SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]lunake, 7.10.2007 22:18:
Totta, erittäin toivottavaa kylläkin et pillua mies halajaa, mutta ei sitä tartte heti alkujaan alkaa vonkaamaan. Kuuroille korville menee jos sanoo miehelle, että pilluahan et saa. Turha tunkea siis mun luokse yöksi ja odottaa, että saa pillua jos on kerran sanottu et sitä ei heru. Ja turha sadatella asiaa jälkikäteen, mitäs vittu on niin urpo että ei usko. *nauru**lmao*
[/q]

Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.

[q]Zeratul, 6.3.2008 18:26:
---
Lyylikki, 6.3.2008 12:39:
Mut hei. Kaikkein mieluiten ihminen puhuu itsestään ja se on myös helpoin aihe jutella. Usein hyvänä keskustelijana ei pidetä ihmistä, joka puhuu vain itsestään, vaan ihmistä, joka osaa kysyä hyviä kysymyksiä. Tämän kun muistaa, niin pääsee aika pitkälle ihmiseen tutustumisessa.

Hankaluus tulee siinä, että ikinä ei pääse höpöttelemään niitä omia asioitaan, kun toiset vain puhuvat ja puhuvat, ja kun tuohon on oppinut niin omien juttujen sijaan tuleekin vain hyviä kysymyksiä koko ajan mieleen

Toisaalta. Eipähän kysymyksilläkään ole mitään virkaa, jos tosiaan ei kiinnosta muitten ihmisten asiat pätkän vertaa.

---

Tosta toisesta kappaleesta tuli semmonen fiilis ettet enää puhu asiasta yleisesti, vaan et toi koskee sua henkilökohtasesti. Oisko sulla jotain hyviä ideoita millä saada välillä purettua omaa painolastia? Vai tyydytkö sit kuuntelemiseen ja hyvien kysymysten esittämiseen? Aika pulma, koska yleensä ikävän pitkäks käyvät keskustelut käydään semmosten ihmisten kanssa joista oikeesti välittää, ja helposti sitä vaan jatkaa kyselemistä helpottaakseen toisen mieltä. Saahan sitä tietty itekki kohtalaisen paljo irti toisten ongelmista jos osaa käsitellä asiat fiksusti ja pystyy oppimaan toisten virheistä (ja miksei onnistumisistakin), mut eihän se voi ajaa samaa asiaa kun se että joku puolestaan osais kysyä itteltä niitä hyviä kysymyksiä?
[/q]

No ehkä se fiilis tuli ihan aiheesta. Mä usein huomaan, että mulla olisi jotain (omasta)mielestä siistiä kerrottavaa, mutta kun joku muu ehtii ensin aloittaa oman tarinansa, niin en kehtaa siihen päällekkään selittää. Ja kun tarina etenee, niin se alkaa yleensä kiinnostamaan enemmän ja enemmän, joten helposti unohtuu kokonaan, että itsellä mitään kerrottavaa olikaan.

Parhaitten ystävien kanssahan toi toimii vastavuoroisesti. Välillä toisella on enemmän kerrottavaa ja välillä toisella, mutta molemmat osaavat esittää niitä hyviä kysymyksiä.

[q]Emberglow, 10.3.2008 23:22:
Homma on nyt kuulkaa sillä tavalla, että mun on pakko kalastella täältä sellainen nainen, joka tajuaa biletyksen päälle. Harrastan tanssia (tosin nykyään vähemmän aktiivisesti) ja käyn baareissa/klubeilla tanssimassa aina kuin suinkin pääsen. Hip hop on enempi mun juttu, mut käyn kyllä myös tavisbaareissa ja reiveissäkin silloin jos on oikeanlaista seuraa.

Laittakaas viestiä spostilla tai Messengerillä: dragone22@hotmail.com.
[/q]

Mä haluun sitten ainakin tietää, että onko tällaisella suoralla lähestymistavalla mitään mahkuja. Ei siis mitään nimipaljastuksia, mutta edes kappalemääräisenä

[q]ezzy, 11.3.2008 11:03:
---
domi, 11.3.2008 09:53:
---
hemuz, 11.3.2008 09:50:
---
larzizi, 10.3.2008 16:59:

Ei kyllä tää on kuulemma ihan molemminpuolista ihastumista, mutta välimatkaa vaan on jonkun verran. Ei nyt mitään ihan mahdottoman paljon, mutta jonkun verran kuitenkin. Kyllä mä ehkä mahdollisesti olen sulle tästä tapauksesta puhunutkin joskus jotain

Katsotaan mitä tuleman pitää

---

Ei se välimatka ole este. hidaste korkeintaan.

