SINKKULUUKKU
[q]KooKie, 3.1.2010 03:39:
Säilötty!
[/q]
Milläs mausteilla/paljonkos etikkaa sun muuta liivatetta ja kuinka suureen astiaan? On kyllä sen kokoinen hässäkää tämä tilanne, että tarvitsee hiukan suuremaan astian kuin peruskokoisen kurkkupurkin =(
[q]siveys, 22.1.2009 00:38:
Mä näen näiden asioiden välillä aivan selkeitä yhteyksiä. Jos sä haluat kusettaa itseäsi uskomaan, että näitä yhteyksiä ei ole tai niistä on jotenkin turha keskustella, niin ymmärrän, että haukotuttaa.
Vampyrella, 22.1.2009 01:49:
Pakko vielä nostaa nämä lauseet tähän lopuksi. Näissä lauseissa teet olettamuksen, että minä en näkisi yhteyksiä tiettyjen asioiden välillä, tai että minä en haluaisi nähdä niitä. Lisäksi teet olettamuksen, että kokisin tietyt asiat (yhteydet) turhiksi. Tämä on mielestäni keskustelukumppanin aliarvioimista.
[/q]
Hmm.. Mun mielestäni kirjoituksen "tai" sana tarkoittaa sitä, että en oleta sinun (absurdisti) samaan aikaan sekä ignoraavan näiden yhteyksien olemassaoloa että pitävän niitä turhina keskustelun aiheina. Itseasiassa en oleta tuon kirjoituksen perusteella kumpaakaan, mutta väitän, että ymmärrän haukotuttamisen jos kumpi tahansa näistä väitteistä pitää paikkaansa. Täten väitän, että kirjoitukseni taustalla olevat olettamukset eivät millään tavoin aliarvioi keskustelukumppaniani.
Montahan minuuttia, tuntia, päivää tai vuotta tääl luukussa viel pyöritään... *täh*
[q]siveys, 3.1.2010 02:39:
---
neski, 3.1.2010 01:36:
Tämä on myös asia, josta on varmasti vaikea keskustella. Usein seksistä kieltäytyminen tehdään jollain tekosyyllä, eikä asiasta uskalleta puhua. Itse en ole tuntenut kuin pari tapausta, jotka ovat olleet tällä strategialla liikkeellä, joten kokemuspohjani on vähän hutera. Kuten ymmärrätte, en miehenä koe tätä strategiaa mielekkääksi, mutta toivon myös, että naiset osaisivat avoimemmin kertoa mistä asioissa on kyse.
---
Toiveesi on luonnollisesti ihan looginen, mutta juuri logisuutensa takia mielestäni lähes epäinhimillisen toivoton. Kun mietin mitä kaikkea tämä toiveesi vaatii parisuhteen kummaltakin osapuolelta - ja vertaan tätä kokemukseeni useimpien ihmisten mielen tilasta - alkaa minua lähes puistattamaan.
[/q]
Heheh :) Tykkään aina välillä elellä jossain toisissa todellisuuksissa, kuten edellistä viestiä kirjoittaessa. Mutta uskon kuitenkin, että nainen (tai mies) voi suoraan kertoa, jos haluaa aloittaa todella hitaasti.
olisi ihanaa kertoa ihmiselle itsestäni, nyt kun jo uskallan tehdä niin, solisi niin mukavaa, mutten tiedä kelle..hmm erityiselle sellaiselle, ensin kai sellainen pitäisi löytää tai törmätä ja tutustua että voisi nin tehdä, olen niin intoa täynnä, vaikka tunnen juuri nyt itsenijonssonin yksinäiseksi tässä maailmassa kaiken keskellä.
[q]niomic, 22.1.2009 01:11:
---
siveys, 21.1.2009 22:15:
miksei pelasteta kaikkia heti vaik muka edustetaan semmosta maailmankuvaa et pitäis pelastaa
---
Koska se ei ole hyödyllistä saatika tehokasta ja uskoisin että varsinkin nykyään jopa yksittäisen ihmisen käsitteellisen maailmanhahmotuskyvyn ja vuorovaikutusälykkyyden saavuttamattomissa. Ihmisen on eläimenä pääosin hyödyllistä ja järkevää huolehtia itsestään ja lähipiiristään. Tähän huolehtimiseen löytyy mitä erilaisempia instrumentteja, joista osa on selkeästi muille epäedullisia.
