SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]merqus, 26.10.2008 00:27:
Mulle eksä totes suhteen loppuvaiheilla, että jos meidän suhde ei onnistu ni en tuu koskaan onnistumaan kenenkään muunkaan kanssa

Ikisinkku siis?
[/q]

Hehe. Kyl noi miehet on kovia laukomaan kaikenmaailman juttuja. Toihan kuulosti siltä, että olisin joku alkoholisti. Vaikka todellisuudessa en paljoa edes ota, jos otan.
Hommahan vaan on niin, etten kestä juuri ollenkaan alkoholia.

Ei me olla ikisinkkuja Itseäni voisin kuvailla vaan hieman hankalaksi

[q]merqus, 26.10.2008 00:27:
---
Josssu, 25.10.2008 11:19:
Eksä sano äsken puhelimessa, et Johanna! Sä tuut olemaan koko elämäs yksin jos juot yhtään.
Kiitos vaaan.*nyyh*

---

Mulle eksä totes suhteen loppuvaiheilla, että jos meidän suhde ei onnistu ni en tuu koskaan onnistumaan kenenkään muunkaan kanssa

Ikisinkku siis?
[/q]

Kukapa tietää. Kyl sä saatat viel jonkun kans onnistuu.

[q]Umbala, 18.7.2008 01:25:
Onneks niitä ei kaikkia tarvitsekkaan. Yhen ajatusmaailmaa kun seuraa intensiivisesti jonkunaikaa, sieltä alkaa löytyä selkeitä johdonmukasuuksia, ei vaan pidä olettaa et ne olis samanlaisia kun mitä itse olisit ajatellut. Tietysti on poikkeuksia, mut ei aina vaan saa olla liian helppoo
[/q]

Aivan, välillä koittanut seurailla vain yhtä - mutta yleensä siitäkään tullut mitään pidemmän päälle, ehkä sitten joskus myöhemmin tms :D Ei tää ookkaan helppoo, vaan pirun vaikeeta =)

Mä taidan ehkä siirtyä täältä pois jos kaikki menee nappiin

[q]Zeratul, 19.8.2008 22:20:
---
Takyon, 19.8.2008 22:09:
Hmm.. eikös joskus vuosi pari takaperin ollut jotkut sinkkuluukku-bileet?

Eiks sellaset vois järkätä uusiks

---

Aika kultaa muistot, ja sillee...
Omalla kohalla edelliset tais mennä kutakuinki niin et yhtenä hetkenä nätti tyttö nuolee mun kaulaa, ja seuraavaks olin ajamassa kaatosateessa Lahteen. Ei näitä enää!
[/q]

nättejä tyttöjä vai kaatosateita ?

[q]Zeratul, 19.8.2008 23:34:
---
tir, 19.8.2008 23:21:
aidot ja alkuperäiset Sinkkuluukku -pileet on kyllä tulossa taas.. ehkä jo tänä syksynä..

---

Niinhän tää sinkkuus toimii, odotellaan vaan syksyä. Ja jos silloin ei tärppää nii kyl varmaan uudet ihan viralliset sinkkuluukku-bileet järkätään taas joskus ens vuonna.
[/q]

niin, silleen pysytään sinkkuina :D

Hohhoijaa

[q]Josssu, 25.10.2008 14:16:
---
Wolverine, 25.10.2008 11:29:
pakko kyl komppaa tota sun eksääks ja totee et sä oot kännissä melkein yhtä rasittava ku minä

