SINKKULUUKKU

Back to häröily O

moi kaikki!

[q][Siru], 16.2.2009 12:04:
---
Dementation, 16.2.2009 01:26:
---
infiana, 15.2.2009 16:28:
---

Kai sitä nyt voi halia vaikka tuntemattomia kadulla jos halipula vaivaa... Siis tietty pitää kysyä vastapuolelta, että onko ok, mutta anyway...

---

Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" mun päivä olis pelastettu *sydän*
[/q]

Nizzassa viime kesänä oli pari mimmiä yhdellä torilla, niillä oli kyltit käsissä missä luki "ilmaisia halauksia tarjolla" (tai jotenkin noin, se käännettiin mulle ranskasta englanniksi, ett suomennos on varmaan noin). Kiva idea kylläkin :)

[q]Nitta, 4.1.2008 10:35:
Hassua, enpä olisi ajatellut tänne päätyväni.
[/q]
Otan osaa, tai onnea, ihan kummin vain...

Itsellekin tuli yllätyksenä, mutta tällä hetkellä hyvä näin.

[q]Freja, 16.1.2009 17:49:
Mulla taas on se ongelma, et baarista en oo _ikinä_ löytäny järkevää juttuseuraa. Jos jonkun kiinnostavan kundin satun näkeen ja alottaan juttelun, ni se yleensä kaatuu siihen et mua ei si loppujen lopuks kiinnostakaan, koska kundi o nii humalassa/heti ehdottelemassa jotain tyhmää (eli seksiä :D).
Mä oikeesti nautin siitä, et voi jutella tuntemattomien kanssa baarissa, mutta mä en voi jutella humalaisten kanssa saatikka urpojen (ei en nyt siis väitä et joku haluis jutella urpojen kanssa, eh).

Mä saatan vaikuttaa kavereideni mielestä hirveen ronkelilta ja vaativalta, mut mua ei yksinkertaisesti kiinnosta lähteä edes yrittämään ihmisiä joista olis vaan hetken hupia. Mä oon mielummin yksin ja rakentelen linnoitustani, koska yleensä käykin sitten niin että ne, keneen mä oikeesti ihastun, ei sitten ihastu muhun.

...Ja sit Reija saa taas pakit <3

Joo, jos ei yritä ni ei voi voittaakaan, mut musta tuntuu et mä oon yrittämiseni jo yrittänyt. En siis tarkoita ettenkö olis ihmisistä kiinnostunut tai toivoisi jotain tai yrittäisi yhtään mitään, mutta mä en vaa uskalla lähteä näyttämään sitä ihmisille liikaa. Jos jotain kivaa joskus tulevaisuudessa tapahtuu ja joku oikeesti ihastuis kaikkeen minussa ja uskaltais sen jopa kertoa, niin se on hienoa. Itse en vaa tällä hetkellä uskaltais tunnustaa kenellekään mitään eka. Oon niin haavoittuvainen vieläkin.
[/q]

Sun selvästi pitäs jutella joskus mun kanssa *täh*. tää on tällänen extemporee en tunne / et tunne sutkaus.. *nauru*.. Linnoituksia ehtii kaiken lisäks rakentaan vaan tonne vuoden 2012 puol väliin asti. (varma tieto)*joo*

[q]Funktion, 14.12.2008 19:54:
Mahtoikohan kohtalo puuttua peliin kyseisen tuntemattoman turkulaisen hevarin muodossa? :D
[/q]

[q]Juhgu, 6.6.2006 14:30:
---
Näin sinkkuna vaadin tasa-arvoa enkä pidä luukkuni epätasa-arvoisesta ankeuttamisesta! :P
[/q]
Vastustan.

[q]Zenni, 9.12.2008 09:18:
---
Ana-5000, 9.12.2008 02:28:
---
Zenni, 8.12.2008 22:19:
Blää.

---

Tuu hakee lohtuseksii sinä likanen pikku narttu <3

---

Seksi sun kanssa upottaa mut vaan syvemmälle masennukseen!
[/q]

Joo upottaa syvemmälle

Koti, sohva, viini ja olympialaiset. ...yksin. Taas meni just niinkuin olin taas jatkot suunnitellut :) *nuolee sormiaan*

[q]WiljamiDzay, 9.12.2008 09:41:
---
Zenni, 9.12.2008 09:18:
---
Ana-5000, 9.12.2008 02:28:
---
Blää.

---

---

Seksi sun kanssa upottaa mut vaan syvemmälle masennukseen!

---

Joo upottaa syvemmälle
[/q]

Ois varmaan pitäny miettii vähän tarkemmin noita sanavalintoja :D

[q]Ana-5000, 9.12.2008 02:28:
---
Blää.

---

[/q]

[q]Fakiiri, 17.7.2009 19:27:
---
Doriana, 17.7.2009 00:04:
Hei mä haluun kanssa postimyyntimiehen, semmosen joka siivoo eikä kuolaa tyynyille ja tuo ruusuja ja.. Mitenniin epärealistista? :)

---

Eipö kovin pahat vaatimukset.
En kuolaa, siivoankin jos sille tuulelle satun, auringonkukat > ruusut.
Toisaalta ei kiinnosta seurustelut yhtään
[/q]

Ei voi kato nirsoilla liikaa ;D Ja kukat menee kuitenki kissanruoaks. Joo, töihinpäin kattelemaan aamun krapulaisia, joskohan joku tänäänki aamulla kosis. Yäh.

