SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:17:
---
Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist

---

Nii mut entäs jos ei keksi? *uuh**täh*
[/q]
Miksei keksi? Etkai takerru liikaa suhteessa?

[q]Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:26:
---
Tarkoitin lähinnä esim. myöhäisiä arki-iltoja jolloin lähes kaikki mun kaverit on kultiensa kainalossa, sunnuntaipäiviä, jolloin ne käy yhdessä kirppiksillä ja vanhempiensa luona syömässä ja lomia, jolloin ne lähtee yhdessä reissuun. Tällaisina hetkinä tunnen itseni aika yksinäiseksi.
[/q]
No, ei se niin kauheeta oo hanki harrastus, voi sinne lomalle mennä yksinkin samoin kuin kirppiksellekin. Ja varmasti sunkin kaveripiirissä on tyyppejä, jotka on samoin sinkkuja :)

[q]hallucinogen, 17.1.2006 11:47:
---
Näin on, joskus vaan pirun hankala löytää samanhenkisiä ihmisiä :/ Toki sitä voi johonkin muunlaiseenkin ihastua mutta yleensä ainakin minä kiinnitän ihmisessä huomiota siinä, että on jotain/paljon yhteistä.
[/q]
Ei se niin kauheen vaikeeta oo löytää samoin outoa ;) SE on taas eriasia löytääkö ne yhdistävät tekijät, kaikki ei oo aina ulospäin näkyvää, tarvii vähän tutkimuksia :D

[q]Zapa, 17.1.2006 12:15:
Toi on NIIN totta, että kumppanin täytyisi hyväksyä se toinen millainen hän sitten onkaan luonteeltaan. Ne on aika usein tuhoontuomittuja juttuja jos yrittää lähteä muuttamaan toista ihmistä mieleisekseen.

Se on kumma miten jotkut löytää jatkuvalla syötöllä juuri niitä "oikeita" ihmisiä kenen kanssa seurustella. Onko muut sitten sen verran ronkeleita ettei kaikki/kuka tahansa kelpaa. Itselläkin tuntuisi olevan se vaikeus, että niitä ihmisiä kenen kanssa voisi edes kuvitella aloittavansa pidempiaikaista tapailua tai muuta, ovat harvassa. No nyt on vasta 3kk sinkkuilua takana, eikä tässä niin aktiivinen ole edes jaksanut olla, mutta fiilis on tuo, että vaikeata tullee olemaan sen kumppanin löytäminen...
[/q]
Oikeita ja "oikeita". Iteki monta kertaa luullut et nyt se oikee on tossa, ja muutama kuukausi niin plaah. Sillä on valittamista jostain jutusta. Mä ainakin lasken itseni niihin uppo-outojen luokkaan, eli kaukana normaalista (mikä on normaali), ja kyllä ainakin tälläkin hetkellä näyttäis hyvältä.

Tosin edelleen ootan siihen asti et oon lvl20 priest.

[q]siveys, 21.10.2008 17:37:
Itse olen elellyt varsin pitkiäkin aikoja (esim. yli puoli vuotta) käytännössä täysin olemattomalla fyysisen läheisyyden määrällä.
[/q]
Örh, paino sanalla yli vai puoli vuotta tos aikamäärees? :P Ihan vertauksen vuoks vois sanoa et semmosta molemminpuoleista fyysistä läheisyyttä (ei seksiä) istutaan lähekkäin ehkä halataan yms ni edellisen kerran '06 :)))))
Tietty vois tarkastaa myös sen että lasketaanko tuohon sun määrittelemää fyysiseen läheisyyteen ihan baareis&bileis tapahtuneet halit (ns. kaveritervehdys) vai ihanko ollaa sohval ja katotaa yhdessä elokuvaa vai miten :)

Hahaa, tämä tyttö lähtee treffeille huomenna, vaikka eipä ole kyseessä yhtään mun "tyyppinen" mies

Ja eipä mua kyllä tästä luukusta saa helpolla pois, kyllä mä nautin tästä

[q]Jazmine, 18.2.2006 05:00:
---
domi, 17.2.2006 22:15:
---
Jazmine, 17.2.2006 16:51:

Johannaa alkaa jo tympiin!!

