SINKKULUUKKU
Näin unta, että mulla oli täällä jotain mieheiä ja sitten siitä yhdestä tuli mun poikaystävä. Ne oli jossain porauslautalla tms. töissä ja niitten piti lähteä takaisin sinne klo 5, mutta se mun poikaystävä ei olisi halunnut lähteä. Siinä kun ne muut odottelivat sitä mun poikaystävää, niin ne siivosivat mun kämpän *justjoo*.
No se joutui kuitenkin lähtemään ja sitten aamulla mä menin pelaamaan tonne pihalle lentopalloa naapureitten kanssa (pelattiin kyllä jollain ilmapallolla tai pehmeemmällä) ja siellä oli lapsia ja aikuisia ja kentällä ainakin 12 molemmilla puolilla. Ja yhtäkkiä se mun poikaystävä tulikin sinne pelaamaan meidän kanssa.
Olipa kerrassaan mukava uni. Ja huvittavinta tässä on tosiaan se, että kaikille noille jutuille on vastineet täällä hereilläolon puolella.
[q]WiljamiDzay, 17.2.2007 10:48:
Mä näin unta et väiteltiin jonkuu tyypin kanssa E-Savossa käytetyn miä- sanan suhteesta P-Savon minään ja P-Karjalan mie:hen..
[/q]
Oletko sie varma, että se oli unta Vai oletko siä ollut vaan niin hjuumalassa, että et varsinaisesti muista sitä juttua?
[q]Tuksu, 22.2.2007 20:34:
On kyllä taas niin soittimesta koko tämän hetkinen elämäntilanne ku vaan voi!
Himoksella töis ja viikonloput Helsingis kemuilemas. :/
Ni ei kyllä kykene minkäänlaista juttua alottamaan vaik mielitekis.
Sen ku tietää et ois kamalat tuskat arkiviikolla tai viikonloppuna :/
PRRC
[/q]
Äläs kuule luule...yleensä ne onnistuu iskemään juuri tommoseen saumaan. Paitsi sitten kun sen sanoo ääneen...my bad
[q]Fyraett, 24.2.2007 10:28:
onks siin jotai huonoo jos on vitun jees tyyppi ja haluu saada vitun jees lapsii ja omistaa mökin jne :C
[/q]
No kato, kansa tarvii aina älymystön, joka toimii toisin. Rahvaalla on rahvaan tavat Ja molemmt voi sitten hiljaisessa mielessään kahdehtia sitä, mitä itsellä ei olekaan.
Mutta mullapa on jo mökki ja mä oon siitä onnellinen.
Äiti ja iska oli viikonlopun täällä kylässä ja voi että että oli tyhjää, kun ne lähti. Ei mua taida olla tarkoitettu yksineläjäksi (jonka kyllä olen tiennyt jo kauan). Pitää varmaan muuttaa johonkin kommuuniin tai hankkia kämppis. Kiva kämppis.
Tai sitten semmoinen avokkikin saattaisi käydä.
Kaikki noi muut luukut on kyllä vienyt huomiota tältä luukulta. Itse mieluusti toki kuulun muihinkin LUUKKUIHIN, mutta kyllä tämä taitaa se perus luukku olla. Vähän kuin oma koti, että muuallakin on kivaa, mutta kotiin on hyvä palata.
Toi säpinä on vähän niinku hotelli tai kaverin koti, jossa on kiva käydä pyörähtämässä ja sitten toi seukkaus on semmonen, josta ostetaan se oma asunto. Täällä ollaan vaan vuokralla. Toivottavasti ei joudu mihinkään kahden luukun loukkuun sitten.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaiset+harrastavat+seksi%C3%A4+entist%C3%A4+v%C3%A4hemm%C3%A4n/1135238785592
Vittu niin! Vai että tullaan sitä elvistelemään, että harrastetaan yli kerran viikossa seksiä. NII! Ei oo näkyny ei
Ei vaan. Onhan se vähän "huolestuttavaa" jos kehitys on alenemaan päin.
[q]plink, 23.3.2007 21:45:
what?! tossahan on paras seura kasassa mitä voi olla.:) kuulostaa ihan mun illalta myös (toisaalta hieman hävettää kertoa kattovansa akkojen leffoja... )
[/q]
No siinä vaiheessa ku ne pussali ja otti paitaa pois, niin olis tehny mieli itsekin pussailla ja ottaa paitaa pois. Mutta eihän se pussailu nyt yksinään kovin hyvin onnistu tai no, kämmenselkään, mut ei se oo niin kivaa.
