SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Epailija, 21.5.2006 12:31:
---
No perkele kun ei teistä pidä kirjaa. Yksi haluaa mennä mun kanssani naimisiin 35-vuotiaana, toinen 30-vuotiaana, kolmas 40-vuotiaana... Mutta entäs nykyhetki? "Sä olet ihana mies ja sulla on paljon annettavaa, mutta mun elämäntilanne on nyt sellainen, että..." JO ON SAATANA KUN EI HYVÄ MIES KELPAA SILLOIN KUN TARJOLLA! (*hih* + totuuden jyvänen)
[/q]
Sä oot vaan liian kiva!1!!! saatana.
Tässä vaiheessa elämää pitää löytää sellainen mulqwist jonka kanssa on kiihkeän epävakaata. Sitten kun se jättää, tai kun tajuaa ettei sellaisen kanssa pidemmän päälle jaksa, niin voi alkaa katella niitä lähipiirin kivoja ja hyviä miehiä. (kokokotuus?)

[q]Lyylikki, 13.8.2007 20:56:
---
Janisa, 13.8.2007 20:49:
---
dOrKA, 13.8.2007 17:30:
---
Janisa, 13.8.2007 17:02:
You lucky bastard!
---
...pah, ehkä mä tuun takaisin kohta kun en mä tonne toiseenkaan luukkuu ajatellu ilmoittautua
---
No mitas sa siina oikein edes takas heilut...?!?
---
NII!!! Vai voiko säpsyluukussa muka olla vakkeen?
[/q]
Ihme eestaas soutaja
Ei vaan, onnea ja toivotaan että pysyt poissa

.oOo.

[q]siveys, 3.6.2008 23:11:
*siveellisiä kokkausvinkkejä*
[/q]
Meinasin sanoa, että teehän sitä akateemista lopputyötäsi taas välillä ja jätä täällä notkuminen vähemmälle, mutta enää ei tarvitse, yay!

Haluaisinkin tilata tutkimuksen aiheesta "Koulutuksen vaikutus pariutumiseen ja paritteluun, edut ja haitat koulutusasteittain". Olisin kiinnostunut kuulemaan johtopäätöksiä, sekä toimintavinkkejä mahdollisten haittojen minimointiin ja optimaalisen maalijoukon tavoittamiseen.

[q]siveys, 26.4.2008 17:23:
Ikinä en ole vielä sellaista pohjaa nähnyt, josta ei pääsisi läpi jos ihan oikeasti tahtoo.
[/q]
Ne on sitten olleet vain valepohjia d:

[q]siveys, 3.6.2008 21:20:
Olen vissiin vähän huono mies :( Ehkä ansaitsenkin kärsiä yksin ylitsepääsemättömien kotiaskareiden kanssa :(
[/q]
Älä stressaa, kaikki on tosi hyvin, kyl sullekin vielä joku piika löytyy kun vaan jaksat odottaa kärsivällisesti vielä parikymmentä vuotta äidin helmoissa! >3

[q]Freja, 11.8.2008 13:56:
Hmm, nyt täytyy kyl myöntää et vähän pelottaa tää tuleva syksy, ei oo sitä kainaloo missä olisi turvassa ja levollinen, mihin voisi nukahtaa, missä tuntisi olonsa onnelliseksi niinä pimeinäkin iltoina.
Apua. :/ Tää syksy tuli vähä liia äkkiä.
[/q]

Nii totta kyl. Kesä menny ihanasti sinkkuillessa enkä oo ees kaivannu mitään suhteita mut on se kyllä totta että ku inhottava syksy tulee nii ois kiva et ois joku kulta jonka kainalossa olla
Mutta mä taidan olla tätä menoa sinkku vielä parisen vuotta jeejee :D

[q]Janisa, 11.8.2008 14:55:
---
Freja, 11.8.2008 14:50:
---
Janisa, 11.8.2008 14:48:
Hei ladyt! Siksi meidan pitaa hommata ne sellaset husband-tyynyt!

