SINKKULUUKKU
[q]Juhgu, 16.10.2006 11:57:
---
domi, 16.10.2006 11:08:
Neiti Oikea on aika homonaama ku piilottelee.
---
Hakataan se!
[/q]
Mä lyön, pidä sä kiinni.
[q]hallucinogen, 21.9.2006 14:24:
---
Zenni, 21.9.2006 14:17:
Aika kohtuuttomii vaatimuksii sulla Mut eiks nää arjen pikkuasiat ratkaise kuitenki? Vai mitä tost puuttuu vielä :D
---
Sun pitäs olla semmonen kodin pieni hengetär, kokota, siivota, pestä pyykkiä, täyttää miehen tarpeet ;D JA sit tietenkin olla kiinnostunu kaikista samoista asioista kun mies ja sitten tietenkään ei pitäs vaivata miestä millään Ikealla tai millään muillakaan naisten kummallisuuksilla :D
[/q]
Bonuksena mieluiten wowin pelaaminen! :D
[q]siveys, 7.7.2009 23:31:
Mitä kriteereitä minun tulisi käyttää tulevan kumppanini valinnassa?
[/q]
Käänteinen(*) hahmonluontijärjestelmä! Vain tosipelaajille!
Ekaks valkkaat millasen kamppanjan haluut pelata.
Valitun kamppiksen mukaan määrität pisterajan, esim. yhen pelisession puistonpuska-kamppis vois olla 25p arvonen, satunnainen kahviseura-kamppis 50p tai kesän yli kestävä tiivillä aikavälillä tahkottava kamppis 100p ja sitä rataa. Sit pisteytät ominaisuuksia joita toivot että vastapelaajasta löytyy/ei löydy, toki eri ominaisuuksilla ja kyvyillä voi olla erilainen pistemäärä kamppanjasta riippuen. Vaikkapa fyysinen vetovoima vois olla esimerkkikamppanjassa nr.1 vaadittavan 25p arvonen mut esimerkissä 2 tarpeeton eli 0p (tai jopa -10, siinähän keskittyminen jutustelulta herpaantuu jos pitää samalla tuijottaa tissivakoa :S ), tai keskustelukyky esimerkissä 1 0p mut 2:ssa 30p ja sitä rataa.
Kun on määritetty tarpeeks asioita joilla on suuri painoarvo kamppanjan menestyksen kannalta voidaankin siirtyä etsintävaiheeseen. Tapaa ihmisiä jotka mahdollisesti voisivat täyttää valitun kamppiksen vaadittavan pistemäärän ja tee arvio siitä mitä kaikkia ominaisuuksia vastapelaaja täyttää, kun tarpeeksi pisteitä on täynnä voikin peli alkaa!
Onnellisia pelihetkiä!
[size=6](*Nimen "käänteinen" selitys on siis se et tässä järjestelmässä toimitaan tavallisesta poiketen niin että valmiista hahmosta lasketaan pisteitä jotta saataisiin raja täyttymään sen sijaan että luotaisiin annetulla pistemäärällä hahmo kykyjä antamalla.)[/size]
Sink-sink-sinkkuluukku... puhetta parisuhteista, niiden puutteesta ja ohops, asian vierestä.
[q]siveys, 14.12.2008 22:24:
---
anniharha, 14.12.2008 20:53:
Hei herra optimisti, kerrotko samalla sit mulle ens viikon voittavan lottorivin :D
---
Ethän säkään enää mitään lottovoittoa tarvitse sen jälkeen, kun olet riittävän itsenäinen ja tasapainoinen ihminen aloittaaksesi oikean parisuhteen minun kanssani :D
[/q]
Niin joo, sit mulla ois jo rahat, sit mä tarvitsisin enää miehen :)
[q]domi, 19.11.2006 18:16:
---
domi, 17.11.2006 22:12:
Nyt sormet ristiin ja peukalot ylös. Saattaa nimittäin tulla täältä poispääsyyn osoittava lippu. Niinku ihan oikeesti.
---
Quoteen itseeni. Oli muuten parhain viikonloppu aikoihin...herätä jonkun vierestä ilman ettei kasvoilla ollut "mitähä vittua toi täällä tekee"-ilme...omg, toivun tästä varmaan huomenna viimeistään kun karu todellisuus ja maanantai alkaa.
[/q]
Olen idiootti ja quotean itseäni jo kolmatta kertaa. Oon ihan oikeesti ilmeisesti ihastunut pahasti. Nyt sit sovittiin et tavataan heti ku allekirjoittaneella on vapaa viikonloppu. SAA NÄHDÄ MITEN KÄY.
[q]siveys, 14.12.2008 22:22:
Mitäpä siis kanssasinkut (ja ex-sinkutkin) olette asiasta mieltä? Vaahtoanko taas tapani mukaan irtonaisen ajatuksen perässä kuin vesikauhuinen rakki vai onko tässä jotain perää, jonka olemme onnistuneet valtakulttuurissa sivuuttamaan?