"Missä olet prinssini, jonka kanssa voisi katsella auringonlaskua?
Mielummin HC-prinssi tiätty.
Ei mitään kiksuu."
Tossa mun deitti-ilmoni, viralliseti
Uskokoon ken tahtoo....

Mutta juuri täl hetkel on kyl todella kaunis auringonlasku ja mä näen onnellisesti sen suoraan ikkunastani *sydän*

---

---

Ja yks vaan nauraa....
[/q]
Oosny
...toi oli vaan niin hauska

[q]Jazmine, 17.2.2006 16:51:

Johannaa alkaa jo tympiin!!

"Missä olet prinssini, jonka kanssa voisi katsella auringonlaskua?
Mielummin HC-prinssi tiätty.
Ei mitään kiksuu."
Tossa mun deitti-ilmoni, viralliseti
Uskokoon ken tahtoo....

Mutta juuri täl hetkel on kyl todella kaunis auringonlasku ja mä onnellisesti sen suoraan ikkunastani *sydän*
[/q]*nauru*

[q]Capital, 5.3.2006 22:38:
Voipi olla totta. Kai sitä vaan luulee, ettei moiseen tilanteeseen joudu ja uskoo selviävänsä mistä vaan keskustelemalla... Taidan olla hieman sinisilmäinen.
[/q]
En tiedä. Omalta kohdalta ja kokemuksiini turvaten voin sanoa, et jos joku haluaisi selvitä pelkällä puhumisella pettämisestä, niin pitäisi kyllä hallita mustan värittäminen valkoiseksi aika hyvin. Eli ts. joillekin puhuminen (varsinkin pitkässä suhteessa oleville) voi olla se vaihtoehto selviämiseen ja ongelmien ratkaisuun, mutta yleensä se suurimmaksi osaksi taitaa olla se kerrastapoikki-juttu.

Ja pettämisen voi myös ehkäistä puhumalla asioista. Pettämisen taustalla on yleensä joku isompi ongelma parisuhteessa, josta ajoissa puhuminen voi estää moisen tapahtumisen. Mut loppupeleissä kaikki riippuu niistä ihmisistä, miten asennoituvat siihen. Ja miten asennoituvat koko pettämis-käsitteeseen.

[q]Capital, 5.3.2006 22:13:
---
Luulisi että pettäminen on se vaikein tapa suhteen lopettamiseen ja mikäli ei petä vittumaisuuttaan niin voisi huomioida entistä kumppania sen verran että sanois hyvästit sille ennen seuraavaa. IMO.
(Olettaen että suhteessa on tehty selväksi ettei pettämistä suvaita. Tuo kun ei enää nykymaailmassa ole mikään kirjoittamaton sääntö)
[/q]
Ei se kaikille oo vaikein tapa. Se on joskus jopa helpotus. Todella vaikeasta suhteesta irtipääsemiseenkin pettäminen on joskus ainoa ratkaisu, ellei muuten kuviot purkaannu.

Harha-askelia tekee jokainen, jotkut vaan vähän pahempia. Eikä siinäkään ole kyse vittumaisuudesta, vaan epätoivosta, ongelmista tai jostain muusta samankaltaisesta.

[q]Nexus__69, 5.5.2006 01:30:
---
zeuzz, 24.4.2006 15:51:
ääh!

kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(

---

truu dat! :(
[/q]
Mut jos pirin käyttö lopetetaan?

Kelpais kyllä joku messiin tonne loppukesän reissuun jota oon tässä pää(i)ssäni suunnitellu. Vasta tuli kotiuduttua Lontoosta mutta mieli tekee melkeinpä heti takas :D Briteissä olis hyvät festarit (mm.Prodigy) ja isohkot bileet (mm. BT, Pryda) allekirjoittaneen synttäriviikonloppuna :) Eiköhän täs kesällä tartu joku mukaan

[q]siveys, 22.1.2009 20:16:
---
Zeratul, 22.1.2009 18:25:
Voisko kiitti antaa semmosen esimerkin jossa tehään jotain muuta ku peitellään isompaa epärehellisyyttä?

