SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]astaroth, 24.12.2009 17:11:
pilkettä silmäkulmaan. elämän ironiaa tutkiskellessa pitää lukea rivien välistä. se aukeaa helposti, jos omaa yhtään sellaisia ominaisuuksia, kuin musta huumori, sarkasmi ja kyynisyys :P
[/q]

Niin no, musta huumori on parasta huumoria, mut enemmän mä noista surulliseks silti tulin No ehkä se on vaan tää oma mielentila, ei oo joulu ihan parasta aikaa vuodessa, ei oo ollu koskaan...

No nyt heitit kyllä tosiaan niin kärjistetyn esimerkin etten kyllä ihan tarkalleen enää tajua miten toi liittyy koko aiheeseen. Ja oonko mä missään vaiheessa sanonut että pitää KAIKKI detailit kertoa? En. En myöskään nyt oikein ymmärrä sitä näkökulmaa että koska on tällä hetkellä parisuhteessa, ei saisi enää menneistä asioista mitään puhua, koska muuten se on menneessä elämistä, eikä nykyisyydessä. Ehkä sulla vaan on tosi ääripään ajatusmalli, tai sitten tuot mielipiteesi ilmi jotenkin kehnosti, mutta en nyt kyllä ollenkaan saa kiinni että mitä ajat takaa.

Itselle kun on ikää kertynyt sen verran että kokemuksiakin on tullut jo rutkasti, ja pitkiä parisuhteitakin on jo takana useampi, niin en oikein osaa ajatella että mun pitäis parisuhteeseen lähtiessä heittää kaikki ne menneet asiat pois, ja elää vaan tätä nykyhetkeä. En tarkota sitä, että koko ajan pitäisi paiskata kaikkia asioita toisen kasvoja vasten, mutta kyllä mä ainakin haluan oikeuden siihen että saan muistella menneitä esim. ystävien seurassa.

En tiedä, ehkä mä koen että rehellisyys ja avoimuus on sen verran tärkeä osa parisuhdetta, että siihen sisältyy myös se että voidaan puhua menneistä ja nykyisistä jutuista, oli ne sitten mukavia tai huonoja asioita. Ja kyllä mulle ihan suoraan sanottuna tulis loukkaantunut olo jos toinen olis silleen että joo ihan sama mitä oot joskus tehnyt ei mua kiinnosta tipan tippaa... Koska siitä tulis suoraan sellainen olo että toista ei kiinnosta miksi mä olen se joka tänä päivänä olen, miten olen tähän pisteeseen tullut, miksi minä olen minä. Ja siloin on hyvin vaikeaa ymmärtää että se toinen myöskään voisi aidosti mua rakastaa ja musta välittää. Mutta ehkä mun ajatusmallini edustaa nyt sitten sitä toista ääripäätä, ja välistä löytyy kymmeniä eri tulkintoja...

Jokainen taplaa tyylillään, ja siihen on jokaisella oikeus, eikä siitä omasta tyylistä ja tavasta tarvitse antaa senttiäkään periksi jonkun toisen ihmisen takia.

Kun en selkeästi hallitse quottailun jaloa taitoa ja pysty jakamaan tota sun textia osiin ilman ettei vastausviesti sekoilis niin vastaan pötköön.

Niin heitinkin tosikärjistetyn kuten jo siinä itsekin sanoin.
Tosin en myöskään sanonut ehdottomasti, ettei menneistä saisi puhua vaan, että en näe itse tarvetta elää menneessä. Eri asioita minulle ainakin.

Ah shoo 30vuoden ikäisenä olet nyt sitten vanha tällä foorumilla tai tässä keskustelussa? ei kai se nyt ole mikään meriitti paljolle kokemuksille ja suhteille?
siis varmistetaan nyt, että Rutkasti kokemuksia ja pitkiä parisuhteita jo useita? Nyt voisit sitten määrittellä paljonko on rutkasti kokemuksia ja mikä on pitkän parisuhteen määre? kiitos.

Itse en oikein osaa ajatella että ihmisten pitäis parisuhteeseen lähtiessä elää menneessä. Eikös parisuhteen tarkoitus oo elää sen sun nykyisen kumppanis kanssa eikä menneiden? Tehdä kokemuksia ja kasvaa ihmisenä nykyisyydessä ei menneisyydessä? Jos sitä kantaa kaikki asiat menneisyydestä ja niitä vatvoo niin missä vaiheessa sitä kerkeää nykyisyydessä elämään?

Ja siitä päästäänkin siihen, ettei tosiaan minusta ole tarkoitus paiskata kaikkea ja koko ajan päin toisen kasvoja. Eiköhän jokainen muistele joitain asioita historiastaan niin kavereiden/perheen kuin partnerinsa kanssa. Ei silti siitä partnerista tarvitse tehdä ristinkantajaa kaikelle. Saati suuttua ja nähdä toista välinpitämättömänä/paskana jos sitä ei kaikki asiat historiastasi kiinnosta.

