SINKKULUUKKU
[q]neski, 7.1.2010 21:09:
Jooh, tämä aihe taitaa muutenkin olla vähän OT ja kuuluu ehkä ennemmin tonne seukkausluukkuun ;)
[/q]
No tää aihe sentään liittyy jollakin tapaa ihmisten välisiin asioihin. :D Sinkkuluukkuhan on kuuluisa filosofisista pohdinnoistaan, jotka ei liity MILLÄÄN tapaa sinkkuuteen, tai edes ihmissuhteisiin. :D
siveyyyys, sinua kaivataan!
[q]pirpeli, 26.6.2006 15:19:
---
domi, 26.6.2006 15:17:
Mä voisin ottaa naisen
Mieluiten sellaisen, joka tykkää työnarkomaaneista.
---
No kunhan se pitäs hyvänä ees joskus ja sanois, että tykkää :)
[/q]
Kerran viikkoon ois ihan sopiva, ettei pääse kuitenkaan tottumaan liiaksi :D
[q]hallucinogen, 14.7.2006 10:37:
---
domi, 14.7.2006 10:35:
Marjanpoimintakausi on vasta alkamassa....
---
Mut naiset kuulemma haluu miehiä eikä marjanpoimijoita.
[/q]
No sit oon saleesti out
Pidän myös matkailusta
[q]siveys, 8.7.2009 04:09:
En tiedä kuinka paljon olet asiaa kelaillut tai kokenut, joten en tiedä miten tuo ";P" pitäisi tulkita, mutta vastaan nyt ihan yleisesti polygamian mahdollisuuden suhteen..[/q]No en nyt paljoa muutoin kuin avoimen suhteen kannalta, mutta se nyt ei varsinaisesti liity useamman ihmisen Rakastamiseen. Omassa kaveripiirissä polygamiset suhteen ovat poikkeuksetta hajonneet, mutta toisaalta niinhän suurin osa parisuhteista noin yleisestikin. Tuo ;P viittasi osaltaan Trainspottingin klassiseen choose life, I chose something else-pätkään (mä niin rakastan harrastan epäselvää quottaamista joita kukaan muu ei ikinä tajua...)
[q]Polygamia on kuitenkin kaikkea muuta kuin helppo vaihtoehto, eikä se lopulta ratkaise sitä fundamentaalia ongelmaa, että valinta on tehtävä.[/q]Niin, ja tuollaisessa suhteessa pitää sitten tulla toimeen monen ihmisen kanssa, mutta toisaalta voisin kuvitella että silloin yhdelle ihmisille ei sitten kohdistu ihan niin suuria "suorituspaineita".
[q]Kyse ei siis ole siitä, että parisuhde yhden ihmisen kanssa ei riittäisi minulle. Kyse on enemmänkin siitä milloin olen ihmisenä valmis valitsemaan kumppanini ja millä perusteilla valintani tällöin lyön lukkoon?[/q]Kivat tissit ja kiinteä perse? Vakavasti pohdittuna mä kyl luottaisin enemmän intuitioon kun mihinkään ominaisuuslistaan tai edes tunteisiin, varsinkin jälkimmäiset kun ovat helposti hämääntyviä. Jos ruvetaan listaamaan, niin luotettavuus, elämänarvot ja sympaattisuus taitavat imho olla ne kaikkein tärkeimmät ominaisuudet.
edit: aijoo, ja tietty musamaku ;P (;P-hymiön suomennus: kommentti on heitetty puoliläpällä, eli kärjistettynä, mutta silti niin että siinä on hieman totuuttakin takana)
EVO
[q]wiwi, 14.8.2006 16:09:
---
Lopuksi henkilökohtainen suosikkini:
"Kaunis, hoikka ja pirtsakka 50v nainen etsii toistarkoituksella poliisia, palomiestä tai ambulanssikuskia."
[/q]
Aikanaan mtv3-tekstikanavalla herätti hilpeyttä ilmoitus: "Isoaseinen kundi etsii seuraa" johon oli vastattu "Tämä ei ole mikään Metsästys ja Kalastus-lehti"
[q]Amokk, 25.7.2006 10:26:
---
domi, 25.7.2006 10:16:
Osaan korjata ilmastointilaitteita ^__^
---
Todella myyvää.
[/q]
Entä jos pistämme sarkasmi-mittarin ON-asentoon, onko sitten?
[q]alphamagic, 12.2.2009 11:47:
---
noena, 12.2.2009 08:20:
---
COBALT, 12.2.2009 00:22:
Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*
---
Samaa sitä tulee usein mietittyä
---
NIIN-PÄ.
[/q]
No eipä tunnu ne naisetkaan ymmärtävän, kele!
[q]hallucinogen, 18.8.2006 10:02:
Mulle vois kans mimmit soittaa "Kuinka pian voitte aloittaa?" "Haluatteko olla osa-aikainen, freelancer vai täysipäiväinen?" "Mahdolliset suositukset ja sopivuus haettuun pestiin?"