[/q]
Saat vapaasti valita kumpuaako seuraavat syvälliset mietteet aiheesta roolistani herra negaativisena, vaiko vain selittämättömästä tarpeesta olla kanssasi eri mieltä asioista.
! Vähemmän mahollisimman korrektii kirjakieltä, tulee etäinen olo lukiessa vaikka kuinka ois sun omaa itteäs. But that´s just me being a twat.
! Juhlii eroja? Ja miksei sit ruvettais kans juhlii kaikkien lemmikkien, tuttujen ja sukulaistenki kuolemia, tai jotai muuta yhtä jännää! Vähän kuulostaa sairaalta, siltä et oisit joka erosta onnellinen ku oot päässy eroon huonosta kumppanista, ikäänku ois jostai taudista selvinny. Yhteisten aikojen tai kokemusten muistelu ois ollu aika ymmärrettävää, mut pitäis oikeen juhlia niitä eroja? Senki vesikauhunen vaahtooja.
Vai TaNpere..? Pitäiskö lähtee? Missäs ne bileet siellä sit ois?
[q]Zeratul, 14.12.2008 23:18:
! Vähemmän mahollisimman korrektii kirjakieltä, tulee etäinen olo lukiessa vaikka kuinka ois sun omaa itteäs. But that´s just me being a twat.
[/q]
Ehkä mä en sitten kirjoittajana oikein sovellu sun luettavaksesi.
Tosin ottaen huomioon kuinka suuri suomalaisten kirjojen kuluttaja sä persoonana olet, niin mä en suoranaisesti olisi tästä välttämättä hirvittävän huolissani pelkästään sun preferenssiesi pohjalta, mikäli aikoisin kirjoittajan uralle ;)
Lisäpalaute on tietenkin aina suotavaa. Rakentavat korjausehdotukset etenkin.
[q]Vähän kuulostaa sairaalta, siltä et oisit joka erosta onnellinen ku oot päässy eroon huonosta kumppanista, ikäänku ois jostai taudista selvinny.
[/q]
Jokaisessa erossa on varmasti hirvittävän paljon hyviä puolia. Tottakai joskus huonot puolet tuntuvat hetkellisesti korostetummilta, ja toisinaan suhteella olisi voinut olla vielä hyvinkin paljon annettavaa, eikä ero oikeasti kokonaisuutena ollut mitenkään iloinen tapahtuma, mutta kyllä niissä silti varmasti on aina jotakin hyvääkin, jota voisi halutessaan juhlistaa - yleensä ainakin se lisääntyvä vapaus :)
Juhlistaminen on kyllä kieltämättä vähän väärä sana toisinaan - muistotilaisuus tai ihan vain vuosipäivän viettäminen voisi olla omien preferenssien mukaan parempi joidenkin erojen muistamiselle.
[q]Freja, 1.2.2008 20:08:
voi KIROSANA mä EN TAJUU MIEHIÄ.
[/q]
meillä on sama ongelma, mut mä en tajua naisia.
[q]nomic, 11.11.2007 22:17:
Ajattelin ilmoittaa: nyljen täällä olevat. *sydän*
[/q]
Sä tiiät millä mun kamiina lämpiää *Sydän*
[q]lunake, 30.5.2009 09:35:
...asioiden pitää mennä just eikä melkein omalla painollaan eli sujuvasti!
[/q]
Agentti 69 ja lupa rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä kunnes ensimmäinen erimielisyys meidät erottaa..
:D
[q]mark hamilton, 5.7.2008 20:53:
Tasa-arvo kysymys:
Miksi on näin:
Mies häslää vaikka 100 muijan kaa ja se on äijä?
Jos nainen tekee samaa se on hutsu, huora, tms.?
Miksi miehen pitää ostella naiselle vaikka mitä ja tarjoilla olla herrasmies ja tehdä palveluksia yms.?
Naiset ei tee ylempää usein vaikkakin tekee mun kokemuksella toisinaan.
[/q]
Niin. Esitän myös kysymyksen:
Miksi Pinokkiolta tulee vain puista paskaa?
EDIT: Jos ylläolevat kysymykset aiheuttavat miettimistä, ei sun kannata harkita seukkaamista lainkaan. Sinkkuilu on sun lajisi, voit surffata netissä niin paljon kuin haluat.
[q]siveys, 12.7.2009 22:23:
---
Zeratul, 12.7.2009 21:04:
Onnellisia pelihetkiä!
---
Montako pistettä sä saisit? :)
[/q]
No sehän riippuu ihan siitä millasia kamppanjoita ja millasella pisteytyksellä se joka mua ois harkitsemassa haluis pelata. EIHÄN SITÄ VOI TIETÄÄ.
