SINKKULUUKKU
[q]domi, 5.7.2008 20:55:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:53:
Tasa-arvo kysymys:
Miksi on näin:
Mies häslää vaikka 100 muijan kaa ja se on äijä?
Jos nainen tekee samaa se on hutsu, huora, tms.?
Miksi miehen pitää ostella naiselle vaikka mitä ja tarjoilla olla herrasmies ja tehdä palveluksia yms.?
Naiset ei tee ylempää usein vaikkakin tekee mun kokemuksella toisinaan.
---
Niin. Esitän myös kysymyksen:
Miksi Pinokkiolta tulee vain puista paskaa?
[/q]
En mä vaan tiedä?? No ehkä siksi että joku on näin päättänyt että asia on näin. Kukas sille mitään mahtaa.
[q]^Petunia, 5.7.2008 20:56:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Sinkkuilu on toisaalta kivaa.
Ei tarvii:
- miettiä kuinka pitkiä päiviä tekee töissä
- saa surffailla netissä ja pelailla pelejä niin paljon kun huvittaa
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Niiii...
Mitenkäs toi sitten poikkee siitä vaikka tapailiski jotakuta?
Mä en ainakaan lupaa pyydä mun menoista tai estä toisen tekemästä mitä se haluu tehdä.
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!
[/q]
No siis jos seurustelet et sää voi pilkesilmäkulmassa tapailla uusia. Ehkä tämä on huono. Siis tämä nyt liittyy siihen jos nyt haluaa elää viriiliä elämää ja vaihtaa naisia kuin sukkia. Tietyt tyypit voi tehdä näin mutta toiset ei tunteisiin ja moraaliin liittyvistä syistä tee näin.
[q]Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---
[color=darkgrey]Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.[/color]
---
Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?
[/q]
Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.
[q]Chadonna, 5.7.2008 21:04:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---
[color=darkgrey]Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.[/color]
---
Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?
---
Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.
---
Mä puhuin drinksuista, mut ok. bussipysäkin puiston penkillä seksiä, oot nähny videonkin. sehän on sama, ku ois tehny itte. eiks ni?
[/q]
Eipä ole sama kun oilis tehyt ite. Se on vaan jotain missä palkatut näyttelijät tekee jotain mitä oikeassa elämässä ei tapahdu.
[q]^Petunia, 5.7.2008 21:08:
---
mark hamilton, 5.7.2008 21:01:
---
^Petunia, 5.7.2008 20:56:
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!
---
No siis jos seurustelet et sää voi pilkesilmäkulmassa tapailla uusia. Ehkä tämä on huono. Siis tämä nyt liittyy siihen jos nyt haluaa elää viriliä elämää ja vaihtaa naisia kuin sukkia.
---
Jaa jaa että "pilke silmäkulmassa" tavalla tapailee..
no sehän nyt ei tietenkään käy päinsä
mut muuten annan aika vapaat kädet mennä.. vielä
No ei vaineskaa
Musta ei löydy paljookaan mustasukkasuuden piirteitä eikä toisestakaan, onneks..
kummaltakin löytyy sen verran kavereita vastakkaisen sukupuolen edustajista joten se olis vaan tyhmää kuvitella päässänsä kaikkee turhaa jos toinen lähtee kavereiden kanssa baariin, luottamus on kuitenki todella suuri
[/q]
No.. joillakin on kyllä ollut ongelmia mustasukkaisuuden kanssa. Esim. ne tappelee päivät pitkät siitä jos esim. vastakkaiselta sukupuolta tulee tekstiviestejä. Mä en itse ymmärrä moista kun ne keltä tulee on vain kavereita ja "thats it". Mulla on näistä pitkä kokemus kaveripiirissä. Esim. jonkun jätkän muija menee puhun jollekkin jätkälle joka on vain kaveri niin siitä seuraa muutaman viikon tappelu.
[q]Unik, 5.7.2008 21:14:
[color=darkgrey]"Marjukka, mä olen viime aikoina käynyt saamarin monilla treffeillä, joten mä kysyn suoraan: olet sä läheisriippuvainen, tai kiinni edellisessä suhteessa? Entä olet sä nisti? Juotsä liikaa? Keskeytteletkö sä toisia ihmisiä? Nauratko sä omille jutuilles? Haluatko sä aina kännissä laulaa Aikuista naista? Käytätsä hymiöitä? Oletko sä nähnyt Amelien sata kertaa eikä riitä? Oletsä hullu? Sairaalloisen mustasukkanen? Oletsä Shania Twain -fani? Onks sulle orvot koirat jotenkin loputtoman tärkeitä? Onks sulla kuppa, ebola tai ootsä jotenkin muulla tavalla sekasin?"[/color]
[/q]
Baarielämässä näkee jotain tähän liittyvää. Mä en ihan aina voi käsittää. Esim. sitä on vaikea käsittää että kun sanon että käyn tekno-bileissä niin automaagisesti olen nisti joidenkin mielestä. Mut mitäs se mua kiinnostaa.
[q]Janisa, 22.5.2006 15:07:
Säädöt on jees...
[/q]
njoo..tänä kesänä ainekin
[q]-xx-, 26.4.2008 11:04:
Yritätkö kenties esittää vaikeasti saavutettavaa?