Mä voisin jopa harkita kunnon humanitaarista avustusta vaikka missä, jos ruvettais puhumaan globaalilla tasolla rankoista syntyvyyden rajoituksista, jengiä kun on yksinkertaisesti jo liikaa. Liikaa suhteessa meidän teknologiaan ja myös todennäköisesti suhteessa ihmisen järjestäytymiskyvyn alkeellisuuteen ja liian suuriin yhteisöihin. Mutta, syntyvyyden rajoittaminenkaan ei ole ihmiselle eläimenä (ja yksilönä) hyvä juttu. Siinä voi kärsiä juuri sinä ja lähimmäisesi, se ei yksinkertaisesti käy!
Olkoon tämä viimeinen superOT omalta osaltani, jatketaan OT-jatkoissa jos jaksetaan :)
[/q]
Ja haluaako joku/kaikki mainituissa maailmankolkissa tulla a) pelastetuksi b) meidän pelastamiksi c)+ meidän ehdoillamme d) +meidän keinoillamme e) +jatkaa elämistä meidän siivellämme maailman tappiin asti jne jne.
[q]Vampyrella, 22.1.2009 01:20:
1.) Sinä voit kuitenkin varmasti kertoa esimerkkejä, joissa valehteleminen on mielestäsi paljon parempi vaihtoehto kuin totuuden kertominen, joten annas tulla. Mielestäni konkreettiset esimerkit aiheessa pysyen ovat parasta antia omien ajatusten perustelemisessa ja avaamisessa. Siksi puhunkin asioista mielummin konkreettisella tasolla.
[/q]
No jos mä nyt vaikka käyn seurustellessani polkaisemassa jotain random tsiksii, vaikka ollaan kumppanini kanssa sovittu, että näin ei tapahtuisi niin musta on todennäköisesti parempi pitää pää kiinni asiasta jos a) oon suojautunut aktin aikana taudeilta, b) kykenen itse ongelmitta elämään asian kanssa ja c) on hyvin oletettavaa, että asia ei päädy muita reittejä pitkin kumppanini korviin.
[q]2.) Jos kaikki tämä vääntäminen alkoi alunperinkin siitä, ettet tiennyt mitä mun mainitsemani ''rehellinen peli'' tarkoittaa, niin miksi et kysynyt tästä nimenomaisesta asiasta suoraan?[/q]
Mielestäni tämän ymmärtäminen on relevanttia vain jos asioista keskustelee tällain "yksinkertaisella tasolla", joka ei alunperin ollut tarkoitukseni. Luonnollisesti tämä vääntäminen lähti siis ihan eri asiasta ;)
[q]J Raninen, 10.9.2009 15:26:
---
pyhimys, 10.9.2009 13:00:
Jos haluut tehdä lähtemättömän vaikutuksen siihen, niin käypä kertoo sille tää tarina :D
[/q]
Ei pelkoa, että saisin suutani auki. Hiljaa hyvää tulee... tai sitten ei. Harvoin saan mitään muuta sanottua kuin tuommaista yleistä jutusteltua. Enkä edes tajua, kun joku sitten yrittää iskeä...
[q]neski, 3.1.2010 01:36:
Kyynisimmilläni olen jopa sitä mieltä, että ilman toimivaa seksielämää ei synny toimivaa parisuhdetta.
[/q]
Mä voin kompata tätä. En mäkään tarkota että pitäis koko ajan olla pupuilemassa tai "kuivemman kauden" takia pitäis toinen heivata, vaan.. Noh, mitäs mä tarkotankaan :D
Jos olet parisuhteessa, ja toinen alkaa "pihtaamaan" ja jatkaa ja jatkaa kertomatta mitään syytä, vetoaa aina siihen että on väsyny tai ei vaan huvita, niin ennemmin tai myöhemmin se toinen osapuoli alkaa miettimään että vika on hänessä. Jos ei koskaan saa mitään selitystä ja aikaa kuluu, niin alkaa itsetunto möyrimään madon kanssa samalla tasolla.
Ihan vaan vinkkinä, jos sua väsyttää vuoden ajan niin paljon ettet kykene seksiä(kään) harrastaaan, niin kannattas varmaan jo varailla aikaa lääkäriin
Ja joo, olen ollu tässä tilanteessa ja tajusin kyllä mistä kiikasti. Sillon tilanne oli just se etten mä kelvannu enää. Tässä luukussa ollaan :D
[q]niomic, 22.1.2009 01:11:
Koska..
[/q]
Mielestäni kirjoituksesi edustaa ainoastaan huonoa yritystä kusettaa itseäsi uskomaan, että sinun ei tarvitsisi tehdä mitään. Jos itse kokisin asiasta pahaa oloa niin saattaisin olla kateellinen sulle siitä, että ton tason argumentaatio riittä vakuuttamaan sut
[q]Olkoon tämä viimeinen superOT omalta osaltani, jatketaan OT-jatkoissa jos jaksetaan :)
[/q]
Vastustan!
