SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Tykästyminen kaikkosi jo ajat sitten ja viha jäi jäljelle ja olin mielessäni käynyt miljoona kertaa kohtausta jossa sattumalta törmäämme toisiimme, sanoisin ison pahan sanan ja kääntyisin pois ja jatkaisin matkaa hymysuin. Noh, aina ei mee asiat suunnitelmien mukaan ja tasan ei käy onnen lahjat, nimittäin tänään sitten näin miekkosen, kaupassa, tytön kanssa, onnellisen näköisenä. Menin lukkoon, ahdisti, vitutti, suututti, en kyennyt kohtamaan miekkosta. Kun pääsin kaupasta tunnekuohun vallassa ulos, jatkoin matkaani ystäväni kanssa leffaan ja ylläripylläri, näen miekkosen uudestaan, leffateatterissa, käsi kädekkäin, onnellisina. Sentään emme samaan leffaan päädytty, onnekas minä.

Tämä on katkeran naisen tilitystä koska mulle ei ole missään vaiheessa sanottu kiitos mutta ei kiitos. Mulle on laitettu tasasen epäsäännöllisin aikavälein viestejä joissa kaikki asiat on auki, viestejä jotka ei kerro minkään päättyneen, viestejä jotka ovat antaneet toivoa vaikka olenkin tiennyt että toivoa ei ole eikä tule. Miekkonen ilmoitti, että kykenee sanomaan kiitos mutta ei kiitos, mutta ei kumminkaan sitä koskaan tehnyt. Kaikesta huolimatta ja huolimatta kaikesta olen ollut alusta asti järkevä ja olen mielestäni toiminut järkevästi vaikkakin tykkäsin jossain vaiheessa isosti miekkosesta.

Nyt on jäljellä vain megasuuri vitutus ja viha joka ei tunnu loppuvan sitten millään. En ymmärrä & tajua kuinka helvetin vaikeeta on toivottaa hyvät jatkot kun kerran kainalosta löytyy jo se jokin josta tykkää ja jota haluaa?! Itse toivotin hyvät jatkot, itse sanoin että homma ei toimi ja mulle voi hyvät jatkot toivottaa mutta ei ni ei. Perkele!

Pienet on ehkä murheet mulla mutta vitutus & suuttumus sitäkin isompi. Huoh. Kiitos. Helpotti.

[q]Zeratul, 25.5.2009 16:46:
Miks ihmeessä olla tyytyväinen siihen et tyhjän sijaan käteen jääki paskaa? ;)
[/q]
Mä en oikeasti käsitä miten sä vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin onnistut yllättämään tällä ilmiömäisellä positiivisuudellasi :D

[q]WiljamiDzay, 16.1.2009 20:27:
---
Timce, 16.1.2009 18:42:

Tyhmä seksi=Huono seksi.. Hyvä seksi=Timce seksiä.

---

Aika ovela mainostelunpätkä *joo**nauru*
[/q]

Lähdetkö siis kelkkaan, vai oletko kapeakatseinen hetero?

[q]Timce, 16.1.2009 18:42:

Tyhmä seksi=Huono seksi.. Hyvä seksi=Timce seksiä.
[/q]

Aika ovela mainostelunpätkä *joo**nauru*

[q]domi, 16.1.2009 20:38:
---
Timce, 16.1.2009 20:29:
Lähdetkö siis kelkkaan, vai oletko kapeakatseinen hetero?

---

Eihän tällaista voi edes rehellinen hetero missata! Kai sentään taustalla soi tekno?
[/q]

[q]siveys, 25.5.2009 17:24:
---
Zeratul, 25.5.2009 16:46:
Miks ihmeessä olla tyytyväinen siihen et tyhjän sijaan käteen jääki paskaa? ;)

---

Mä en oikeasti käsitä miten sä vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin onnistut yllättämään tällä ilmiömäisellä positiivisuudellasi :D
[/q]
Kerkesin jo vakuuttaa itteni et pystyn olee tarttumatta tähän, mut tuli väkisin mieleen yks negistelevä jamppa ultimate fighterin neloskaudesta ja nyt joutuu varastaa idean. "If he was a superhero he would be..."

Blää.

[q]domi, 16.1.2009 20:44:
---
Timce, 16.1.2009 20:39:

---

Mut vain jos lähetään sit yhdessä kantritanssikurssille. Mä en nimittäin ala yhtään mitään ellei tuota sit tapahdu.
[/q]

Kantritanssikurssi on mun toinen nimi!

Tsuppadui... nyt löyty Lyylikille sopiva deitti-ilmoitus..
http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&id=838#comic

[q]Zeratul, 25.5.2009 17:47:
Kerkesin jo vakuuttaa itteni et pystyn olee tarttumatta tähän, mut tuli väkisin mieleen yks negistelevä jamppa ultimate fighterin neloskaudesta ja nyt joutuu varastaa idean. "If he was a superhero he would be..."
[/q]
negaman? oon huono tänään enkä keksi enempää :/

Welcome back

[q]anniharha, 8.12.2008 14:38:
---
Freja, 8.12.2008 10:40:
---
anniharha, 7.12.2008 23:01:
Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.

