SINKKULUUKKU
[q]Displacer, 7.12.2008 20:59:
About vuosi täällä on tullut vietettyä nyt. En kauheesti kyl tykkää, viekää mutkin joku poooois.
[/q]
Sähän sovit niin nätisti meidän väliin perjantainakin rosessa, että voidaan ottaa sua aina välillä hoitoon.
About vuosi täällä on tullut vietettyä nyt. En kauheesti kyl tykkää, viekää mutkin joku poooois.
[q]Lyylikki, 15.1.2009 08:14: Työnteko ja harrastukset haittaa verkkoelämää näemmä.
[/q]
Ai sä ehit työn lisäksi myös harrastamaan? *kateellinen* :D (No ok, ehkä nää mun klubbariperseilytkin voi harrastukseksi laskea)
[q]Ei kai mulla mitään sen suurempia toiveita. Paitsi tietenkin se, että tykkää musta No mut joo, ei mulla ole mitään tiukkoja ulkonäkö, harrastus tai ammatti kriteerejä ainakaan, kunhan on joku ulkonäkö, harrastus ja näistä ehkä mieluiten sitten vielä se ammatti/työpaikka. Tai ainakin lähes. Tai että tulee toimeen jollain tavalla.
Ja ihmisistä pitää tykätä. Noin yleisesti.
[/q]
No ei mikään ihme ettei miestä oo löytyny ku oot noin kranttu! :D
Mut niin.. Kun en oo pahemmin noita deitti-ilmoja lueskellut niin nää saattaa olla jotain tosi yesterdays stuff, mutta kun nopeasti tossa eilen kelailin, että miten tätä voisi lähestyä niin päällimmäisenä nousi kaksi ajatusta:
1. Pienoisnovelli Lyylikin viikonlopusta, johon kerätään stereotyyppisiä Lyylikin viikonloppuhappeningejä ja viitataan välillä myös kuluneeseen viikkoon. Nimi voisi olla vaikka "Krapulassa kaipasin sinua" :D
2. "Etsitään lämmintä sunnuntaikotia yhteisön lemmikille" -ilmoitus, jossa nimeltämainitsematon yhteisö haluaisi enemmän omaa aikaa ja etsii Lyylikki-lemmikilleen hyvää päivähoitopaikkaa.
Muita ehdotuksia, jotka olis oikeasti hyviäkin? :)
[q]Cjet, 1.8.2006 11:55:
Nii.. onkohan se sit joku talvipuutarha.. rakkauden puutarha..
[/q]
Se sen täytyy olla!
Vittu mä en jaksa pölyttyy täällä. Kaikki asetelmat ois kohillaan, mut joku vaan ottaa vastaan.
Mä en haluu nukkua ensi yönä yksin
Olispa joku hivelöimässä. Joku kiltti ja ihana, eikä mikään perkeleen playeri. Kai siinä on se ongelma, että kiltit tytöt ja kiltit pojat ei uskalla tehdä niitä muuvsseja, niin aina tulee joku röyhkeämpi ja korjaa potit pöydiltä.
[q]Jocular, 3.10.2007 21:41:
Sain ihan oikeen treffikutsun *täh*
Apua. En oo oikeesti vuosiin käyny "the real deal" tapaa ketään "treffeillä".
Treffikettiä? anyone?
[/q]
Onko nyt olemassakaan mitään treffikettiä, kunhan on vaan oma itsensä :) Jos tarkotuksena on käytännössä käydä vähän nuuhkimassa koiramaisesti toisen peräpäätä ja sitä millanen tyyppi oikeesti on kyseessä, ni varmaan parhaan kuvan itestään antaa olemalla vaan luonteva.
Itelläki on edellisistä oikeista Treffitreffeistä varmaan 5 tai 6 vuotta aikaa Sen jälkeen oon käyny vaan "kahvilla", mut en treffeillä :)
[pahoittelen etukäteen seuraavan ilmoitusluontoisuutta ja angstisuutta]
Ottakaa joku siipien suojaan tälläinen sisäsiisti, kiltti, elämään uskon menettäny nuorimies... Viime suhteessa sydän särkyi aika kappaleiksi, mutta nyt se rupeaa olemaan kutakuinkin ehjä.
