SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]astaroth, 13.11.2009 20:12:

eräät ovat kiitelleet sinua vastavirran ajattelutavastasi

minun silmissäni kirjoituksesi muistuttavat koko ajan enemmän länsimaalaisen valtavirran suhtautumista asioihin. surullista, jopa pelottavaa

[/q]

Niin, varmaankin tarkoitettiin lähinnä sitä, että aada uskaltaa seisoa omien mielipiteidensä takana asiallisesti kirjoittaen, vaikka muut täällä hänelle kirjoittavat ovatkin eri mieltä. Muutoin olen itsekin sitä mieltä, että kirjoittamansa perusteella aada menee piiriensä ja tiettyjen vallitsevien asioiden mukana (omassa kokemusmaailmassani ja utilitarisminkin kannalta huonojen sellaisten), mikä on mielestäni tässä maailmassa aika pelottavaa. Kirjoittamansa perusteella aada menee mielestäni monessa asiassa siitä, missä aita on matalin. Tällä foorumilla hän ei kuitenkaan niin tee, kuten eivät hekään, jotka samalla tavoin seisovat mielipiteidensä takana - niin kauan kuin pysyvät asiallisina. Tämä on tietysti vain minun ajatusmaailmaani.

En myöskään kykene ymmärtämään ihmisiä, jotka eivät arvosta empaattisuutta. Mä koen, että juuri ahneus, itsekkyys ja empatian puute ovat ajaneet meidät ihmiset tähän jamaan omasta toimestamme (ja etenkin psykojen isojen jehujen toimesta). Se, että on empaattinen ei tarkoita sitä, että olisi itkemässä jokaisen kuolleen hyttysen perään, vaan ihan vaan sitä, että osaa asettua toisen asemaan ja tunnekokemukseen, vaikka se toinen ei olisikaan itselle läheisin. Aadan kirjoittelujen perusteella hän ei oikein ymmärrä empatian luonnetta. Empaattinen ei ole yhtä kuin hysteerinen.

[q]-xx-, 26.4.2008 17:06:
Muista, että pohjalta on vain yksi suunta, ylöspäin! (tai voit jäädä kiertämään sitä pohjaa loputtomiin, mutta se on sitten ihan oma valinta).
[/q]
Tämä on muuten ihan totaalista tuubaa. Ikinä en ole vielä sellaista pohjaa nähnyt, josta ei pääsisi läpi jos ihan oikeasti tahtoo.

[q]tomii, 5.7.2006 13:02:
---
KuZ, 5.7.2006 12:53:
---
Danskuh, 5.7.2006 11:37:
...sunnuntai poikakaveri ois kans iha must....

---

Iske joku varusmies niin siinähän sulla on sellanen.

---

Paitsi silloin, kun se on kiinni :D
[/q]

sit kannattaa olla myös toinen varalle!

[q]Janisa, 22.5.2006 19:32:
---
ReneB, 22.5.2006 19:27:
---
Janisa, 22.5.2006 19:15:
Voisko tollaset olla sitten vaikka hoitoja..?
---

Hyss..ei sanota ääneen
Hoito on jotenki liian ruma sana

---

Ai siis mistä puhuta, ai kenelle puhua..?

Salaisuudet on kivoja...
[/q]

Thoh, nyt loppu ennen, kun paljastuu liikaa "salaisuuksia"

[q]onni3mk, 24.4.2006 15:53:
---
clupipeipe, 23.4.2006 20:03:
Mä oon kyllästyny tähän Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor*

---

Just tokasin "tuoreelle" poikaystävälle, et jeee! viime keväänä piti hammasta purren ja kateudesta vihreenä katella noita pareja, mut tänä keväänä ei tarvi
[/q]

Just ajattelin tuoreena sinkkuna, että tänä kesänä tulee tehtyä kaikkea mikä on jäänyt tekemättä tässä parin vuoden aikana..ja ehkä vähän ylimäärästäkin

[q]laite, 14.5.2006 10:58:
---
Tyeicha, 14.5.2006 10:47:
täällä jälleen.. tuntuu kyl oudolta, mut ehkä tähän tottuu.

---

Täytyy kyl sanoa, että tällaisina päivinä ei vaan totu. Vituttaa istua yksin himassa, ei oo muuta tekemistä kuin sarjojen katselu ja netissä surffaaminen... Seura kelpais, mutta mistäs tähän hätään sellasta kehittäis...
[/q]

Ei totu ei
Jos on päiväksi jotain tekemistä tai muuten vaan suunnitelmia, niin sitte saattaa mennä yks päivä lähes niin, että ei edes ajattele asiaa...paitsi sitten viimeistään illalla tipahtaa taas maan pinnalle, kun kömpii yksin nukkumaan *toktok*

Nyt kyllä tarttis jotain klubbarin deittinettiä....

[q]Janisa, 22.5.2006 15:47:
---
ReneB, 22.5.2006 15:44:
---
Janisa, 22.5.2006 15:36:
Ai, sä oot sellanen viimeseen asti säätäjä... Mutta eikös siitä säätö-vaiheesta olis joskus kiva saada jotain aikaiseksikin..?

---

No olishan se mukavaa
En mä nyt vaivautuis edes säätämään, jos tietäisin etten sais mitään aikaseksi

---

Säätö on "vain" se välivaihe (paras vaihe!?!) jossa miettii sisimmissään haluaako toisesta ihmisestä myös jotain muutakin elämäänsä..?
[/q]

Eieiei...en suostu enää jatkamaan tätä keskustelua näin julkisesti tai muuten kaikki saa käsityksen, että olen aivan uskomaton sika mieheksi
Muttaniin...en mä ihan noinkaan ajattele
Mä pidän säätöä lähinnä sellasena "ei tunteita"-meininkinä..eli menee vaan ja pitää hauskaa eikä jää miettimään mitään ylimäärästä...normaalisti en tähän pyri, mutta tänä kesänä ajattelin ottaa aika rennosti enkä stressailla...tehdä kaikkea mitä mieleen juolahtaa ja mennä käymään jossakin, jos siltä tuntuu eikä tarvi selitellä kellekkään tms.

