SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Dementation, 12.2.2009 09:26:
Mulla on semisti halipula just nyt...
[/q]

[q]ninnipinni, 28.9.2005 10:19:
WANTED!!
Nallekarhu, jolla on iso ja lämmin kainalo, pitkät tassut, pörröinen turkki, lempeät silmät, ja jota kukaan ei omista.. <3
uijui..
[/q]

..no tuota tosta turkin pörröisyydestä en niin osaa sanoa enkä oikeastaan silmien lempeydestä mutta muuten taidan aikalailla omata nuo kriteerit...*hymy* ...tietysti toi n.450km:n väli Kuopion ja Lohjan välillä taitaa olla pienoinen ongelma...

[q]Zenni, 21.4.2008 19:18:
Mä tarviin miehen kotiin siivoomaan ja kokkaamaan. Anyone?
[/q]
Tästä ei ehkä yhdellä miehellä selvitä, mut ota
[q]Tombba, 21.4.2008 19:20:
Kokata voin mut siivota en!
[/q] Laittaan sapuskat,
[q]Timmo, 21.4.2008 19:58:

Siivota voin mutta ruoka maistuu paremmalta jonkun muun kuin mun tekemänä. :D
[/q]
Siivoon

Ja mä voin hoitaa loput

[q]niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.

---

[--] en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan[--]
[/q]

Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D

[q]Umbala, 21.4.2008 21:20:
---
Zenni, 21.4.2008 19:18:
Mä tarviin miehen kotiin siivoomaan ja kokkaamaan. Anyone?

---

Tästä ei ehkä yhdellä miehellä selvitä, mut ota

---
Tombba, 21.4.2008 19:20:
Kokata voin mut siivota en!

---
Laittaan sapuskat,

---
Timmo, 21.4.2008 19:58:

Siivota voin mutta ruoka maistuu paremmalta jonkun muun kuin mun tekemänä. :D

---

Siivoon

Ja mä voin hoitaa loput
[/q]

Haha! :D

[q]anniharha, 21.4.2008 19:53:
---
SamHard, 21.4.2008 19:50:
Ei saa yleistää ettei miehet osaa korjata fillareita ym! Toiset osaa toiset ei*vink*

---

Myönnetään, jotkut osaa! Mut viimeks oon sellaiseen törmännyt kolme vuotta sitten ja sen jälkeen oonki sit kävelly jo aika monta kilometriä :E
[/q]

Fail. Väärin kävelty ja väärin törmätty*nauru*

[q]Lyylikki, 22.4.2008 22:17:
---
isokeksi, 22.4.2008 22:10:
Joo ja siihen ei auta se, että treeneissä tehdään hieman epäilyttäviä lihastreeniliikkeitä kuntopiirin aikaan: "ja sit nostatte näin lantiota.. tuntuu sit hyvin selässä" *pökr*

---

Hehe. Meillä on tanssissa yksi sellainen liike, jossa heilutetaan lantiota eteen ja samalla vedetään kädet ylhäältä alas (you know *tirsk*). No arvatahan saattaa, että siellä parisenkymmentä emäntää alkaa kikattamaan, niin opettaja oli vaan, että:

"Älkää naurako. Se tarkoittaa juuri sitä, miltä se näyttääkin."

Kiitti kiitti...
[/q]

Oi voi! En siis oo yksin tässä Mä nielin joka ikisen kirosanan ja kikatuksen minkä pystyin

[q]SyndroDome, 22.4.2008 12:49:
---
isokeksi, 21.4.2008 18:49:
Nyt voi olla vähän joki muukin pula...

---

Nyt eletään ilmeisesti pula aikaa!
[/q]

Joo ja siihen ei auta se, että treeneissä tehdään hieman epäilyttäviä lihastreeniliikkeitä kuntopiirin aikaan: "ja sit nostatte näin lantiota.. tuntuu sit hyvin selässä" *pökr*

[q]noena, 12.2.2009 08:20:
---
COBALT, 12.2.2009 00:22:
Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*

---

Samaa sitä tulee usein mietittyä
[/q]

NIIN-PÄ.

[q]Dementation, 16.10.2005 23:48:
---
Sir Dominique Trévisan, 16.10.2005 17:12:
Miks pitäis mennä ääripäästä ääripäähän?

---

Ei tarviikkaan, mutta toi on nopein/helpoin tapa poistua täältä..
[/q]
No en sanoisi, ennemmin siinä tulee nopea tapa poistua ja vielä nopeempi tapa tulla takaisin.

[q]Ciraf©, 23.10.2005 00:46:
---
Lauruska, itsestä ja hyvästä mäihästä *ding**justjoo*

---

Ja (hyvästä) miähestä
[/q]

*Pomppii tasajalkaa ja huitoo kädet ilmassa jotta joku näkisi.**hihu*

Sinkkuna on kivaa. Ei ole kukaan valittamassa kun tulet humalassa ja hikisenä Kalliosta kotiin teknoilemasta.

Sitä en väitä etteikö joskus ole kiva olla kaivattu tai kaivata jotain toista- Enkä se on sitten mun vika, että en löydä koskaa naista itselleni joka arvostaisi mun intohimoa musiikkiin (tekno ja metalli), ymmärtäisi mun dj-harrastuksen sekä sietäisi mun työaikatauluja.

Kyllä se olisi joskus kiva lähteä sen oman ladyn kanssa klubbailemaan tai örinä metalli keikalle, mutta mä aina vaan jotenkin törmään näihin suomiräpä onnela tapauksiin, joita jaksaa katsella sen viikon kaksi.

