SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Takyon, 18.3.2009 12:14:
Jumaleissön millasta pebaa kevät tuo tullessaan kaduille
[/q]
Joo, nää alkaa oleen niitä vaarallisia hetkiä liikkua ulkona kun ei oo ollenkaan tottunut tuohon. Lyhtypylväät yms kutsuu taas, kun pää unohtuu ihan muuhun suuntaan, onneks ei oo autoo

Vakkarihuoltoasemalla on kyl ollu jo pidemmän aikaa sellanen tosi lutunen tapaus kassan ääressä, piristää kivasti lähes jokaisen työpäivän päätteeksi :D

[q]thomas, 24.12.2009 12:34:
hyvää joulua luukkulaisille ! (ja muillekin)
[/q]

Meinasin just tulla sanomaan samaa :) Hyvää Joulua kaikille!

[q]Umbala, 18.3.2009 12:30:
onneks ei oo autoo
[/q]

Oon aikoinaan rutannut yhden kappaleen autoja Manskulla juurikin tällaisessa tilanteessa. Sen seurauksena pieni mies huutaa mun pääni sisällä esim. juuri näin keväisin "KEEP YOUR FUCKING EYES ON THE ROAD" katseen harhaillessa ja oon sille miehelle aika kiitollinen.

[size=1]PS. Joo, en tiedä miksi se huutaa mulle englanniksi. Mut niin se tekee.[/size]

Hyvät joulut täältäin ja terveisiä lumisesta Sysmästä :))

[q]Umbala, 18.3.2009 12:30:
Joo, nää alkaa oleen niitä vaarallisia hetkiä liikkua ulkona kun ei oo ollenkaan tottunut tuohon. Lyhtypylväät yms kutsuu taas, kun pää unohtuu ihan muuhun suuntaan, onneks ei oo autoo
[/q]
Mulla meni aikoinaan eka inssi ton takia vituiksi :D

[q]tir, 25.3.2009 20:30:
juujuu tulossa ihan kohta taas...
[/q]

missämillonhä?

[q]bubbelgum, 28.6.2007 02:21:
---
Burma, 28.6.2007 01:14:
blaa blaa blaaa + jaaadijaajaa

---

Ehkä kannattais herran ihan ens alkuun opetella vähän peruskäytöstapoja. Loppu päihteille ja valvomisille aamuviiteen. ITSE omasta elämästään VASTUUN ottaminen. Ja kunnioitus sekä puheessa, että käytöksessä muita ihmisiä kohtaan. On kyseessä sitten tuntematon tallaaja, frendi, tai mahollinen kiinnostuksen kohde.

Hyville tyypeille löytyy melkeen aina joku hyvä tyyppi.
Mut paskat tyypit jää yleensä yksin rypee omaan paskaansa.

Pahempi juttu, mut elämä on.

Ps. yleensä ei oo tapana julkisesti sanoo mitään pahaa yhtään kenestäkään, tai "mustamaalata" tyyppejä. Mut tässä tapauksessa voin käsi sydämellä ja täysin puhtaalla omallatunnolla sanoa varotuksen sanan. Pysykää niin kaukana kyseisestä tyypistä ku vaan pystytte.
[/q]

Oisit sanonu aikasemmin ehin tulla jo sen luo... *pepsodent**plur*

tää mies poistuu tääl nyt ->

super joulua kaikille ja hyper uuttavuotta!

<mainostus>
nyt on taas hyvä tilaisuus päästä tutustumaan ihan livenä niihin toisiin sinkkuihin. Sinkkuluukku -bileet on tarkoitettu juuri Teitä varten, rakkaat sinkut. Idea pileisiin lähti tästä luukusta, kun moni valitteli sitä ettei juuri tapaa muita sinkkuluukkulaisia missään.
joten ennakkoasenteet nurkkaan, vihreätä päälle ja perjantaina Crushiin juttelemaan mukavia toisten sinkkujen kanssa!
</mainostus>

[q]Jone, 18.3.2009 12:38:
pieni mies huutaa mun pääni sisällä

[/q]
Englanti on viel ihan ok, mut jos kieli vaihtuu esim Puolaks (ja et puhu Puolaa), on aika huolestua.
Muuten toivotetaan kevät, lyhyet hameet, kireet byysat ja muutenkin vähenevät vaatteet avoimin sylin vastaan.

