SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]noena, 16.2.2009 23:10:
---
infiana, 16.2.2009 11:50:
...ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.

---

Kuulostaa niiiiiiiiin tutulta :D :D
[/q]

Mä taas ite tykkään juoda tosi harvoin ja tapaan sit aina jotain viinalla läträäviä luusereita Et kyl tää kuvio toimii toisinki päin..

[q]infiana, 16.2.2009 11:50:
---
Ne kunnolliset on kaikki täällä ruotsissa. Siinä vaan on se ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.
[/q]

Aika julmaa yleistämistä! Varsinki vielä kun verrataan ruotsalaisiin niin kyllä moni hyvä suomalainen mies murtuu tämmösen paineen alla!

[q]infiana, 17.2.2009 11:43:
---
Ozie, 17.2.2009 08:02:
---
infiana, 16.2.2009 11:50:
---
Ne kunnolliset on kaikki täällä ruotsissa. Siinä vaan on se ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.

---

Aika julmaa yleistämistä! Varsinki vielä kun verrataan ruotsalaisiin niin kyllä moni hyvä suomalainen mies murtuu tämmösen paineen alla!

---

No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.
[/q]

Onko kaikki suomalaiset miehet sitten viikolla ryyppääviä, sunnuntaina tasottavia veteleviä, talous kuralla olevia juntteja? :D Yleistämisestä kun oli puhe...

ei.....

Kauheeta stressausta ja ajattelua. Tehkää sitä mikä tuntuu hyvältä ja ajatelkaa vähemmän.

Oli se sitte seukkaus tai sinkkuus. Sehän on ihan yks ja hailee mitä muut ajattelee jos itsellä on kivaa. =) (toki sitä vastapuolta on hyvä ajatella tosin myös, mutta ei kannata ottaa mitään ennakkoluuloja aikasempien kokemusten perusteella :D)

Ja seksi on aina kivaa. :P Ainaki mun mielestä.

[q]ezzy, 28.9.2009 11:03:
---
siveys, 28.9.2009 09:57:
---
Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?

---

No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(

---

Naiset näyttäisivät olevan täynnä silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia...
[/q]

Niin ja yleensä ne veret seisahtuu vain yhteen paikkaan.

[q]Nex, 28.9.2009 00:23:
Tarkotin just että jos onki mieles joku pillu vain, niin ei kiinnosta :) Siis sitä nimenomaan ajoin takaa.. Siis ite ainaki tykkään keskustellu ihmisten kans asioista, eikä siinä heti tarvii olla joku pano mielessä.. ymmärsitköhän mut nyt ihan oikein vai minäkö se en ymmärtänyt..
[/q]

Saako kysyä kauanko kansssasi joutuu juttelemaan ennen lohkeamista, vai riippuuko se miehestä?

Mut ei se must ihan yksiin mee, et jos mä haluun panna, sä haluut jutella ja jos mä haluun jutella, sä haluut panna :D

(No joojoo.)

[q]Prime Number, 28.9.2009 12:00:
---
ezzy, 28.9.2009 11:03:
---
siveys, 28.9.2009 09:57:
---
Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?

---

No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(

---

Naiset näyttäisivät olevan täynnä silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia...

---

Niin ja yleensä ne veret seisahtuu vain yhteen paikkaan.
[/q]

Niillä vai meillä?

Ei tekis pahaa päästä täältä pois..

Nyt oikeesti muutosta tähän elämäntilanteeseen. Ei tätä sinkkuilua osaa ees arvostaa kun joka ikinen päivä tuntuu ihan samanlaiselta.

[q]Zeratul, 18.8.2008 16:22:
---
Nexus__69, 18.8.2008 16:19:
---
Zeratul, 18.8.2008 16:05:

Aivan, just sun tuuria et joka viikonloppu löytyy uus "elämäs mies".
Ei ku, kyl sen täytyy jo olla taito, hyvin sä vedät!

---

eikä löydy .. :(

---

Äläs nyt, mä oon kuullu sellasta huhuu...

[/q]

huhut on aina *sydän*

[q]ezzy, 30.7.2009 17:42:
---
kindertin, 30.7.2009 17:30:
Mä en ihan oikeesti ymmärrä enää tätä hommaa..

Missä ne järkevät miehet on?

---

Menee kyllä osastolle: Täysin käsittämätöntä touhua...
[/q]

..ja tää oli kolmas samaa sarjaa lähiaikoina

[q]kindertin, 30.7.2009 17:45:
---
ezzy, 30.7.2009 17:42:
---
kindertin, 30.7.2009 17:30:
Mä en ihan oikeesti ymmärrä enää tätä hommaa..

Missä ne järkevät miehet on?

---

Menee kyllä osastolle: Täysin käsittämätöntä touhua...

---

..ja tää oli kolmas samaa sarjaa lähiaikoina
[/q]

Tuudittaudu siihen, että niillä vaan räjähtää tunteet silmille, kun annat vähän huomiota

Miksi sen aina täytyy mennä näin, että ensin ei näy miehen miestä ja sitten niitä alkaa yhtäkkiä tunkea ovista ja ikkunoista

[q]larzizi, 19.8.2008 13:27:
Miksi sen aina täytyy mennä näin, että ensin ei näy miehen miestä ja sitten niitä alkaa yhtäkkiä tunkea ovista ja ikkunoista
[/q]

Onkos se näin myös naisten kohdalla? *ryntäystäodottelhymiö*

[q]larzizi, 19.8.2008 14:13:
---
diorite, 19.8.2008 13:42:

---

Varmaksi en tiedä, mutta voi hyvin ollakin. Ei muuta kuin ikkunoiden ja ovien eteen odottelemaan.
[/q]

Ei siinä saa ku flunssan.

[q]diorite, 19.8.2008 13:42:
[/q]
Varmaksi en tiedä, mutta voi hyvin ollakin. Ei muuta kuin ikkunoiden ja ovien eteen odottelemaan.

Tähän luukkuun oon kuulunu jo pidemmän aikaa.
Mä kyllä tiedän tarkkaan mitä haluaisin / etsin, en vain tiedä miten sen ilmaisisi mahdolliselle kiinnostavalle tyttöselle riittävän selkeästi ja niin, että neidon kiinnostus säilyisi myös sen jälkeen

Ei sinänsä, kyllä sinkkuuskin mulle sopii, eikä tähän vajaaseen 35:n neliöön mahdu edes mun omat romut, ni ans olla sit joku nainen...

*pyorii nurkissa*

[q]Juhgu, 19.8.2008 22:33:
No jos tällä kertaa ei tulis yllättäviä hätätapauksia ja sais ne bileet ja kaulannuolemiset [pieni](what mä kuulin tästä nyt ekaa kertaa)[/pieni] teikäläistenkin kohdalla toteutua rauhassa! :P

Mut en oo kyllä unohtanu tuota palvelusta.
[/q]
Välillä tullu jälkeenpäin kaduttuu tota valintaa, mut jos se tulis uudestaan vastaan nii se ois varmasti sama. Elämässä vaan on tärkeempiä asioita ku naiset. Eiku vittu, minkähän takia sitä lähettiinkään?

[q]larzizi, 19.8.2008 14:13:
---
diorite, 19.8.2008 13:42:

---

Ei muuta kuin ikkunoiden ja ovien eteen odottelemaan.
[/q]

Ei noin helpolla pääse...
Täs vaaditaan suurempia uhrauksia*nauru*

O