Miten rehellisyys ja avoimuus liittyy millään tavalla menneistä puhumiseen? Tarkoitatko, että jos ei suostu puhumaan menneisyydestä ei ole rehellinen?

Lähtökohtaisesti Sun kumppanis on rakastunut suhun sellaisena kuin sä nyt olet ja susta on muokkautunut niiden aikaisempien kokemusten myötä sellainen. Kuitenkin kaikki mikä on historiaasi ei välttämättä ole tärkeää parisuhteelle muuten kuin siltä osin, että olet nyt se mikä olet. Kaikkien yksityiskohtien esilleottaminen ei ole tarpeellista saati hedelmällistä.
Omista taustoista ja menneisyydestä kertominen olisi myöskin järkevää tehdä nykyistä kumppania kunnioittaen.

Aika synkeä Tilanne jos suhteessa ei kompromisseja tunneta ja periksi ei anneta. Mutta ehkä me tosiaan ollaan täysin eri ääripäissä ajatusmalleiltamme kuten sanoit. Siinä toki olet oikeassa, että jokainen tyylillään.

Mutta vaan juu tosiaan ei tästä harmeja ole kai kenellekään aiheutunut muuten kuin ylimääräisenä Ot:na.. Pitäisikö jatkaa muualla jos tarvetta on? Hmm.

Cloud hei, olen sua vanhempi (35v), eli varmaan ihan yli-ikäinen tänne*nauru*

No mutta, ei se ole kyllä nykyään helppoa löytää suhdetta, kun sellaista alat kaipaamaan. Ujona se on vielä entistä vaikeampaa. Vaatimustaso on kummallakin sukupuolella noussut jotenkin viimeisten vuosien aikana todella rankasti kiitos median antaman kuvan, millaisia meidän pitäisi olla/pitäisi näyttää/pitäisi pukeutua. Etenkin kun ei tuohon valtavirtaan istu, on hankalaa löytää ketään. En kyllä tiedä olisiko se helpompaa, vaikka näyttäisin normaalilta ja pukeutuisin harmaasti kuten ikäni puolesta tuntuu että odotetaan.

Voin vaan todeta, että pierun löytää nopeammin saharasta kun meikäläinen suhteen.

Kyösti Pöystin sanoin:

"Ikuisesti yksin niin kuin nirso ja ruma linnanneito"

---

"Love doesn't prevent us from hurting each other. If anything, it makes it more probable."

Indeed. Hence, beware of it!

En oikeesti oo sitä mieltä, että minkään sortin lämpimien tunteiden syntymistä pitäisi pyrkiä estämään siksi että niitä saattaa seurata ikävämpiä tunteita. Aina kun lähden seuraamaan niitä ajatuksia, mitä liittyy siihen että pidän seurustelemista niin epälähestyttävänä asiana, päädyn siihen etten oikeestaan halua ajatella niin, mutta selkäydinreaktio tuntuu olevan se että sinkkuilu rulezz. En oikeastaan tiedä mitä siihen mun seurustelunegistelyyn liittyy, ja ois ihan mielenkiintosta saada siitä tolkku. Jänskätyttämiseltähän se päällisin puolin vaikuttaa, kun pikkasen tutkailee, mutta että mikä siinä sitten niin jänskättää?

Tilaa on helpompi ottaa itselle kun on itsekseen, ja sen suhteen mulla aiemmin suhteissa on ollut kosolti ongelmia, etten osaa ottaa riittävästi tilaa (koska itsestähän se on kiinni, vaikka ois kuinka helppoa ja ihanaa sanoa et 'mulle ei anneta tarpeeksi tilaa') ja hirvittää se pään takominen toistuvasti samaan seinään.

Toisaalta en kaipaa seurustelusuhdetta, joten en tiedä miksi hankkiutuisin sellaiseen. Toisaalta en missään tapauksessa haluaisi olla sellaisessa tilanteessa, että kaipaan jotakin tiettyä -esim. tietynlaista suhdetta- elämääni. Se kammoksuttavan tilanteen puuttuminen ei siis ehkä ole se painavin mahdollinen argumentti.. Ajattelin itseni pussiin. Mutta jotain siellä taustalla on! Ja vielä jonain päivänä mä tiedän mitä.

Olen varmaan ikisinkku!

Sama täällä

---
Olen varmaan ikisinkku!
---

Sama täällä

joo ei mikään huono idea kyllä kun miettii noita naisia joita oon tapaillu.

Kyösti Pöystin sanoin:

"Ikuisesti yksin niin kuin nirso ja ruma linnanneito"

haha, tää on hyvä

---

---
Olen varmaan ikisinkku!
---

Sama täällä
---

Kiitä onneas ettet mennyt hullun kanssa naimisiin.

Mä olen naimisissa pankin kanssa. =D

---

---

---
Olen varmaan ikisinkku!
---

Sama täällä
---

---

Kiitä onneas ettet mennyt hullun kanssa naimisiin.