---

Komppaan.

---

Jep, täällä kans yks reissaaja Eipä 160km o matka eikä mikää itelle.
[/q]

Niin ja kun on arkielämän välissä muutamia satoja kilometrejä, niin sen toisen ajatuksia oppii tuntemaan ihan eri tavalla puhelimessa jutellessa. (Nottei homma siis mee ihan pelkäksi panemiseksi seksi...ihihhihi...anteeksi, hieman levoton päivä...)

Infernaalisiin matkakuluihin ja puhelinlaskuihin kannattaa kuitenkin varautua. Ja jos molemmat on hommassa ihan kybällä mukana, niin vaihtaa puhelinliittymät semmoiseen, missä toiselle soittaminen ja tekstaaminen on mahdollisimman halpaa.

[q]ezzy, 11.3.2008 11:12:
One word: Internet. ja toinenkin: Skype
Itse teen päivät puhelinduunia, niin ei todellakaan kiinnosta kännykässä roikkua iltoja :)
[/q]

Ah totta

Tiedon tie ja kehitys on ajanut musta ohi, mutta todellakin internetti kun on, niin eipä maksa puhelut edes toiselle puolelle palloa juurikaan (eikä siis puhelut mitään, netti mitä maksaakaan sitten).

Mutta tartuitte molemmat domin kanssa ihan sen pääpointin ohi. Eli tarkoitukseni oli sanoa, että kaukosuhde ei ole yhtään sen huonompi, kuin minkään muukaan suhde, välillä jopa päinvastoin. Kaukosuhteessa on pakkokin oppia tuntemaan ja kuuntelemaan toisen ajatuksia ja siinä varmasti huomaa, jos maailmankatsomus on täysin ristissä.

Kullat rakkaat ihanaiset/kamalaiset miehet. Tytön saa todella iloiseksi, kun siltä vain pyytää/sille antaa puhelinnumeron. Siitä tulee semmoisia perhosia vatsaan, että niillä elää jo muutaman päivän.

Mutta jos on antanut/pyytänyt puhelinnumeron, niin silloin se vähän niinkuin velvoittaa ottamaan yhteyttä/vastaamaan. Se on kohteliasta ja kohtuullista. Niin perkules

Hauskaa voi pitää yhdessä, ilman sen suurempia taka-ajatuksia. Puhelinnumeron pyytäminen ei saisi olla helppo keino päästä irti siitä tilanteesta.

[q]niomic, 22.4.2008 08:47:
Vaikka olen itse aika paljon polkupyörää joutunut rassaamaan, niin en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan, mut you know, kevät jne "fillarointi"kausi alussa ja jengi mehuissaan :P
[/q]

No täytyy kyllä myöntää, että meilläpäin saatetaan tarvita muutakin kuin vain fillarin rassausta. Ja kaipa tuo nyt oli vähän kieli poskessa kirjoitettu muutenkin, mutta...

Täytyy kyllä vastaanottavassapäässä olla myös jotku keväisen hormooniset pårnålasit päässä, jos useammankin lukukerran jälkeen fillarinrassaaminen muuttuu ihan joksikin muuksi

Tänään kyllä otti ihan hitosti päähän, kun en eilen sitä pyörää kaivanut talviteloilta. Tänään kuitenkin olisi ollut enemmän kuin hyvä ilma pyöräillä töihin. Aina ei voi vain voittaa.

[q][Nuclear], 12.3.2008 13:37:
---
Lyylikki, 12.3.2008 09:14:
Mä en enää kaipaa niinkään sitä, että joku koskettaisi mua, vaan sitä, että mä saisin koskettaa jotakuta.
---

Tuutsä hiplaa mua?
[/q]

Aika ja paikka?