Sellane kainalo ois kiva, mihi ois helppo nukahtaa.
Kai se o tää pieni hiprakka, joka saa jonku ihmeen läheisyydenkaipuun heräämään.
En mä tarvis miestä ku sillon tällön
[q]SyndroDome, 3.12.2006 16:06: Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu
[/q]
Rutistelu on yliarvostettua sitähän rutistaa toisen vielä hengiltä.
[q]Takyon, 22.1.2009 07:36:
Toi menee jo todella kauas tän topikin aiheesta, tosin en mä kyllä ole edes lukenut noita viestejä mut se ensimmäinenki oli jo liikaa..
[/q]
No mut jos mun sairas pieni mielieni saa melihyvää siitä, että mä perseilen sinkkiksessä ja sä saat päällepäsmäröidä vieläpä ihan mun viestejäni lukematta, niin eikö meillä ole kuitenkin ihan hyvä symbioosi tässä? Vähän niinku mä heittäisin ja sä stormaisit!
Ja väittäisinpä vielä, että nää mun läpät on aika keskeisiä syitä siihen, että mä olen edelleen sinkku, joten ne on jo siltäkin osin äärimmäisen relevantteja sinkkiksen tavaraa!
Sinkkuna ei edelleenkään oo kiva sairastaa.
Mua on vuosien saatossa kritisoitu sekä täydellisestä mustasukkaisuuden puutteesta (tästä enemmän) ja vastaavasti myös liiallisesta mustasukkaisuudesta. Kiistän molemmat väitteet.
Olen joskus mustasukkainen, mutta yleensä en tee siitä missään määrin kenenkään muun päänsärkyä. Jos tunnen tällaisia tuntemuksia, niin yleensä teen niin itsekseni hiljaa. Mun mielestäni on ihan kohtuutonta ruveta viiruilemaan mihinkään suuntaan kun siihen ei kerran ole mitään aihetta oikeasti ja vaikka olisikin, niin ei ihmisiä voi kuitenkaan omistaa - ihan omasta tahdostaan ihmiset joko ovat tai ovat olematta toistensa kanssa. Tämän ajattelumallin johdosta parit tyttikset ovat ottaneet ja harmistuneet siitä etten heidän näkemyksensä mukaan ole ollenkaan mustasukkainen ja siten "en välitä."
Sit kertaalleen oon saanut oikein kunnolla raippaa liiallisesta mustasukkaisuudesta. Edelleenkään mulla ei kyllä ole mitään hajua, että mitenhän toi on ilmennyt koska oman käsitykseni mukaan ainoa asia mitä oon normaalista käytännöstäni poikkeavalla tavalla tehnyt oli se, että sanoin taas puolisen tuntia jostain kundista ja sen ihanuudesta luentoa kuunneltuani (näitä luentoja oli tarjolla usein ja ne oli oikeasti hyvin pitkiä) etten välttämättä ihan aina jaksaisi kuunnella noita juttuja, koska se on musta pikkasen kurjaa. "Mustasukkaisuuteni" ja "kykenemättömyyteni avoimeen ja rehelliseen keskusteluun" nousi osasyyksi myös tämän suhteen erovaiheessa, jossa toinen osapuoli tosin unohti mainitse lähtevänsä petettyään mua.
Mustasukkaisuuden aiheuttamien kilareiden vastaanottajana toimimisesta mulla on vähän enemmän kokemusta useamman kuin yhden ihmisen kanssa. Useimmiten noita on tullut mitä kummallisimmista pikkujutuista (tulen tarjoaminen sitä pyydettäessä, "liian pitkä" katse "väärään suuntaan", "väärät puheenaiheet" "väärissä tilanteissa" ja sen sellaista), joissa ei ole todellakaan ollut mitään syytä olla mustasukkainen. Samalla myönnettäköön, että eräässä parisuhteessa mustasukkaisuutta ilmentyi aika äärimmäisissä muodoissa ihan hyvällä syyllä ja että sitä ei olisi varmaan ilmentynyt ollenkaan mikäli en olisi itse antanut siihen aika radikaalisti aihetta. Ei missään nimessä olisi pitänyt ja kun nyt kuitenkin tuli tehtyä mitä tuli tehtyä, niin sitä saa kantaa mukanaan koko elämänsä. En suosittele kenellekkään.
Mustasukkaisuus on lähinnä täysin perseestä. Jos joku on vielä enemmän perseestä, niin se on juurikin se että sille on aihetta suuntaan tai toiseen.
