SINKKULUUKKU
täällä tod. näk ens kesään asti *Hymy*
[q]Avernian, 14.1.2008 16:56:
---
astaroth, 14.1.2008 16:54:
miksi tarvitsisi maksaa, kun mies antaa muutenkin? eikä varmana tarvitsisi pelata mitään
---
Kyse oli seurasta, ei vain seksistä.
[/q]
Kyllä kai sitä seuraakin saa ilmaiseksi siinä mitä seksiäkin. Se on taas eri asia kelpaako se "ilmainen" seura.
[q]Displacer, 6.1.2008 16:56:
no jos ostamassa olet niin kannattaa varmaan katsella muualta ku täältä :D
[/q]
Oon katsonut jo keltaisen pörssin ja huuto.netin läpi :(
[q]Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?
[/q]
No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(
[q]opmdevil, 3.2.2009 11:39:
---
Niin, tämä on se yksi vaihtoehto. Tuossa opiskeluaikoina joku muija väen vängällä yritti vetää omaan pöytäänsä istumaan ja sitten se selitti ummet ja lammet kuinka sen poika ystävä tekee sitä ja tätä ja sitten kun siitä lähti niinkusta omaan pöytään istumaan kun en lämmennyt sen jutuille, niin se tuli tanssilattialla sitten lyömään ja sanoi vielä päälle, että "HOMO!"
[/q]
sori, carry on people.
Juuh, meikä on mukana jos Tampereella järjestetään jotain vastaavaa häppeninkiä. :D
[q]nomic, 1.5.2008 20:36:
---
domi, 1.5.2008 20:35:
---
lol se sano anus.
---
[/q]
JA MITEN NIIN MUKA AJATUKSET MENEE SAMAA RATAA :DDD-D
??
[q]Dementation, 16.2.2009 20:28:
---
[Siru], 16.2.2009 12:04:
Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" mun päivä olis pelastettu *sydän*
---
No tee toisille se mitä haluaisit itselles tehtävän.
[/q]
pitäis kokeilla... ei taida pokka riittää mut ei se tunnu samalta, jos itse on se ketä kysyy..
[q]Takyon, 16.1.2009 18:34:
---
Freja, 16.1.2009 17:49:
heti ehdottelemassa jotain tyhmää (eli seksiä :D)
---
Why [size=20]Oh WHY?!?[/size]
Miks naiset on just tollasia? Miks seksin pitää olla tyhmää? :D
[/q]
haha :D
[q]Lyylikki, 18.9.2008 11:14:
Sehän on selviö! Riittääkö kymppi vai pitääkö päivittää? Mikäs sen mukavampaa kun nörtteillä sohvalta kullan kainalosta ja sopia tulevia menoja vaikka mesessä.
[/q]
Kymppi riittää vallan mainiosti, jos ulospäin menee saman verran! Saisinko palvelusopimuksen pdf-muotoisena sähköpostiini? Tekisin vertailua tämänhetkisen palveluntarjoajan kanssa ja pistän asian mietintämyssyyn!
[q]larzizi, 7.12.2006 18:12:
Kaverit yrittää niin kovasti parittaa mua yhdelle miehelle ja kyselee jatkuvasti, että miksen mä lämpee
[/q]
niin, miksi et lämpene (ehkä se lukee tätä juuri nyt)...
[q]larzizi, 7.12.2006 18:24:
Tietyistä syistä Vaikka kovin mukava, hauska, ihana ja suloinen ihminen onkin, mutta tietyllä tasolla ei ole kiinnostusta. Lisäksi siinä on semmonen pienoinen ikäero. Ja tän hetkinen kaverisuhdekin on ihan jees, kun on jonkun verran läheisyyttä ja lämpöä ja ajoittain nukkumisseuraakin (paino sanalla nukkumis)
Tää ympäristön painostus vaan on vähän stressaavaa.
Ja ei, se ei kyllä todellakaan lue tätä juuri nyt
[/q]
eli pääasia, että itse tiedät mitä pääsi sisällä tapahtuu
sehän kuitenkin kaiken aina ratkaisee...
[q]larzizi, 7.12.2006 19:03:
---
WiljamiDzay, 7.12.2006 19:00:
Kylläpäs Haitok on herkällä päällä... Taitaa olla jo kolmas vinkkuputeli menossa
---
Luultavasti joo
[/q]
ja taas syyttömät saa kaiken paskan niskaan
olen tottunut, no prob....
[q]Epailija, 7.12.2006 19:22:
---
larzizi, 7.12.2006 19:16:
Jep, tässä se jo tulikin
jos se poika jonain päivänä päättääkin yrittää jotain. ^^
[/q]
"mä oon oikeasti turusta mutta suku savost"
joo, ehkä mun on aika lähtee levyjen pariin...