[q]aapee, 2.1.2006 16:49:
Jees, tämä lähtee nyt kattomaan josko tuolta Järvenpäästä löytyis keino päästä pois tästä luukusta = treffit
[/q]

No joo, oli treffit ja oli toisetkin mutta sitä keinoa päästä pois tästä luukusta ei kuitenkaan löytynyt...täällä ollaan ainakin vielä toistaiseksi...rrkele..*igor*

[q]A-E, 15.6.2009 04:26:
Sinkkuna on kivaa. Ei ole kukaan valittamassa kun tulet humalassa ja hikisenä Kalliosta kotiin teknoilemasta.
[/q]

aamen!

Tässä se juju piileekin! Harmittavasti kaikkea ei_vaa_voi_saada. Toisaalta onhan se ihan kiva että joku sinuakin pistämässä ruotuun tän kaiken *plur*:sen ohessa.

Hyväntuoksuinen ja kiva hiplailtava poika tarjolla!

[q]aada, 29.11.2009 19:46:

Katson, että teot kertovat enemmän kuin sanat. Mielestäni tunteista tulee kertoa vasta, kun niistä on täysin varma ja on myös valmis sitten toimimaan tunteiden ja tunteiden kohteen velvoittamalla tavalla. Jos tähän ei ole valmis, tunteista kertominen on mielestäni aika itsekästä, eli luvataan tavallaan jotain mutta ei kuitenkaan anneta mitään enkä tosiaan halua tälläistä suhdetta missä ei ole mitään varmuutta ja vuoropäivinä tykätään ja ei tykätä. Tämän vuoksi en myöskään pysty ottamaan kauhean tosissaan, jos joku kertoo tunteistaan hyvin varhain.

Toki jossain vaiheessa tulee voida näyttäytyä myös heikkona toisen edessä. Mielestäni tämä on ehkä vaikeinta kaikesta, mutta silti välttämättömyys. En nimittäin itse haluaisi elää tunneköyhässä parisuhteessa, jossa toinen hyväksytään vain vahvana ja jossa kaikki negatiiviset tunteet ja asiat tulisi käydä läpi yksin.
[/q]

Mä olen kyllä tässä aivan samoilla linjoilla, vaikka olenkin tosi tunteellista tyyppiä. Sen verran saanut näiden tunneasioiden äärellä painiskella näinkin lyhyen elämän aikana, että oppinut antamaan tunteille niiden tarvitsemaa aikaa ja tilaa. Mielestäni on kuitenkin eri asia kertoa jollekin ihmiselle vaikkapa viihtyvänsä tämän seurassa tai tykkäävänsä yhteisen ajan viettämisestä, kuin vannoa jokusen kuukauden jälkeen ikuista rakkautta. Ts., etenkin sanat ''Minä rakastan sinua'' saavat oman kokemukseni mukaan todellisen sisältönsä ja arvonsa vasta pidemmän tuntemisen jälkeen, vaikka toki kaikki on yksilöllistä, suhteellista ja tapauskohtaista. Hyvin lyhyenkin ajan jälkeen voi kuitenkin tietää ainakin sen, että haluaa tutustua toiseen ihmiseen paremmin, enkä näe mitään syytä, miksi tällaista asiaa ei voisi suoraan kertoa.

Mun mielestä kirjoitit tosi tärkeän ja oleellisen pointin tuohon loppuun. Moni ihminen mieluusti ihastuu ihmiseen, joka pursuaa positiivista energiaa, ja jonka kanssa on hyvä ja helppo olla. Elämässä kuitenkin sattuu ja tapahtuu, jokainen meistä voi joskus voida huonosti, harvoin elämä on yhtä juhlaa alusta loppuun. Tällöin parisuhde voi olla koetuksella, etenkin jos toista ihmistä ei hyväksy inhimillisenä ihmisenä inhimillisine tunteineen, joihin kuuluu välillä myös negatiivisia tunteita. Keskustelu ja toisen huomioiminen on kaiken a ja o, mutta jos tavoittelee vain jatkuvaa huumaa, tuskinpa on valmis kohtaamaan parisuhteen tuomia haasteita ja haasteiden tuomia iloja - moni kriisi on myös mahdollisuus kohti parempaa, rikkaampaa ja eheämpää parisuhdetta.

Laitetaas tänne lyhyt ja ytimekäs runo rakkaudesta, lämmöstä ja läheisyydestä..

Syksy saa
-Minä en

Nauraa saa nyt mikäli tuo ketään nauratti.
*Kumartaa ja poistuu vähin äänin takavasemmalle* *uuh**poks*

Nää jotenkin sopii tänne luukkuun mainiosti:

http://11.media.tumblr.com/fSymsOGXOnifjnksp9rfP3VGo1_r1_500.png

http://15.media.tumblr.com/fSymsOGXOn2wghn8jIGjAR4ho1_500.png

[q]astaroth, 19.5.2006 01:27:
---
Jutu, 19.5.2006 01:25:
Siis mikä?

---

f-i-l-f = father i like to fuck

älä sano ettet ole koskaan äijien kuullu puhuvan milfeistä? :)
[/q]
MILFHUNTER *kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa*

[q]Avernian, 25.3.2006 17:21:
Mä luulen ettei sun tuoksusi houkuttaisi mua
[/q]
jos vaihdan merkkiä?

O