SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 3.4.2009 09:14:

Mitä klubbarissa pariutumiseen sitten tulee noin yleensä...
Tiedän ainakin muutaman, jotka ovat täältä kautta bonganneet toisensa, joten mahdollista se on. Sitä, että osaisinko itse lähteä suhdetta/sutinaa pohjustamaan klubbarissa, niin enpä tiedä. Ei tämä kyllä mikään varsinainen deittikanava ole. Kaipa siihen olisi parempiakin medioita olemassa
[/q]

Joo mut kehtaako sit luoda tunnarit jonnekkii virallisille deittisaiteille? Siitähän saa viimestään sen epätoivoisen maineen *pökr**nauru*

[q]Zeratul, 24.5.2009 15:25:
-clips-
[/q]

Ehkä ne löi vetoa siitä ootsä hetero vai et.

[q]Nex, 24.9.2009 17:47:
...ketäpä ei kiinnostais esim leffat...
[/q]
Niinpä! Ne kun on nykyään silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia!

Eli kaikki naiset vaan pikapikaa mun luokse jutteleen siitä kuinka HOT HOT HOT se Brad Pitt oikeesti on niin voin näyttää niille kuinka lähelle lattiaa mun kieli yltää kun nään Angelina Jolien lateksipuvussa!

[q]Vampyrella, 24.9.2009 17:58:
Ja emt, kyllä lihan himojakin usein tyydytellään useampi timma, entäs jos sekin homma sukkaa vaikka kuin ois hotti mimmi?
[/q]
Useampi timma? LOL! Se on 3 minuuttia ja morjens. Tervetuloa takaisin maan pinnalle :D

[q]WiljamiDzay, 3.4.2009 10:57:
Joo mut kehtaako sit luoda tunnarit jonnekkii virallisille deittisaiteille? Siitähän saa viimestään sen epätoivoisen maineen *pökr**nauru*
[/q]
Foorumiha sellainen siinä missä muutkin, väliäkö sillä niin onko sihteeriopistossakin tunnarit ns. "siveellisten ja tavallisten" foorumeiden lisäks. Heti seuraavaks voidaaki kysyä et mikäs on tällaisen tavallisen foorumin määritelmä? :p
Onhan sitä kai kaikki kohta facebookissaki...

lol - onnea antti - kirjoitit jälleen pitkät pätkät aivan turhaan, sillä lopputulos oli niin pitkä, että sitä ei jaksa kukaan lukea :D

onneksi olisin jo kauan aikaa sitten oppinut virheistäni jos olisin edes vähäääkään älykäs, joten eipä tällaisen taliaivon krijoituksia kenenkään olisi kannattanutkaan lukea :D no harm done! hyvää yötä! <3

[q]KooKie, 3.10.2009 14:07:
---
Zeratul, 26.9.2009 14:28:
[--]voisit yrittää kirjottaa vaik siitä mitä konkreettista oot viimesen vuoden aikana tehny sen eteen et voisit viettää aikaa elämäs rakkauden Julian kaa. [--]

---

---
Nex, 29.9.2009 23:35:
Höh, kyllä se siitä, ota keksi.

---

Kylläpäs Anttia nyt yritetään usuttaa oikein joukolla mun kimppuun.
[/q]
Muuten hyvä mut eri Julia.

Aiheesta kukkaruukkuun, onko teidän mielestä vaikeampi löytää ja ylläpitää oikeesti toimivaa parisuhdetta, jos ei kotoaan ole mallia moiseen saanut? Tai onko siitä ollut mitään apua, jos on saanut? Omien vanhempieni suhteesta olen onnistunut oppimaan lähinnä sen, etten ikinä ainakaan lisäänny luonnehäiriöisen kanssa, that´s it.

nimim. avioerolapsi toisessa polvessa

[q]domi, 13.1.2008 11:15:
---
mark hamilton, 13.1.2008 08:25:
Hmm... jotkut naiset pyysi mut seuraansa baarissa... ne oli hyvän näkölösiä... mut viduiks meni koko homma. Mut joo.. ehkä olisi pitänyt puhua vähän jostain muista asioista.

---

Ei Joomlalla pillua saa.
[/q]
Taidat olla vaan kateellinen :smoke:

KÄÄK! Rakkaat sinkkuluukkulaiset!

Täällä olo oli ihanaa ja hauskaa -ryvettiin vuosien saatossa niin iloissa kuin suruissakin, mutta nyt sanon teille hyvästit ja siirryn tuonne toiseen luukkuun.

