SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Tyeicha, 14.5.2006 10:47:
täällä jälleen.. tuntuu kyl oudolta, mut ehkä tähän tottuu.
[/q]
Täytyy kyl sanoa, että tällaisina päivinä ei vaan totu. Vituttaa istua yksin himassa, ei oo muuta tekemistä kuin sarjojen katselu ja netissä surffaaminen... Seura kelpais, mutta mistäs tähän hätään sellasta kehittäis...

Tää kuumeilu kyl pistää kaipaamaan vaan vieläkin enempi haleja

[q]plink, 24.2.2008 12:01:
täällä sit kai taas. uskollista naista ei liene keksittykään. :(
[/q]
:/

Mä oon vieläkin täällä!

[q]sts, 27.2.2007 19:24:
---
Peikkotyttö, 27.2.2007 19:10:
-clips-

---

Hei ihminen edelleen voit tulla hakemaan WOK pannusi pois, kattilathan olivat minun jo ennen yhteen muuttoa, samoin huonekalut poislukien sohva jonka onneksi ystävällisesti jätit minulle nukkumista varten... Ja ystavasi ovat soitelleet sinulle jatkuvasti ja eivat ole mitenkaan jaaneet jonkun puolelle, itse heitä et halua tavata tai vastaa heille puhelimeen. Nyt loppu se turha angstaaminen.

Lisäksi sallin muistuttaa että sinä valintasi teit ja lähdit yrittämään siipiäsi toisen miehen kanssa...
[/q]
Aaah, päästäänköhän tässä topikissa jo ton dikkikuvaus ja kuvankäpistelyketjun kanssa samalle tasolle

p.s. Yksinäiset naiset, mä ja myrkky tarjotaan lohdutusmeisseliä!

Mä olin tänään duunissa kyllä varmaan punaisempi kuin mun tukka*nauru*. Ei saa tulla liian hyvännäkösiä työntekijöitä pitämään infoja. Kiva vielä kun kaikki asiakkaat huomas ja alko virnuilee, vähän se tyyppi katto yllättyneenä :D

[q]WuZuul, 20.7.2008 10:02:
Hurk, sinkkuilun hyviä puolia että kukaan ei ole vahtaamassa tekemisiä. Eilen kolmet bileet koluttu, tänään nokka kohti Tamperetta ja Yyteriin biitsille. Millanenkohan keli Mansessa on.. *täh*
[/q]
Ööh, kannattais varmaan yrittää Porin suuntaan jos oot yyteriin menossa?

[q]KooKie, 22.1.2008 10:07:
---
laite, 22.1.2008 10:06:
---
nuance, 22.1.2008 10:01:
---
KooKie, 22.1.2008 10:00:
Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!

---
tuu mukaan! saat pilluu.

---

:D
Mulle kans!

---

Mut siis sähän oot jo homoluukussa. Meinaatko nyt, että Nyanssi valehtelee, kun se väittää siellä olevan pillua tarjolla?
[/q]
Sori, mä oon olosuhteiden pakosta vaan sinkku- & runkkuluukussa. Et jätän kyl Nuanken ja Anan homoilemaan keskenään :/

[q]thomas, 5.3.2008 14:38:
---
laite, 5.3.2008 14:37:
Vieläkin täällä! Kuka hakis mut pois?

http://klubitus.org/liitteet/1096022ac99c.jpg

^ en oo kyllä noin söpö, mutta melkein yhtä sisäsiisti ja kiva!

---

syöks yhtäpaljon kynsiäs ?
[/q]
En :/

[q]ezzy, 16.8.2007 14:23:

edit: ja yhdellä aivosolulla.
[/q]
Jaa susta on tullut nainen :(

btw. vieläkin täällä, kjäh!

[q]thomas, 7.2.2008 11:17:
---
laite, 7.2.2008 11:15:
Aina samat tyypit :((((

Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!

p.s. oon herrasmies

---

minne mennään nauramaan :)
[/q]
Oosny! Äijä tuli heti hiekottamaan :(((

[q]Nexus__69, 26.2.2008 21:01:
mä en vieläkään viihdy täällä.

homot.

[/q]
Mäpäs viihdyn kohtalaisen hyvin vieläkin!

[q]thomas, 18.7.2008 09:45:
---
vilna, 18.7.2008 09:32:
noh täällä nyt sitten ollaan, moi vaan kaikille!

