SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]eugina, 3.9.2009 18:08:
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*
[/q]

Mä haluun kans samanlaisen anttilan... eiku siis...

[q]juu-zo, 6.9.2009 21:47:
---
eugina, 3.9.2009 18:08:
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*

---

Mä haluun kans samanlaisen anttilan... eiku siis...
[/q]

[q]Fakiiri, 6.9.2009 16:01:
---
sativa, 6.9.2009 15:41:
Kyl täs tekis pikkuhiljaa jo mieli paritua, kun ei oo vuosiin mitkään "sekoilutkaan" kiinnostaneet. Oon yrittänyt kieltää tän asian itseltäni, mutta havahduin, kun päätin ostaa kirpparilta itselleni KAKSI SAMANLAISTA tyynynliinaa. Mutta ei täs nyt kyl väkisin ketää etitä.
Ja lisäks oon ruvennu haluamaan lapsia. Mitä vihtua oikeesti, oon aina vihannut niitä, mutta nyt mä katon jotain pikkupoikia "sillä silmällä" et miltähän tuntus, jos toi olis mun lapsi. Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.

---

Hmm kyllä mullakin on aina kaksi sammallaista tyynyliinaa, itseasissa 4 tyynyä ja 2 tyynyliinaa samaa tyyliä pussilakanojen kanssa (kyllä 2 peittoakin) ja toiset 2 tyynyliinaa samaa väriä lakanan kanssa. vaikka ihan yksin nukunkin.
[/q]

Sama juttu.. Mulla on kaks kappaletta jokaista settiä astioita, vuodevaatteita, pyyhkeitä jne, vaikka asun yksin. :)

reivaajaboy, jos et vielä ole tajunnut, niin huutelusi ovat menneet kuuroille korville. Olet ja tulet olemaan ikuisesti ignoressa. Et tiedä musta yhtään mitään, joten pidä turpas kiinni.

Vitun typerä forum, kun näyttää ignoressa olevien quotet...voi huoh. Jaksais yhtään lukea sienitieteilijöiden kommentteja.

[code]
PPPPPPPPPPPPPPPPP LLLLLLLLLLL UUUUUUUU UUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRR
P::::::::::::::::P L:::::::::L U::::::U U::::::UR::::::::::::::::R
P::::::PPPPPP:::::P L:::::::::L U::::::U U::::::UR::::::RRRRRR:::::R
PP:::::P P:::::PLL:::::::LL UU:::::U U:::::UURR:::::R R:::::R
P::::P P:::::P L:::::L U:::::U U:::::U R::::R R:::::R
P::::P P:::::P L:::::L U:::::D D:::::U R::::R R:::::R
P::::PPPPPP:::::P L:::::L U:::::D D:::::U R::::RRRRRR:::::R
P:::::::::::::PP L:::::L U:::::D D:::::U R:::::::::::::RR
P::::PPPPPPPPP L:::::L U:::::D D:::::U R::::RRRRRR:::::R
P::::P L:::::L U:::::D D:::::U R::::R R:::::R
P::::P L:::::L U:::::D D:::::U R::::R R:::::R
P::::P L:::::L LLLLLLU::::::U U::::::U R::::R R:::::R
PP::::::PP LL:::::::LLLLLLLLL:::::LU:::::::UUU:::::::U RR:::::R R:::::R
P::::::::P L::::::::::::::::::::::L UU:::::::::::::UU R::::::R R:::::R
P::::::::P L::::::::::::::::::::::L UU:::::::::UU R::::::R R:::::R
PPPPPPPPPP LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL UUUUUUUUU RRRRRRRR RRRRRRR
[/code]

Täällä. En kai oikein nyt osaa sanoa muuta kuin, että täällä taas ollaan...

Henkilökohtaisesti menee mielenkiinto ihmisiin jotka tuntuvat olevan vain liian hankalia/vaikeita.. Pieni jännitys on kivaa mut jos toisesta ei saa irti oikein edes että onko se kiinnostunut vai ei niin mitäs sitä aikaa hukkaamaan kun ei tule riittävän selvää signaalia. Samoin itse kaipaa aloitteellisuutta, ettei vain miehen pidä olla se joka ehdottaa tapaamisia.

