internet-yhteyteen, optiona wlan-yhteys?

[q]siveys, 22.10.2008 22:57:
... yksinkertaisesti pyrin omien inhimillisten rajojeni puitteissa elämään mahdollisimman paljon sellaista elämää, joka tuo sekä minulle, että läheisilleni kestävää onnellisuutta.
[/q]
*sydän*

Hmm.. mites sinkkuluukus on ollu hiljasta yli vuorokauden? alkaako jengi taipua kurjaan kohtaloonsa vai onko lisääntynyt valo aiheuttanut jotain kummallista (esim. pariutumista tai halua pysyä poissa koneelta*ding*)?

[q]siveys, 22.1.2009 16:36:
Alotettaisko petraaminen vaikka sillä, että laitat avatar-kuvaksesi saman mikä sulla on facebookissa? Jos sillä ei heru niin ei sitten millään! :D
[/q]

Nykyisen vai vanhan?

[q]anniharha, 14.12.2008 20:53:
---
siveys, 14.12.2008 19:50:
---
Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.

---

Onneksi olkoon! Jatka vain samaan malliin ja ennen kuin huomaatkaan, saatatkin jo olla riittävän itsenäinen ja tasapainoinen ihminen aloittaaksesi oikean parisuhteen!

---

Hei herra optimisti, kerrotko samalla sit mulle ens viikon voittavan lottorivin :D
[/q]
1,2,3,4,5,6,39

Tykkääkö muijat DJ:stä?
Entäs jos on hyvätuloinen "The Firm Owner?"

[q]Josssu, 25.10.2008 11:19:
Eksä sano äsken puhelimessa, et Johanna! Sä tuut olemaan koko elämäs yksin jos juot yhtään.
Kiitos vaaan.*nyyh*
[/q]

pakko kyl komppaa tota sun eksääks ja totee et sä oot kännissä melkein yhtä rasittava ku minä

[q]Wolverine, 25.10.2008 11:29:
pakko kyl komppaa tota sun eksääks ja totee et sä oot kännissä melkein yhtä rasittava ku minä
[/q]

Hirviö, ääliö, sekava ja mitä näit nyt on.

Eksä sano äsken puhelimessa, et Johanna! Sä tuut olemaan koko elämäs yksin jos juot yhtään.
Kiitos vaaan.*nyyh*
[/q]

Toi on kyllä totta.

[q]Lyylikki, 23.1.2009 08:48:
Nykyisen vai vanhan?
[/q]
Herraisä enhän mä sua nyt sentään ihan joka päivä stalkkaa!

Vaan joka toinen päivä.

no hups!Tullu sit oltua yli vuos sinkkuna!aikamoista.kukahan mut täält veis pois???

[q]TakkuApina, 25.10.2008 21:44:
no hups!Tullu sit oltua yli vuos sinkkuna!aikamoista.kukahan mut täält veis pois???
[/q]

Joo mulla itte asiassa sama!Niin tästäpä tulikin mieleeni..Exäni on jostain ihmeen syystä kaverilistallani facebookissa (ei siis olla missään väleissä). Huomasin hetki sitten että äijä oli päivittäny sinne seuraavan viestin: "Enää vajaa pari minuuttia ja ollaan oltu elämäni naisen kanssa vuosi yhdessä" Sattui olemaan sama päivä jolloin me rakkaan exäni kanssa erottiin! *sydän* Onnea vaan heille. Salee laitto ihan mun kiusaks vaan :D

Noo juu eipä tässä viitsi katkeroitua Oltiin niin erilaisia ihmisiä ettei yhteiselosta tullut tosiaan loppuvaiheessa enää yhtään mitän. Tää vuos on ollu kaikenkaikkiaan tosi siisti: Mulla on takana paras kesä ikinä ja syksykin näyttää ihan mukavalta. Ja nytki on säpinää yhden söpöläisen kaa nii eipä tässä valittamista!

[q]Vampyrella, 18.3.2009 17:43:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=52584;sivu=84

:)
[/q]
:D

...yhtään pikkutarkkaa touhua Ajaiskohan verkkopiuha saman asian? vois modata noita omia...luulen et vois olla jopa vielä h0timpi

Kiitos vaaan.*nyyh*
[/q]

Mulle eksä totes suhteen loppuvaiheilla, että jos meidän suhde ei onnistu ni en tuu koskaan onnistumaan kenenkään muunkaan kanssa

Ikisinkku siis?

Tääläpä sitä pyöritään...
*sinkkuilee*... =)

O