SINKKULUUKKU
[q]nomic, 6.5.2009 15:06:
Vaadin lisää keskustelua sinkkuluukkuun 100 000e:n sydämensiirrosta.
[/q]
[size=28]THIZ IZ MASSIVE![/size]
[q]Menteroller, 30.8.2007 14:13:
---
sadesola, 29.8.2007 04:23:
---
Menteroller, 28.8.2007 21:40:
Yks suhde kerrallaan kiitos... "moniavioisuus" on mun mielestä verrattavissa prostituoituna olemiseen. En mä ainakaan siitä makkaran piilotus leikistä niin paljon kiksejä saa et ees jaksais
(sadesolan kommentti: Seuraavana myöhempi lainaus.)
No selventääkseni, meidän piireissä puhutaan "naimisissa" jos pari on ollut yhdessä tarpeeksi pitkään, ei siihen sorsan sormustimia tarvita.
[/q]
Otin kantaa sanaan "moniavioisuus"
ja käyttämääsi rempseään
vertailukohteeseen.
Naimoista en puhunut, enkä kuullut
sinunkaan ennen edellistä puhuvan.
Porsastellaan nyt sanoilla oikein vimpan päälle.
Kun ei ole heilaa helluntaina, ei ole AIDS:ia adventtina*hih*
[q]Lucifer Inc , 18.9.2007 20:34:
Ilkeetä ku on näin hemmetin pimeetä, kylmää ja kosteaa ja joutuu joka päivä tulee yksin kotiin ja parasta on et syksyä kohden vaan toivois jotain... mitä? en tiedä.
[/q]
Hommaa minibussi ja lastaa se
vanhoilla karvaisilla miehillä.
Ajatuskin jo lämmittää mieltä.
Hankkikaa vielä yhdessä mandoliini,
niin johan helpottaa syystuska.
[q]cjet, 15.12.2006 20:30:
---
Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)
---
Naiset on nykyää petoja. Mul on ainaki palanu kaikkiin naisii luotto..
[/q]
Joo se on kyllä totta, Nykyään on vaikea löytää luotettavaa kumppania rinnalle. Itse asiassa koko tämä vuosi on ollut tosi outo naisille. Ainakin minun kaveri piirissä on tänä vuona rankalla kädellä kaatunut pari suhteet.. Naisten toimesta.
En ole katkera, vain pohtiva :)
[q]Amokk, 19.8.2006 14:01:
En tiedä mikä metsästysvietti sekin sitten on, mutta jotain haastetta pitää olla. :D
[/q]
No jos miehessä pitää olla naisten mielestä haastetta, niin minä ilmoitan nyt teille kaikille sinkkunaisille että minä olen homo joten yrittäkääpäs tehdä minusta jälleen hetero! Siinä on haastetta kerrakseen perkele!
[q]tir, 2.5.2008 18:51:
vaikka oonki hirmu läheisyydenkipeä ihminen, eli tykkään hirmuisesti siitä että saa esim vain olla ja käpertyä jonkun kainaloon sohvalla, niin paljon mieluummin olen sinkku kuin sellaisessa suhteessa missä läheisyyttä ei oikeastaan ole ollenkaan. tai en saa olla sellainen ihminen mitä oikeasti olen vaan jatkuvasti toinen yrittää muuttaa.
ei miuta ihan niin helpolla kesytetä
[/q]
WORD
[q]Nexus__69, 2.5.2008 02:54:
Toisaalta täällä on kivaa ja toisaalta ei, ja tää fiilis saattaa vaihtua joka päivä ja monta kertaa.. Ei jaksais räpeltää, muttei myöskään olla tilivelvollinen jollekin ja siltikin samalla kaipaa sitä omaa kainaloa, johon voi tarvttaessa käpertyä piiloon pahaa maailmaa..
[/q]
Näinpä. Mut nautitaan kesästä ja eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu :)
Tännehä voiski vähä jo kirjotella enemmänki ku alkanu joten kuten jalat kantamaan 10 päivän viinanjuontiputken jälkeen,
1,5v seurustelusuhde takana, ensimmäinen kunnon suhde (aikasemmat ollu max 4kk) ja sivilisääty oli avoliitto, vuokrasoppari kämpästä purettiin maanantaina ja kesäkuuhun mennessä olis aikaa ettiä uus asunto broidin kanssa.
Ero tuli itselle täysin yllätyksenä ja näinollen lukijat ymmärtävätkin että minä olin se jätetty osapuoli.
Erosta on kulunut nyt about 9 päivää ja olemme toisen osapuolenkanssa väleissä, koska turha mykkäkoulu vain vaikeuttaa asioita
Eniten ehkä vituttaa kaikki saatanan säätö (sähkösopparit, takuuvuokrat, uudet vuokrasopparit, vakuutukset, muutot, loppusiivous, omaisuudenjako, kuvien poistelu sun muu helvetin turha asioiden uudelleenhoito, jotenki tuntus vähä vitusti helpommalta vaan saada alotettua ihan puhtaalta pöydältä jossain uudessa kaupungissa ja uudessa työpaikassa tms, mut Tampesteri on mulle ehkä sen verta tärkeä kaupunki, että en tiedä tuunko koskaan muuttaan täältä pois.