Mielummin sitä on ilman naista kuin turhan epäselvän/hankalan tapauksen kanssa, omat hermot säästyvät kummasti ja energiaa käyttää mielummin tapaukseen joka osoittaa riittävää vastakaikua.
Nainen saa olla ns. haasteellinen, ei siinä mitä. Mut jossakin se raja siinäkin menee :-D

Yksi asia mikä mua vielä vuosienkin jälkeen askarruttaa, miten bongata ne VAPAAT sieltä baarista/bileistä/jne, melko turhauttavaa on törmätä siihen 'olen varattu' seinään uudestaan ja uudestaan. Vai onko kaikki ne kiinnostavat tsigut sit just varattuja? :-P

,j

Eilen illalla oli taas sellanen yhyybyhyy-olo, ja iso hali olis tehny hyvää..
Itekseen vaan on hiukka hankala halia

[q]aada, 15.6.2009 21:08:
eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?

kävisikö mitenkään päinsä, että se mikä käsitetään vaikeaksi, saattaa olla joillekin luonnostaan tuleva käyttäytymismalli. siten siihen ei tarvitse nähdä mitenkään vaivaa saati sitten yrittää tarkoituksellisesti esittää jotakin.
[/q]
Tarkoitan et mä en tajua sua yhtään sen enempää kuin muutama muukaan näyttäis tajunneen :D Lue uusiks edellisten kommentit, aika tyhjentävästi siel tulee kaikki tarpeellinen.

Hei kaikki, olen Anni, jos pidän sinusta niin olen helppo tekemään sulle ruokaa ja vaikka pesemään sun vessan! Oon sinkku, en epätoivoinen, mut jos vessanpönttösi on kovinkin paskainen niin ota toki yhteyttä vaikka privaheruviestillä, tarjoat mulle vaan yhden siiderin niin saat mut omaksesi

/edit: ok, se kana-ananas-aurajuusto ois kans kiva ^______________________^

[q]noena, 28.1.2009 15:50:
As bad as anybody else
[/q]
But doesn't that make me a lousy Jesus? ;______;

[q]siveys, 25.7.2008 14:18:
---
Zeratul, 25.7.2008 13:00:
Oon täs parin päivän aikana miettiny ihan samaa. Aika perinteinen jako taas et miehet tekee likasen työn ja naiset saa nauttia työn tuloksesta.

---

Well.. At least you always have options:

http://media.tumblr.com/fSymsOGXO8xs7s5f8FbH46Du_500.gif
[/q]
Tää vaihtoehto on niiiiiin nähty. Paitsi ettei mulla ihan miehekkäästä kasvusta huolimatta pääse parta tohon kuntoon baari-illan aikana. ;)

Mut tähän kuvasarjaan liittyen, on se toinenki ääripää nähty. Vanha tuttu soitti useemman vuoden hiljasuuden jälkeen ja ehdotteli heti puhelun aikana et sehän ois jännää jos me seukattais. Riiiiight.

"Journal of Theoretical Biology -lehden mukaan naiset, jotka pidättäytyvät seksistä tekevät niin biologista syistä etsiäkseen sopivampaa kumppania. Miehet pidättäytyvät todistaakseen olevansa sopivia kumppaneita, kertoo Verkkoklinikka.fi." (http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/1021430)

Taitaa siis toimia yleisemminkin tuo seksistä pidättäytyminen naisten kohdalla suhdetta luotaessa.

[q]anniharha, 16.7.2009 21:41:
---
kindertin, 16.7.2009 20:20:
---
vala, 16.7.2009 19:22:

---

Kavereilla oli toi niiden häätanssina
On kyllä tosi kaunis kappale ---

---

Mitä vittua, ihmiset, mitä vittua :DDD

Reaktioni ei ole tarkoitus olla loukkaava, kävi vaan niin, että kyseisen biisin 45 ensimmäistä sekuntia saivat minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä, että musta taitaa puuttua joku parisuhdegeeni. Seuraavat kolme vakuuttivat minut myös siitä, etten tahdo tilanteeseen muutosta. Suljin sivun ja jatkan elämääni sinkkuluukussa entistäkin onnellisempana siitä, ettei mun tyynyliinoille kuolaa kukaan muu kuin minä.
[/q]

Oon kyllä sun kanssa tässä aika pitkälti samaa mieltä.
Iskelmä on vaan hemmetin puistattava genre ja on aika horror että nykyinen tyttöystävä diggailee iskelmää aivan täysillä...Onneksi en joudu kuuntelemaan, kun on kuulokkeet jne keksitty.

Todella, todella harva biisi toimii ja nekin ehkä siks, että mutsi on suuri iskelmän ystävä ja on joitain soitellu skidinä mulle. ja yks inttikaveri luukutti Janne Hurmetta :D siitä jäi pari traumabiisiä.