[q]Miltzu, 8.5.2008 20:27:
---
Lyylikki, 8.5.2008 20:16

Ja tuon Zeratulin kaltaisten miesten takia meiksi on edelleen sinkku

---

Oonks mä jotenkin outo kun mun mielestä Zeratul ei oo sanonu mitään mikä millä tavalla tuntuis "vastenmieliseltä" tai negatiiviselta..?
[/q]

No siis öh. En sinällään tarkoittanut Zeratulia itseään, vaan lähinnä itse itseäni tässä sinkkuuden tilanteessa ja miesten mielipiteitä. Kuten Zeratul totesi, sillä on rima todella korkealla. Itse taas koen, että en useinkaan yllä sinne sen riman yläpuolelle (ulkonäöllisesti), joten en uskalla sitten lähteä koettelemaan onneani ollenkaan. Myös muilta olen kuullut näistä pilviä hipovista rimoista, mutta toisaalta tiedän myös paljon ihmisiä, joiden odotukset eivät ole mitään ylimaallista.

Kuten joku sitten tuossa myös totesi. Ehkä pitäisi yrittää heittää se oma "ujous" romukoppaan (Ei, mä en ole luonteeltani ujo. Mä olen ujo, mitä miesten iskemiseen tulee. En osaa vamppailla.) ja antaa palaa. Sillä jos pelkää epäonnistumista niin, ettei ikinä edes yritä, ei onnistumisiakaan voi tulla vastaan.

Toisaalta taas suhtaudun hienoisella varauksella koko iskemisen ajatukseen. Mielestäni on tyhmää lähteä ulos ja pilata oma iltansa sillä, että miettii jotakin miesten iskemistä.

[q]isokeksi, 22.4.2008 22:10:
Joo ja siihen ei auta se, että treeneissä tehdään hieman epäilyttäviä lihastreeniliikkeitä kuntopiirin aikaan: "ja sit nostatte näin lantiota.. tuntuu sit hyvin selässä" *pökr*
[/q]

Hehe. Meillä on tanssissa yksi sellainen liike, jossa heilutetaan lantiota eteen ja samalla vedetään kädet ylhäältä alas (you know *tirsk*). No arvatahan saattaa, että siellä parisenkymmentä emäntää alkaa kikattamaan, niin opettaja oli vaan, että:

"Älkää naurako. Se tarkoittaa juuri sitä, miltä se näyttääkin."

Kiitti kiitti...

[q]Janisa, 14.5.2008 18:47:
Hmmm, olen joskus kuullut etta sitten kun oppii ja osaa pitaa huolta huonekasveistaan, niin on valmis parisuhteeseen.
Mielenkiintoista etta olen aina ollut erikoisen hyva pitamaan huolta kasveistani ja ne ovat elaneet kanssani vuosikausia kunnes tana kevaana jotain kummallista on ruvennut tapahtumaan!
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika!
[/q]

Työkaverille oli puutarhuri Plantagenissa sanonut, että on ihan hyvä, jos välillä kukat kuolee, niin ihmiset saa vähän vaihtelua. Eikä se tarkoita, että olisi "huono ihminen", jos kukat kuolee.

Minä en ikinä ole saanut yhtään viherkasveja pidettyä hengissä, kunnes serkku antoi tuossa muutama vuosi takaperin mulle nukkatyräkin. Se on säilynyt hengissä vaikka mistä, kesästä parvekkeella ja muutosta talvipakkasella. Toisaalta se onkin niin sinkeä kaveri, että se on ollut joskus kolmekin viikkoa ilman vettä. Ollut hieman lurpallaan tottakai, mutta äkkiä siitä vironnut.

(Hyvä kasvi muutekin. Laitan sille sitten vettä, kun lehdet lurpattavat ja kasvaa ja kukoistaa. Nyt uudessa kodissa puskee penteleen isoa lehteä. Taidanpa laittaa sille vähän kukkaravinnetta ja katsoa mitä se siitä tykkää:))

[q]sapeli, 16.5.2008 13:59:
Ehkä me voidaan jotenkin vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä kukkienhoidosta sopiviin ihmissuhteisiin - tästä lukisin että sulle sopisi sellainen suhde (=mies) joka on itsenäinen eikä tarvi sun jatkuvaa huomiotasi, mutta nauttii siitä täysillä sitten kun sitä huomiota saa. Kaipaa pientä vaihtelua ja pitää uusista jutuista.

PS: ja on karvainen ja roiskii siemeniään joka puolelle
[/q]

Laugh of the day!!!

Ehkä siksi täällä sinkkuluukun penkillä edelleen istuskelen, kun en ole tajunnut katsella tarpeeksi karvaisia miehiä

(Hekottelen edelleen. Työpari pitää mua yhä enenevässä määrin hulluna.)

[q]ravec, 27.5.2008 11:17:
Eron jälkeen on tullut pohdittua kliseitä, onko ruoho vihreempää...
Kannattaako muuttaa omaa tapaa toimia seuran etsimisen suhteen.

