SINKKULUUKKU
[q]WiljamiDzay, 30.4.2009 17:32:
Löytyiskö puistosta myös paidattomia tyttöjä?
[/q]
En kyllä osaa yhtä varmuudella sanoa mut mistä sitä tietää et kuinka kuuma tästä kesästä tulee :D:D
[q]Freja, 12.2.2008 18:08:
Hitto millon muuten on helluntai?
[/q]
11.5 , joten kiirettä pitää :D
[q]mark hamilton, 5.7.2008 20:49:
Tjaa.. no kannattaa miettiä kenen kanssa häslää ja mitä baareissa. Kumi voi puhjeta ja tulla ongelmia.
[/q]
Niin. Itsehän olen menossa tänä iltana baariin harrastamaan seksiä. Tiskillä ajattelin, entäs muut?
[q]Takyon, 19.8.2008 22:09:
Hmm.. eikös joskus vuosi pari takaperin ollut jotkut sinkkuluukku-bileet?
Eiks sellaset vois järkätä uusiks
[/q]
Suunnitteilla on, katotaan mitä tulee :)
[q]lunake, 22.6.2009 18:12:
Ei hitto, mähän alan heräämään jo talviunilta, johan oli aika! Multideittaus on tämän kesän juttu!
[/q]
Multideittaus vaatii myös melkoisesti eforttia, itse huomasin aikanaan että yhden kanssa aikataulujen sopiminen on jo haastavaa, saati sitten useampian :P
Samoin kartalla pysyminen mitä onkaan just tän tapauksen kanssa jutellut vs. joku toinen.. Ettei kertoisi tyhmänä samoja juttuja uudestaan tmv..
,j
[q]astaroth, 11.11.2007 22:31:
jos lupaat tuikkaa kuivana
[/q]
Mun [size=8]penis[/size] on yhtä kuiva kuin sä kännissä
[q]infiana, 31.12.2007 13:52:
---
Kosaz, 31.12.2007 13:12:
---
infiana, 31.12.2007 01:03:
noniin.... täällä taas etsimässä uutta ihmistä joka voi sit dumppaa mut.
---
Uuh..Pick Me, Pick Me!!
---
joo, miks ei... ei mulla aiemminkaan mitään tasoa valinnoissani ole ollut
[/q]
:D
[q]jonit, 24.6.2009 14:21:
---
lunake, 22.6.2009 18:12:
Ei hitto, mähän alan heräämään jo talviunilta, johan oli aika! Multideittaus on tämän kesän juttu!
---
Multideittaus vaatii myös melkoisesti eforttia, itse huomasin aikanaan että yhden kanssa aikataulujen sopiminen on jo haastavaa, saati sitten useampian :P
Samoin kartalla pysyminen mitä onkaan just tän tapauksen kanssa jutellut vs. joku toinen.. Ettei kertoisi tyhmänä samoja juttuja uudestaan tmv..
,j
[/q]
Ja siitähän se riemu repeäisi, kun tää multideittailu selviäisi niille deittailtaville.
P.S. Oon ollu viikon lomalla ja täällä on kipunat lennelleet
P.P.S. Freja, kirjaidea on loistava. Miten hyvä nimikin Sinkkuluukku olisi kirjalle. Jos alat puuhaamaan moista projektia, niin meitsi on messis
[q]drifter, 15.12.2008 13:00:
Raha tulee rahan luokse, miehet tulee ilmankin.
Tosin rahallahan voi ostaa oikeanlaisen rattopo^D^D^D^D^Dedustusmiehen, eiku siis *köh köh*
"Show me the money, honey!"
[/q]
Nohh, paljon maksaa? *vink**nauru*
[q]UzU, 15.12.2008 23:05:
---
Tarsu, 15.12.2008 22:02:
täällähän tää poika taas!
---
heitä yläfemma.
[/q]
*läts*
[q]siveys, 15.12.2008 22:29:
---
Sirppu, 15.12.2008 21:47:
olisi ihanaa kertoa ihmiselle itsestäni
---
Mihin sinä sitä ihmistä tarvitset? Sinullahan on Klubituksen SINKKULUUKKU, joka kuuntelee. Varmasti ja koko sydämellään.
[/q]
ei se oo sama asia...tiät itekki
[q]Tarsu, 15.12.2008 22:02:
täällähän tää poika taas!
[/q]
heitä yläfemma.
[q]
Tässä on aika hyvin kyllä kuvattu mun(kin) fiiliksiä..
Illat on kaikkein ankeimpia.. Mulla tosin johtuu siitä että päivisin on paljon puuhaa muksujen kanssa, mutta illalla sit oon yksikseen täällä miettimässä elämää ja sen puutetta (*hih*)..
Tää viikko onkin sit astetta rankempaa hajoilua kun oon koko ajan yksin(toki olen ängennyt kavereille kyläilemään), siis nyt on vasta tiistai ja nyt jo vituttaa. Tämmönen loma olis niiiiiin paljon mielekkäämpää jos olis joku jonka kanssa siitä nauttia.
[/q]
Tuu meilläkin käymään kahvilla. Jos kerkeet.. Ja jos oikeen tylsää tulee ni lähet mein kanssa jurassic rockiin viikonloppuna!
[q]Mellu-, 20.1.2009 13:10:
back in bisness kamelit
[/q]
welcome back :D
[q]Sirppu, 16.12.2008 00:10:
ei se oo sama asia...tiät itekki
[/q]
ÄLÄ SÄRJE MUN UNELMIA! *släp*
[q]merqus, 15.12.2008 22:43:
---
Nohh, paljon maksaa? *vink**nauru*
[/q]
Huonosti menee jos joudut rakkauden hintaa kysymään, oonhan mä kuitenkin sun unelmien (ratto)poikamies?
Ajattele asiaa niin että se on vain pieni oravannahkojen uhraus markkinatalouden alttarille jotta löydät sen ainoan ja oikean rakkauden! *pihkassa**plur**sydän**pahis*
jonglööraaja?
Täytyy päivittää tilannetta vähän, kun tuosta viime postauksesta on kulunut aika kauan ja kuviot on toisaalta muuttunut ja toisaalta taas ei. Eli lähin pois täältä tonne toiseen luukkuun siinä toivossa, että ruoho olis sillä puolella vihreempää, mut oli aika paska paikka. Eli siis takaisin täällä! Tuntuu vähän siltä, että kaikki tiet johtaa aina takas tänne.
ois se niin helppoo.
(mut voih niin vaikeeta kuiten)