SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Aleks Gemin, 14.12.2008 01:08:
aika haljanen olo..
[/q]
sunnuntai arvaahan tuon..*hali*

[q]Epicuros, 20.9.2008 16:41:
hmm.. "pahapoika" silleen hyvällä tapaa vois meinata sellaista naisille, et on mies jolle ei vittuilla. Eli vähän, kuin sellaista turvallisuudentunnetta tuovaa karjua (?)
[/q]

Joo kyllä siinä miehessä sais olla semmosta tiettyä jämäkkyyttä ja periksiantamattomuutta tietyissä asioissa. Mutta nyt kun sanon tämän ääneen, niin se ei siis tarkoita semmoista vastarannankiiskiä, joka ei ikinä suostu mihinkään ehdotuksiin ja ei ole valmis muuttamaan mielipidettään. Ei semmosta.

Mutta miehen pitää tietää mitä se haluaa itseltään, niin silloin sen on helpompi tietää mitä se haluaa naiseltaan ja elämältään.

[q]mikke, 21.9.2008 22:23:
Jahas, vituiks meni sekin yritys. Täällä nyt taas ja tällä kertaa lopullisesti.
[/q]
"Mä en enää ikinä juo alkoholia...!"

[q]Epicuros, 20.9.2008 16:33:
---
anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.

---

Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?
[/q]

Ehkä en kuitenkaan*pepsodent* Mutta joo, seurusteluun ne nössykät on paljon fiksumpi vaihtoehto.

[q]mikke, 21.9.2008 22:23:
Jahas, vituiks meni sekin yritys. Täällä nyt taas ja tällä kertaa lopullisesti.
[/q]

Toivottavasti ei ikuisesti kuitenkaan

Jepulis eli täällä sitten 4,5 vuoden jälkeen... Aika outoa täytyy sanoa, mutta tuleepahan sinkkuilukin sitten koettua Oon tässä pari kuukautta sinkkuna ollut ja on ollu ihan mukavaa. Tutustunu moniin uusiin ihaniin ihmisiin ja viettänyt aikaa ystävien kanssa. Menee se elämä näinkin eteenpäin. Ja nyt on aikaa omistautua täysin itselleen. Vaikka sitä välillä tuntee olonsa aika yksinäiseksi. Terkut muilleki sinkuille! Tuntuu siltä että nyt joku erobuumi käynnis

huh, olipas taas menoo ja meininkiä :D Heh..

[q]anthocyan, 22.9.2008 13:22:
Aika outoa täytyy sanoa, mutta tuleepahan sinkkuilukin sitten koettua [/q]

Etkö oo aiemmin ollu sinkkuna? Eli siis sulla on ollut seurusteluputki mistä iästä lähtien?

Kai se yksin eläminen on aika jännää ja erilaista jos sitä ei ole koskaan koittanut.

[q]sapeli, 22.9.2008 13:27:
---
anthocyan, 22.9.2008 13:22:
Aika outoa täytyy sanoa, mutta tuleepahan sinkkuilukin sitten koettua
---

Etkö oo aiemmin ollu sinkkuna? Eli siis sulla on ollut seurusteluputki mistä iästä lähtien?

Kai se yksin eläminen on aika jännää ja erilaista jos sitä ei ole koskaan koittanut.
[/q]

No Pyryn kaa rupesin oleen 20 vuotiaana ja sitä ennen oli koko ajan sellaisia lyhyita muutaman kuukauden suhteita, kun asuin vanhempien luona vielä. Muutin suoraan Pyryn kaa yhteen eli en oo asunu vielä yksin sinkkuna. eli onhan tää aika outoa... Onneks on ystäviä *sydän* Tekee kyllä hyvää ja kasvattaa tällainen.

Joo ja ehkä Anselmi nyt vois vaan lakata leikkimästä idioottia/ottaa sen herneen pois sieltä nenästä (+ sinkkuluukku c'moon)

Kyllä sun kanta tuli selväksi.
"Miksi rauta taipuu, kun insinööri ja rauta taistelee?
Fiksumpi antaa periksi"

[q]KooKie
Muistan ton kaiken uutuudenviehätyksen abaut vuoden takaa. On tosin mahtavaa, kun tuntee noita fiiliksiä laittoman usein yhä edelleen!
[/q]

Laittoman usein? Sulla joku munakarvaton freshman kierrossa?

