SINKKULUUKKU
Menin eilen naimisiin ihanan McDonaldsin kassaneidin kanssa, jolla oli lila kynä. Viereisessä jonossa ollut nuori mies suoritti vihkimisseremonian ja sanoimme kummatkin sydämellisesti "tahdon". Avioliittomme on sujunut vakaasti rauhallisissa merkeissä koska emme ole nähneet tapahtuman jälkeen.
Rakkaat ystävät.. Tarkoittaako tämä sitä, että joudun poistumaan tästä luukusta?
[q]ravec, 15.8.2008 22:50:
---
larzizi, 15.8.2008 21:49:
Tässä viime aikoina on löytynyt kivoja miehiä ympäri Suomea, mutta ne kaikki tosiaan on jostain ihan liian kaukaa.
---
Mistä löytyy kivoja tyttöjä?
[/q]
Kyllähän kivoja tyttöjä löytää joka kapakasta, kaupoista, kaduilta...
Mut mitä välii, ei ihan kiva riitä. Mistä löytää rivoja ja tuhmia tyttöjä?
[q]Zeratul, 16.8.2008 15:08:
Kyllähän kivoja tyttöjä löytää joka kapakasta, kaupoista, kaduilta...
[/q]
Goottibileistä?
[q]Zeratul, 16.8.2008 15:08:
[/q]
Oikea kysymys on: Mistä löytää sellaisia tyttöjä, joista sinä et löydä mitään sellaista vikaa, että voisit käyttää sitä tekosyynä yrittämättä jättämiselle?
[q]siveys, 16.8.2008 15:36:
---
Zeratul, 16.8.2008 15:08:
---
Oikea kysymys on: Mistä löytää sellaisia tyttöjä, joista sinä et löydä mitään sellaista vikaa, että voisit käyttää sitä tekosyynä yrittämättä jättämiselle?
[/q]
Ei vaan: Mistä löytäis semmosta terapiaa joka sais mut vakuuttuneeks siitä et yrittämättä jättäminen naurettavien tekosyiden turvin on ihan hanurista?
[q]Zeratul, 16.8.2008 16:17:
---
Ei vaan: Mistä löytäis semmosta terapiaa joka sais mut vakuuttuneeks siitä et yrittämättä jättäminen naurettavien tekosyiden turvin on ihan hanurista?
[/q]
Todennäköisyyksien valossa suosittelen vaan mielummin etsimään niitä tyttöjä :D
[q]Sallakat, 24.7.2009 12:33:
---
isokeksi, 24.7.2009 12:29:
--- haluan tehdä spontaaneja päätöksiä elämästäni edelleen, joten toinen osapuoli (luultavasti ei niin spontaani kuin minä) aiheuttaisi vain ongelmia mun unelmien toteuttamiselle.
---
jännä ajattelukanta. itse en näe toisen ihmisen rajoittavan yhtään spontaaniutta, korkeintaan lisäävän. mutta tämä tietty on niin yksilökohtaista.
[/q]
Juu. Mulla on ehkä aiemmat suhteet saanu tällaisen ajattelutavan pysymään. Siinä kävi meinaan juuri näin, en tehny enää niitä asioita, joita ennen suhdetta tein. Esim, en käynyt keikoilla niin usein, taikka muutenkaan treenannut musajuttuja. Riippuu tietenkin henkilöstä.. kyllä tapailin vastikään hienoa miestä, joka ymmärsin mun unelmien päälle, eikä halunnut rajoittaa mun menemistä lainkaan. Harmi siis, ettei se muuten toiminut.
[q]opmdevil, 15.8.2008 23:40:
Miksei kukaan pidä minusta? Minä en ymmärrä. Olen jopa yrittänyt maksaa...mutta ei.
[/q]
En tiiä onks tää ihan soveliast, mut ooks tosissas?
---
siveys, 16.8.2008 15:36:
---
Zeratul, 16.8.2008 15:08:
---
---
[/q]
mä löysin elämäni miehen viikonloppuna. valitettavasti hänestä löytyi kaksi "naurettavaa" tekosyytä että olis parempi jättää yrittämättä.
kotoisin bulgariasta ja muusikko (okei voisinhan mä ruveta bulgarialaiseksi kuulantyöntäjäksi *lmao*).
just mun tuuria ja elämää!
[/q]
Pasilasta. Ja otetaan ne Lääkkeet!