Edellinen iso suhde oli iso ja ainakin mun kohdalla pitkä. 6,5 vuotta.
Tuon jälkeen on ollut ongelmana että ei jaksais käydä kaikkea läpi uudestaan...... mutta en ole varmaan tarpeeksi erakoitunut, jotta uudestaan käyminen olisi jees.
"tai sit oon vaan jo kalkkis"

Lähdin kokeilemaan tässä erilaista lähestymistapaa, mutta lopputulos oli hankala.
Ajoin itseni pahaan tilaan oman terveyteni kanssa.

Tiedä sitten pitääkö odottaa sitä ns. oikeata vai annanko ajan huljua.
[/q]

Nii, ei sitä koko koulutusrumbaa jaksa kokonaan alusta loppuun hoitaa, mutta yli- tai kieroonkoulutettu on ehkäpä vielä pahempi juttu

Eikö oikean odottaminen ja ajan huljuminen ole sama asia ja vastakkaisella puolella sitten se amorin nuolen kanssa valojen välkeessä väijyminen? Itse olen kyllä välkkynyt siellä valoissa taas viimekin viikonloppuna, mutta en muista miten sitä jousipyssyä oikein käytetään. Pitäisi siis varmaankin siirtyä johonkin tarkempaan ja helpompaan peliin; metsästysritsa tai ilmakko ehkäpä

(Tajusin sitten, että jos on jo vierellä joku, josta voisi tulla ajan huljuessa potentiaalinen ja toisella puolella salamarakastuminen/se oikeia, niin silloin ei ole sama asia. Joskin tiedän, että "se oikea" voi tulla salaman iskusta ja uskon, että ajan oloonkin joku saattaa muotoutua "oikeaksi".)

[q]siveys, 9.6.2008 11:42:
---
Lyylikki, 9.6.2008 11:13:
Puhelinnumeron pyytäminen ei saisi olla helppo keino päästä irti siitä tilanteesta.

---

Moi Lyyli, saisinko mä sun puhelinnumeron? Mä olen jo pitkään yrittänyt päästä irti Klubituksen sinkkuluukun ikeestä, mutta se olisi varmasti paljon helpompaa jos mun pitäisi yrittää aktiivisesti vältellä jotain muuta sinkkuluukun vakioasukkia!
[/q]

Mutta jotta pääsisit välttelemään, niin munhan pitäis pyytää sun numerosi ja alkaa piinaamaan sua. Tässä yhtälössä on vain se ongelma, että mä en osaa pyytää numeroita, enkä piinata. Koska ne on niin piinallisia juttuja.

[q]Mar6, 26.6.2008 23:51:
Whatever turns you on...
Mä en kyllä keksi saksan lisäksi mitään epäeroottisempaa kuin edellämainittu..Mikään kieli/aksentti ei tuhoaisi sisäistä ja hieman ulkoistakin seksipetoani yhtä tehokkaasti.
[/q]

Mä olen pitkään ihmetellyt, että miksi esim. ranska ja italia vetoaa (varsinkin naisiin) kielinä. Ja niitä pidetään sellaisina "rakkauden" parhaina ilmenemismuotoina

Toisaalta mun mielestä esim. semmoinen pehmoinen venäjä kuulostaa todella hurmaavalta ja sitä makua on monet usein arvostellut. Uusi suokkari on intialainen aksentti. Hyvähän se vaan on, että toinen tykkää isästä ja toinen pojasta. Toisaalta esim. suomessakin on jo niin hillittömän monia erilaisia murteita ja toisaalta taas puhujia (yhdellä korkea, yhdellä matala, toinen papattaa, joku puhuu kurkkuunsa) ja kaipa sitä kaikkeen tottuu, jos toisesta ihmisenä, kielestä huolimatta, huumaantuu.

[q]siveys, 16.8.2008 14:40:
Menin eilen naimisiin ihanan McDonaldsin kassaneidin kanssa, jolla oli lila kynä. Viereisessä jonossa ollut nuori mies suoritti vihkimisseremonian ja sanoimme kummatkin sydämellisesti "tahdon". Avioliittomme on sujunut vakaasti rauhallisissa merkeissä koska emme ole nähneet tapahtuman jälkeen.