Lupaan tulla teitä moikkaamaan kylläkin!

[q]Soina, 28.10.2009 22:57:
Aiheesta kukkaruukkuun, onko teidän mielestä vaikeampi löytää ja ylläpitää oikeesti toimivaa parisuhdetta, jos ei kotoaan ole mallia moiseen saanut? Tai onko siitä ollut mitään apua, jos on saanut? Omien vanhempieni suhteesta olen onnistunut oppimaan lähinnä sen, etten ikinä ainakaan lisäänny luonnehäiriöisen kanssa, that´s it.

nimim. avioerolapsi toisessa polvessa
[/q]

Mun vanhemmat on edelleen yhdessä, vaikka vaikeeta on joskus ollutkin. Omat suhteet ei ole toiminu, kuten varmasti jokainen osaa päätellä kun tässä luukussa majailen

Tuli mieleen kaveri, joka on alkoholistikodista, jossa siis molemmat vanhemmat alkoholisteja, tappeli ihan nyrkeillä usein ja petti toisiaan minkä kerkes.. Nykyään eronneita, mutta sama jatkuu kummallakin.
Ja kaveri sitten.. Noh, ottanu turpaansa melkein joka suhteessa, eikä se viinakaan mitään pienintä osaa ole niissä näytelly..

Toisaalta sitten toinen kaveri, joka on ns.rikkinäisestä kodista, ja varsinkin hänen isällään on naiset vaihtunu aika tiuhaan, löys sen oman miehensä jo hyvin nuorena ja nyt on naimisissa..

Niih.. Eli miks nämä kerroin, en tiedä :D

Mikä teitä vaivaa, menkää NAImisiin ja hankkikaa lapsia!

[q]kindertin, 8.10.2009 14:27:
Eilen illalla oli taas sellanen yhyybyhyy-olo, ja iso hali olis tehny hyvää..
Itekseen vaan on hiukka hankala halia
[/q]

Mä pääsin viikonloppuna pitkästä pitkästä aikaa kupsottelemaan yhden tyypin kainaloon. Oh...se oli kyllä ihanaa, mutta kolikon toisena puolena on se, että kun Pandoran boxi on avattu, niin Pandora tahtoo lisää

Pitäisi siis jättää vaan boxit avaamatta ja elää siinä totutussa sumussa, missä ei tarvitse toisen ihmisen kosketusta, jossa vaan päivästä toiseen turuuttaa eteenpäin, kuin mikäkin höyryjuna.

Mutta jotenkin se ei vain onnistu, ihminen on laumaeläin. Laumaeläin kaipaa kosketusta.

[q]siveys, 28.1.2009 15:11:
---
siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta..

Sunshine^82, 28.1.2009 02:09:
Ketäs Jeesus sä luulet olevasi? ..

Edit. Koko topikki perustettu joskus vuonna 2002 ja nyt tuut tänne russuttamaan mistä saa puhua ja mistä ei. :D

noena, 28.1.2009 11:17:
Tuli aaaivan sama mieleen :D

---

Mulla on sellainen olo, että mun pitäisi tuntea sääliä, mutta mä en nyt vaan kykene muuta kuin nauramaan :D .. Olen paha ihminen :(
[/q]

Ei se mitn, muakin naurattaa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lyj8w7it0g1r2090to1_400.jpg

[q]Miika, 17.9.2005 20:20:
---
fine, 17.9.2005 18:25:
heh, mä löysin ratkaisun:

TYÖ!

eikä enää vituta..

---

...siihen saakka kunnes yksin lähtee töistä ja menee kotiin tekeen ruokaa yksin ja nukahtaa yksin. Hyvän hetken työ kyllä tarjoaa muille mietteille, samoin koulu.
[/q]

äläs ny masenna

Noniiin, taas täällä, tällä kertaa vitun vihaisena!
VITUN EPÄVARMAT NAISET, sanokaa heti jos on jotain sanottavaa eikä puolen vuoden pääst!!
vittu

[q]Massamuusi, 29.4.2005 00:55:
---
fine, 28.4.2005 23:43:
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..

---

Koita kestää, koita kestää sortumatta viinaan.
[/q]

myöhäst

[q]ezzy, 7.9.2009 11:54:
Taitaa olla paluu tänne taas ajankohtaista. Pari vuotta sitä onkin ilmoja pidellyt...*igor*
[/q]

höh :(

Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..

O