SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]thomas, 12.8.2008 22:46:
samma här
[/q]
Noei. Kyl se löytyy :] Karsinnat on vasta menossa! Pitää välillä käydä vaan täällä angstaamassa :)

[q]KooKie, 11.8.2008 17:20:
---
whispering, 11.8.2008 17:18:

[pic]

Tosin lämmitysteho ei yllä ehkä ihan samaan.

---

Mä vaihdankin mieheni tuollaiseen!
[/q]
tuu hakee. meil on keltasii kissanpentuja 4kpl ja 1kermanvarinen.

[q]tir, 25.10.2006 18:17:
*tekee pesän tähän luukkuun*
[/q]
No, tervetuloa sit vaan. Toivottavasti vuokrasopimus ei kestä kovin kauaa

[q]ravec, 15.8.2008 22:50:
Mistä löytyy kivoja tyttöjä?
[/q]
Siihen mä en valitettavasti osaa vastata, kun katsastan vain miehiä Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi)

[q]larzizi, Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi)
[/q]
En kyllä ihmettele yhtään.

Oon kyllä aika taitava tässä hommassa. Tässä viime aikoina on löytynyt kivoja miehiä ympäri Suomea, mutta ne kaikki tosiaan on jostain ihan liian kaukaa. Sitten kun sattuu lähistöltä löytämään miehen, ne osoittautuu joko kusipäiksi tai sitten tietää jo itse alunperin, ettei kyseiseen ihmiseen pitäisi sekaantua syystä jos toisesta.

Tosin en mä kyllä täältä edes halua pois

---

Siihen mä en valitettavasti osaa vastata, kun katsastan vain miehiä Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi)
[/q]

----
Toivottavasti se en ollu minä...*tirsk* Tuli halattua iiiiihan muutama ihminen meinaan. Ja tähän asti oon ainakin pidättäytynyt miehissä..*ding*

[q]Zeratul, 24.9.2009 18:43:
---
Nex, 24.9.2009 17:47:
no mua ei henk.koht baarissa nappaa yhtään ihmiset jotka just tulee juttelemaan joku yhenillan juttu mielessä.. mua kiinnostaa paljo enemmän sellanen joka alkaa vaan juttelee vaikka leffoista tai muusta mistä mä oon itekki kiinnostunu. ketäpä ei kiinnostais esim leffat. joo mä ehkä olen tylsä (ja siksi sinkku ;D) en vaan pidä yhdenillanjutuista... etäisesti liittyi edellisiin viesteihin tämä :P

---

Ei mun mielestä kauheen etäisesti, vaan osu just siihen rakoon mikä nyt eniten ihmetyttää.
En millään haluis tunkee mielipiteitä sun suuhun, mut kuinka saatanan reppana pitäis miehen olla ettei sill oo yhtään kaverii koko maailmassa josta jutella leffoista? Et jos joku tulee leffoista juttelee nii eiks se oo sit ihan selvä et mielessä on joku ihan muu ku leffat, mut silti sen pitäis tulla jauhaa niistä leffoista? Ja varmaan jos joku tulee ja ekana kehuu vaikka sun tukkaa nii se on välitön no go?
[/q]

Tarkotin just että jos onki mieles joku pillu vain, niin ei kiinnosta :) Siis sitä nimenomaan ajoin takaa.. Siis ite ainaki tykkään keskustellu ihmisten kans asioista, eikä siinä heti tarvii olla joku pano mielessä.. ymmärsitköhän mut nyt ihan oikein vai minäkö se en ymmärtänyt..

[q]FinnRaver, 12.8.2008 21:11:
Käydääks tää luukku kuinka usein tyhjentämässä?
[/q]
Once in a lifetime...välillä aina semmonen fiilis et oma etsikkoaika meni jo :D

[q]larzizi, 15.8.2008 21:49:
Tässä viime aikoina on löytynyt kivoja miehiä ympäri Suomea, mutta ne kaikki tosiaan on jostain ihan liian kaukaa.
[/q]

Mistä löytyy kivoja tyttöjä?

[q]siveys, 26.9.2009 01:11:
---
...ketäpä ei kiinnostais esim leffat...

---

Niinpä! Ne kun on nykyään silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia!

Eli kaikki naiset vaan pikapikaa mun luokse jutteleen siitä kuinka HOT HOT HOT se Brad Pitt oikeesti on niin voin näyttää niille kuinka lähelle lattiaa mun kieli yltää kun nään Angelina Jolien lateksipuvussa!
[/q]

Emt, hanki elämä?