[q]Janisa, 22.5.2006 15:02:
---
mariq, 22.5.2006 14:50:
Eli tää kuuluis sit vissii siihen säätöluukkuun..

---

Säätöluukulla on siis kysyntää... *wink*
[/q]

Mie voin tulla kesän ajaksi sinne

[q]Janisa, 22.5.2006 19:15:
Voisko tollaset olla sitten vaikka hoitoja..? [/q]

Hyss..ei sanota ääneen
Hoito on jotenki liian ruma sana

Jaahas... Tänne sitä päätyy pitkästä aikaa. 3,5 vuotta tulikin vietettyä toisen luukun puolella (vaikkei sinne tullukkaan kommentoitua).

Noh. Ajatellaan asian positiivisia puolia:
- Voipi taas bilettää ihan rauhassa
- Voisi jopa harkita, et aloittais aktiivisen levyjen soittelun uudestaan
- Ei tarvi tapella/väitellä/kinuta/mököttää
- Voi olla jälleen oikeesti oma itsensä, eikä semmonen, mitä toinen oisi halunnut

Ja ennen kaikkea, voipi aloittaa uudelleen sen 'oikean' etsimistä, kunhan fiilikset hieman tasaantuu...

Jos seuraava ois sit itselleen paremmin soveltuva puolisko... (ja kaikille tutuille, jotka saattaa lukee tän, niin joo, olitte oikeessa oltiin jo alunalkaen liian erilaisii...)

Jeps, pari viikkoa sinkkuilua takana ja fiilikset alkaa tasoittua. Yksinään oleminen tuntuu taas ihan normaalilta eikä se "parisuhde" (jos niin voi parin kuukauden deittailusta sanoa) niin kovin hääviä ollut. Mutta on vähän outo fiilis silti, muutin tässä samalla uuteen maahan ja kyllähän sitä miettii että tätäkö tää nyt sitten on, istun illat yksin oman kämpän lattialla. Tapaanko täällä ketään, oonko mä nyt sitten tuomittu vuoden selibaattiin?

Samalla kattelen uutisista kuvia kuinka Suomessa on Vappu ja kevät pitkällä. Täällä on kevät vielä pidemmällä mutta ei se vaan tunnu samalta. Ei oikein ole terasseja minne mennä eikä kavereita keiden kanssa sinne mennä.

[q]astaroth, 1.5.2008 14:28:
---
Nexus__69, 1.5.2008 14:14:
miehet on marsista.

---

from uranus lol
[/q]
lol se sano anus.

Toisaalta täällä on kivaa ja toisaalta ei, ja tää fiilis saattaa vaihtua joka päivä ja monta kertaa.. Ei jaksais räpeltää, muttei myöskään olla tilivelvollinen jollekin ja siltikin samalla kaipaa sitä omaa kainaloa, johon voi tarvttaessa käpertyä piiloon pahaa maailmaa..

Kauhia ristiriita!

Mut näillä mennään! Kesä tulee ryminällä ja sekös jos jokin hymyilyttää.

[q]peikkolapsi, 1.5.2008 16:19:
mä kyllä tiedän miksi olen täällä.
oon niin tunnevammanen ku en osaa kiinnostua kenestäkää.
kunnon haartbreikker -meininkiä vaan

en mäkään tästä tykkää.
sori.
[/q]

Tuttu tunne.. Nykyään
Mut kesä on tulossa

[q]domi, 1.5.2008 20:35:
---
lol se sano anus.
[/q]

[q]peikkolapsi, 1.5.2008 21:56:
---
Greed,
Tuttu tunne.. Nykyään
Mut kesä on tulossa

---

kesää odotellessa joo. jos vaikka alkais omatki sukat pyörimään johonkin suuntaan
[/q]

Sitä odotellessa *känni*

Mahtaakohan täällä olla enää yhtään sinkkua keskustelemassa?

Mitä te luukkua vaihtaneet vielä täällä norkoatte? Haikailette menneitten "hyvien" aikojen perään?

Mutta mihinkä koira karvoistaan pääsisi.

"Sinkkuuden" käsite on karmaiseva.

Siitä tulee mieleen yksinäinen nainen,
joka tuhlaa rahansa rätteihin ja aikansa
kaihoamiseen:

"Oih, olisipa minulla mies, joka hutkisi
minua ympäriinsä ja jonka kanssa
voisin tehdä fondueta."

En ikipäivänä myönnä olevani
sinkku. Tai käyttäväni sukkahousuja.

Mieluummin olen peräkammarin Pirkko/
Pertti/ mikä ikinä tai säälittävä runkkari.

[q]Menteroller, 28.8.2007 21:40:
Yks suhde kerrallaan kiitos... "moniavioisuus" on mun mielestä verrattavissa prostituoituna olemiseen. En mä ainakaan siitä makkaran piilotus leikistä niin paljon kiksejä saa et ees jaksais
[/q]

Voi Jeesus sentään.

Miten ihmeessä sinä oikein
moniavioisuuden käsitteen
määrittelet?

Sana "-avioisuus" voidaan liittää
avioliittoon/vakavanlaatuiseen
sitoumukseen, joka voi kohdistua
joko yhteen tai useampaan ihmiseen.

Polyamoria (suhde useampaan)
saati sitten polygamia (moniavioisuus)
ei tarkoita sitä, että