---

moi sulleki.
[/q]
Suh-DE!

Kertokees joku mulle vastaus tähän... :D

Noin... pari vuotta sitten(?) tapasin ekaa kertaa tämän erään tyttösen, jonka kanssa silloin juteltiin ilta ja yö ummet ja lammet asioista, ja kaipa siinä tuli hiukan ihastuttuakin. Mutta sitten kuitenkaan mitään sen enempää ei ollut, luonnollisestikaan koska seurustelin silloin.

Noh, tässä noin kuukausi pari takaperin sitten törmäsin häneen, ja sen jälkeen mesen välityksellä keskusteltu asioista, viestitelty jne, puhuttu taas näkemisestä mutta sopivaa aikaa ei vaan tuntunut löytyvän.

No nyt sitten kuitenkin menneenä viikonloppuna nähtiin, ja treffit meni hyvin. Missään kohtaa ei tuntunut siltä että jutun aiheet loppuu kesken, naurua ja vakavampiakin aiheita. Noo, hän sitten rehellisesti kertoi että on muutamaan otteeseen jo treffaillut toista tyyppiä, joka on aika ihana jne. ja oli siis siksi hiukan miettinyt olisko kiva sittenkään nähdä mua taas. Sitten kuitenkin kun hän oli lähdössä, hän lopetti lauseen puolestani "niin minäkin haluan nähdä sua uudestaankin"..

Nyt oon hiukan hukassa! :D Mitä mun pitäisi ajatella tästä? Oon niin hukassa "deittailuhommista" vuosien jälkeen, niin ei oikein leikkaa nyt..

Kaikki merkit oli nähtävillä, viikkojen näkymättömyys, epätietoisuus ajatuksista... Kun siiderin & bissen äärellä toinen aloitti lauseen: Mä tykkään susta. Sun kanssa on helppoa ja hyvä olla, hauskaa jne. mä niiiiiin odotin sitä MUTTA- sanaa mutta sitä ei tullut vaan tuli: Mä haluan olla sun kanssas.

MITÄ VITTUA?!!!

Näköjään sitä voi omalle kohdalle sattua aikuisten oikeeesti jotain hyvääkin, jotain mistä oikeesti haluaa pitää kiinni, jotain josta tykkää niin paljon ettei siinä ole mitään järkeä. Ja nyt, pikku hiljaa, pikku hiljaa etiäpäin, minibabysteps.

*poistaa toisen höllyvän kanankoiven luukusta*

*pepsodent**plur*

[q]siveys, 23.1.2009 10:17:
---
Zeratul, 22.1.2009 21:12:
Eihän kyse ollu missään välissä siitä et paneminen ois epärehellisyyttä, vaan siitä et ollaan sovittu ettei semmosta tapahdu, ja tää sopimus on rikottu.

---

Etkö sä juuri itse sanonut, että paneminen on epärehellisyyttä kun sanoit, että "epärehellisyydellä korjataan isompaa epärehellisyyttä" puhuessasi siitä, että "muiden paneminen korjataan valehtelemalla"?[/q]
Joo, paneminen on varsin epärehellistä suhdepeliä sun esimerkissä jossa sanot että on sovittu ettei muita panna. Mut ei "kuuman kissan paneminen" asiayhteydestä irrallisena tekona oo tietenkään epärehellistä.

[q]Se, että rikkoo tehdyn sopimuksen ei vielä sekään ole "epärehellisyyttä" - se on vain sopimuksen rikkomista, toisin sanoen "epäluotettavuutta".[/q]
Kyllä se mun järjen mukaan on edelleen just sitä epärehellistä suhdepelii josta alunperin oli kyse. Sano mitä sanot.

[q]Mä kyllä ymmärrän sun pointtisi siinä, että jos kummatkin osapuolet onnistuvat harjoittamaan täysin nuhteetonta "rehellistä parisuhdepeliä" niin tällaiseen tilanteeseen ei koskaan päädytä. Tämä on musta vain täysin irrelevanttia tilanteessa, jossa mun pitää keksiä esimerkki, jossa jokin muu tapa lähestyä asioita kuin "rehellinen parisuhdepeli" on parempi vaihtoehto.[/q]
Ei oo millään tapaaa irrelevanttia, yrität vaan kierellä sitä seikkaa et tässä sun esimerkissä se pettäminen ois ollu muka parempi vaihtoehto ku yhteisestä sopimuksesta kiinni pitäminen.

