SINKKULUUKKU
[q]siveys, 16.12.2008 00:36:
---
Sirppu, 16.12.2008 00:10:
ei se oo sama asia...tiät itekki
---
ÄLÄ SÄRJE MUN UNELMIA! *släp*
[/q]
en särjekkään, son vaan mun mielipide*hihu*
Täällä edelleen muutamista yrityksistä huolimatta, onko tuo sitten hyvä taikka huono niin sitä voi kysellä vain itseltään *pepsodent*.
Joo onpahan taas pervoja mainoksia telkkarissa.
"Joka toinen panomies on nainen."
"Kun mehu ja kuplat yhtyvät..."
No joo, poikaystävän korviketta vois vaikka ostaa Anttilasta jos on sängyssä kylmää, niin vuoteen tai tyynynlämmitin auttaa ja tulee kyllä halvemmaksi, kuin vokotella joku väliaikainen lämmitin jostain baarista. Ja jos kaipaa hellyyttä ja on kroisos, niin miksi ei ostais tommosta shiatsuistuinta samalla
Ehkä sitten kuitenkin tässä kohtaa nukkumaan.
[q]Sirppu, 16.12.2008 01:28:
en särjekkään, son vaan mun mielipide*hihu*
[/q]
Kiitos!
[q]Josssu, 20.10.2008 22:20:
Mä olen jopa alkanut viihtymään täällä puolen.
Ainoa mitä kaipaan on se, että olis joku jota halata aina illalla ja aamulla ja päivällä ja aina
Eli siis ehkä sittenkin se seurustelu olis se mun juttu.
[/q]
Hommaa beibe hugbuddy, sillä sä siitä selviät!
[q]Lyylikki, 20.10.2008 22:10:
Nukkumisjuttuja
[/q]
Vanha Spartalainen totuus: Jos sängyssä tuntuu yksinäiseltä tai on kylmä: et ole tarpeeksi väsynyt*vink*
[q]Anselmi, 20.10.2008 22:16:
Vanha Spartalainen totuus: Jos sängyssä tuntuu yksinäiseltä tai on kylmä: et ole tarpeeksi väsynyt*vink*
[/q]
Mä en kyllä edes muista koska mä olisin viimeksi ehtinyt kelailemaan jotain sängyssä ennen nukahtamista. Aina on joku puhelin tai N810 kädessä ja netti auki ennen nukkumaanmenoa ja siinä vaiheessa kun sen kädestään laskee niin ei kyllä mitään muistikuvia, että mitä sitä on mielessä pyörinyt. Tämä tosin lienee varmaan vähän samanlainen juttu kuin unien kanssa, että kyllä niitä ajatuksia ehkä on, mutta ei niitä vain aamulla saatika parin päivän päästä enää vaan muista.
Anyway, kuten olen monesti (ja ehkä täälläkin) sanonut niin mielestäni ihminen on valmis parisuhteeseen vasta sitten kun osaa löytää onnen myös ihan itsekseen elellessään. Lähtökohtaisesti tämä näkemys kumpuaa siitä, että terve parisuhde ei rakennu riippuvuuden varaan vaan tulisi alkaa ja jatkua vain siinä tapauksessa, että suhde kannustaa kumpaakin osapuolta kasvamaan ja kehittymään ihmisenä.
Jos siis potee sinkkuna jatkuvasti akuuttia halipulaa niin olisi ehkä hyvä hetkeksi pysähtyä miettimään sitä miten tällainen tarve vaikuttaa mahdollisesti tulevissa parisuhteissa. Sidotko toisen syleilyysi silloinkin kun hän haluaisi tutustua jonkun toisen ihmisen ajatuksiin, lähteä pitkälle työmatkalle, vaihto-opiskelijaksi tai vain yksinkertaisesti etsimään itseään yksinäisyydestä? Olisitko itse valmis tulemaan sidotuksi esimerkiksi mielenterveydellisten ongelmien tukipilariksi, vaikka sinulla olisi muutoin mahdollisuus menestyä mielekkäällä uralla, kasvattaa lapsi terveessä ympäristössä tai muuttaa unelmiesi perässä Pariisiin?