[q]Freja, 31.8.2006 10:58:
---
Syder, 31.8.2006 10:57:
Toki voittaa, en väittänytkään miesten voitosta yhtään mitään

---

Ei ku mun mielestä joillain miehil on jotenkin semmonen käsitys silloin tällöin että he olisivat jotenkin yläpuolella muista vaikka oikeesti ovat aika matalalla.
[/q]
Oonks mä ainut, jonka mielestä nää on samalla viivalla?

[q]ezzy, 29.6.2009 11:04:

Yksi esimerkki naisten "vaikeudesta" jälleen :)
[/q]

Musta mielenkiintoista sinänsä, että monet leimaa naisia vaikeiksi, kun itellä taas on päinvastaisia kokemuksia. Meaning, jos sattuu olemaan hyvinkin suorapuheinen ja -sukainen nainen, potut pottuina ja asiat niinku ne on, niin johan on moni mies pelästyny. Mä veikkaan, että jotkut miehet nimenomaan haluaa ns. vaikean naisen. :D

...just mun tuuria, viimeks tänään kysäisin erästä mukavaa tyttöä kahville mutta se päätyikin vaan tylysti sanoihin "en voi, sori"....Sinkkuilu siis jatkukoon, vaikkakin alkaa jo ahdistaa tämä yksinolo...*toktok**eiei*

Ikisinkkuus alkaa jo kuulostaa seuraavalle vaihtoehdolle...

Ja tämä sanonta "jokaiselle löytyy se oikea jostain" alkaa kuulostaa lähes naurettavalta, tiedä sitten...

[q]bubbelgum, 6.6.2006 23:42:
Hahha, löysinpä tällasen tuolta monen vuoden takaa.
Mahtaakohan vielä tommosii bilettäjii olla olemassa...

---
”

Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?!

---
[/q]

Ei ees oo mahdoton tehtävä. Ainaki minun mielestä noi on suhteellisen normaaleita vaatimuksia, tosin toi viimenen kohta *nauru*.
Ainakin omalla kohdalla pätee vastaanlainen vaatimuslista. Toki makkarinpuolellaki pitää jotain osata *tirsk*. Ja kysehän on siis naispuolisista

Kyllä noilla eväillä jotain jää haaviin

Hitto tarttis kyl jotain äksönii, ei huvittas homehtua tänne luukkuun *pökr**pepsodent*

[q]Epailija, 31.7.2005 16:45:
Ei pidä myöskään unohtaa sitä vaihtoehtoa, että sopivan drinkin tilaaminen voi olla loukkaus. ^^
---
Lene:
Täh?
---
Epailija
[...] Ei kun en mä tajua enää itsekään.
[/q]
*auttaa*
Epailija tarkoittaa etta absolutistille ei kannata tilata drinkkeja

[q]irrrma, 1.1.2008 11:51:
Niin paras tunne olla täällä pitkästä aikaa!!
[/q]
todellakin *sydän*

[q]duracell-pupu:
On tää kyl kans kumma ku ei tuu ketää mielenkiintosta vastaan.
Mihinköhä sitä pitäs muuttaa et jotai alkas tapahtuu...?
[/q]
Sen kun tietäis ... laajentaa ympyröitä ehkäpä ...
Mutta viihdyn kyllä täälläkin

[q]-xx-:
---
Helpointa on olla sekaantumatta keneenkään tai mihinkään, välttääkseen väärinkäsityksiä muiden kuin itsensä kanssa
---
sapeli:
---
No mutta mitä hauskaa siinä olis? Ja sitä paitsi, mun mielestä itsestään oppii paljon muiden ihmisten kautta...
---
Hm, niin ei se kovin hauskaa ole...
---
Okei, huono sanavalinta - mitä mielenkiintoista siinä olis? Elämä kävis yksin aika tylsäks...
[/q]
Tännekin voisi taas muistaa kirjoitella...

Tarkoitin siis tuolla keskustelun avauksella ihmissuhteita, omassa tapauksessani vastakkaiseen sukupuolen edustajien kanssa. Ja jotenkin muuten kuin kavereina sekaantumista (ihastuminen/vehtailu/säätö/pano/joku muu juttu).
Kyllähän noita mielenkiintoisia asioita elämässä sattuu ja tapahtuu, vaikka tuollaisia vältteleekin. Nuo sekoittavat elämäni kohdalle osuessaan ainakin joksikin aikaa ihan täysin. Noistakin tietysti oppii, ja olen ottanutkin opikseni.

Tylsää kyllä on joskus yksin, mutta seurassakin voi olla tylsää. Olen sellainen tyyppi, että tarvitsen aikaa myös yksin itselleni, ja olen tottunut elämään yksin, eli yksinäisyyskään ei ole juuri nyt kovin paha juttu. Pienempi paha siis kuin itsensä satuttaminen ihmissuhteiden kiemuroissa. Ahdistun jos joku odottaa minulta jotain, tai edes tuntuu siltä että joku odottaa jotain mitä en välttämättä pysty antamaan. Siksi on helpompaa tehdä mahdollisimman pian kaikille selväksi että minulta ei kannata odottaa mitään, jonka jälkeen olenkin siis 'oikeutettu' olemaan antamatta itsestäni yhtään mitään. Johtunee siitä että itse en haluaisi odottaa keneltäkään mitään, koska sitten vain pettyy korkeisiin odotuksiinsa.

Ehkä vielä joskus joku asia, tilanne tai ihminen saa minut luopumaan varovaisuudestani.. toivottavasti :)

O