[q]Ihmiset tekevät virheitä. Sellainenkin, joka on itse ollut sitä mieltä, että haluaa harjoittaa "rehellistä parisuhdepeliä" voi joskus ajautua tilanteen viemänä pettämään kumppaniaan sopimusten vastaisesti. Jos tämä on sinun mielestäsi täysin absurdia ja "ihan tyhmä esimerkki" niin suosittelen todellisuuteen heräämistä, sillä tätä tapahtuu ympäri maailman päivittäin.
[/q]
En oo tietääkseni väittäny ettei moista tapahtuis. Ja joo, esimerkki oli ihan hanurista, edelleenki kertomatta jättäminen vois olla oikein, muttet pysty mitenkää oikeuttaa syytä siihen et ois jotain salailtavaa, ite pettämistä.

Tähän voiski sit lopettaa, ei oo mitään järkee ku jäbä jatkaa vaan väittelemisen riumusta vaikka varmaan jo tajusit aikoja sit mistä kenkä puristaa.

[q]siveys, 23.1.2009 11:02:
Pitäiskö perustaa PETTÄJÄLUUKKU? Vai oisko ihan PETTOLUUKKU ytimekkäämpi?
[/q]
Mielummin sit PANOLUUKKU, nii voidaan hoitaa hommat ilman epärehellistä suhdepeliä.
Toisaalta järjetön juonittelu kuulostaa kans ihan houkuttelevalta ajanvietteeltä. *pahis**nauru*

[q]WiljamiDzay, 23.1.2009 16:42:
No nyt äkkii pic or STFU! Wanhaa stalkkeri-wiljamia rupes kiinnostaa *joo**nauru*
[/q]

Eiköhän se ole tämä (ja puhelinnumero löytyy enirosta, kysytte vaan hyljettä *vink*)

[q]Lyylikki, 23.1.2009 16:51:
---
WiljamiDzay, 23.1.2009 16:42:
No nyt äkkii pic or STFU! Wanhaa stalkkeri-wiljamia rupes kiinnostaa *joo**nauru*

---

Eiköhän se ole tämä (ja puhelinnumero löytyy enirosta, kysytte vaan hyljettä *vink*)
[/q]

Olikos tää ny bestialityn vai nekrofilian (vähän kalvakka toi hylje) ystäville suunnattu *ding**nauru*

[q]Lyylikki, 23.1.2009 16:51:
[/q]

Ooh! Voisiks sä olla mun hylje?

[q]Zeratul, 23.1.2009 16:38:
Ei oo millään tapaaa irrelevanttia, yrität vaan kierellä sitä seikkaa et tässä sun esimerkissä se pettäminen ois ollu muka parempi vaihtoehto ku yhteisestä sopimuksesta kiinni pitäminen.
[/q]
Eihän se mun esimerkkini ottanut mitään kantaa siihen, että oliko pettäminen alkujaan parempi vaihtoehto kuin sopimuksesta kiinni pitäminen. Se nyt vain oli jo esimerkissä tapahtunut. Miten ihmeessä sä voit siis sanoa, että mun esimerkissäni olisi jotenkin absoluuttisesti ollut parempi vaihtoehto pitää kiinni sopimuksesta? Eihän näin kuitenkaan IHAN AINA voi olla?

[q]En oo tietääkseni väittäny ettei moista tapahtuis. Ja joo, esimerkki oli ihan hanurista, edelleenki kertomatta jättäminen vois olla oikein, muttet pysty mitenkää oikeuttaa syytä siihen et ois jotain salailtavaa, ite pettämistä.

Tähän voiski sit lopettaa, ei oo mitään järkee ku jäbä jatkaa vaan väittelemisen riumusta vaikka varmaan jo tajusit aikoja sit mistä kenkä puristaa.
[/q]
Mä en nyt rakas väittele ihan väittelemisen riemusta. Jos mä vielä jonain päivänä saan sut tajuamaan, että kuinka naiivi on lause "et pysty mitenkää oikeuttaa syytä siihen et ois jotain salailtavaa", niin kaikki sen eteen tehtävä sydänveren vuodatus tälläkin foorumilla on ollut jokaisen tipan arvoista.

O