Rakkaat sinkkuluukun kanssaeläjät. Haluan jakaa teille pienen palasen elämästäni ja kertoa teille lyhyesti kuluneesta viikosta, jonka vietin sinkkuna.
Tapasin maanantaina naisen, joka herätti minussa sellaisia tunteita, joita en ole koskaan voinut edes kuvitella kokevani. Tunsin ensimmäistä kertaa elämässäni, että minä en ole yksin vaan on joku, joka on kykenevä ymmärtämään minun maailmaani ja jakamaan sen hetkellisesti kanssani.
Vietimme viikon aikana yhdessä neljä iltaa, jotka usein jatkuivat aamuun sarastukseen saakka. Oloni oli kuin olisin leijaillut vaaleanpunaisessa usvassa, kuin mikään vastoinkäyminen ei kykenisi koskettamaan minua ja kuinka hänen vierellään ajan kulkeminen lakkaa ja kaikki muu katoaa. Siitä huolimatta, tai oikeastaan juuri sen takia, pidin koko viikon itsestäni hyvää huolta ja hoidin uuden energian siivittämänä työni ja muutkin minulle tärkeät asiat antaen parastani.
Tänään tuo nainen nousi lentokoneeseen ja matkasi takaisin kotiinsa toiseen maahan, jossa hänen elämässään tärkeät tavoitteet odottavat täyttämistään. En tiedä koska tapaamme seuraavan kerran, jos koskaan, mutta tuo nainen kulkee ikuisesti minun mukanani, erityisellä paikalla sydämessäni - niin kuin minäkin teen hänen sydämessään.
Myös minun elämäni jatkaa pääosin vanhoja uomiaan. Minulle tärkeät asiat ovat minulle yhtä tärkeitä ja minulle rakkaat ihmiset ovat minulle yhtä rakkaita. Se mikä on muuttunut on se voima, jolla olen osana tätä maailmaa ja jaksan edistää tavoitteitani. Ehkä tämä on vain hetkellistä, ehkä välillämme oleva yhteys joskus heikkenee ja muut asiat ottavat elämässämme vallan.. Mutta nyt -- juuri nyt -- minulla on todella hyvä olla.
Kiitos.
[q]Zeratul, 12.7.2009 21:04:
Onnellisia pelihetkiä!
[/q]
Montako pistettä sä saisit? :)
Hei aikamääreitä jee
Sinkkuna: 4v
Ilman säätöä: 2v
Plussat: Kalenteri on helppo pitää järjestyksessä ja aina voi sopia lähtevänsä, tulevansa, menevänsä, käyvänsä jne oman maun mukaan pitämättä palaveria parisuhdeneuvojalla erinäisten konfliktien saattelemana (kärjistetty huom.)
Negat: Sunnuntaiaamuisin on joskus vähän turhan hiljaista.
[q]Syder, 15.12.2008 10:52:
Hei aikamääreitä jee
Sinkkuna: 4v
Ilman säätöä: 2v
Plussat: Kalenteri on helppo pitää järjestyksessä ja aina voi sopia lähtevänsä, tulevansa, menevänsä, käyvänsä jne oman maun mukaan pitämättä palaveria parisuhdeneuvojalla erinäisten konfliktien saattelemana (kärjistetty huom.)
Negat: Sunnuntaiaamuisin on joskus vähän turhan hiljaista.
[/q]
Muuten tuo meneminen, tuleminen yms onnistuisi parisuhteessakin ilman neuvottelua, mutta ainakin itse en omista kalenteria ja omistan hyvin lahon pään, niin en muista menemisiä yms. ilman tuota neuvottelua. Ei millää halua sopia useampaa menoa samalle päivällä päällekkäin.
[q]tir, 25.10.2006 18:09:
tällä hetkellä tuntuu lähinnä siltä että sinkuksi jään... *eiei**uuh*
[/q]
Ei noin saa sanoa. Sitä ei ikinä tiiä, mitä tulee tapahtumaan. Ehkä se fiilis kestää päivän tai pari, mut ei se lopulliseksi jää :)
[q]siveys, 30.5.2009 18:14:
---
lunake, 30.5.2009 09:35:
...asioiden pitää mennä just eikä melkein omalla painollaan eli sujuvasti!
---
Agentti 69 ja lupa rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä kunnes ensimmäinen erimielisyys meidät erottaa..
:D
[/q]
Oi kun oliskin tommosesta kyse!
..mutta kyse onkin ihan siitä, että tykkääkö toisesta vai ei, onko mahdollista että tykkäämisestä kehkeytyy jotain suurempaa ajan saatossa, näkeekö sitä toista vkottain vai ei, häipyykö toinen taas kolmeks vkoks pohtimaan eloansa vai ei ja diipadaapa. Liikaa asioita jotka vaativat selvennystä, liikaa asioita joihin ei saa selvennystä, liikaa asioita ihan ylipäätänsä. *whaat**nauru*