[/q]
"Erikoisosaamiset?", "Miten työskentelette paineen alla?", "Ryhmätyökelpoisuus?", "Soveltumiset vaikeisiin olosuhteisiin?"
[q]astaroth, 14.1.2008 16:55:
---
mark hamilton, 13.1.2008 11:32:
Ja luulekko et kaikki heti antaa ja onks se sit kivaa kun saat jonkun taudin kun magic jonssoissa on vika ja se poksahtaa. Ei sitä tiedä monen kans joku ventovieras muija on ollut.
---
käytä kumia
[/q]
Niin sitä pitää käyttää ja ja me puhutan kaveripiirissä Jordanista, Magic Jonssonista, Gummi Magicistä... niin kuin tossa mun viestissä on. Mutta kumi ei suojaa kun 95-99% toden näköisyydellä ja jos painat muijaa jolla on HIV niin jonkun terveys valistuksen mukaan on 5 % mahis saada se.
[q]Danskuh, 5.9.2006 18:48:
jee en oo sinkku enää.. :) no eikai...vieläkin.. JA SYKSY TULEE ...voih--
[/q]
Joo, syksy ja talvi on varmaan vittumaisin aika olla sinkku...kesällä ei niin haittaa
[q]tbo, 14.1.2008 17:01:
---
mark hamilton, 13.1.2008 11:32:
Ja luulekko et kaikki heti antaa ja onks se sit kivaa kun saat jonkun taudin kun magic jonssoissa on vika ja se poksahtaa. Ei sitä tiedä monen kans joku ventovieras muija on ollut.
---
dude, maailma on täynnä a) kondomeita ja b) sukupuolitautiklinikoita. Kun pelehtii toisen (tai saman) sukupuolen kanssa, kohdan a) pitää olla sun paras kaveri, ja kohdan b) puhelimen pikavalintojen ygösenä.
Tää opetettiin mulle jo sillonjoskus yläasteella terveystiedon tai jonkun tunnilla, mut voi tietty olla et ysärin lama sotki peruskoulun opetussuunnitelmat ja nyt kaikilla on aids kun ne ei tota koulussa oppinu.
[/q]
niin on.. ja kumia kandee käyttää ventovieraan kans kyllä..
...mä taidan päästä täältä hetken päästä pois... *hymy**plur*
[q]neski, 7.1.2010 00:42:
Mutta olen ilmeisesti melko naiivi ajatellessani seksin olevan erittäin tärkeä osa parisuhdetta (sen tarkemmin "vehkeiden skulaamiseen" tai ikään viittaamatta). Siksipä tänne varmaan kirjoittelenkin.
[/q]
Seksuaalisuushan ON oleellinen osa ihmisyyttä (eli eläimyyttä :P). Toki se näyttäytyy eri yksilöillä ja eri elämänvaiheissa eri tavoin ja poikkeuksia aina löytyy, mutta silti.
Vaikka pelit ja vehkeet ei vanhempana ehkä niin hyvin skulaakaan, niin ei seksuaalisuus mihinkään häviä. Tätä en tainnut aiemmin mainitakaan. Veikkaanpa lähinnä, että seksuaalisuus saa uusia ulottuvuuksia sitten, kun paikat rapistuu. Ei ehkä pysty ihan samoihin hommiin kuin ennen, mutta onhan seksuaalisuutta omasta mielestäni esim. tietynlainen kosketus, katse, sanat jne., ei pelkkä yhdyntä. Suhteessa voi olla paljonkin sisältöä, vaikka varsinainen seksi ei enää onnaiskaan.
Noh, mutta koitan nyt kuitenkin nauttia tästä nuoruudesta as long as it lasts...
[q]ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...
[/q]
:(
[q]aada, 8.1.2010 22:01:
En tarkoittanut tällä vain sitä, että seksin harrastaminen voi muodostua haasteelliseksi iän myötä, vaan myös sitä, ettei toinen tai kumpikaan koe toista enää seksuaalisesti kovin innostavana taikka toista tai kumpaakaan ei kiinnosta seksi entiseen tapaan. Tällöin voisin hyvin kuvitella jatkavani vielä parisuhdetta, vaikka siten, että molemmilla / toisella olisi vaikka joku ulkopuolinen rakastaja, jos molemmilla muuten olisi vielä halua elää yhdessä.
[/q]
OK. Mä taas en oikein osaa kuvitella itseäni moiseen tilanteeseen, koska seksuaalisuus on mielestäni oleellinen osa parisuhdetta alusta loppuun, vaikka se varmasti muuttaakin muotoaan matkan varrella eri elämäntilanteissa ja ihmisen kropan vanhetessa. Kaikki on tietysti sopimuskohtaista, ja kukin pariskunta elää omien yhteisten sopimustensa mukaisesti.