[ilmoitus loppuu]
Kertokaas joku oikeasti vinkkejä miten yrittää taas päästä elämään kiinni. Viisivuotinen suhde takana, eli koko "ei-teini" aikani ollut saman ihmisen kanssa, ja nyt on vähän pallo hukassa. :)
edit: kielioppi
edit2: Ah, kuinka ihanan tosi tuo kuva sivun ekassa postauksessa.
[q]lennu, 19.10.2007 01:34:
---
[Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!
---
Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.
Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.
Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!
[/q]
Tästähän oli itse asiassa lehdessäkin juttua jokin aika sitten. Erään tutkimuksen mukaan seksin aikana keho erittää jotakin hormoonia/härdellejä, jotka edesauttavat ihastumista/rakastumista. Tämän perusteella ensitreffeillä painiminen voisi siis johtaa pysyvämpään suhteeseen. Asiasta kertoi muistaakseni Iltalehti tai Iltasanomat
Täällä olis näköjään kysyntää myös haliluukulle, pitäiskö perustaa?
[q]Sallakat, 25.2.2008 11:54:
---
Gleba, 25.2.2008 11:50:
---
juuco,
Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.
---
mee tekemään sitä parempaa tekemistä, pirunko takia tuommosessa roikkuu
:)
---
samaa mieltä. vai eikö sulla ole kuin lankapuhelin?
[/q]
Sellanen vanhanaikanen veivattava malli :)
En mä siis tietenkään koko iltaa uhrannu siihen puhelinpäivystykseen. Keksin sitä parempaa tekemistä ja lähdin kavereiden kanssa kotikemuihin. Kyllä mä kuitenki jonku tunnin tai pari vaiheilin himassa et jos se nyt sitte kuitenki soittais.
Ei mua se nyt varsinaisesti haittaa ettei nähty, ei tästä nähtävästi ole syntymässä mitään, mut olis se kyllä voinu ilmottaa itestään ihan vaan sen takia et mä voisin sit sumplia illan suunnitelmat uusiks. On munki aika arvokasta
Miks [size=8](jotkut)[/size] naiset on niin hankalia? Sai taas vkloppuna repiä hiuksiaan, kun tyttö ehdottaa itse treffejä vklopuksi, ei sitten lauantaina vastaa puhelmeensa, eikä vieläkään ole vaivautunut ottamaan yhteyttä ja selittämään miksei sitten ehtinytkään nähdä. Tekis mieli ajatella, että ehkä sillä on vaan kännykkä rikki tai hävinny, mut en jaksa itekään uskoa siihen. Ei ollut eka kerta, kun ko neiti teki oharit.
Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.
[q]Lyylikki, 27.6.2008 11:42:
---
Mar6, 26.6.2008 23:51:
Whatever turns you on...
Mä en kyllä keksi saksan lisäksi mitään epäeroottisempaa kuin edellämainittu..Mikään kieli/aksentti ei tuhoaisi sisäistä ja hieman ulkoistakin seksipetoani yhtä tehokkaasti.
---
Mä olen pitkään ihmetellyt, että miksi esim. ranska ja italia vetoaa (varsinkin naisiin) kielinä. Ja niitä pidetään sellaisina "rakkauden" parhaina ilmenemismuotoina
Toisaalta mun mielestä esim. semmoinen pehmoinen venäjä kuulostaa todella hurmaavalta ja sitä makua on monet usein arvostellut.
[/q]
Mäkään en kykene ymmärtämään tätä yleistä mieltymystä ranskaa ja italiaa kohtaan. Italiasta mulle tulee aina lähinnä mieleen sellanen limanen liimaletti-casanova, joku mr. Luigi. Kaikkea muuta siis kuin seksikästä :P Pitää myös kompata tota venäjää, se tosiaan kuulostaa aika seksikkäältä.
Lopuks vielä pieni kevennys loistavasta Fast Showsta: We're Cockneys!
i'm gone
[q]Funktion, 7.12.2008 22:38:
Oon tätä ihmetellyt, että mikä siinä on kun kamalat playerit vie aina kaikki kiltit tytöt?