---

Hirviö, ääliö, sekava ja mitä näit nyt on.
[/q]

jep. tunnistan itseni myös hyvin noista sanoista. itelläki ihan sama ongelma et en kyl tuu ikinä saamaan mitään pitempiaikaista suhdetta aikaseks jossen rajota tota alkoholinkäyttöä niinku oon tehny viime aikoina. bisse ei viel vaikuta mitenkään mut ku juon kirkkaita niin kontrolli lähtee täysin, tavallinen lepposa persoonallisuus vaihtuu aggressiiviseen käyttäytymiseen ja yliröyhkeeseen sikailuun. ei mikään hyvä asia mutta tiedostan sen ite, sen takii koitan välttää noita kirkkaita viimeiseen asti. aina sekään ei onnistu, itsehillintä ei vaan toimi ku oot kumonu tarpeeks olutta pohjille. huomaan sussa aika paljon samoja juttuja, oot meinaan oikeesti selvinpäin ja kännissä ku yö ja päivä :) et ihan vakavissas kannattaa miettiä tota mitä se sano, vaikka teidän suhde ei enää toimikaan niin ihan tulevaisuuden kannalta kannattaa ottaa toi asia vakavasti harkintaan.

[q]siveys, 22.1.2009 11:55:

Ja väittäisinpä vielä, että nää mun läpät on aika keskeisiä syitä siihen, että mä olen edelleen sinkku, joten ne on jo siltäkin osin äärimmäisen relevantteja sinkkiksen tavaraa!
[/q]

Enempää sua tuntematta (eikä siis missään mielessä halventava nauru)

[q]J Raninen, 27.10.2008 13:40:
Kuulostaa ihan siltä Studio Julmahuvin avaruushirviöltä joka "tulee yöllä sun sängynpäätyyn ja raapii terävillä kynsillään siellä ja sanoo: susta ei voi koskaan tulla mitään, sä olet koko elämäsi täysi nolla ja sä olet aina yksin..."
[/q]

Läpällähän se sen heitti, mut on tossa ihan järkeäkin.

33 päivää siihen menikin, mutta alkoi toimia. Katsokaapa Suomi24:n etusivu.

Laitoin siis pitkän ilmoitukseni näihin:
tämä
kaksplus
hevostalli
tukiasema
Suomi24

Ja sitten vielä lyhyen ilmoitukseni tuonne Suomi24:ään. 15.4 23:06. Eli vielä on sellaset 42 tuntia aikaa parrasvaloissa.

Viikon suosituimmat Luettu

En tahdo normaalielämää 50724
Ihannenaiseni vol 2 38647

Aktiivisuus ja usko omaan asiaan palkitaan! (suomeksi: spämmäys) Olen saanut jo 1 sähköpostin hyvin kiinnostavalta naiselta. Muita sähköposteja ei olekaan tullut. Ehkä yksi lottokuponki riittää tällä kertaa...

[q]HaTeFiNgEr, 24.2.2009 00:09:
Olin ensimmäistä kertaa on the rock;sis viime la kaverin pyynnöstä. joku muija veti mua hiuksista ja alettiin heittää siin sit jtn läppää.. tultiin hyvin juttuun. istuttiin isolla sohvalla. jossain vaiheessa iltaan samalle sohvalle tuli muutama muukin mamma istuskelemaan.. kysyin niiltä sitten uteliaisuuttani mitä Boston Hc tarkoitta?? Tuon teksitin oli kaverini kirjoittanut käteeni tussilla. seuraavan kerran kun olin alkamassa juttelemaan sen edellisen muijan kaa tapahtui jtn aivan uskomatonta. Se heitti sen drinksun mun päälle mitään varottamatta ja lähti vihaisena pois siitä pöydästä. Mikäköhän siinäki sit meni vikaan vai onko rock kansa jotenkin häiriintynyttä??? no eipä oo ainakaan sitä pelkoo et alan ihan heti seurustelemaan...
[/q]
Relax man.

Syy tempaukseen oli tysin sinun. Aiheutiti todennkisesti tss naisessa toiminnallasi jonkinlaista hyltyksi tulemisen tunnetta, joka yhdistyi hnen mielessn ah niin ihaniin muistoihin jtetyksi, petetyksi ja kusetetuksi tulemisesta. Avatessasi suusi jollekin toiselle naaraalle hnen ehdittyn jo kiinty sinuun jollakin tasolla, hnen siis jo kytnnss omistaessaan kiinten takapuolesi, leimaannuit heti limaiseksi iljetykseksi, joka on valmis juoksemaan muiden naisten pern heti kun silm vltt. Olit tuhlannut hnen aikaansa, srkenyt hnen sydmens ja todistanut maailman olevan yksioikoisesti juuri niin paska paikka kuin hn oli aina pelnnyt. Tottakai sin ansaitsit drinksut naamallesi! Ettek te miehet ikin opi?

