SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Eeh, ja tämä liittyi johonkin mikä ei ihan heti aukea? (en nimittäin nähnyt kenenkään whinettäneen)

Mulla on ollut tänä kesänä erityisen hyvät mahdollisuudet tappaa aikaa netin ääressä, joten olen hairahtunut muun muassa sellaiseen ajanvietteeseen kuin nettideittailu. Onko kukaan teistä kokeillut samaa? (Tiedän, että on - siellä tulee nimittäin tuttuja naamoja vastaan, tuitui vaan… *vink*)

Mutta mun varsinainen tänne avautumisen aihe on se, kuinka vtun sekopäisiä tyyppejä sieltä löytyy! Luulin pitäneeni aika tiukkaa seulaa ja kuvittelin onnistuneeni karsimaan kokonaan viestiyhteyksien ulkopuolelle pervot, sekopäät ja muut selvästi hälyttävät tapaukset, mutta ei… Mä olen kuitenkin suhteellisen harvojen tyyppejen kanssa kirjoitellut (en entuudestaan tuttujen, toim. huom.), mutta nekin on vaan ihan liian ihmeellisiä tapauksia, jopa näin erikoisen ihmisen makuun kuin minun. Ihan hulluja peräti!

Vaikuttaa siltä, että jos muutaman viestin jälkeen ei olla suunnilleen naimisiin menossa (tai ainakin naimaan), niin niillä pettää hermot. Ja sitten aletaan haastamaan riitaa ja haukkumaan tai PAKOTETAAN (siinä toki onnistumatta) tapaamiseen tai vastailemaan viesteihin useammin ja kirjoittamaan enemmän tai chattailemaan tai antamaan puhelinnumero ja osoite tai lähettämään kuvia... Siis PAKOTETAAN. (Varsin “tervettä” sanoisin.)

Tämä on kuitenkin ollut siinä mielessä terveellistä, että jos mä joskus luulenkin itseäni yksinäiseksi, jopa liian yksinäiseksi, niin en mä sentään ihan noilla rajoilla vielä ole, Luojan kiitos!

Voi olla, että en viitsi jatkaa tutkimuksiani tällä saralla… (Ällöttää ainakin tällä hetkellä.) Toivottavasti muilla on kuitenkin parempia kokemuksia aiheesta!

--

Ehkäpä tuo ikäluokka, jonka kanssa mä olen tekemisissä on epätoivoisempaa porukkaa kuin nuoremmat?

http://img146.imageshack.us/img146/4293/whine2kj0.jpg

[q]mini_mi, 26.7.2009 14:59:
No eiköhän se seksi edellytä jonkinlaista romanttista kiinnostusta tai seksuaalista vetoa toiseen. Ainakin pidemmällä tähtäimellä, jotta "parisuhde, jossa toista kohtaan ei ole romanttista rakkautta/kiinnostusta" voisi kestää - paitsi tietenkin, jos se on avoin parisuhde. Jolloin taas päästään ihmettelemään niitä syitä, miksi ne ihmiset ovat parisuhteessa eivätkä vain ystäviä.
[/q]
Mä en nyt jaa näitä näkemyksiä sun kanssasi ollenkaan.

Ensinnäkin seksi ei mielestäni edellytä romanttista kiinnostusta tai seksuaalista vetoa toiseen. Onhan se todennäköisesti aika paljon parempaa jos tällaisia molemminpuolisia tekijöitä löytyy, mutta maailma on täynnä esimerkkejä seksistä, joka tehdään rahasta, velvollisuudentunnosta, miellyttämisen halusta tai ihan vaan oman egon pönkittämisen tarpeesta jne.

Lisäksi uskon, että parisuhde voi sekä syntyä että kestää pidemmällä tähtäimellä ilman seksiä, vaikka se ei olisikaan avoin parisuhde. Seksi ei ole mikään välttämättömyys ihmiselle, eikä se ole myöskään välttämättömyys sille, että kaksi ihmistä haluavat jakaa elämänsä tiiviisti yhdessä. Maailma on täynnä kissatätejä ja peräkammarin poikia, jotka eivät koskaan harrasta seksiä, mutta voisivat varmasti silti kuvitella jakavansa elämänsä jonkun sopivan ihmisen kanssa.