[q]larzizi, 15.8.2008 21:49:
Oon kyllä aika taitava tässä hommassa. Tosin en mä kyllä täältä edes halua pois
[/q]
Ja täältähän ei lähdetä ku jalat edellä!

Mulle meinas käydä huonosti tos joku aika sitten, ku tuli ilmoitus et se on siirto vähintäänki säpinäluukkuun ja mun mielipiteelle ei asiassa anneta arvoa. Onneks se poika tuli järkiinsä alle vuorokaudessa, uus enkka! ^______________________________^

ps. oliko nyt viikonloppu?

[q]larzizi, 15.8.2008 23:13:

Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi)
[/q]

Montako minuuttia olitte tunteneet?
Ei sillei mikään ihme *nauru*...

[q]Nex, 28.9.2009 00:26:
---
siveys, 26.9.2009 01:11:
---
...ketäpä ei kiinnostais esim leffat...

---

Niinpä! Ne kun on nykyään silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia!

Eli kaikki naiset vaan pikapikaa mun luokse jutteleen siitä kuinka HOT HOT HOT se Brad Pitt oikeesti on niin voin näyttää niille kuinka lähelle lattiaa mun kieli yltää kun nään Angelina Jolien lateksipuvussa!

---

Emt, hanki elämä?
[/q]

Touche

Vaikka tässä on ne omat kivat puolensa niin aina välillä vituttaa ja suorastaan pistää vihaksi olla niin stanan juuttuneena tänne.

Oon huomannut itsessäni tapahtuneen muutoksen vuoden aikana. Olen entistä valikoivampi ja ahdistun helpommin liiasta läheisyydestä. Ilmeisesti reissun aikana totuin olemaan itsekseni niin paljon, että nyt toisen jatkuva seura tuntuu piinaavalta.
Kukaan miehistä ei tunnu olevan mun tyyppiä. Ehdokkaita siis riittää, mutta ei niitä nyt ihan vakavissaan voi ottaa. Semmosta kaunopuheisuutta ja lipevää lässytystä, ettei niillä mikään muu voi olla mielessä kuin saaminen.
Toisaalta, jos tarkemmin mietin niin en edes halua seurustella. Ainakaan nyt. Reissaan paljon ja haluan tehdä spontaaneja päätöksiä elämästäni edelleen, joten toinen osapuoli (luultavasti ei niin spontaani kuin minä) aiheuttaisi vain ongelmia mun unelmien toteuttamiselle.

[q]isokeksi, 24.7.2009 12:29:
--- haluan tehdä spontaaneja päätöksiä elämästäni edelleen, joten toinen osapuoli (luultavasti ei niin spontaani kuin minä) aiheuttaisi vain ongelmia mun unelmien toteuttamiselle.
[/q]

jännä ajattelukanta. itse en näe toisen ihmisen rajoittavan yhtään spontaaniutta, korkeintaan lisäävän. mutta tämä tietty on niin yksilökohtaista.

[q]ramsau, 15.8.2008 23:23:
En kyllä ihmettele yhtään.
[/q]
Mä kyllä ihmettelin ja suuresti. Harmi vaan, että en saanut pitää sormusta kun sen ykkösvaimo tuli paikalle. Mut olin kuulemma siitäkin huolimatta sen elämän nainen.

[q]Dandi, 15.8.2008 23:25:
Toivottavasti se en ollu minä...*tirsk* Tuli halattua iiiiihan muutama ihminen meinaan. Ja tähän asti oon ainakin pidättäytynyt miehissä..*ding*
[/q]
Ei hätää, se oli kaverin kaveri, joten kaikki mahdolliset nimet ja sotut on kyllä tiedossa, eli et ollut sinä

[q]opmdevil, 16.8.2008 10:24:
Öööh...en
[/q]

Ai jaa, no, ei sit mitää.

[q]siveys, 16.8.2008 14:40:
Menin eilen naimisiin ihanan McDonaldsin kassaneidin kanssa, jolla oli lila kynä. Viereisessä jonossa ollut nuori mies suoritti vihkimisseremonian ja sanoimme kummatkin sydämellisesti "tahdon". Avioliittomme on sujunut vakaasti rauhallisissa merkeissä koska emme ole nähneet tapahtuman jälkeen.

Rakkaat ystävät.. Tarkoittaako tämä sitä, että joudun poistumaan tästä luukusta?
[/q]
Joo. Ja nyt sun pitää kello kuuteen mennessä kirjottaa testamentti, kasiks on luvattu happosateita ja maailmanloppu koittaa keskiyön aikoihin.

O