Ja ennen kuin ehdit kysy, niin vastaus on tietenkin: Kaikki edelleen sinkkuina olevat naiset ovat ihan TISMALLEEN samanlaisia. Tervetuloa SINKKULUUKKUUN.

[q]Josssu, 25.10.2008 11:19:
Eksä sano äsken puhelimessa, et Johanna! Sä tuut olemaan koko elämäs yksin jos juot yhtään.
[/q]
Kuulostaa ihan siltä Studio Julmahuvin avaruushirviöltä joka "tulee yöllä sun sängynpäätyyn ja raapii terävillä kynsillään siellä ja sanoo: susta ei voi koskaan tulla mitään, sä olet koko elämäsi täysi nolla ja sä olet aina yksin..."

[q]MonstersBall, 21.4.2009 05:17:
33 päivää siihen menikin, mutta alkoi toimia. Katsokaapa Suomi24:n etusivu.

Laitoin siis pitkän ilmoitukseni näihin:
tämä
kaksplus
hevostalli
tukiasema
Suomi24

Ja sitten vielä lyhyen ilmoitukseni tuonne Suomi24:ään. 15.4 23:06. Eli vielä on sellaset 42 tuntia aikaa parrasvaloissa.

Viikon suosituimmat Luettu

En tahdo normaalielämää 50724
Ihannenaiseni vol 2 38647

Aktiivisuus ja usko omaan asiaan palkitaan! (suomeksi: spämmäys) Olen saanut jo 1 sähköpostin hyvin kiinnostavalta naiselta. Muita sähköposteja ei olekaan tullut. Ehkä yksi lottokuponki riittää tällä kertaa...
[/q]

Ainakin oot saanu hetkes parrasvaloissa!

[q]siveys, 23.1.2009 09:50:
---
Vampyrella, 22.1.2009 22:33:
Niin me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Meillä kahdella on ainakin selvästi erilaiset käsitykset siitä ''reilusta pelistä''.

---

Sanoinko mä, että mä kuvailisin sitä "reiluksi peliksi", että jättää kertomatta jos on kiksassu jotain muuta? Eikö tässä koko hommassa nyt ollut kyse, että mä keksin esimerkin, joka nimenomaan EI ole "reilua peliä", mutta on joissakin tilanteissa mielestäni parempi vaihtoehto?

---
Vampyrella, 22.1.2009 22:33:
Ookoo, tässä ollaan täysin eri linjoilla. Mielestäni tekosi olisi tällöin todella itsekäs ja kumppaniasi kohtaan väärin, koska olette yhdessä sopineet pelisäännöt (ei muita säätöjä). Mielestäni tällaisessa tilanteessa sinun pitäisi antaa kumppanillesi mahdollisuus päättää, oliko tekosi hyväksyttävä vaiko ei, ja voiko HÄN + voitteko TE YHDESSÄ elää asian kanssa ongelmitta. Suhteessa on kuitenkin kaksi osapuolta, sinun mielipiteittesi lisäksi on myös ne kumppanin mielipiteet. Jos arvostat kumppaniasi, otat myös ne huomioon.

---

Tekoni on epäilemättä useimpien (ja jopa minun) mielestä väärin, sillä olenhan rikkonut pettänyt kumppanini kanssa tekemän sopimuksen.