Taitaa toi hellyydenpuutos (minkä hellyyden *pahis*) olla pahimman laatuista tällä hetkellä, kun tuommoiset elokuvat saa koneen käyntiin
[q]Mönnä, 20.3.2007 18:57:
Pakko tässä fiiliksessä sanoo, että seurustelussa oli se hyvä puoli ainakin kun exä aina hoiti ja passas kun olin kipeä.. tuli mehua ja halia ja särkylääkettä ja silitystä.. nyt on vähän surku sitä aikaa tässä kuoleman kielissä köllötellessä *nyyh*..
---
Ehkä siis kuitenkin ihan mieluusti makaan täällä itse itseäni parantaen kuin jonkun kulkumulkun kainalossa
[/q]
Kulkumulkun...hahah...enpä ollut tuommoista ennen kuullut
Juurikin tuo kipenä oleminen on todella inhottavaa yksin. Ystävistä toki löytyy apu siihenkin, mutta yleensä he eivät voi päivystää vieressäsi yöllä ja täyttää mehulasia/tyrkyttää yskänlääkettä/sumuttaa nasolinia. En nyt sano, että ylkätkään välttämättä noin tekisivät, mutta se että 40 asteen kuumeessa tietää, että joku tulee kuitenkin kotiin, niin se on lohduttavaa.
[q]$, 15.2.2007 19:54:
Tajusin tänään etten ole pannut ketään moneen kuukauteen.
Jeps. Sinkkuilu on kivaa. Täytyy kaivaa Pelimies '99-mojo esiin ja katsoa tuleeko asiaan muutosta.
Pohjimmiltani haluaisin seurustella mutta jostakin se on aloitettava.
[/q]
Voitais tehdä tässä semmonen pieni (ja erittäin tieteellinen) tutkimus SINKKULUUKUN asukkaille. Käsi ylös ne, jotka
a) on pussaillu tänä vuonna _o/
b) on pannu tänä vuonna _o_
Hei! Naimisiin ei enää perjantaina ehdi, mutta voisko joku mennä mun kanssa kihloihin perjantaina??? 20072007 Melkeen jopa siistimpi, kun 070707.
Tai sitten pitäis keksiä jotain muuta siistiä, mihin ton päivän sais. No oke, kyllä toi 070707 on toki mun green cardissa, mut joku muukin vois olla.
[q]dOrKA, 15.8.2007 17:14:
---
Freja, 14.8.2007 07:24:
onks tää nyt sitä sinkkuna olemista, et joka suunnassa näkee koko ajan komeita miehiä, vai onks se vaan tää kesä?
---
Sinkkuna olemisessa ei kyl oo mitään kivaa, ns. highlight on olevinaan et "voi tehdä mitä lystää" mut ketä oikeasti pienet pelehtimiset siellä täällä himoja tyydyttämässä, kun vastakohta olis jotain henkisesti syvää.
[/q]
HÄ
Eikö henkisesti syvää voi olla kuin parisuhteessa?
[q]sapeli, 16.8.2007 13:59:
---
Lyylikki, 15.8.2007 17:56:
Silloin kun parisuhteessa on 1+1 ja tulos on enemmän kuin 2, se on toimivaa. Jos parisuhdetta taas ajattelee kaavalla ½ + ½, niin joku mielestäni mättää.
---
Uu, harvinaisen hyvin sanottu. Saako quotata toisaalle?
[/q]
Aivan vapaasi. Hyvähän se vaan on, jos joku muukin on samaa mieltä
[q]Janisa, 25.8.2007 17:33:
Mun ystava, joka on Suomesta taalla nyt vierailemassa tokas eilen etta: "Kylla taa Nyc on ihan sinkun paratiisi. Ihan kuin olis karkkikaupassa ja senkuin vaan valitsee mista tykkaa...!"
[/q]
*lentojavarail*
[q]Janisa, 26.8.2007 04:58:
Ma varaan ne tummahiuksiset, ruskeasilmaiset ja urheilulliset, niin sa saat kaikki loput.