Tämä voi tuntua siltä, että yritän nyt tehdä tikusta asiaa ja rinnastaa täysin eri tason ongelmia keskenään, mutta oman kokemukseni mukaan ihmiset ovat toisinaan kykeneviä varsin radikaaleihin toimenpiteisiin kun he kokevat onnellisuutensa perustan olevan uhattuna: "kaaduin vain portaissa", "tapan itseni jos..", "sinä et rakasta minua enää, koska..", "onko sinulla joku toinen, kun..", "sä et koskaan kuuntele..", "mutta enhän minäkään..", "ei sitten kannata kuvitella saavansa seksiä.." jne.
Eihän ero koskaan mikään kivuton prosessi ole ja on ihan luonnollista, että sitä välillä tuntuu siltä kuin pelon edessä olisi valmis uhraamaan niin omat kuin rakkaansakin unelmat vain saadakseen asiat takaisin sellaisiksi kuin ne olivat. Totuus on kuitenkin se, että toisinaan suhteilla ei enää ole niin paljoa annettavaa, että niitä kannattaisi jatkaa ja tällöin muutenkin vaikea tilanne olisi hyvä kyetä kohtaamaan ilman yksinäisyyden pelon aiheuttamaa lisätaakkaa.
Enhän minä tietenkään mihinkään absolutismeihin usko ja kaikkia haliriippuvaisten suhteita ole tuhoon tuomitsemassa (ihminen on kovin sopeutuvainen eläin), mutta jos sitä vaikka haluaisi yrittää tehdä omasta elämästään sinkkuna mukavempaa ja samalla parantaa omia pisteitään parisuhdemarkkinoilla niin oman halipulansa käsitteleminen kotitekoisin keinoin voisi olla hyvä askel eteenpäin :)
[q]Wegez, 19.10.2008 18:40:
Montahan minuuttia, tuntia, päivää tai vuotta tääl luukussa viel pyöritään... *täh*
[/q]
Etkö Vellu usko uudestisyntymään?
Ei taida olla mustasukkaisuuden oireita havaittavissa kun yleensä mua sanotaan välinpitämättömäksi Jotai varmaa tarttis tehä sit enemmän sellaista mitä toinenkin ymmärtäisi välittämiseksi, kun minusta se salkkareiden seuraaminen yhdessä ei sitä ole.
[q]siveys, 21.10.2008 04:04:
...halipulasta...[/q]
Niinno...välillä sitä haluaisi halata vähän enemmän ja itsensä uneen onanointi on siinä vain laiha lohtu
Mä kyllä uskon vahvasti siihen, että ihminen kuitenkin on laumaeläin ja siinä sivussa koskettelueläin. Halu siihen, että joku koskettaa ei mulla ainakaan liity pelkästään sinkkuuteen. Ja välillä sitä tulee kömmittyä jonkun sukulaisen tai ystävän kainaloon, kun kaipaa ihmistä lähelleen. Niin paljon pystyy viestimään pelkästään sillä, että ottaa toisen karhunhaliin, silittää hellästi selkää tai hivelee varovasti korvannipukkaa.
Sanat taas on aika usein vaarallisia. Sanat voidaan ymmärtää väärin. Eikä sanoja aina löydä.
[q]Anselmi
Hommaa beibe hugbuddy, sillä sä siitä selviät!
[/q] Kiitos vinkistä. Pistetään sellanen hakuun
[q]siveys, 21.10.2008 17:37:
puhetta jne
[/q]
lähinnä tuli mieleen vaan se, että me ihmisetkin ollaan erilaisia. jotkut kaipaa enemmän sitä fyysistä läheisyyttä ja jotkut sitten vähemmän.
itse ainakin lukeudun ensimmäiseen ryhmään. halipula on ehkä yksi pahimmista sinkkuuden ongelmista...
[q]laite, 16.5.2006 11:26:
Pari iltaa on mennyt kivasti Family Guyn parissa ja huomenna pitäis lähtee kahvittelemaan yhden tytön kanssa. Jännittää!
[/q]
Itse iteäni quotaten, jos vaik kattelis jatkossa noita family guyta ihan rauhas...
[q]tir, 21.10.2008 18:28:
lähinnä tuli mieleen vaan se, että me ihmisetkin ollaan erilaisia. jotkut kaipaa enemmän sitä fyysistä läheisyyttä ja jotkut sitten vähemmän.
itse ainakin lukeudun ensimmäiseen ryhmään. halipula on ehkä yksi pahimmista sinkkuuden ongelmista...