Vähintään pitää herätä ammulla isotissisen punatukkaisen Suicide Girlin vierestä.. ;D ;D

Mä lähinnä harmistun ja musta tulee hiljanen, johtuu useimmiten just siitä jos yhtäkkiä juttelu lakkaa. Aikanaan koitin kysellä kuulumisia ja mitä oli neiti touhuillut, siinä vaiheessa kun vastaus oli, et ei se sulle kuulu niin peli oli aika selvä.

[q]Freja, 18.3.2009 16:03:

Miten sinussa (ja muissakin teissä jotka ehkä uskaltaisivat vastata) ilmenee mustasukkaisuus?

Itelläni huomasin kurkkivani koko ajan jos esim eksä oli koneella, että mitä hän kirjoittelee ja kenen kanssa. Irssigalleriasta pläräsin myös kommentit säännöllisin väliajoin läpi, etsiäkseni edes jotain vihjeitä, onko mustasukkaisuudessani peerää - tämä kaikki johtui siis vain tietämättömyydestä, kun toinen ei yhtäkkiä ollutkaan enää niin avoin kuin ennen.
Itse myös aloitin usein keskusteluita kyseisestä ihmisestä, toivoen että saisin tietooni jotain, ja jos mies ei puhuisi, niin katsoisin eleistä.
Se ajoikin mut sitten hysteeriseksi, itkeväksi ja hermokireäksi. Ei ollut kivaa :(
[/q]
No mustasukkaisuus on ehkä inhottavin tunne jota olen ikinä kokenut. Ei pysty nukkumaan, musta tulee kiukkunen ja se tietysti kohdistuu kaikkiin, sekä kyseinen parisuhde tietysti kärsii.
Kerran mustasukkaisuuspäissäni olen lukenut silloisen paremman puoliskon viestejä, joka sitten jäikin viimeiseksi kerraksi. Siitä ei sen enempää.

[q]Freja, 20.1.2009 16:27:
Pääsin niin vauhtiin Viivin ja Wagnereiden selailussa, niin tässäpä vielä yksi, nyt kun aihekin on semisti ajankohtainen.
[/q]

REPS! :D

[q]REivaaja, 18.3.2009 16:04:
---
Umbala, 18.3.2009 15:57:
...mutta ainakin omassa tapauksessani voinj sanoa, että oikein käsiteltynä olen hyvinkin suvaitsevainen/epämustasukkainen.

---

Niin ne vaimonhakkaajatkin käyttäytyy jos vaimo tietää paikkansa ;)
[/q]
No sitähän mä tässä just hainkin, että kunhan pysyy kotona siinä hellan välittömässä läheisyydessä ei mustasukkaisuutta ole nimeksikään. Jos tulee nin verhot kii ja taas helpottaa.

[q]gr, 14.12.2008 07:28:
eiku hei ni yks juttu vaa: voitto, VOITTO ! =)
[/q]
Opit vihdoinkin olemaan pysyvästi onnellinen sinkkuna, sinut itsesi kanssa ja rennosti matkalla kohti parempaa ihmisyyttä?

Onneksi olkoon! Jotkuthan ois tyytyväisiä ihan vaan jos saisivat kerran seksiä ;)

[q]flatstick, 11.11.2009 04:01:
---

Totta.
[/q]
100%

[q]
Siitäkö sinkuilla lienee puute, josta puhe?
[/q]
Välillä näin.

[q]
kah, miksei sitä vaan sitten hitsaa pissavehkeitään yhteen kaikkien kanssa?
[/q]
Niin, miksei.

[q]drifter, 11.12.2008 13:55:
---
Decion, 11.12.2008 08:57:
tää on perseestä

---
Kaikkeen tottuu ajan kanssa.
[/q]

PAITSI jääpuikkoon takapuolessa.

Moi.

Mä olen ollut sinkkuna nyt 3kk. En päässyt kokeilemaan etäsuhdetta.

[q]opmdevil, 24.4.2007 14:19:
Itse olen henkisesti niin viriili että jaksan painaa WoW:ta sen 20 tuntia putkeen jos tarve vaatii.
[/q]
Tää ei kyllä oo mikään paras mahdollinen mittari. Älä mainitse ensitreffeillä tuota, kun nainen kysyy kauanko jaksat sängyssä.

O