Vaikee enää lähtee edes ajattelemaan, tuunko koskaan oleen samanlaisessa suhteessa, voi olla että löytyy joskus vielä jotain parempaa ja oikeasti loppuun-asti kestävää, mutta samanlaista en usko enää löytäväni,
Noh, aika näyttää ja jotenkin tuntuu että oon sinkkuna kyllä niin saatanasti erilaisempi ihmisenä kun parisuhteessa, yhtäkkiä kaikki moraalinen häpy katoaa tyystin, ja rupean elämään elämääni paljon spontaanimmin, sekä nautinnollisemmin, mutta olen kuitenkin enemmän omasta mielestäni parisuhdeessa kun villinä ja vapaana, se joku on vain aina pakko olla.
Toiseks vituttaa se, että uni ei meinaa koskaan tulla oikein millään, joka tekee taas hallaa arjelle ja omalle hyvinvoinnille, kolmanneks vituttaa se että ruoka ei maistu, ja nämä kaksi asiaa myös ajaa mut aina enemmän ja enemmän viinan puolelle, koska kännissä on nälkä ja väsy.
Toivon että opin tästä parisuhteesta jotain, ja niin ehkä opinkin, monet asiat olisin voinut jättää tekemättä, ja niin monet asiat olisin voinut tehdä toisin
Mikäli aikakone joskus keksitään, aijon palata suhteen alkujuurille ja kääntää kaiken parhain päin.
"On olemassa ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kaatuneet. Ja sitten on niitä, jotka ovat aina päässeet jaloilleen"
Hyvää yötä.
[q]Sunshine^82, 29.6.2008 11:56:
-clip-meni taas maku miehistä hetkex aikaa!!
[/q]
Totah, auttaaks tähän maun menettämiseen jos voitelee ittensä esim. suklaalla vai tykkäätkö tulisemmista miehistä eli vaikkapa chiliä?
[q]Apo, 2.5.2008 19:41:
---
Macandron, 2.5.2008 01:40:
Mua kosittiin tänään! Ja vieläpä kolme naista kosi mua!
---
Samanaikaisesti?
[/q]
...Jep.
[q]merqus, 2.5.2008 18:58:
---
Macandron, 2.5.2008 01:40:
Mua kosittiin tänään! Ja vieläpä kolme naista kosi mua! Elämä on kyl *plur*!
---
Suostuitko?
[/q]
Jos en haluis olla sinkku niin olisin ottanu vaikka kaikki!
[q]Nexus__69, 2.5.2008 02:54:
Toisaalta täällä on kivaa ja toisaalta ei, ja tää fiilis saattaa vaihtua joka päivä ja monta kertaa.. Ei jaksais räpeltää, muttei myöskään olla tilivelvollinen jollekin ja siltikin samalla kaipaa sitä omaa kainaloa, johon voi tarvttaessa käpertyä piiloon pahaa maailmaa..
Kauhia ristiriita!
Mut näillä mennään! Kesä tulee ryminällä ja sekös jos jokin hymyilyttää.
[/q]
Niin , toi on ihan totta. Olen kuitenkin sitä mieltä , että sitten kun tapaa sen jonkun kenestä todella välittää niin sitä on ihan mielellään tilivelvollinen.
Jaha.. Orastava kesä näyttää herättävän tämänkin luukun taas uuteen kukoistukseen. Onko se sillain, että kesällä porukan standardit laskee vai onko ihmiset oikeasti siedettävämpiä kesäisin? Yrittääkö porukka kenties kesäisin enemmän olla ihmisiksi vai tekeekö valoisampi ympäristö itsestään ihmeitä ihmisten persoonille? Mikä kesässä oikein on?
Itse kuitenkin ajattelin todistaa kesän vaikutuksen empiirisellä tieteellisellä kokeella täysin mitättömäksi, sillä aion pysytellä nyt kesällä ihan yhtä selibaatissa kuin pysyttelin talvellakin. Muu olisi vaaraksi siveydelleni.
Ja muistakaahan sitten lapset käyttää sitä ehkäisyä. Minä vetäydyn tästä takaisin ensimmäisen vaimoni tossun alle.
[q]Miss Piggy, 24.9.2006 13:59:
---
Infiana, 24.9.2006 11:42:
Vittu että stadi on täynnä PELLEJÄ!
---
Niin samaa mieltä! Ihan mahdoton yrittää löytää ketään... Ai, säkin oot sinkku*hymy*
[/q]
Kehä III:n ulkopuolella kaikki on toisin, miehetkin on miehiä..