Se, että jossakin vaiheessa elämäänsä tekee jotakin väärin, ei kuitenkaan mielestäni velvoita satuttamaan muita, joten tästä eteenpäin näkemyksemme selkeästi eroavat. Totuushan on kuitenkin se, että esimerkissäni kumppanini ja me yhdessä voimme elää elämäämme kiksautuksestani huolimatta täysin onnellisina ja tyytyväisinä - aivan kuin en olisi koskaan ketään muuta kiksauttanutkaan - JOS kumppanini ei saa koskaan asiasta tietää. Hänen subjektiivisessa maailmassaan asiaa ei ole edes tapahtunut ellen minä siitä hänelle kerro.

Huolimatta siitä minkälaisen verivalan suhteen osapuolet ovat vannoneet siitä, että koskaan ei petetä ja jos vaikka sitten petetäänkin niin siitä sitten kanssa kerrotaan, voi silti joissakin tilanteissa vain olla parempi, että toinen elää koko elämänsä loppuun saakka tarkoituksella luodussa illuusiossa tämä asian suhteen.
[/q]
pakko kysyä, miksi sulla edes on kumppani jos haluat kiksauttaa muitakin?

[q]Cjet, 24.8.2006 13:13:
Samassa hotellissa missä oon muutaman päivän, asuu jonkun futisturnauksen takia noin 80 naispoliisia.. Mä haluun pamppua.. saiskohan sitä jos oikein kauniisti pyytäis..
[/q]

Hii... Nyt kerrot heti mikä hotelli on kyseessä... *aplodit**kuolaa*

[q]noena, 29.10.2008 08:02:
Yli kahden vuoden tauon jälkeen tänne palaan, oletettavasti meno täällä puolella suhteellisen samaa kuin aikaisemminkin? :D
[/q]

Vai niin

Mutta onneksi täältä löytyy tosiaan melkein samat tyypit kuin aikaisemminkin. Etpähän tunne itseäsi mitenkään ulkopuoliseksi kato nii.

[q]noena, 29.10.2008 09:10:
Kiitos Tietyllä tavalla minulle hyvä juttu että ootte vielä täällä, voitte katos perehdyttää mut takaisin tähän maailmaan ja sen nyky menoon
[/q]

Okei...pikakurssi:

1. Ota drinkki (tai muutama)
2. Juttele kavereille
3. Ota drinkki (tai muutama)
4. Sheikkaa äässii niin maan perkuleesti
5. Pilkku
6. Huomaa käveleväsi taas yksin kotiin (siis siinätapauksessa, että ei roiku kämppiksen käsipuolessa)

Että musta ei kannata ottaa mallia. Ei.

[q]Lyylikki, 29.10.2008 09:28:
Okei...pikakurssi:

1. Ota drinkki (tai muutama)
2. Juttele kavereille
3. Ota drinkki (tai muutama)
4. Sheikkaa äässii niin maan perkuleesti
5. Pilkku
6. Huomaa käveleväsi taas yksin kotiin (siis siinätapauksessa, että ei roiku kämppiksen käsipuolessa)

Että musta ei kannata ottaa mallia. Ei.
[/q]
Lisäyksenä viel tohon ennen kohtaa 1, aloita ilta kissankumminkaimanserkunparhaankaverin kämpiltä etkoilemalla tuttujen ja turvallisten guitar hero & sing star yms. parissa ni eiköhä se ilta iha kiva ole :)

[q]noena, 29.10.2008 09:32:
Kuulostaa mielenkiintoiselta, meidän pitää lähteä joku päivä yhdessä muutamalle
[/q]
Meillä on se Sinkkuluukun Tampere-ilta vielä pitämättä, mutta voihan sitä ottaa alkuveryttelyt ihan täällä kotikulmillakin.

Nyt kun vielä kerkeis jossain raossa tekemäänkin jotain asian eteen.. "Ehkä sitten ensi viikolla" ;) Mutta ottakaa rakkaat ihmeessä varaslähtö ja pamauttakaa illan vinkeimmät danke-muuvit uskomattomalla äässinsheikkauksella kuorrutettuna vaikka jo näin pikkulauantain kunniaksi! :)

O