SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 20.1.2009 15:48:
Tässä maailmassa ei ole ennenkään ollut kyse ansaitsemisesta, vaan sattumasta ja helvetin hyvästä tai huonosta tuurista.
[/q]
Jep. Jos lyön tyttöystävääni niin se on vaan paska tsägä jos se jättää mut.

Asiat on kato niin yksinkertaisia :D Ne on joko yks tai nolla. Joko ansaitsemista on tai sitten sitä ei ole. Joko sä olet rehellinen itselles tai sitten sä et ole.

[q]TOSIN, omalla asenteellansahan voi kääntää häviönkin voitoksi, all hail teh human mind!
[/q]
Ja tämän pystyy tietenkin tekemään pysyen täysin rehellisenä itselleen ja läheisilleen.

Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.

[q]Nitta, 6.11.2005 18:44:
---
Miten kummassa ne ihmiset ennen vanhaan on tämän asian ratkaisseet... miksi pirussa maailman pitää muuttua näin nopeatempoiseksi... vai onko "vika" meissä itsessämme?
[/q]
Todennäköisesti ennen ei tällasia ongelmia ollut näin suuressa mittakaavassa, nykyään ero tuntuu olevan trendi. Maailmassa muutenkin taidettiin ajatella erilailla, ja ei niin pienet asiat tuntuneet niin suurilta mitä tänään. Joskus jos katsoo esim. Suomi-filmin klassikoita ja katsoo miten siinä pariskunnat tai yleensä mies ja nainen puhuu toiselleen, niin aika eri tyylillä sitä ennen keskusteltiin :D

Pointti tais kadota, mut ajoin sitä takaa et ennen sellaset asiat, mistä nykyään erotaan, ei olleet niin määräävässä asemassa mitä nykyään, ja sitä sit jaksettiin vaikka kuolemaan asti yhessä :D

eiku hei ni yks juttu vaa: voitto, VOITTO ! =)

Dammit törmäsin pe kivaan tapaukseen mut sit kadotin sen näkyvistäni :D Pitäs pyytää puhelinnumero heti ensi kättelyssä, sananmukasesti

Muistakaahan sitten että "jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä". Eli vajaa vuorokausi aikaa löytää se heila jos sellaista kaipaa. Toisinsanoen, kohta voi ottaa ihan tosissaan rennosti. Ei tarvii miettiä sitäkään vähää ^_^

[q]$, 14.12.2008 15:46:
---
drifter, 11.12.2008 13:55:
---
Decion, 11.12.2008 08:57:
tää on perseestä

---
Kaikkeen tottuu ajan kanssa.

---

PAITSI jääpuikkoon takapuolessa.
[/q]
Kerkeeks se sit sulaa ennen tottumista, vai?

[q]aada, 14.12.2008 18:35:
---
Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.

---

KOLME VIIKKOA???
[/q]
[size=28] VOI EI ;___; [/size]

[q]Jutu, 4.10.2005 14:28:
---
Sir Dominique Trévisan, 4.10.2005 14:27:
Oli pakko katsoo netistä vinkkejä et pääsi sen ohi.

---

Koodeilla pelaaminen on kivaa. Varsinkin iddqd <3
[/q]
idkfa oli pakollinen, meinas patit loppua kesken

[q]Jutu, 12.10.2005 00:18:
---
Hmm. Muistaakseni sulla ei ollut yhtään kirjaa, joten *släp* sulle.
[/q]
Jannu selkeesti musertaa mun mahikset tyttöihin :(

kai toi on vitsi. :D

[q]Timmo, 14.12.2008 19:27:
kai toi on vitsi. :D
[/q]

Timmo muista, että tää on Klubbari :D

[q]Amarie, 14.12.2008 16:20:
[/q]
Onneksi olkoon! Jatka vain samaan malliin ja ennen kuin huomaatkaan, saatatkin jo olla riittävän itsenäinen ja tasapainoinen ihminen aloittaaksesi oikean parisuhteen!

Nykyaikainen "tuhkimotarina": Tyttö tapaa yön humussa pojan, kertoo nimensä ja juoksee karkuun. Tämän jälkeen tyttö jää odottamaan mahdollista soittoa/viestiä pojalta. Viesti tuli!

Nyt kyllä täytyy vähän ihmetellä ääneen..

Perjantaina olin itekseni istuskelemassa parilla yhessä pienehkössä pubissa. Törmäsin aivan sattumalta turkulaiseen hevariin, jonka kanssa vaihdoin jotain sanaa kun samassa pöydässä istuttiin.

Yks kaks ohi kävelee kohtalaisen timmin rungon omaava tyttö, jonka perään jäin ilmeisesti katsomaan, ja kyseinen turkulainen sitten kysyi kenen perään katselin. Näytin tyttöä, ja hetken päästä ko. turkulainen pyytää tupakalle, ja matkalla poikkaakin juttelemaan sille tytölle.

Noh, en oikein tiedä mitä siinä sitten tapahtu, mutta kohta huomattiin tytön kanssa että meillä on yhteisiä tuttuja, yhteinen musiikkimaku jne.

Vaihdettiin baaria, juteltiin, päädyttiin tytön kaverin luokse yöksi, juteltiin lisää, juteltiin vielä lisää..

Että sellaista.

Mahtoikohan kohtalo puuttua peliin kyseisen tuntemattoman turkulaisen hevarin muodossa? :D

Noh anyway, kiitos sinulle tuntematon turkulainen! :)

Vetäsempä seukkausluukusta kanankoiven takas tänne!
Nyt on semmonen aika ettei jaksa säätää, pohtia, virpoa & varpoa vaan asioiden pitää mennä just eikä melkein omalla painollaan eli sujuvasti! Ja kun näin ei ole ja kun näin ei mene niin alan taas nauttimaan yksinelosta ilman miekkosta.*ding**joo**hihu**jiihaa**blush**pepsodent*

[q]Fuzzy, 14.12.2008 20:31:
---
Amarie, 14.12.2008 16:20:

---

hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!
[/q]

Venatkaa puoltoista vuotta niin kattellaan sit uudelleen kuinka tiukkaa tekee!

Riippuu miehestä...itse ainakin kunnioitan viisaita/ajattelevia naisia :D

[muokattu 26.3.2004 15:59]

[q]Fuzzy, 14.12.2008 20:38:
---
Parker, 14.12.2008 20:34:
---

hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!

---

Venatkaa puoltoista vuotta niin kattellaan sit uudelleen kuinka tiukkaa tekee!

---

HAH! Done that:D
[/q]

En oo ikinä seukannu. Voitin. *hihu**joo*

joo o seura vois olla kivaa.

tääl korves yksin istuminen mitää maailman mahtavinta ole. kun ainoa seuralainen on tuo tinnitus.

O