[q]niomic
Ymmärrän kyllä helposti tämänlaiset hengitystilat. Tästä syystä en haluakaan mahdollisen suhteen alkuaikoina olla kovinkaan aktiivinen. Mieluummin edetään hitaammin, kumpikin saa hyvin aikaa totuttautua ajatukseen ja olla rauhassa reflektoidakseen omaa tunnetilaansa. Jos koko ajan nähdään ja nussitaan ja pluristellaan, ni ei ehdi keskittymään yhtään realiteetteihin ja voi hyvinkin tulla tietyn ajan jälkeen semmoinen fiilis et kyseessä on ennemminkin kuukauden pikaromanssi, jonka ois tietäny toimimattomaks jos ois ollu hetki rauhaa :) Veikkaisin, että näin näitä seiniä ja yhtäkkisiä suunnanmuutoksia myös syntyy (toki muistakin syistä). Ainakin itse tarvitsen kohtuusti omaa aikaa ja sen takia 3-4 viikon tehorutistus alkuun ei kyllä käy yhtään päinsä. Näin nousevalla käyrällä edetessä ei tule myöskään samanlaista seinää vastaan, vaan toivottavasti homma syvenee ja tiivistyy koko ajan hiljalleen. Toki hitaassakin on haasteensa, pitää muistaa pitää partneri kartalla siitä missä mennään ja miksi, ettei tule sellaista fiilistä ettei sua oikein nappaa. Joillain voi myös alkaa tuo hitaus tympimään, varsinkin jos on tottunut rakettilähtöön :)
Pitänee vielä lisätä, että koen hitaamman tyylin myös reilummaksi ainakin omalta osaltani. Olen helposti ihastuva henkilö, mutta kuitenkin tiedän itsestäni että monet ihastukset menevät ohi pian. Eli vaikka itsekin nauttisin tuollaisesta hurjasta pyrähdyksestä, kokisin antavani vääränlaisen kuvan tilanteesta tai sitten juuri riskeeraisin tämän seinän :)
Eikä tuo hitaus nyt ole mikään absoluuttinen, mennään kuitenkin käytännössä tilanteen mukaan ja pidetään ohjenuorat takaraivossa ^_^
[/q]
Juu, olinhan mäkin vähän ihmeissäni tuosta "kiireestä" mutta toki nautinkin siitä. Ei me nyt ihan koko ajan nähty, kun hänellä on täysin erilaiset työvuorot kuin minulla mutta aikalailla kaikki yhteinen vapaa-aika. Kumpikin sai toki omaa aikaa toisen työvuorossa. No, eilen tuo otti ihan normaalisti yhteyttä, että kai kaikki on ok. Mä koitan nyt pitää etäisyyttä. Mutta kauheeta pelaamista tää on, tai kelailua*hih*. Mä en ota nyt yhteyttä, ottaako se yhteyttä jne*ding*.
[q]Lyylikki, 22.1.2009 09:03:
Täällä yritetään pelastaa miehen-/naisenpuutteessa olevia sieluja.
[/q]
Menestyksessä ei vaan oo ihan hirveästi hurraamista ;-/
Alotettaisko petraaminen vaikka sillä, että laitat avatar-kuvaksesi saman mikä sulla on facebookissa? Jos sillä ei heru niin ei sitten millään! :D
[q]hallucinogen, 10.8.2006 07:18:
---
CSI on suurta skeidaa vaiks eilen katoinkin CSI - New Yorkia tv:stä :P On mullakin oma wow acco mut kato mulla on sit quest pass sille mimmille niin voidaan mennä sit yhdessä questaa ja saan olla virtuaalisankari kun pelastan mimmin murlocien kynsistä =D Harrastaako täältä kukaan mimmi laneja? =D
[/q]
Parhaimmas tapaukses se mimmi pelastaa sut :D
[q]thomas, 18.9.2008 15:23:
---
domi, 18.9.2008 15:20:
---
siveys, 18.9.2008 14:51:
Ja LUONNOLLISESTI tarjoan tämän päälle kaiken mitä nuo hetukatkin.. Olisiko siis vihdoinkin aika vaihtaa mieheen?
---
No kyllä melkein olisi. Mut onko WLAN-reitittimessä mahdollisuus myös b ja g- laitteille? Itselläni ei ole vielä n-laitteita :(
---
mites ois jos JATKAISITTE täällä: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=51363;hae=domi;pid=1165790#1165790
[/q]
Miksi? Mielestäni asia liittyy sinkkuluukkuun, eikä tuonne toisee threadiin(tm). Enkä ole pastennut vielä yhtään replykuvaa, toisin KUIN MUUT.