Rakkaat ystävät.. Tarkoittaako tämä sitä, että joudun poistumaan tästä luukusta?
[/q]

Onhan avioliitto toki iso asia, mutta kehottaisin kuitenkin pitämään pään kylmänä ja katselemaan asiaa useammasta vinkkelistä, sekä tekemään harkittuja liikkeitä. Toki jos siltä tuntuu, että vaihto toiseen luukkuun on ajankohtainen, niin sitten vain härkää sarvista ja hyvää matkaa.

*sydän*

[q]ramsau, 21.8.2008 12:45:
Nyt mietinki jaksaisiko sitä ruokaan panostaa oikein kunnolla vai ei laisinkaan.. spydäriä vai finediningia.. Mikä ampuu yli ja mikä ei.. Meikä ollut jo sen verran 'kauan' sinkkuna ettei osaa käsitellä naisia enään yhtään.. :D

Surullista.

Voisin jopa sanoa.
[/q]

Elä nyt ihan spydäriä. Tokian esim. meitsin saisi hurmattua pyttiksellä, mutta esim. su päivällä yhteisen yön jälkeen, edellis päivän tähteistä tehtynä. Jos sitä tekee ihan ajateltuna (ei spontaanisti siis) niin siitä menee ehkä vähän idea.

Toisaalta jos sulla itselläsi on kankkunen, niin mitään turkasen hankalaa on ehkä vähän tuskaista alkaa vääntämään. Yleensä aika perussetillä pääsee kuitenkin jo pitkälle, kunhan maut on kohdallaan. Mulle on mm. tehty ihan kermaperunoita, pekoni-herkkusienikastiketta ja salaattia, joka kelpasi vallan mainiosti (tätä ei kylläkään tehty hurmaustarkoituksessa, mutta mies kuitenkin kokkasi *nauru*).

[q]ramsau, 21.8.2008 13:04:
No hurmaustarkoituksessa en ole kokkaamassa, ehkäpä vain sen seuran takia lähinnä. Ajattelin tuossa väsäillä jotain marinoitua kananrintaa, punaviinikastiketta, vihanneksia ja alkuun joku salaattihärpäke. Perussetillä kait sitten lähetään liikenteeseen. Neljä pulloa viiniä kotona, joten jos v'tuiksi menee niin onpahan ainakin sitten juomaa mitä kitata yssikseen :D

Sinänsä jees tehdä ruokaa pitkästä aikaa, eipä sitä tule itelleen pelkästään tehtyä juurikaan..
[/q]

Ah. Tosta naisien käsittelystä vaan ajattelin

Kana ja punaviinikastike uppoisi esim. muhun paremmin kuin hyvin. Ei mitään turhan erikoista, mutta toi punaviinikastike on jo semmonen, että ihan joka päivä sitä ei välttämättä tule kotona tehtyä.

(Ja siitä mikä uppoo muhun tai millä mut sais hurmattua ei kyllä taida olla apua juuri kenenkään muun tapauksessa, koska mun lempiruokaa on ruoka.)

[q]siveys, 14.9.2008 08:10:
---
Lyylikki, 13.9.2008 15:00:
Teinpäs eilen vähän muuvsseja, enkä tullut porukoille yöksi

---

Uu! Onneksi olkoon :)

En tiedä kenen kaveripiiriin tämä muuvssiesi kohde kuului, mutta kun ottaa huomioon klubbarin sisäsiittoisuuden keskimääräisen tason niin oletettavasti noin puolet sinkkiksen asukeista itkee nyt tätä:

---
Lyylikki, 12.9.2008 11:10:
Viimein kun oon päättänyt uskaltautua tekemään jotain muuvsseja, niin kuulenkin että joku kaveripiiristä on ehtinyt ensin.

---

So.. Did you have to do it just to make your point? :D
[/q]

Ei. Olin Tampereen yössä ja baarissa, jossa ikäjakauma ehkä enemmänkin 30+, joten veikkaisin että siellä muuvssit oli hieman helpompi tehdä. Eli ei hätää luukkulaiset tai ketkään muutkaan kaverit, tuskinpa tätä kukaan tuntee.

Voi näitä miehiä..Ei voi muuta kuin nauraa
"mä poistan sut mun facebook-kaverilistalta" kun vähänkin vihjasee et kannattaisko jättää rauhaan ja keskittyä siihen omaan tyttöystävään.

Jumankauta. Onko kunnollisia miehiä enää olemassa? Vähän vaikuttaa siltä että vastaus on EI!
Narkkareita ja juoppoja kyllä löytyy.

O