[q]-xx-, 18.8.2008 14:23:
---
Nexus__69, 18.8.2008 14:21:
mä löysin elämäni miehen viikonloppuna.
---
Onneksi olkoon! Nyt voit sitten lakata yrittämästä muita, koska he eivät voi koskaan olla elämäsi miehen veroisia ^^
[/q]
mut täytyyhän mun löytää sen tilalle joku koska en koskaan voi saada sitä? vai voinko?
[q]Nexus__69, 18.8.2008 14:21:
mä löysin elämäni miehen viikonloppuna. [/q]
Onneksi olkoon! Nyt voit sitten lakata yrittämästä muita, koska he eivät voi koskaan olla elämäsi miehen veroisia ^^
[q]Nexus__69, 18.8.2008 14:21:
mä löysin elämäni miehen viikonloppuna. valitettavasti hänestä löytyi kaksi "naurettavaa" tekosyytä että olis parempi jättää yrittämättä.
...
[/q]
Aivan, just sun tuuria et joka viikonloppu löytyy uus "elämäs mies".
Ei ku, kyl sen täytyy jo olla taito, hyvin sä vedät!
[q]Nexus__69, 18.8.2008 14:26:
mut täytyyhän mun löytää sen tilalle joku koska en koskaan voi saada sitä? vai voinko?
[/q]
voitko? en tiedä? täytyy?
life is a mystery
[q]-xx-, 18.8.2008 14:52:
---
Nexus__69, 18.8.2008 14:26:
---
voitko? en tiedä? täytyy?
life is a mystery
[/q]
:D
[q]-xx-, 18.8.2008 14:04:
Pasilasta. Ja otetaan ne Lääkkeet!
[/q]
Jos tarkotat tällä fyysistä paikkaa pasila nii ei, tääl ei arkipäivinä edes keskustella, tehään töitä vaan ja nukutaan. (Ei et ois välttämättä huono asia.)
Jos tarkotit sarjaa nii ei. Ellei sit joku pidä hyvänä ideana lähestyy naista tenttaamalla mitä ihmeellisempiä mieltymyksiä kuten: "Onks orvot koirat sulle jotenki loputtoman tärkeitä? Ootko nähny Amelién sata kertaa, eikä riitä!"
Tai no, ehkä "Saanks mä kysyy suoraan..." ois ihan toimiva laini avaukseks.
[q]Zeratul, 18.8.2008 16:05:
---
Nexus__69, 18.8.2008 14:21:
...
---
[/q]
eikä löydy .. :(
[q]Nexus__69, 18.8.2008 16:19:
---
Zeratul, 18.8.2008 16:05:
---
eikä löydy .. :(
[/q]
Äläs nyt, mä oon kuullu sellasta huhuu...
Kummallakohan meistä sit oikeesti menee heikommin, sulla, ku ihastut turhan helpolla ja tulee roppakaupalla turpaan, vai mulla, ku en jaksa kiinnostua juuri mistään ja jää sit ne hyvänki olon tunteet kokematta.
^ love is in the air .. tiiiiidiiiiiii di tiiiiiiiiidiiiiii di :)
[q]isokeksi
Juu. Mulla on ehkä aiemmat suhteet saanu tällaisen ajattelutavan pysymään. Siinä kävi meinaan juuri näin, en tehny enää niitä asioita, joita ennen suhdetta tein. Esim, en käynyt keikoilla niin usein, taikka muutenkaan treenannut musajuttuja. Riippuu tietenkin henkilöstä.. kyllä tapailin vastikään hienoa miestä, joka ymmärsin mun unelmien päälle, eikä halunnut rajoittaa mun menemistä lainkaan. Harmi siis, ettei se muuten toiminut.
[/q]
Musta toi on hienoa, että pystyy ajattelemaan itseään! Mä oon vähän sellainen, että liikaa elän miehen kautta ts. jätän omat juttuni liian helposti pois, vaikkei toinen sitä toki vaatisi ja ehkä toivoisi, että harrastaisin enemmän itsekseni.
No nyt tällä hetkellä olen "kaukosuhteessa", eikä voida nähdä kuin viikonloppuisin, niin jää sitä omaa aikaa arki-illat. Mulla on tähän asti mennyt suhteet liian helposti/nopeasti arkeen, kun nähty alusta asti liikaa jne.