(ei toimi ainakaan henk. koht. *hih*)
[/q]
Jos esim. se eilinen kukkain kera kosiminen on sinusta tätä "vaikeasti saavuttamisen esittämistä" niin I guess so then.. Eipä tosiaan näyttänyt toimivankaan..
[q]epicuros, 24.9.2009 20:39:
tsot tsot!
*parempikuva*
[/q]
Ok, u WIN!
[q]-Santtu-, 26.4.2008 09:19:
---
sune, 23.4.2008 20:21:
tai vähintään luovun heteroseksuaalisuudestani.
---
Aletaaks olee?? *heruttel*
[/q]
soitellaan saatana!
Oma klubini. Ehkäpä sitä joku päivä löytää sen oikean naisen elämään.
[q]siveys, 26.4.2008 12:20:
---
Jos esim. se eilinen kukkain kera kosiminen on sinusta tätä "vaikeasti saavuttamisen esittämistä" niin I guess so then.. Eipä tosiaan näyttänyt toimivankaan..
[/q] No mutta eihän me vielä mitään häitä ehditty viettää!
Taidettiin muuten todeta, että kaksinnaiminen ei ainakaan virallisesti onnistu, eli sinun on sitten valittava joko se toinen tai minä (vai oliko vielä joku kolmaskin) ja kiitos kauniista kukasta, mutta ei kiitos...
[q]-xx-, 26.4.2008 15:32: No mutta eihän me vielä mitään häitä ehditty viettää!
Taidettiin muuten todeta, että kaksinnaiminen ei ainakaan virallisesti onnistu, eli sinun on sitten valittava joko se toinen tai minä (vai oliko vielä joku kolmaskin)
[/q]
No eihän sitä virallisesti voi osakeyhtiötäkään naida, mutta eipä tuo ole sen suuremmaksi esteeksi muodostunut - henkisestä sitoutumisestahan siinä vain on kyse.. Eikä minulla sen ja sinun lisäksesi ole tällä hetkellä kiikarissa kuin viisi muuta vaimoa ja yksi aviomies, joista ainakin neljä oletkin jo tavannut.
[q]*pus* ja kiitos kauniista kukasta, mutta ei kiitos...
[/q]
Ihanaa - voin siis vihdoin viivata pienestä sinisestä kirjastani yli kohdan:
[o]Kosintaasi vastataan "EI" julkisesti Klubituksen sinkkuluukussa[/o]
Vielä on muutama kohta jäljellä ja sitten voikin hyvillä mielin todeta saavuttaneensa todellisen pohjan ja alkaa virkkaamaan itselleen hirttoköyttä vappuserpentiinistä..
[q]Tuksu, 16.2.2008 17:58:
Toisaalta liika yrittäminen ei välttämättä tuo haluttavaa tulosta.
[/q]
Unohda se yrittäminen. Mä kun en tosissaankaan ny haluis ketään ni niitä tulee yhtäkkiä ovista ja ikkunoista :D
..Sit ku oikeesti haluis ehkä jotai ni si tulee pakit tai si ei vaan oo.. ketään. Hmph.
[q]siveys, 26.4.2008 16:51:
Vielä on muutama kohta jäljellä ja sitten voikin hyvillä mielin todeta saavuttaneensa todellisen pohjan ja alkaa virkkaamaan itselleen hirttoköyttä vappuserpentiinistä..
[/q]
Siitä serpentiinistä ei toivottavasti saa kovin kestävää köyttä aikaiseksi, joten en tässä vaiheessa vielä huolestu mielenterveydestäsi.
Muista, että pohjalta on vain yksi suunta, ylöspäin! (tai voit jäädä kiertämään sitä pohjaa loputtomiin, mutta se on sitten ihan oma valinta).
[q]sune, 26.4.2008 09:21:
---
-Santtu-, 26.4.2008 09:19:
---
---
---
soitellaan saatana!
[/q]
:D
Tytöt, tytöt! Voin vain kuvitella sinkkuluukun poikien seuraavat päiväunet.
[q]Lyylikki, 26.4.2008 17:12:
Hitto kun olisi joku oma pööpö, jonka voisi pakottaa jäämään lauantai-iltana kotiin hoitamaan sairasta minua
[/q] ...mua ei tartteis edes pakottaa, voisin jäädä ihan mielelläni*hymy*.. ..mutta kun ei ole ketä hoitaa niin eipä sitä sitten yksinkään kotona viihdy*joo*..
Tässä threadissa on selkeästi tapahtunut ownaus.
[q]josbe, 26.4.2008 18:56:
---
sune, 26.4.2008 09:21:
---
-Santtu-, 26.4.2008 09:19:
---
---
---
soitellaan saatana!
---
:D
Tytöt, tytöt! Voin vain kuvitella sinkkuluukun poikien seuraavat päiväunet.
[/q]
[q]kestmi, 27.4.2008 20:38:
Hui kauhiaa! Kesä tulossa ja sinkkuus paukahti kuin rasvattu salama taivaalta. Mitenhän tässä oikein osaa olla, kun takana on vaivaiset kuusi vuotta seurustelua... Kai tästä on vaan otettava kaikki irti.
Perinteinen vonkaus kunniaan!
[/q]
Jollain se on hilpeä suhtautuminen. Noh, pointsit sinne! :p