Itseltä puuttuu kyllä joku rakkaus/avioitumis/lisääntyminen -geeni täysin.

[q]Epicuros, 27.7.2008 21:48:
---
titi, 27.7.2008 21:29:
Mä huomasin tässä päivänä eräänä kauniina että mun on oikeestaan nyt just turha yrittää mitään ja kenenkään kanssa. Koska mikään ei ole hyvä. Jos mulla olis hyvä olla niin sit sillä toisella ei ole ja päin vastoin. tai ehkä pitäisi jo vaihtaa kohdetta tai vaan yksinkertaisesti vannoa siveyslupaus ja muuttaa luostariin...

---

Eli sulla ei ole hyvä olla, jos toisella on hyvä olla? Alä sentään noin vain kohdetta vaihda, vaan ryhdy sepän ammattiin ja erikoistu omaan onneen! ;)
[/q]

Älä kysy. En tiedä miks näin on. Liekkö se syynä että kumpikin pelkää sitoutumista ja kun toinen on onnellisuuden huipulla niin toinne pelkää menettävänsä yksinäi..eiku itsenäisyytensä. Kierre on jatkunut jo pitkään ja kyllä nyt on aika irtautua. Niin pitäisi varmaan yrittää ihan itsekseen nikkaroida se onni. tuskin siihen toista tarvitaan...aina.

Hitto miten smoothii, joku kundi kysyi multa eilen, että haluaisinko mä vähän pussailla sen kanssa "ajankuluksi". Heh, en kyl suostunut, en tainnu olla tarpeeksi humalassa vaan. Kaverilta tuli toinen kysymään, että "Onko sulla poikaystävää?" Kun kaveri vastasi myöntävästi, ni tyyppi käänty suoraan kannoiltaan. Ei kai siinä, parempi heti selvittää, niin ei tuu mitään epäselvyyksiä.

Gotta love normibaari

[q]Laskeuma, 7.9.2009 01:19:
Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.
[/q]
Tiede. Se on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

Ahdistaa.

[q]Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.
[/q]

Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.

Mä ilmeisesti palaan kahden vuoden jälkeen tänne, koska musta ei ole aikuismaiseen parisuhteeseen... Eikä edes sellaiseen jossa riidan jälkeen pidetään pari päivää puhelakkoa ja sitten toinen osapuoli poistaa facebookissa seurustelustatuksen...

Toki musta olis ollut kiva puhua tästä ihan kasvokkain, mutta kai tässä pitää ruveta pakkailemaan kamoja ja alkaa tehdä muuttoa, puhutaan varmaan sit kun vahingossa jossain törmäillään, kun ei neitiä oo kotona paljoa näkynyt.

No jos ihan vakavasti puhutaan, niin onhan tässä ollut jo pidemmän ajan ilmassa vähän epävarmuutta siitä että onko tällä suhteella tulevaisuutta, kun on saatu tulevaisuuden suunnitelmista sen verran paljon riitoja aikaan ja muutenkin on alkanut tuntua, että ei ehkä ollakkaan ihan match made in heaven pari, kuten alunperin uskoin...

On kyllä surullista huomata ettei suhde, johon oikeasti todella pitkään uskoin, voinutkaan olla sitä mitä siltä molemmat halus, vaan aika kaukana siitä.

No aina ei kaiketi voi voittaa, paljon on opittu ja paljon jää hyviä muistoja, turha kai siis muistella pahalla. Toivottavasti voidaan olla joskus vielä ystäviä, koska minä todella välitän kyseisestä neitokaisesta vaikka meillä ei yhteistä tulevaisuutta olekkaan. *sydän*

Nyt pitää vaan koittaa pärjätä, vaikka onkin kovin surullinen mieli

[q]Miinapiina, 6.11.2009 15:59:
---
kinderi, 3.11.2009 21:34:
Gotta love ya friends:
"Etkö sä oikeesti oo kelannu et kannattas mennä naimisiin? Siis ihan oikeesti, kyllä mä suosittelen"

Öhh..

---

haha

(no, ootko????????)
[/q]

Nojoo, kesähäitä talviteemalla tässä suunnittelen, mutta en vaan tiedä mille vuodelle ja kuka olis se mahdollinen uhri sitte

Mun mielestä on tosi hienoa et tollain "hyökätään" vaikka tasan tiedetään et oon sinkku.

Neuvolantätiki nauro kun kysy et onko mulla puolisoa ja vastasin "ei tietenkään". :DDDDD

O