Koskaan ei oo mitään vakavampaa ton takia sattunut, mutta kerran oon nuorempana ajanut fillarilla ojaan vastaavassa tilanteessa... Oli hieman noloa, kun ne nätit tytöt sitten tietty näki sen

No traumoista on toivuttu ja nykyään pysyn autolla, fillarilla ja kävellen tiellä, vaikka joskus pyllyjä ihastelenkin

[q]vilna, 20.7.2008 15:06:
Listaa voi varmaan jatkaa jahka tottuu tilanteeseen :)
[/q]
Hei aivan loistava idea! Keksitään kaikki yhdessä voimin hyviä puolia sinkkuilusta niin voidaan tuntea olomme paremmaksi!

esim:

Voi nukkua niin pitkään kuin haluaa... yksin..
Voi käydä kävelyllä ihan koska vaan ja nauttia luonnosta.. yksin..
Voi tehdä ihan millasta ruokaa haluaa ja syödä sitä romanttisesti kynttilänvalossa.. yksin..
Voi harrastaa seksiä ihan koska vaan ja missä asennossa haluaa.. yksin..

....yksin..

Olen, mielummin sinkku jos en saa vähintään PlayBoy tason muijaa, jolla on techno-kuteet, tasapohjaiset kengät ja polkkatukka jonka vaatteita saa sovittaa kuin se olisi nukke. :) :) :) ;) ;) ;).
Vai meenkä ostamaan barbin?
Heräsipä Kata Kärkkäisen vierestä aamulla ;) ;) ;)

[q]tomppi, 3.12.2008 03:51

Niin kovin totta... Mut elämä on...

[q]sunbeam, 24.12.2009 14:53:
miehet käyttäyy tuolla lailla usein jos haluaa pitää vaihtoehdot auki siltä varalta jos vaikka jotain parempaa saattaa tulla vastaan, tai sitten eroamisen kohdalla tämä "laastari" ilmiö selittäisi myöskin käytöksen.

Tietysti on myös mahdollista että sillä on useempi kattila tulessa samaan aikaan, silloinhan olis loogista olla hys hys ettei kärähdä mihinkään suuntaan tekemisistään...
[/q]

No tuohan se on mullakin käynyt aika usein mielessä. Ja sit oon miettinyt et ylireagoinko mä vaan, tai kuvittelenko vaan kaiken...

[q]sunbeam, 24.12.2009 14:53:
Mä en henkilökohtaisesti suostuisi moiseen, kokisin sen niin että toinen ei arvosta mua riittävästi ja ei ole tarpeeksi kiinnostunut jos kerta halutaa salailla se!

Meitäkin nimittäin on ketkä kyllä näyttää tunteensa niin julkisesti kuin kotonakin kun sen aika on. Mä en ainakaan edes malttaisi olla puhumatta siitä naisesta kavereilleni joka mun sydämen saa pompahtelemaan, saati sitten etten näyttäisi sitä julkisesti! -Sehän tavallaan vaan viestittää muille että tää on muuten mun, pitäkää sormet erossa!
[/q]

Joo noin mäkin ajattelen. Mielelläni näytän muille että tää on mun Mutta ei sit vissiin tällä kertaa. Noh, kattoo mitä tästä nyt tulee jos tulee... Ehkä tää on vaan sillekin outo tilanne kun ei oo kai hirveen vakavia suhteita takana ja nyt on tullut aika nopeastikin edettyä ton mun Ausseihin muuton takia. Aika harva sitä kuitenkaan parin tapaamisen jälkeen on valmis muuttamaan toiselle puolelle maapalloa toisen perässä ja tuo on, että ei kai se ihan paska jätkä kuitenkaan ole. Tai sit se vaan halusi ilmaiselle Australian-lomalle *nauru**nauru*

Toi Pacifique on kyl hyvää siedätyshoitoo kevättä varten, mut jotenkin se ei yksittäisenä tilaisuutena oikeen riitä. Siks mun mielestä pitäiskin järjestää jonkin sortin tilaisuuksia, jossa tätä "kevätmuotia" olis runsaasti esillä, silleen vaikka kerran viikossa, niin vois nuo liikenneonnettomuudet vähentyä huomattavasti.

[q]astaroth, 24.12.2009 16:26:
hyvää joulua veljet ja siskot

näin joulun alla on taas mukavaa palata maan pinnalle ja pohtia oman elämän tosiasioita
[/q]

Hmm aika surullista :/

Kuulin huhun, etten tänne kuuluis. Kuitenki itte pidän jalkani vielä täällä.

O