Parisuhde tarjoaa ihmiselle kuitenkin hyvin paljon muutakin kuin seksuaalista tyydytystä ja siitä huolimatta, että parisuhteen osapuolet eivät harrasta seksiä keskenään, voi parisuhteen turvaamiseksi olla myös ihan perusteltua sopia siitä, että seksiä ei harrasteta muidenkaan kanssa.

Minä ymmärrän kyllä hyvin jos sinä haluat asettaa omassa elämässäsi parisuhteen edellytykseksi toimivan seksielämän ja sinulla onkin siihen täysi oikeus - muunkinlaisia tapoja kuitenkin on elää onnellinen elämä, enkä tohtisi sinunkaan sitä unohtavan jos vaikka joskus elämässä haluat lähteä pohtimaan omien elämänarvojesi uudelleenarviointia :)

Vaadin lisää keskustelua sinkkuluukkuun 100 000e:n sydämensiirrosta.

[q]niomic, 27.4.2009 23:58:
Kaide hei, ei saa kritisoida, eikä siinä paljoo tommoset papukaijamerkit lohduta. Ens kerralla esität asias kokonaisvaltaisesti positiivisuus etusijalla. On myös olemassa rakentavaa positiivisuutta!
[/q]
Nii just! Ja sitäpaitsi mikä se oikein luulee olevansa? Eihän se tiedä tanssimisesta mitään!

[q]ezzy, 16.8.2007 14:19:
Nirsot runkkaa ^^
[/q]

Ronkelit, se rimmaa paremmin!

[q]Dementation,
Ehkä kun mä ilmoitin että vuosi on oltu täällä ja nyt loppu oleminen, niin jengi alko lähetellä noita "vuosi täynnä" jotta nekin osattais täältä poistaa.
[/q]

Niinpä ilmoitit...mitä ihmettä täällä enää teet Toivottavasti ei sentään vielä ole ilmaantunut mutkia matkaan? No ei vaan. Onnea isolla O:lla!

Ny ne on panneet jotku kummat lasit päähän.

Mistä ne kivannäköiset poitsut näin keväisin sikiääkään?

[q]Fyraett, 14.2.2007 15:10:
tänään vois ystävänpäivän kunniaks lähtee kiertelee paikkoi ja jaella ilmasii halei :>
[/q]

Hah, mä olen menossa tänään Lepakkomieheen gootti-konemusabileisiin. Voisin esiintyä siellä ihkuplurkiksuttelijana ja jaella ystävänpäivähaleja kaikille

Kiitos ideasta!

[q]$, 11.8.2008 17:41:
Kainalosta tulee mieleen aina karvainen ja kostea, tymäkän tuoksuinen ihopoimu jonne en halua joutua :)

Mielikuvat rox!
[/q]

Kiitos tästä. Voi taas hetken olla iloinen yksin ja ilman kainaloa olemisesta. :D
[size=8]Tosin en oo kyl ikinä tymäkän tuoksuista ihopoimua nuuhkutellutkaan, mutta toi mielikuva silti auttoi :P[/size]

Mä en tiedä, että pitäiskö sitä tunnustaa tänne, mutta mulla pyörii päässä aika paljon semmosia haaveita, joita todellisuudessa ei ikinä oikein voisi tapahtua. No, tuossa männä päivänä sitten haaveilin, että pääsisin yhden tuttuni työpariksi ja mukaan työmatkoille Kiinaan. Siellä ihan ensimmäiseksi teettäisin yhden tummanharmaan puvun, johon kuuluisi takki, housut, liivi, sekä hame. Lisäksi teettäisin jostakin toisesta kankaasta esimerkiksi mustasta liituraidoilla joko koko sarjan tai sitten vain housut ja takin, ja vielä kolmannesta, jostakin vähän erikoisemman värisestä kankaasta esimerkiksi pinkki (semmoinen raakasilkkipinkki, ei mikään ällö) vielä yhden liivin ja ehkä hameen.

