SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]MaoTse, 4.7.2006 23:24:
---
Jocular, 4.7.2006 23:22:
---
MaoTse, 4.7.2006 23:19:
---
domi, 4.7.2006 23:16:
Pidän myös matkailusta

---

Mä kans! Aletaax olee?

---

MÄKI! Kolmistaa?

---

Kimppakiva on aina mukavaa
[/q]
Oh my! *plur**pihkassa*

Täällä on muistaakseni joskus huutoäänestetty aika lujaa ulos sellaisia ihmisiä, jotka on tosissaan kirjoitellut tänne semmosia Deitti.net tyyppisiä seuranhakuilmoituksia, eli tää on sinkkuluukku, ei deittipalsta, tai niin ainakin joskus massat on jaloillaan äänestäneet.

Mutta näkeehän täällä aika paljon noita, "olispa joku sellainen joka" - tyyppisiä viestejä, siitä sit privaa menemään vaan jos tuntuu siltä että toinen voisi olla se unelmien prinssi tai prinsessa tai edes yhdeksi illaksi voisitte sopia toisiinne

Henkilökohtaisesti en ole koskaan täältä lähtenyt seuraa bongaamaan, sillä en yleensäkään etsi mitään parisuhdetta, sellainen syntyy jos on syntyäkseen ja mitä taas tulee tuohon muuhun kanssakäymiseen, jota tietenkin sinkkunakin kaipaa, niin siitä on monesti ylitarjontaa ja silloin tällöin kun on hiljaisempia kausia, niin helpompiakin tapoja herutella IMHO on kuin klubbari.

Voin toki myöntää, että vois olla jännää joskus kokeilla saisko täältä privailemalla seuraa ja toki vastaisin ainakin jotain jos joku joskus laittais privaa että haluais tavata tai tutustua.

Mut joo, pointti nyt oli että tänne itse topikkiin en koe sopivan mitkään deitti - ilmoitukset tai niihin vastailu, hoidettakoon moiset privassa.

Kunnioittavin terveisin
Sinkkuluukun aktiivikäyttäjä

[q]Zeratul, 22.1.2009 18:25:
Voisko kiitti antaa semmosen esimerkin jossa tehään jotain muuta ku peitellään isompaa epärehellisyyttä?
[/q]
Öh.. Miten se, että käyn kiksaseen jotain kuumaa kissaa on epärehellisyyttä?

[q]Annakins, 18.8.2006 09:19:
---
hallucinogen, 18.8.2006 09:15:
Mä en oo tuntenu perhosia viiteen vuoteen. Alan pikkuhiljaa epäilemään, että moisia ei ole koskaan ollut olemassakaan :D

---

Joo se on vaan joku tyhmä myytti
[/q]
Mut entä jos ne perhoset on vain joillain, ja lopuilla ne on kuolleita?

[q]Dementation, 22.1.2009 21:54:
Mut joo, pointti nyt oli että tänne itse topikkiin en koe sopivan mitkään deitti - ilmoitukset tai niihin vastailu, hoidettakoon moiset privassa.

Kunnioittavin terveisin
Sinkkuluukun aktiivikäyttäjä
[/q]
Ok, poistin tekstit.

[q]Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
hallucinogen, 23.8.2006 12:21:
---
Morrowe, 23.8.2006 12:17:
Tosta tuli yleltä joku pätevä dokkari just kesällä, siinä ne selittivät asian juurta jaksain. Joku orkku-hormoni on todella lähellä "oikeaa" rakastumishormonia, ja siksi helposti ihastuu seksikumppaniin. Vai oliko se peräti sama aine. Kuitenkin.

---

Eli totuus on siis se, että tie naisen sydämeen käy makuukammarin kautta? :D Ei kun punomaan juonia miten saada mahdolliset tulevat ihastukset houkuteltua lihallisten ilojen pariin

---

joo ja her pleasure first *nyökyttel*
[/q]
[X] G-spot found.

[q]Amokk, 25.7.2006 10:31:
---
domi, 25.7.2006 10:27:

Entä jos pistämme sarkasmi-mittarin ON-asentoon, onko sitten?