[q]Josssu, 24.6.2009 20:51:
Ja jooo siellä jossain ulkomaillahan on ihan normaalia, että miehillä on useita eri vaimokkeita. Ihailtavaa? Ei todella.
[/q]
Ei meidän kulttuurissa vallitseva yksiavioisuuskaan ole välttämättä kaikkien mielestä ihailtavaa. Asia ei ole niin yksioikoinen omasta mielestäni. On olemassa paljon moniavioisia suhteita, joissa _kaikki_ osapuolet ovat tyytyväisiä ja onnellisia. Muistan erään klubbarilaisen kirjoittaneen joskus todella syvällisesti ja fiksusti omasta moniavioisesta suhteestaan.
Meillä 50% avioliitoista päättyy eroon, kumppania petetään hyvin, hyvin monessa yksiavioisessa suhteessa... Mikä sitten on ihailtavaa ja mikä ei? Mielestäni moniavioisuutta ei tulisi tuomita heti kättelyssä, kuten ei yksiavioisuuttakaan. Jos kaikki osapuolet ovat omasta halustaan suhteessa ja tyytyväisiä tilanteeseen, mitäpä moitittavaa sellaisessa tilanteessa olisi. :)
Ja tuosta multideittailusta, itse tuli joskus harrastettua hyvinkin aktiivista deittailua, parhaimmillaan tyyliin kolmet tärskyt samalla päivällä. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa tai väärää, kunhan tekee selväksi omat ajatuksensa / motiivinsa / toiveensa toista ihmistä kohtaan. Omalla kohdallani kävi tosin niin, että turruin uusiin ihmisiin tutustumiseen hyvin äkkiä, eikä kukaan aiheuttanut mitään viboja mihinkään suuntaan, vaikka toki uusiin ihmisiin tutustuminen voi parhaimmillaan avata ovia ja avartaa omaa maailmankatsomusta. Tästä omasta deittailuvaiheestani opin ainakin sen, että mitään ei tule eikä ilmesty ns. pakottamalla. Jos on omassa päässään tehnyt todennäköisyyslaskentaa tyyliin ''jos tapaan tarpeeksi monta ihmistä, jonkun niistä on PAKKO kolahtaa'', menee aika hyvin metsään. :P Jos sen sijaan unohtaa omat motiivinsa kumppanin löytämiseen ja tutustuu ihmisiin ns. rennommalta pohjalta, niin johan homma luistaa paremmin. Kyllä mä ainakin myönnän, että mulla on ollut sellainen vaihe, kun olin kertakaikkisen kyllästynyt olemaan yksin, ja yritin sitten oikeen urakalla löytää mieluisaa kumppania - huonolla menestyksellä. Hommasta tulee helposti liian liukuhihnameisinkiä ja teennäistä.
Enihau, deittailu on vain deittailua, ei seurustelua. Se onkin sitten asia erikseen, jos pelaa monen eri ihmisen tunteilla, tai yhdenkin. Deittailu on mielestäni viatonta tutustumista. Kyllä mulla ainakin on homma mennyt niin, että jos joku ihminen on todella kolahtanut, niin eipä siinä ole muita ihmisiä ehtinyt päässä sitten pyörimäänkään. Mä olen siis hyvin pitkälti yksiavioista tyyppiä, vaikka tosin tiedostan sen, että yksiavioinen suhde rajoittaa enemmän kuin moniavioinen, enkä ole oikein varma onko ihmistä edes pohjimmiltaan luotu yksiavioiseen suhteeseen. Itse koen tästä huolimatta yksiavoisen suhteen itselleni sopivimmaksi.
[q]Chadonna, 5.7.2008 20:53:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:49:
---
domi, 5.7.2008 20:47:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Sinkkuilu on toisaalta kivaa.
Ei tarvii:
- miettiä kuinka pitkiä päiviä tekee töissä
- saa surffailla netissä ja pelailla pelejä niin paljon kun huvittaa
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Vähän hienoo. Pitääkin harkita sinkkuilua.
---
Tjaa.. no kannattaa miettiä kenen kanssa häslää ja mitä baareissa. Kumi voi puhjeta ja tulla ongelmia.
---
Entäs jos kirjottaa mustekynällä?
[/q]
Silloin kumi ei paljon auta.. tosin kyllä se muste lähtee mustepyyhekumilla mutta sit paperiin jää painaumat.
[q]domi, 5.7.2008 20:47:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Sinkkuilu on toisaalta kivaa.
Ei tarvii:
- miettiä kuinka pitkiä päiviä tekee töissä
- saa surffailla netissä ja pelailla pelejä niin paljon kun huvittaa
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Vähän hienoo. Pitääkin harkita sinkkuilua.
[/q]
Tjaa.. no kannattaa miettiä kenen kanssa häslää ja mitä baareissa. Kumi voi puhjeta ja tulla ongelmia.