---

Mä oon miettiny tätä kans useasti, mutta päätynyt siihen tulokseen, että jos miettii jotain tollasta et "entä jos tää kusee", siellä on pohjalla jotain muutakin kuin vain pelkkä tuo ajatus.
Tarkoitan siis, että silloin ei ehkä vaan tykkää toisesta "tarpeeks" .. eli ei pakosta niitä syitä tiedosta, miksi ei lähde edes yrittämään, mutta jokin vaan sisimmässä sanoo ettei homma kannata.

En oo ikinä ollu hyvä selittämään asioita, mutta ehkä tästä jotain selkoa sai? :D

---

Mä taas oon törmännyt useammankin kerran tuohon lauseeseen niin, ettei se nyt ihan sitäkään ois ollut, ettei ois tarpeeksi tunteita ollut pelissä. Ainakin kerran todistetusti niin, että toinen on epävarmuuttaan säikähtänyt niitä tunteita ja pelännyt satuttavansa itsensä kanssani, jos olisi vain antanut mennä. Kyseinen jannu oli ensirakkauteni, ja heti hyväksyttyäni tilanteen jäi vuorostaan itkemään perääni, muttei uskaltanut tehdä aloitetta jolloin mä en taas tajunnut, että se ois kuitenkin tahtonut yrittää. Asia selvis puoli vuotta myöhemmin erinäisten vähemmän mukavien sattumusten kautta, missä vaiheessa molemmat oltiinkin jo onnistuttu masentumaan osittain myös toistemme takia. Kaks vuotta yritettiinkin sit olla ystäviä, eikä siitä mitään tullut, kun molemmilla oli edelleen myös ne tunteet mukana kuvioissa, muttei edelleenkään osattu tehdä asialle mitään. Pystyttiin kumpikaan siirtymään eteenpäin seuraaviin suhteisiin tai suhdeyritelmiin vasta kun välit katkaistiin kokonaan.

knips*
[/q]

se on hölömöö kun tyttö ja poika tykkää toisistaan mutta ei uskalla tunnustaa ja sitten vatuloidaan ja venytetään ja sitten hiipii se epävarmuus että onko enää mitään tunteita ja kun toinen sen vihtoviimen tunnustaan niin sit se toinen säikähtää sitä ja homma jää johonkin epämääräiseen tilaan...

itelle käyny liikakin monasti...

Yhä täällä *nyyh**igor**hmph**eiei**uuh*

Semmosta se on, semmosta se on.

Huokaus :)

Woohoo, mä oon saanut itsestäni sitoutumiskammoisen! O_o

Sinänsä jännää, että v*tuttaa ihan mielettömästi olla sinkkuna, ja tahtoisi kyllä vakavamman kumppanin. Tapasin tosiaan erään, mutta heti kun hän osoitti vähänkään "välittämisen" merkkejä, mulle tuli sellainen "pakoooooooon" fiilis.

Hyvin jännää..

[q]Jutu, 11.10.2005 23:54:
---

Tsori. Ikävä tuottaa pettymys, mutta elämä on joskus hieman vaikeaa. Mut hei, otat sä kahvia?
[/q]
No totta. Pitää kai tässä sit odotella *viheltel*. No jos sä tarjoot, ni kai mä voin kupillisen ottaa.
Missäs päin sä sanoitkaan asuvas..*ding*

Sitä ollaan vähän ku Neo matrixissa, eli "Trapped in a place between this world (SINKKULUUKKU) and the machine world (Säätöluukku)" Kaikenlaiseen jamaan sitä saaki ittensä ahdettua...

[q]Dementation, 16.2.2009 01:26:
---
infiana, 15.2.2009 16:28:
---

Kai sitä nyt voi halia vaikka tuntemattomia kadulla jos halipula vaivaa... Siis tietty pitää kysyä vastapuolelta, että onko ok, mutta anyway...
[/q]

Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" mun päivä olis pelastettu *sydän*

http://fi.wikipedia.org/wiki/Osittaisparisuhde

Törmäsin parisuhdeproblematiikkaa pyöritellessäni tällaiseen ilmiöön, joka tuntuisi suhteellisen hyvin kuvavan omaa tämänhetkistä suhtautumistani parisuhteisiin.. Nyt termi pitäisi vielä saada paremmin julkiseen tietouteen, että sen takana oleva käyttäytymismallikin olisi helpompi viestiä potentiaalisille kumppaneille.. Valistustyö alkakoon! :D

[q]atsu, 2.8.2009 21:45:
Uoohhh....
Viikonlopun jälkeen sitä aina kaipaisi jotain kenen kainaloon käpertyä, nyt ne aamut vain täytyy kestää yksin ilman tukea ja turvaa, päättyneet on ne päivät....

Kumma juttu on se et mitä enemmän aikaa kuluu sitä enemmän olo tuntuu paremmalta, mut oisaalta paljon köyhemmältä, kun ei vaan osaa suhtautua asiaan oikein...kait.... enpä tiiä...

Ei olisi mukavempaa kuin jonkun kainalossa katsoa sunnuntai illan ohjelma tarjontaa töllöstä, aika kuluu ja paljon olisi vielä opittavaa yksin olemisessa.

Ihme vuodatusta mut nyt se vaan tuntuu hyvältä mainita, taitaapi täällä olla muitakin samassa tilanteessa olevia.

Elämä voittaa varmasti, onneksi on hyviä ystäviä ympärilläni, kiitos teille
[/q]

niin totta...
reilu kuukausi harjoiteltu yksin asumista ja välillä tulee kyl itku illalla,onneks muksu on välillä seurana.

O