[/q]
Se johtuu siitä, että ne sentään saa jotain aikaan, eivätkä juokse karkuun myöskään niissä tilanteissa ku tyttö tekee aloitteen. Mikään oo nihkeempää ku joutua vonkaamaan tyyppiä joka sössöttää jotain siitä et pitää mennä ruokkimaan mummon marsu ja hakemaan naapurin pyykit. Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.
Ps. tää on edelleenkin paras luukku jos suhdettani ompelukoneeseen ei lasketa :D niin kauan kun en saa tyyppiä jonka ihan täysillä tahon, niin tällä puolella pysytään.
^ itsepetosta!
Ja Domi, mulla on vakaa usko mun herrasmiesmäisyyteeni! Ei kyl kannata kysyä keneltäkään muulta mielipidettä tästä aiheesta.
[q]$, 2.4.2009 11:08:
---
Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:06:
Mä en taas tajua. Mies halusi alkaa seurustella kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen sen käytös on ollut täysin erilaista, kun ennen tätä seurustelun sopimista. Ei nää suhteet ole kyllä mua varten sitten vissiin*uuh*.
---
Nyt kun se mies on saanut sut nalkkiin, se voi ottaa vähän rennommin. Kenties?
[/q]
No, mutta minkä takia ei halua enää juuri nähdä ja niinä päivinä, kun ei nähdä, ei ota juurikaan minkäänlaista yhteyttä. Vastaa kyllä mulle mutta silti. Ennen se soitteli/txt ja ILMOITTI, että tulee nyt mun luo, hakee töistä ym. Mä en tehnyt juuri mitään aloitteita silloin, enkä nytkään vingu mitään näkemisiä koko ajan mutta olen toki kysynyt, että mikä ihme tuli yht'äkkiä. Haluaa kuulemma hengitystilaa ym. No joo, ymmärrän sen mutta luulisi, että sitä silti kiinnostaisi mun kuulumiset, jos ei nähdä moneen päivään.
[q]Lyylikki, 7.12.2008 22:33:
Mä en haluu nukkua ensi yönä yksin
Olispa joku hivelöimässä. Joku kiltti ja ihana, eikä mikään perkeleen playeri. Kai siinä on se ongelma, että kiltit tytöt ja kiltit pojat ei uskalla tehdä niitä muuvsseja, niin aina tulee joku röyhkeämpi ja korjaa potit pöydiltä.
[/q]
Second that!
Oon tätä ihmetellyt, että mikä siinä on kun kamalat playerit vie aina kaikki kiltit tytöt? Missä se on se joku ihana kiltti tyttö jonka kanssa voisi miettiä tulevaisuutta, maata sunnuntait sängyssä jutellen, nauraa yhdessä ja itkeä yhdessä?
T:Sunnuntaimasis :(
[q]Syder
Arki tuli. On ihan luonnollista ettei oo semmosta 'tarkertumisen' tunnetta yhteydenpidossa mut sun tekstistä saa kyl lähinnä semmosen 'hit the wall' kuvan et kaikki pysähty kerralla :(
[/q]
Juu, loppui kuin seinään.
Se kertoi, että sitä on petetty useasti, minkä takia vaikea luottaa. Voisiko se olla syy, ettei uskalla tavallaan antaa itseään kokonaan tmv?
mä en mukaudu, en luovu enkä sitoudu, enkä tyydy.. perhana miks mä oon edelleen sinkku. no ei.. mutta onhan se totta että suhteessa pitää tehdä kompromisseja, ja jos on kaksi puupäätä vastassa, niin eihän siitä vain voi tulla oikein mitään. mä osaan kyllä kuvailla unelmakumppanin luonteenpiirteitä, mutta on vissiin niin uniikkitapaus että ei vaan osu kohdalle :D TAI hetkonen, eiku joo ei mitää, enhän mä koskaan jaksa kehenkään tutustua. (ainakaan miehiin)
*run to the forever single box or i became gay* :)