[/q]
Pitääkö sulla noi kaikki täyttyä, vai niin, että mä en saa ollenkaan kattella urheilullisia. Eipä se mitään, pieni outokumpu on kyllä ihan jees ja mä haluun kuitenki sinisilmäisiä lapsia
[q]aapee, 24.8.2007 16:19:
En pihtaa vaan ne on ne naiset jotka valittaa että ku on paikat hellänä.. ..kuukausitasolla mennään kun edelleen sinkkuna..
[/q]
[q]aapee, 29.8.2007 12:03:
Juu ei kiinnosta, mutta ku vaimoke on niin fanaattinen niin joutuu vissiin sivusilmällä kattomaan.. ..tai sitten vaihtaa vaimoketta.
[/q]
Mitäs täällä tapahtuu Nopeeta toimintaa.
[size=3]Klubbaristalkkaaja[/size] [size=1]no[/size] 1
[q]Annakins, 29.8.2007 19:49:
Mä olen kyllä oikeastaan vain tyytyväinen oleiluuni. En varmaan edes "osais" seukkaa
[/q]
Mä oon kyllä kanssa toisinaan pohtinut tota, että mitenkä sitä sitte sopeutuis siihen, että pitäis ottaa taas huomioon sen toisen menemiset omien menemisten oheen. Ja kai se olis ihan kohteliasta ilmottaa, jos esim. lipsahtaa kahvittelu kaverin kanssa tico-ticon puolelle tai jos on yön pois kotoa tai jos vaikka eksyykin maakuntamatkalle jonnekkin Venäjän rajamaille. Ymmärtäisikö sitä sitten kukaan tai jaksaisiko sitä kattella.
Ja miten sitä onnistuisi limittämään sen toisen ihmisen ja ne kaikki muut elämän ihmiset. Nytkin kun toisaalta joutuu aina nipistämään aikaa jollekkin muulle. Kaikkea ei millään voi vain saada. Ehkä se aika ei ole kypsä sitten, kun tuommoisilla asioilla päätään vaivaa.
[q]WiljamiDzay, 23.3.2007 09:46:
Tahnaa*täh**ding*
[/q]
Busted! Et oo seurannu Sinkkuluukkua tarpeeksi aktiivisesti. Tuosta lähtee tahnakeskustelu.
[q]Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...?
[/q]
Mut emmäsitte tiiä, että oliko tää mun kannaltani hyvä tieto
[q]Freja, 14.9.2007 22:41:
---
eeci, 14.9.2007 18:53:
Äläs nyt. Täällähän on niin tasapainosia ja ihquja miehiä!
---
Niin. Ne varatut. :D
[/q]
Varatuthan on just parhaita. Ne ymmärtää elämän realiteetteja, eikä kysele turhia sun menemisten perään. Jos ne käy hankalaksi, niin on yksi ihan helkkarin hyvä kiristyskeino.
NOEI!
[q]keisha, 11.9.2007 04:45:
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...
[/q]
Etkö sä silloinkin ole aika yksin, jos se toinen jää mielummin sohvalle nukkumaan. Sen suurempaa yksinäisyyttä mä en ainakaan tiedä, kuin että on yhdessä yksin.
Mistä sen tietää, että kestääkö sitä yksinäisyyttä? Eikö sitä kannata tutkiskella niitä omia tuntojaan ja miettiä, että mikä kohta yksinäisyydessä ahdistaa. Ja yrittää ottaa siitä niskalenkki...
...grrhhh...nooin...*painiskel*
Ei yksinoloa voi koko loppuelämäänsä vältellä ja pelätä. Ja ainakaan siitä syystä jäädä huonoon suhteeseen.
Toisaalta taas jos se toinen kuitenkin välittää, niin missä on ne syyt, että itse ei välitä. Eikö yhteistä aikaa löytyisi, jos molemmat haluaisivat sitoutua sen löytämiseen ja suhteen eheyttämiseen. Jos kuitenkin muistelisi niitä juttuja, miksi siihen suhteeseen on alunperin ryhdytty, niin löytyisikö sieltä rakennuspalikoita suhteen edelleen jatkamiseen.
Sinkkuilu on välillä perseestä ja välillä ihan kivaa. Samoin kuin seukkailu. Ei ole olemassa yhtä oikeaa tietä tai polkua, jota pitkin kulkea.