---

Hymiö unohtui, otetaan uusiksi.
Todella myyvää ^_^ <3
[/q]
Äiti sanoi aina ettei kaikkia voi miellyttää. Ainiin, hymiö ^__^

[q]sunemon, 29.8.2006 20:49:
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni.
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.

Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.
[/q]
So true.

[q]Syder, 30.8.2006 13:21:
Joo mäki kattelin et tos yhes kuvas on tollai aika hehkee ja säkenöivä kaunotar siististi aseteltuna kuvaan. Eikä vielä edes mitenkään iällä pilattu
[/q]
Juu, siis tosi kivasti aseteltu, harmi et näkyi vaan takaosa :( Oisin halunnut kyl nähdä etupuoleltakin.

[q]Avernian, 5.9.2006 18:50:
<--- Sinkku.
Haluisko joku haastetta elämään? ;)
[/q]
Kopsaan sua :D
<--- Sinkku
Miksi olla vaikea, kun voi samalla olla täysin mahdoton? :D

[q]Zenni, 21.9.2006 13:27:
---
hallucinogen, 21.9.2006 13:25:
No mitäs sun ylläpito maksaa vuodessa? =D Mitä peruspalvelupakettiin kuuluu? ;)

---

Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!
[/q]
Mut mitä sillä saa?

[q]hallucinogen, 22.9.2006 19:11:
---
Jocular, 22.9.2006 19:10:
Perustelin juuri miksi nämä tissit ovat kauniit.

---

Keskustelua voitaisiin jatkaa sitä, että sä laitat vielä omas kaikkien katseltavaksi ;)
[/q]
Olen samaa mieltä.

[q]hallucinogen, 22.9.2006 20:32:
---
Jocular, 22.9.2006 19:41:

---

We want hooters! :D
[/q]

[q]astaroth, 11.11.2007 22:12:
---
Juhgu, 11.11.2007 22:10:
Et ilmeisesti ole vielä ollut pitkässä ja rivossa seksisuhteessa Mikon kanssa.

---

yrittettiin me kerran, mutta ei se mahtunu mun sisään. omaa slaikkariani en taas ihmisiin tunge, ja mikko ei tykkää kaulimista
[/q]
Haluatko sä uudelleen, vai riittikö kerta?

[q]lunake, 19.10.2006 20:42:
Etsintäkuulutus: Hei sinä miäs joka pidät norjalaisesta kirjolohesta. Tule ja ota!

[/q]
Pitää olla itsepyydettyä! :D

[q]Nexus__69, 25.12.2007 13:25:
---
domi, 25.12.2007 12:37:
Moi, mä oon täällä

---

Mäki!
[/q]
Käyksä usein täällä

[q]Zeratul, 2.1.2008 21:44:

Väitä vaan rakastavas, vapaa-ajalla silti kiipeet seinille.
[/q]
Asiasta toiseen, musta tuntui et sä lämpesit mulle viimeks. Voinko jo siirtyä tästä luukusta toiseen?

[q]Nitta, 18.5.2008 12:08:
---
Puistokemisti, 18.5.2008 12:00:
Haluaisin esittää kysymyksen:

Saahan sitä kitistä, sehän vaan osoittaa siitä ihmisestä millainen se on ;) Ja kannattaako sellaisen perään haikailla
[/q]

U has a good point.

[q]mark hamilton, 13.1.2008 08:25:
Hmm... jotkut naiset pyysi mut seuraansa baarissa... ne oli hyvän näkölösiä... mut viduiks meni koko homma. Mut joo.. ehkä olisi pitänyt puhua vähän jostain muista asioista.
[/q]
Ei Joomlalla pillua saa.

[q]mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Sinkkuilu on toisaalta kivaa.

Ei tarvii:
- miettiä kuinka pitkiä päiviä tekee töissä
- saa surffailla netissä ja pelailla pelejä niin paljon kun huvittaa
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
[/q]
Vähän hienoo. Pitääkin harkita sinkkuilua.

O