[q]Twist, 2.5.2008 23:05:
---
Nexus__69, 2.5.2008 02:54:
Kauhia ristiriita!
Mut näillä mennään! Kesä tulee ryminällä ja sekös jos jokin hymyilyttää.
---
Niin , toi on ihan totta. Olen kuitenkin sitä mieltä , että sitten kun tapaa sen jonkun kenestä todella välittää niin sitä on ihan mielellään tilivelvollinen.
[/q]
On toki.. Ja tietty sellaisen ihmisen jonka kanssa synkkaa, ei ihan kaikesta tarvitse, eikä pidäkään olla. Nyt vaan tuntuu että välimatka vastakkaiseen sukupuoleen olisi parempi säilyttää mahdollisimman pitkänä, tämän vuoden puolella kun on ehtinyt pettyä jo niin pahasti (ehkä nää mun lätinät johtuu just vaan siitä. :D).. Mut tällä hetkellä hyvä olla näin, aamulla tai ensi viikolla mielipide voi taas jo olla toinen..
Oon kuitenkin sisimmässäni se punainen tupa ja perunamaa-tyttö, mutten ehkä juuri tässä elämänvaiheessa vielä kuitenkaan valmis siihen.. Tai sitten olen mutta se paljon puhuttu MR Right pysyttelee vielä poissa mun elämästä ja vie jalat alta kun sitä vähiten odottaa..
Mut kuten sanoin, hyvä näin! :)
[q]tir, 2.5.2008 20:03:
11.5.
eli ens viikon sunnuntai.
tässähän on ruhtinaallisesti aikaa siis vielä
[/q] Lasketaanko helatorstai vähän niinq helluntaiksi?
[q]loremipsum, 19.12.2006 12:57:
mut joulu tulee :D
oli tossa viimeviikonloppuna mielenkiintoinen keskustelu kavereiden kans seurustelusta ja yksinjäämisestä loppuelämäksi...
Päästiin sellaseen lopputulokseen et suurin osa ihmisistä stressaa sinkkuilusta aivan liikaa, se kun ei ole mitään pakollista settii; jotkut vaa haluu ja toiset ei osaa. Kyl sen huomaa sitten kun tulee vastaan tyttö/poika kenen kans synkkaa, ei niitä etsimällä löydä :) Pakollisesta seurustelusta yleensä vaa tulee paska fiilis ja se kaatuu jossain kohdin,,,
Mites tääl? kuinka monella on stressii yksinolosta ja olis pakko löytää jotain seuraa (ihan vain seuran takia) ?
[/q]
Totta ei se etsimällä tule vastaan. Se oikea tulee vastaan silloin kun vähiten odottaa. Paitsi viimeinen oma kokemus tuosta että se oikea tulee vastaan kun ei odota, meni aika penkin alle. Eli se oikea tulee joskus jos tulee. Kahden ihmisen luottamus on vaikeatta saada nykypäivänä, jos suhteessa olevat ihmiset on toisille rehelisijä. Toki ei sinkkuna olemisessa ole mitään pahaa. Aikaa riittää omille harrastuksille enemmän, katsella/pohtia että että mitä minä haluan toiselta ja jne. Mutta onhan se hyvä pari suhde nannaa sydämelle ja mielelle. :)
Itse olen sellainen että en ota uutta saman tien vain korjaamaa minun yksinäisiä iltoja. Välistä tekee hyvää olla yksin. Silloin ehkä löytää sen oman minän minkä on hukannut pitkän suhteen aikana.
[q]tuisku, 24.9.2006 11:15:
joo, perseest tää kyl on.. kun olis niiiin kiva löytää joku ja et ois perhosii vatsas...
[/q]
...niinpä.. ..tehääks treffit johonkin bileisiin?
[q]Lyylikki, 19.12.2006 16:55:
---
Billow, 19.12.2006 14:25:
[klip]Kahden ihmisen luottamus on vaikeatta saada nykypäivänä, jos suhteessa olevat ihmiset on toisille rehelisijä.[klip]
---
Pitikö olla, että eivät ole rehellisiä? Muutenhan tuossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää tuossa lauseessa.
Sinällään kyllä itse olen ainakin saanut semmoiset elämisen eväät, että luotan ihmisiin ja puheisiin aika helposti. En myäskään ole saanut nenilleni, ainakaan niin, että siitä isot traumat olisi jäänyt. Joskin toinen puoli tästä on sitten se, että eipä tule luikuria lasketeltua, vaikka uusia ihmisiä tapaankin. Inhottaa, kun pitäisi esittää koripalloilijaa tai jotain muuta, jota ei ole.
[/q]
HE! Tulipas kirjoitettua huonosti! Lukhärö :) !
Kyllä minäkin luotan ihmisiin ja olen joskus liiankin puhelias persoona. Eli ei tässä ole kysymys ystävistä/ uusista tuttavista. Vain vanhat pari suhteet.