---

Öh.. Miten se, että käyn kiksaseen jotain kuumaa kissaa on epärehellisyyttä?
[/q]
Kelataas takaspäin.

Jutun alkupää on Vampyn mielipide suuntaan "ihmissuhteissa pitäis pelata rehellisesti"
Sun vastustava mielipide oli jotain et "joskus valehtelu on ihan kohillaan", johon esimerkkiä kysyttäessä kirjotit:

[q]No jos mä nyt vaikka käyn seurustellessani polkaisemassa jotain random tsiksii, vaikka ollaan kumppanini kanssa sovittu, että näin ei tapahtuisi niin musta on todennäköisesti parempi pitää pää kiinni asiasta jos a) oon suojautunut aktin aikana taudeilta, b) kykenen itse ongelmitta elämään asian kanssa ja c) on hyvin oletettavaa, että asia ei päädy muita reittejä pitkin kumppanini korviin.[/q]

vaikka ollaan kumppanini kanssa sovittu, että näin ei tapahtuisi!

Eihän kyse ollu missään välissä siitä et paneminen ois epärehellisyyttä, vaan siitä et ollaan sovittu ettei semmosta tapahdu, ja tää sopimus on rikottu. Jo alunperin se pettäminen on just semmosta epärehellistä suhdepeliä joka Vampyn mielestä on väärin ja jota vastaan esitit oman mielipitees. Aika samantekevää siis jos valehtelu tilanteessa ois paras keino, jos oma epärehellisyys on siihen tilanteeseen johtanu. Hiukka eri asia ois sit ollu jos yhteinen sopimus ois et muita saa panna, ja toista säästääkseen jättäis syrjähypyn kertomatta, mut hei, oma oli esimerkkis.

Terassikeli---> Boobies!*hih*

[q]satumetsä, 10.6.2006 23:15:
---
domi, 10.6.2006 14:43:
Osaan korjata myös pesukoneita!

---

[/q]

[q]ravec, 22.1.2009 17:49:
Tapaileeko porukka toisiaan, jotka oikeesti kirjoittelee tälle palstalle?
[/q]

Mitä? Haetaanko täällä seuraa?
Mä lähinnä kirjoittelen tänne "huvittavia" ja uskomattomia kokemuksia mihin olen törmännyt tässä puolen vuoden sinkkuuteni aikana

[q]KooKie, 22.5.2006 20:46:
---
domi, 22.5.2006 20:37:
(Saatavilla vain rajoitetun ajan)

---

Teidät, vai sen lelun kylkiäisenä?
[/q]
Meidät tietysti..leluja on tuolla iso kasa

[q]Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.
[/q]
So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.

Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät

[q]AnderS, 27.6.2006 12:39:
Tähän samaan ketjuun jatkaakseni niin mun tilanne meni viime kesänä kans aika ärsyttäväksi. Kummitäti sai päähänsä ruveta ettiin mulle "sopivaa" tyttöä. voi Crap! Siinä ne puno mutsin kans juonia ja mä tunsin itteni onnettomaksi peräkammarin pojaksi. Ja mitVit! oon ollu vasta 3 vuotta sinkkuna, ja nyt vasta tunnen aikuistuneeni hiukan. Kaikki aikanaan.
[/q]
Mä koin tuon jo yläasteen jälkeisenä kesänä. Eivät kyllä onnistuneet, vaikka "ehdokaslista" muuttui viikottain :D

[q]toma, 27.6.2006 12:49:
Entäs sellaiset ihmiset jotka mielummin puhuvat vähemmän, mutta kuuntelevat kyllä hyvin ja suunsa avatessaan sen myös osoittavat? Mä en diggaa hirveästä hölötyksestä, vaikkakin kyllä kuuntelen ihan mielelläni niin en jaksa itse koko ajan puhua. Ja mun mielestä aika kriittinen testi sille, onko jonkun toisen kanssa luonnollinen ja hyvä olla, on se pystyykö tämän seurassa olemaan ihan hiljaa.
[/q]
Toimii. Ennemmin sellainen, joka puhuu vähän, mutta omaa mielipiteitä, kuin sellainen joka puhuu paljon, ja puolet on sellaista mölyä, jonka voi pitää vaikka siellä mahassaan.

O