[/q]
En ole kieltämässä, että me olemme sekä fyysisesti, että elämänkokemuksemme tuotteina kovin erilaisia olentoja, mutta ainakin oma kokemuspohjani on kovasti pyrkinyt minulle todistamaan, että me olemme lopulta pääosin elämämme tapahtumien muokkaamia subjektiivisia otuksia, jotka voivat ongelmien eteen osuessa itse kouluttautua uudelleen erilaisiin lähestymistapoihin.
Henkilökohtaisesti voin sanoa, että läheisyys on minullekin hyvin arvokas asia ja halaukset, pusut yms. ovat luonteva osa kanssakäymistäni lähimmäisteni kanssa. Tästä huolimatta en silti halua olla ihminen, joka tarvitsee läheisyyttä kyetäkseen olemaan onnellinen.
Se, että pyrin tekemänä itsestäni ihmisen, joka on onnellinen suhteellisen riippumatta saamastani läheisyyden määrästä auttaa minua olemaan vilpittömämpi ja pyyteettömämpi niissä tilanteissa, joissa haluan antaa läheisyyttä ja voin nauttia ystävieni sitä suodessa.
Henkilökohtaisesti en ole ainakaan vielä huomannut, että läheisyyden tärkeyden vähentyminen olisi jollakin tapaa vesittänyt tai heikentänyt läheisyyden minulle tuomaa hyvän olon tunnetta. Ehkä enemmänkin päinvastoin.
[size=6]edits: oukoluku hoi..[/size]
Pikaisen spurtin jälkeen tänne taas, tälläkertaa pysyvästi PERKL!
[q]Displacer, 22.10.2008 00:30:
---
uuh, uus nethack tulossa sieltä? vai adom? huonompia ei tueta ;)
[/q]
Tämähän on tietysti parempi kuin mikään muu! Just eilen sain toimimaan LoS:n ja tänään tehnyt skriptimoottoria, joka hyväksyy ehtolauseita toisen sisällä. On jopa omia muuttujia ja kaikkea! Ja joo, vitusti parempi kuin amatöörien häckit tai alkuperäinen Rogue. >:j
Ohitetaan aihetta vielä sen verran, että UrW on ollut kovassa pelikäytössä. Helvettiin wowit ja muut, kunhan voi tehdä itselleen saunan ja huomata, että karhu on selän takana. :I
Eli kaikki tytöt ottaa nyt yhteyttä, niin pääsee betatestaamaan tota projektia.
[q]vilna, 22.10.2008 00:03:
Nopeasti ajateltuna siveys kuulostaa pyrkivän olemaan jokin super-ihminen, itse kyllä kärsin sinkkuna ajoittain ihan samasta halipulasta kuin tir:kin :)
[/q]
Musta se on hyvä asia. Yleensä kun sitä vaaditaan vain muilta.
[q]DJ Rx, 21.1.2009 19:56:
---
Mellu-, 20.1.2009 13:10:
back in bisness kamelit
---
welcome back :D
[/q]
it´s gooooood to be back :D
[q]nomic, 22.10.2008 00:06:
En mä täältä pääse helvettiin, kun nyt on taas innostusta koodata tota omaa roguelike-moottoria. :P
[/q]
uuh, uus nethack tulossa sieltä? vai adom? huonompia ei tueta ;)
[q]Cjet, 14.5.2006 11:32:
---
laite, 14.5.2006 11:12:
Kaverit, kaverit... Perkele ku oon vaan niin huono pitämään noihin yhteyksiä... Eikä oikeen jaksa lähtee kenenkään luokse tms ku sit tulee vaan ruikutettua paskaa fiilistä. Onneks huomenna pääsee duuniin.
---
That's what the friend are for, huh? Eli jos on paska fiilis, nii frendit on siinä jeesaamassa?
[/q]
Juu no on se niinkin, nyt vaan aattelin pitää family guy maratonin ja sit illemmalla lähteä ehkä kuvailemaan yksikseen jos vaikka olis sopivan lämmin ilma. Kyl tää varmaan tästä, piti soittaa mutsille ja onnitella ja kyllähän se vähän piristi et sai jutella jonkun kanssa.