Että semmosta. Haluaisin siis teetetyn puvun, sitä kai tämä yritti sanoa. Kaupasta on niin hankala löytää sopivaa, kun on hieman persevä ja reitevä, niin housuja joutuu aina lyhentämään, jota en itse jaksa/osaa tehdä ja kun on pienet tissit, niin takit pussittaa yleensä tisseistä.

Halusin vaan osallistua tuohon velloneeseen pukukeskusteluun.

Ja täälläkin on hehkuttavia naisia!

*plur**sydän**plur*

[q]thomas, 7.2.2008 11:17:
---
laite, 7.2.2008 11:15:
Aina samat tyypit :((((

Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!

p.s. oon herrasmies

---

minne mennään nauramaan :)
[/q]

Senki cockblocker. :(

[q]Umbala, 18.3.2009 15:57:
...mutta ainakin omassa tapauksessani voinj sanoa, että oikein käsiteltynä olen hyvinkin suvaitsevainen/epämustasukkainen.
[/q]
Niin ne vaimonhakkaajatkin käyttäytyy jos vaimo tietää paikkansa ;)

[q]Anselmi, 11.12.2007 18:06:
Hauskaa että jengi itkee täällä vuodesta vuoteen sinkkuilun ankeutta vaikka
helpoin tapa täältä päästä pois on oppia nauttimaan siitä sinkkuilusta.
[/q]

Vai meniskö se kuitenkin niin, että tänne tullaan itkemään silloin, kun se sinkkuilu ei välillä meinaa maistua? Ei se ainakaan omalla kohdalla mene niin, että täällä jos käy vähän surkuttelemassa sinkkunaolon idioottimaisuutta, niin koko elämistään pitäisi ankeana. Kyllä se kuitenkin suurimmaksi osaksi on riemuilua, mutta heikkoja hetkiä tulee kuitenkin välillä eteen. Onpahan seukkailussakin niitä hetkiä, joina ei vain meinaisi kestää. Vai eikö muka?

Mutta toisaalta sun minkkionnesi ja -metsästyskeinosi tiedetään, joten ehkä sä et ole paras neuvomaan

ärrinmurrinmutinaa

Hitto kun olisi joku oma pööpö, jonka voisi pakottaa jäämään lauantai-iltana kotiin hoitamaan sairasta minua

Tai no, joka ainakin krapuloissaan ja morkkiksissaan hakisi take awayta, kun ei sunnuntaina jaksasi kokkailla kipeälle rakkaalleen.

Dreams dreams - beautiful dreams.

[q]siveys, 8.5.2008 18:57:
---
Lyylikki, 8.5.2008 18:42:
Mahtaakohan täällä olla enää yhtään sinkkua keskustelemassa?

---

Voin luvata, että tuo Zeratul on kyyllä vielä ainakin sinkku, vaikka käykin välillä mun kanssani treffeillä ;)
[/q]

Ja tuon Zeratulin kaltaisten miesten takia meiksi on edelleen sinkku

[q]Wolverine, 12.2.2008 22:17:
---
ezzy, 11.2.2008 11:10:
---
Miltzu, 11.2.2008 10:48:
No, onneks me ei missään välissä ehditty mitään muuta ollakaan :) Jonkun verran vaan pisti miettimään että mitäköhän siinä taas tapahtui, paitsi että se 3 promillea alkoholia hävisi verestä?

---

Eipä ne tunteet tarvi ku sopivan laukaisimen, esim viinan, niin alkaa vyörymään ja jopas onkin helpompi vuodattaa. Ihme kun muisti vuodattaneensa. Mut ei se vuodatuksen aiheuttaja niistä tunteista sen huonompia tee imho.

---

oot kyl ezzy ihan hakuteillä. toi kuulostaa enemmän semmoselta että jätkä on jätetty kylmäks pilkun jälkeen ja epätoivoisesti on soitellu kaikki kaverit/tutut/puoltutut läpi että olis vielä pieni mahdollisuus saada pillua illan aikana. vaikkei haluiskaan olla sen kanssa mitään muuta kuin kaveri niin kyl 3 promillen kännissä kello 5 aamulla se on pillu joka on mielessä, ei mikään elämää suurempi rakkaussuhde.
nimimerkillä kokemusta on
[/q]

Noin minäkin tuon asian näkisin.

Nimimerkillä se kylmäks jätetty jätkä

O