---

Mutku ne ei lämmitä eikä silitä päätä eikä pussaile :(

---

That's true. Oikean kainalon metsastys siis alkakoon!
[/q]

No mut voihan tota nyt alkuun koklaa! Näin niinkuin paremman puutteessa Mulla on itte asiassa synttärit ihan just niin tiedän nyt ainakin mitä pyytää lahjaksi

[q]ludde, 11.8.2008 14:25:
---
Freja, 11.8.2008 13:56:
Hmm, nyt täytyy kyl myöntää et vähän pelottaa tää tuleva syksy, ei oo sitä kainaloo missä olisi turvassa ja levollinen, mihin voisi nukahtaa, missä tuntisi olonsa onnelliseksi niinä pimeinäkin iltoina.
Apua. :/ Tää syksy tuli vähä liia äkkiä.

---

Nii totta kyl. Kesä menny ihanasti sinkkuillessa enkä oo ees kaivannu mitään suhteita mut on se kyllä totta että ku inhottava syksy tulee nii ois kiva et ois joku kulta jonka kainalossa olla
Mutta mä taidan olla tätä menoa sinkku vielä parisen vuotta jeejee :D
[/q]

[q]Avernian, 21.5.2006 11:01:
/logout
[/q]
o_O .. eiku ... ja onnea! :)

[q]Freja, 11.8.2008 14:50:
---

---
[/q]
http://img154.imageshack.us/img154/2476/boobkat2ap5.jpg

Tosin lämmitysteho ei yllä ehkä ihan samaan.

---

---

[/q]

That's true. Oikean kainalon metsastys siis alkakoon!

[/q]

Mut ne ei myöskään valita, jos ne työntää keskellä yötä pois sängystä tai jos niiltä ryövää peiton

Mut joo. Aika hiljasta on miesrintamalla, mutta uskoa en kyllä suostu menettämään. Ihan vielä ainakaan.

[q]opmdevil, 3.2.2009 10:45:

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.
[/q]
Yleensä jos muija haukkuu omaa jätkäkaveriaan, on jätkä luultavasti suututtanut muijan jostain. Tai tyttö voi olla myös turhautunut tai kyllästynyt jätkäkaveriinsa... mutta voisi kuvitella että jos muija haukkuu omaa "kultaansa" toiselle jätkälle, yrittää hän saada jonkinlaista myötätuntoa/huomiota: "Voi sua, miten jaksat katsoa sellasta kusipäätä jos se on tollanen. Jos mulla olis ton näkönen kissa niin kohtelisin kun kukkaa kämmenellä" Eli haluaa kuulla kehuja ja saada huomiota, koska omalta jätkältä ei niitä enää heru

Hallitsen myös ihmissuhdekriisit.

[q]whispering, 11.8.2008 17:18:
---
Freja, 11.8.2008 14:50:
---

---

---

http://img154.imageshack.us/img154/2476/boobkat2ap5.jpg

[/q]

YAY! Look! 'tis a TITTY-KITTY!

[q]hallucinogen, 1.10.2006 20:08:
---
loremipsum, 1.10.2006 19:59:
sunnuntai, aikaa ainoastaan itselleen <3 ;)

---

http://www.officetools.fi/sagaform/hanska.jpg
[/q]
Toi on uunikinnas, eikai sellaista nyt sentään :O

[q]KooKie, 11.8.2008 17:20:
---
whispering, 11.8.2008 17:18:

[pic]

---

Mä vaihdankin mieheni tuollaiseen!
[/q]
Mäkin oon alkanut vakavasti harkitsemaan vaihtoa...*tirsk*

tuli tossa perjantaina täydellisessä tylsyydessä, tv:tä toljottaessani sellanen ajatus yhtäkkiä, et oispa kiva jos ois poikaystävä mut se meni kyllä ihan tosi nopeesti ohi, ku aloin kelaa et miten tollanen ajatus ylipäänsä pääs lipsahtamaan mun päähän... ei siinä voinu muutakun todeta, että oli niin tylsää, ettei voi tylsemmäks enää mennä, jos alkaa tollasia ajattelemaan huh!

[q]AlexS, 12.8.2008 22:43:
---
FinnRaver, 12.8.2008 21:11:
Käydääks tää luukku kuinka usein tyhjentämässä?

---

Once in a lifetime...välillä aina semmonen fiilis et oma etsikkoaika meni jo :D
[/q]

samma här

O