SINKKULUUKKU

Back to häröily O

täällähän tää poika taas!

[q]anis, 21.1.2009 16:57:
Joo pistää kyllä vituttamaan tämmönen kaksoiseläminen tietyn turkulaisen ihmisen tiimoilta.
[/q]

Nii ja yks Oululainen idiootti
Muutetaan Ruotsiin, siellä on hyvännäköisiä miehiä.

[q]Sirppu, 15.12.2008 21:47:
olisi ihanaa kertoa ihmiselle itsestäni
[/q]
Mihin sinä sitä ihmistä tarvitset? Sinullahan on Klubituksen SINKKULUUKKU, joka kuuntelee. Varmasti ja koko sydämellään.

[q]Capital, 5.3.2006 22:00:
---
Jutu, 5.3.2006 21:23:
---

Koska ihmiset on itsekkäitä paskiaisia, jotka eivät ajattele miltä muista tuntuu. Oma etu, paras etu, muiden tunteista ei niin väliksi.

---

Jääkin vaan kysymys: "Mitä hyötyä on pettämisestä?" Noin niinkuin isommassa skaalassa. Ei pysty ymmärtämään...
[/q]
Kai se on se jännitys ja seikkailunhalu. Mut miksi sitä jännitystä ei saa normaalissa parisuhteessa, se on eri asia...

Pettäminen ei missään tapauksessa ole hyväksyttävää, mutta jotkut ajautuvat vaan siihen. toiset vittumaisuuttaan, toiset epätoivossaan.

[q]Josssu, 21.1.2009 16:55:
Voi näitä miehiä..Ei voi muuta kuin nauraa
"mä poistan sut mun facebook-kaverilistalta" kun vähänkin vihjasee et kannattaisko jättää rauhaan ja keskittyä siihen omaan tyttöystävään.

Jumankauta. Onko kunnollisia miehiä enää olemassa? Vähän vaikuttaa siltä että vastaus on EI!
Narkkareita ja juoppoja kyllä löytyy.
[/q]

Joo pistää kyllä vituttamaan tämmönen kaksoiseläminen tietyn turkulaisen ihmisen tiimoilta.

[q]pyhimys, 10.9.2009 13:00:
Tulipa mieleen, että miten sitä on voinut olla tyhmä. Joskus en lähtenyt ulos yhden typyn kanssa vaikka se itse pyysi ulos. Näinpä sitten vähän aikaa sitten kyseisen naisen ja sanalla sanoen näytti kyllä tyrmäävältä. Ja on kyllä mukavakin tapaus. Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...

Ja en tietenkään nytkään kysynyt mitään... näin sen nyt kaupassa, kun se oli kassalla myyjänä.
[/q]

urheilu ei siis auta, ainakaan tuossa tapauksessa :(

Täällä edelleen, mihkäs sitä muuallekkaan menisi.

[q]thomas, 10.9.2009 13:19:
---
pyhimys, 10.9.2009 13:00:

urheilu ei siis auta, ainakaan tuossa tapauksessa :(
[/q]

Enpä kyllä enää edes käy salilla :D

Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...
[/q]

Ei taivas

Ehkä seuraavalla kerralla rakkaus ajaa reenaamisen ohi. Kuka tietää

[q]ludde, 28.4.2009 22:50:
Mä tuun tähän väliin kommentoimaan et ihanaa kesä ja puistot!! *sydän*
[/q]
..Eikä pidä unohtaa että kohta on tarpeeksi lämmin, et puistot on täynnä paidattomia miehiä

[q]Lyylikki, 10.9.2009 13:28:
---
Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...

---

Ei taivas

Ehkä seuraavalla kerralla rakkaus ajaa reenaamisen ohi. Kuka tietää
[/q]

nyt on tosiaan salihommat jäänyt jo unholaan. Nyt olisi sitä aikaakin... Vielä, kun vaan olisi kysyjiä :(

[q]Funktion, 7.1.2009 13:19:
(ei vielä näköjään valmis täältä poistuun)
[/q]
Mä olen kyllä jo ihan valmis poistumaan täältä..

.. Olen kuitenkin jo lähes kymmenen vuotta kokenut vahvasti, että minun ei tarvitse enää saavuttaa elämässä mitään kokeakseni kuolinvuoteellani eläneeni rikkaan, elämisen arvoisen elämän.

Jos kuolisin tänään, kuolisin onnellisena.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että haluaisin poistua Sinkkuluukusta, sillä elämässä on vielä paljon elettävää, koettavaa ja nautittavaa..

.. Mutta olisin kyllä valmis jos kuolo minut korjaisi.

[q]zenny, 7.8.2006 23:40:
Pari vuotta tääl tullu vietettyy nyt yhtä mittaa... no jospa sitte joskus...
[/q]
Oot liian vaikee

eiku, hyvää kannattaa oottaa

[q]pirpeli, 26.6.2006 13:54:
No niin, minut saa nyt poimia pois täältä. 32 vuotta kypsynyttä naista tarjolla :D Mieluummin pidempiaikaiseen suhteeseen. (lyhyempikin käy, katotaan sitte, miten mennään yksiin kaikilla tasoilla...)
[/q]
14 päivän palautusoikeudella?

[q]J Raninen, 10.9.2009 15:26:
---
Tulipa mieleen, että miten sitä on voinut olla tyhmä...

---

Jos haluut tehdä lähtemättömän vaikutuksen siihen, niin käypä kertoo sille tää tarina :D
[/q]

Tulipa mieleen, että miten sitä on voinut olla tyhmä...
[/q]

Jos haluut tehdä lähtemättömän vaikutuksen siihen, niin käypä kertoo sille tää tarina :D

[q]hallucinogen, 21.8.2006 08:21:
Mulle kelpais kanssa tommoinen, mites noita saadaan? Mennään kyseleen kaikki mimmifrendit läpi et josko sillä ois puutosta mitä vois aika-ajoin helpottaa? ;D
[/q]
Eijei :D Kyl sen huomaa, jos on kaveri jolla on hiukan puutostilaa, ja kemiat kohtaa sen verran, et molemmat voi "auttaa" toisensa ulos siitä tilanteesta. :D

Tai no, voihan tollasen gallupinkin tehdä, ja lisätä loppuun kysymyksen "Jos vastasit kysymykseen no. 8 'Kyllä', niin olisinko juuri minä se, joka voisi auttaa sinua ko. tilanteen muuttamisessa?"

[q]noena, 31.5.2009 23:56:
Noooh, mieluummin yksin kuin huonon kaverin kanssa, kuten isomummo tapas sanoa
[/q]

Oi noita viisaita ja viriilejä isomummoja.

[q]Kolera, 31.5.2009 11:47:
---
J Raninen, 31.5.2009 01:24:
---
Takyon, 30.5.2009 04:23:
"jos ei heilaa helluntaina"
---

"...niin ei se poikkea sen osalta mistään muustakaan vuoden päivästä."

---

HEIL!
[/q]

http://www.kuvalauta.fi/b/src/124375970159.jpg

[q]noena, 30.4.2009 17:26:
---
ludde, 28.4.2009 22:50:
Mä tuun tähän väliin kommentoimaan et ihanaa kesä ja puistot!! *sydän*

---

..Eikä pidä unohtaa että kohta on tarpeeksi lämmin, et puistot on täynnä paidattomia miehiä
[/q]

Löytyiskö puistosta myös paidattomia tyttöjä?

O