Joo kyllä asiat vois olla huonomminkin. Ja kyl mä mietin tossa ittekseni et vittuako itken jonkun random naisen perään, oon kuitenki hyvä tyyppi ja jollei se osaa arvostaa mua niin se tässä menettää hyvän tilaisuuden. Meri on kuitenki täynnä kaloja eikä yks nainen vaikuta asiaan millään tavalla.

The single is cheaper than a full album

Without electronic music i would have gone insane and got totally lost over 10 years ago

That's why i cherish my love towards the music i enjoy listening and playing *känni**nuotti*

Joo kyllä asiat vois olla huonomminkin. Ja kyl mä mietin tossa ittekseni et vittuako itken jonkun random naisen perään, oon kuitenki hyvä tyyppi ja jollei se osaa arvostaa mua niin se tässä menettää hyvän tilaisuuden. Meri on kuitenki täynnä kaloja eikä yks nainen vaikuta asiaan millään tavalla.

Oikea asenne! Only way is up. Meri on erilaisia kaloja täynnä:)

Oikea asenne! Only way is up. Meri on erilaisia kaloja täynnä:)

"Meri on täynnä kalaa, mutta aina pitää muistaa, että jostain tulee ripuli syödessä ja sitä ei tiedä etukäteen"

[q]astaroth, 24.12.2009 17:32:
noh, eihän joulu ole muutenkaan kuin pelkkä päivä, jolloin puoli ihmiskuntaa teeskentelee, että ihmiset tulisivat keskenään toimeen. jos ihmisten täytyy oikein vuosikalenteriin merkitä päivä, jolloin täytyy muistaa lähimmäisiään, kertoo enemmän vaan mielestäni siitä miten perseellään asiat ovat.

henkilökohtaisesti saan joskus jopa kiksejä, kun yritän herättää pientä riipaisua sydämmessä, että tietää ettei ole aivan kokonaan kuollut sisältä - niin kierolta ja masokistiselta kuin se kuulostaakin
[/q]

No tossa oon ihan samaa mieltä, joskus on oikeesti "kiva" murehtia ja potea omaa elämää. Pääasia et tuntee ees jotain. "I'd rather feel pain than nothing at all" niin kuin oon tässä ketjussa ennenkin sanonut.

Mä oon viimeset 2 joulua ollu pois Suomesta mut tänä vuonna en keksinyt exit plania. Pakollinen äiti - isä - mummolla -kiertue käynnissä ja täällä jos missä on ihan tarpeeks aikaa ajatella tätä omaa elämää ja sen tyhjiöitä, ne hyvätkin asiat jotenkin katoaa muistista kun kattelee niin erilaista elämää ympärillä. Huomenna taas eessä kahvittelut serkkujen kanssa joilla on kaikilla 2 lasta ja ovat naimisissa, omakotitalot ja koirat ja farmariautot. Eiköhän se jossain kohtaa huomenna pistä taas miettimään et oonko mä tehnyt elämässä sittenkään ne oikeat valinnat, vaikka tiedän ihan tasan tarkkaan että mua ei sais tänne maalle asumaan perhe-elämää kirveelläkään, ja että ne on ihan yhtä kateellisia mulle kun elän "hienoa elämää" kaikkine ulkomaanmatkoineni ja "hienoine autoineni" jne.

Ja sitä se on!
Onneks lauantaina on butanet pikku torressa, pääsee vähän nitkuttamaan apinakännissä.

[q]opmdevil, 17.11.2009 13:55:
Sinkkuilu on ihanaa! Kävin ruotsissa ihan yökerholla saakka. Tapasin kivan tytön
..... Kaikki meni tooosi hyvin kunnes tultiin siihen hissiaulaan jossa se sitten ilmoitti, hän ei tule hissiin mun mukaan eikä aio harrastaa mun kanssa tuhmaa juttua.
[/q]

Usko pois, miehet osaa ton ihan saman leikin... Ei oo yks eikä kaks kertaa kun on viettänyt tosi kivan illan jonkun kanssa baarissa, parhaimmillaan vielä samalla taksilla lähdetään ja tyyppi päättää jatkaa matkaa samalla taksilla kotiinsa asti.

Tuo olis ihan OK tietysti jos olis vaihdettu puhelinnumeroita ja sovittu treffit seuraavalle viikolle tjsp mut jos ei tiedä muuta kun etunimen ja hyvästit on "törmäillään" niin tuleehan siitä vähän tyhjä olo

vuoden paras hetki kuulua tänne, ei tarvii ainaka miettiä lahjan lahjaa :D

[q]tuisku, 24.9.2006 11:15:
joo, perseest tää kyl on.. kun olis niiiin kiva löytää joku ja et ois perhosii vatsas...
[/q]
Voivoi...

Pitkästä aikaa olis taas sellanen olo et just NYT tarttis viereen jonkun jolle vois tehdä näin:

[q]Auacusha, 24.12.2009 18:05:
vuoden paras hetki kuulua tänne, ei tarvii ainaka miettiä lahjan lahjaa :D
[/q]Agreed. Tosin ite kyl ostin porukoille jotain pientä, mut ei nimenomaan tarvii MIETTIÄ. :D

O