SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Voipi olla, että poistun tästä luukusta ihan piakoin, tai sitten voi olla että jään tänne ikuisiksi ajoiksi... Nyt on jännät paikat ja jännät ajat!

Ja hei, te jotka sanotte että ette ymmärrä naisia, niin tunne on välillä kyllä ihan molemmin puoleinen

[q]Umbala, 18.3.2009 13:09:
Toi Pacifique on kyl hyvää siedätyshoitoo kevättä varten, mut jotenkin se ei yksittäisenä tilaisuutena oikeen riitä. Siks mun mielestä pitäiskin järjestää jonkin sortin tilaisuuksia, jossa tätä "kevätmuotia" olis runsaasti esillä, silleen vaikka kerran viikossa, niin vois nuo liikenneonnettomuudet vähentyä huomattavasti.
[/q]

Kuivaa etten päässyt, olis kyl tarvinnut hoitoa. Siis siedätys.

Eipä tässä Aadan käännyttämisestä ole varsinaisesti ollut kyse. Lähinnä kyselty, että "miksi?". Ei hänellä olisi edes mitään velvollisuutta "puolustautua", mutta pystyy sen tekemään ja varsin selkeästi ja perustellen. Propsit siitä.

Eipä sitä aina tarvitse mennä valtavirran mukana siitä mistä aita on matalin.

Mulla on äärimmäisen hankala tulla toimeen ikäisteni kanssa, koetutu asiat ja elämäntilanne aivan täysin eri tasolla ja seurustelu on tullut suljettua jossain vaiheessa tapailua aina pois. Jos annan itselleni vielä mahdollisuuden edes ihastua johonkin mieheen, niin tarkistan todennäköisesti ensin henkkarit että kyseessä on varmasti yli 30 v mies

Poikkeuksia löytyy tietenkin kaikenikäisistä mutta tarpeeksi kauan niitä etsiessä alkaa yleistää aika törkeästi

Sinkkuluukku what's up! Täällä taas :/

Sinkkuluukku what's up! Täällä taas :/

Nothing. Watching the game, having a Bud. What's up with you?

Hyvä viikonloppu takana eikä tää sinkkuilu loppupeleissä oo hassumpaa. Päätin että koska en tuu ymmärtämään naisia niin vaihtoehtoina on siirtyä miehiin (not gonna happen) tai sit yksinkertaisesti olla yrittämättä edes löytää mitään järkevää naista ja toivoa että joskus törmää sellaiseen joka on vähemmän sekaisin kuin norminaiset.

pitkään harhaillut sinkkuudenpolulla. en ees tiedä pääseekö tästä polulta enää poiskaa? never know...

nyt selvis miksen mä löydä ketään kivaa naista.. sniisk

kävin tänään moikkaamassa mun kummityttöäni. Heti kun hän näki mut. alkoi armoton itkeminen!!! leppyi hetkenpäästä,,ja sitten sama rulianssi alkoi alusta aina kun näki mut
Hän jopa konttas pöydän taakse piiloon ettei näkisi minua. Sieltä sit salaa yritti kuikuilla mua ja aina tuli itku uudestaan ja uudestaan kun katseemme kohtasivat *nauru*. Ja voi jestas mikä ääni lähti kun otin hänet syliini (vieläkin korvat lukossa) :D

Ehkä mä oon sit niin kauhee mies

Kesä on musta parasta aikaa olla sinkku. [/q]

toi on niin totta

Itelle ois taas mitä upein lahja, että vierellä olis joku joka välittää, joku jolle ei olis ees tarvinu miettiä lahjaa, kun se ois kaupas vaa kävelly vastaan ja oisin saanu ajatella "toi on muuten ihan Xn näkönen lahja!"

Joo, on mullakin ongelmat.

Moi olen Marko, ja äitini mielestä olen tosi kiva poika

[q]KarriN, 23.5.2005 23:58:
klubituksen deittipalveluun pitää tietenkin sisällyttää mahdollisuus filtteröidä haun kohteista pois ne, jotka kuuntelevat vääriä elektronisen tanssimusiikin alagenrejä!
[/q]

Teknotyyppi ei voi olla proge- tai piripolkkatyypin kaa

LF> yli 30 v mies

En voi olla miettimättä miten sinulla ei ole ovesi takana mies jonoa, jos tuo on kriteerisi...

"Ikuisesti yksin niin kuin nirso ja ruma linnanneito"

Mitenkäs sä sit kuvittelisit käyvän kauneutta säteilevielle ylikuningattarille, jotka saa kaapattua pelkillä ruskeilla silmillä ja matalalla äänellä? :P

[q]Jocular, 8.1.2007 21:09:
---
MaaKoz, 8.1.2007 21:06:
---
Jocular, 7.1.2007 23:26:
ainiin, kai mun tännekki ois jo aika ilmottaa, et so long suckers *vink**nauru*

---

no kait mäkin sit ilmotan samanasian, turha tota tietoa enää on pihdata :)

---

Ja tähän pakko lisätä et meitä ei sotketa sit samaan uutiseen.
[/q]

hahahah enpä tajunnu tota asiayhteyttä :DDD hahaha hyvin korjattu!
tai sit sä et vaan kehtaa tunnustaa ;DDD

Täällä varmaan ikuisesti

LF> yli 30 v mies
---
En voi olla miettimättä miten sinulla ei ole ovesi takana mies jonoa, jos tuo on kriteerisi...

Ongelman ydin lienee se, että ihmisen pitää varmaan päästä jonkinlaisen seulan läpi jo ennen kuin papereita aletaan kaivamaan.. Ja jos mies haluaisi pariutua (sellaisia seurustelevia miehiähän tässä haettiin), mutta ei ole tässä kolmeen kymppiin mennessä onnistunut niin lieneekö ihme jos ei mene seulasta läpi nytkään? ;)

Pitäisi siis löytää sellaisia miehiä, jotka ovat eronneet, mutta jotka eivät ole eronneet omaa epäkelpouttaan tahi ole erostaan liiaksi traumatisoituneita. Loppujen lopuksi ehdokkaita tuskin siis on ihan hirveästi tarjolla - ja ottajia kokeneemmille, mutta edelleen pariutuville laatumiehille löytyy kyllä ihan varmasti kilpailuksikin asti.

On ne julmia nuo parisuhdemarkkinat! Onneksi voi olla onnellisesti sinkku koko lopun ikänsä niin ei tarvitse stressata sitä, että on itsekin tuon maagisen kolmen kympin rajapyykin ohittanut.. Eikä edes siitä, että ei ehkä välttämättä täytä ihan niitä kaikkia perinteisiä pariutuvan laatumiehen kriteereitä :P

nimim. ei varallisuutta, ei minkään näköinen, ei lapsirakas, 30+ elämäntapakommuunihippi ;)

[q]Jocular, 7.1.2007 23:26:
ainiin, kai mun tännekki ois jo aika ilmottaa, et so long suckers *vink**nauru*
[/q]

no kait mäkin sit ilmotan samanasian, turha tota tietoa enää on pihdata :)

[q]niomic, 25.12.2009 13:27:
Going too fast mebbe? Etkä vaikuta kyllä itsekään olevan ihan head over heels. Hyvin nopealla silmäyksellä vaikuttaisi olevan parempi et lähdet ausseihin yksin jos ei viesti mene perille TAI tulee joku erittäin hyvä selvennys tilanteen taustoista ja syistä. On huono lähtökohta et "kyllä se siitä sit jossain vaiheessa".

On tokin se vaihtoehto et kuhan et mihinkään elatussuhteeseen joudu, niin asian voi ottaa yhtenä elämän seikkailuista eikä niin vakavasti :)
[/q]

Allekirjoitan

[q]kinderi, 17.11.2009 22:42:
---
Onko sielu kristillinen termi!??
[/q]

Kristillinen tais olla vaan korvaamassa parempaa termiä. Hengellinen? tms.

O