[q]Vampyrella, 16.1.2009 18:31:
Tässäpä piileekin tämä juttu, joka meidän yhteiskunnassa ja sukupuolirooleissa on mielestäni päin mäntyä. Naisten pitää olla mukamas tosi vaikeesti tavoiteltavia, jotta he eivät olisi huoria. Bullshit, mutta valitettavasti jotkut omaksuvat tämän alistavan roolin. Jos naisen tekee mieli yhden illan juttua, hän voi sen sanoa samoin kuin mies ilmoittaa haluistaan suoraan. Jos nainen on kiinnostunut tutustumaan, hän voi senkin ilmaista suoraan, samoin kuin mies. Kaikki eivät vain ole oikein omaksuneet tätä, vaan odottavat, että teh ultimate jatkuvassa kiimassa ja parittelukumppanin etsintätilassa oleva uros TOTTAKAI hoitaa homman mimmin puolesta. Ei näin.
Tosin, siinähän EI ole mitään pahaa, jos ensin keksii jonkin tekosyyn juttelun aloittamiselle, esim. ''Onpas sulla mageennäköstä leimaa tossa olkavarressa! Missä oot noi hakkauttanut?'' ja myöhemmin paljastaa, että tatuoinnit oli vain tekosyy päästä juttelemaan. Frendini teki näin. :P Itse olen tehnyt mielestäni aikast nolon jutun niinkin nuorena kuin 17-vuotiaana, ja menin pummimaan röökin jämiä yheltä jätkältä päästäkseni juttusille, vaikka en siis polttanut silloinkaan. :D Myönsin sitten, että en edes oikeasti polta. :P Enää en kyllä sentäs moista tekisi.
[/q]
Tähän on pakko puuttua, vaikka pääosin ollaankin samoilla linjoilla. Sä syytät tästä tilanteesta yhteiskuntaa, vaikka mä kyllä sanoisin, että syynä ovat naiset itse. Ne naiset jotka itseään uskalvat seksuaalisesti toteuttaa, niin tekevät ja jos heitä joku tuomitsee niin se on toiset naiset.
Nyky-yhteiskunnassa kun ei mun mielestä seksuaalisesti aktiivisia naisia enään tuomita, ja jos tuomitaan niin miten?
[q][Siru], 16.2.2009 12:04:
Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" mun päivä olis pelastettu *sydän*
[/q]
No tee toisille se mitä haluaisit itselles tehtävän.
[q]Vampyrella, 17.1.2009 16:27:
-clips-
Tosin, onneksi myös nämä sukupuoliroolien eroavaisuudet ja asenteet ovat jo hieman murentuneet. Naisen ja miehen seksuaalisuuden tasavertaisuus ei kuitenkaan mielestäni ole vielä päässyt täysiin mittoihinsa.
Naiset itsehän tähän voivat vaikuttaa, joten naiset, tehkäämme asialle jotain. :)
(Tosin, kasvatus ja mainonta sun muut asiat vaikuttavat vahvasti tytön kasvamisessa naiseksi, joten asia ei valitettavasti ole niin yksioikoinen.)
[/q]
Mä sanoisinkin, että nyt ollaan tilanteessa, jossa yhteiskunnan vaikuttava rooli on pienentynyt niin paljon, että suurin vaikuttava tekijä ovat naiset itse, sekä tietysti se ryhmäpaine.
Mä uskon ja toivon, että tilanne tulee vielä muuttumaan seuraavien sukupolvien aikana, mutta en enään lähtisi suoraan syyttämään yhteiskuntaa tilanteesta johon naiset itse voisivat oikeasti vaikuttaa. Vaikka nyt pitääkin myöntää, että noiden vanhojen tapojen/ajatusmallien/käytäntöjen poisto ei välttämättä ole kamalan helppo projekti ja se vaatiikin aikaa toteutuakseen.
[q]Lyylikki, 9.2.2009 12:31:
I hear your pain!
[/q]
And me!
Oon kai sitä joskus ennenkin tuskaillut. Pitää mennä itse kauppaan, kaiken joutuu hoitamaan itse.. Hyyyh onneks en oo ollut pitkään aikaan kaatokipeenä.
Sillon ku on hirmu kuumeessa, ei edes kestäisi toisen pään silitystä tms, mutta pelkkä kädestä pitäminen olisi ihanaa. Ja muutenkin auttaminen, vierellä oleminen. Se, että tietäisi edes että on joku. Ja si ku ei oo ketään niin... Jee.
[q]siveys, 28.9.2009 09:57:
---
Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?
---
No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(
[/q]
Naiset näyttäisivät olevan täynnä silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia...