SINKKULUUKKU
[q]aada, 12.6.2009 11:41:
tai sitten et anna tarpeeksi haastetta. en mä ainakaan mitään kaljaa hakisi tiskiltä, se asettaa hakijan alempiarvoiseen asemaan. kyllä mun kiinnostus ainakin vähän lopahtaisi jos joku olisi noin "helppo" ja tekisi mieli testata mitä kaikkea muuta se tekee mua mielyttääkseen..
[/q]
Kaikki on kyllä aina sanoneet et oon lähinnä toivoton vittupää, mut kai mä sit oonki vaa helppo ja kiva :(
Tosin vaikka olenkin toivoton vittupää, musta on silti kiva edes joskus koittaa olla kiva ja tuoda se yks kalja sieltä tiskiltä pöytään tai kaupasta himaan. Tykkään tehdä safkaa, tykkään siivota. Tykkään myös että mulle tehdään safkaa tai mun tiskit tiskataan, tai jopa että tarjotaan baarissa se yks eikä ees haittaa vaik tarjottais kaksikin. Kyllä mä tahdon välillä myös miellyttää ihmisiä, josta pidän. Yleensä he myös tahtovat miellyttää minua. Musta se on kivaa, niin yleensä myös niistä muistakin. Sitä kutsutaan vuorovaikutukseksi. Se ei ole sama asia, kuin kotiorjana toimiminen. Tuohan se toki haasteellisuutta, kun ei yritä miellyttää toista ollenkaan, mut taidat se sinkkuluukussa sinäkin majailla?
Niin, ja mä tosiaan tykkään myös karrikoinnista ja sarkasmista.
Pakko sanoa et propsit sulle siitä, et sun kommentit jaksaa olla kerta toisensa jälkeen huomattavasti hämmentävämpiä kuin esimerkiksi erinäisten jukepoksejen ja keskimääräisten piripäiden tajunnanvirrat! Kovasti yritän ettei tää kuulostais vittuilulta vaan toteamukselta, mut todellakin koen heidän ajatusmaailmojensa kanssa tarkempaa samantaajuisuutta kuin sun. Melkein epäilen, että tunnen sut menneisyydestä, nimi ja läpät täsmäis :D
^ Juu hoitoa kyl tarttis
[q]ezzy, 17.11.2009 22:47:
---
kinderi, 17.11.2009 22:42:
---
Onko sielu kristillinen termi!??
---
Kristillinen tais olla vaan korvaamassa parempaa termiä. Hengellinen? tms.
[/q]
Mun mielestä se ei ole sitäkään..
[q]Syder, 12.6.2009 09:33:
---
anniharha, 10.6.2009 18:38:
Älä ny viel innostu, oon kuullu et pojat ei tykkää liian fiksuista tytöistä
---
Sulle on valehdeltu :(
[/q]
Onko :O
Ai perkele, pitääks mun sittenki korvata mun tissit älykkyydellä että tää superepätoivoinen sinkkuluukkuräpiköintini loppuis? Maksaisko joku lobotomian? Voisin tarjota esim. kaljan siitä hyvästä!
Hyviä pointteja, pakko myöntää tavaksi jäänyt ikävä pessimismi ja lievä katkeruuskin.
Ei kerkee jonoa kertymään kun välillä käy vähän potkimassa porukkaa oven edestä kadun puolelle. Tähänastiset suhteet on pääasiassa kaatuneet siihen mistä aikaisemmin puhuin, kaikilla ei ymmärrys ja avarakatseisuus riitä ymmärtämään toisten tekemiä valintoja ja niiden seurauksia vaikka ne menneitä onkin. Vaikka viimeisin mies sen kolmekymmentä olikin.
Pettymykset vaan tekee varovaiseksi, kasvattaa liian ison itse- ja toistensuojeluvaiston. Tai sitten oon vaan tapojeni orja, jos yllätän itseni katsomasta ketään vähänkään pidempään tai eksyn ajattelemaan että tuohan on ihan kiva ja juttuunkin tulee luontevasti niin säikyn itsekin sitä, ja usein tulee sekava pakitusreaktio, psyykkaan itseni maanrakoon ja kaikki itsetunto häviää vaikka se on mulla muuten ihan terveellä tasolla.
Mihinkään onnellisiin loppuihin en usko, niitä on vaan saduissa mutta mulle riittää että on kivaa edes välillä, mieluiten useimmiten. Samalla aaltopituudella (tai edes samassa meressä uiminen) oleminen on tietty tärkeää, ja sellaista miestä ei vaan ole tullut vastaan joka pidemmän aikaa sillä aaltopituudella pysyy (ja syytän kyllä ihan itseäni siitä, vain omiin tekoihin voi vaikuttaa ja oon varmasti tehnyt edellisissä suhteissa monta virhettä, joihin toinen on reagoinut miten on silloin nähnyt parhaaksi reagoida *eikä*). Jos mulla pyörii päässä kokoajan bileet, musiikki ja moottoripyrät niin tottakai höpötän niistä kokoajan, en voi olettaa että kukaan jaksaa sitä kovin kauaa kuunnella.
Kauhee darra-avautuminen tällä nirsolla ja rumalla linnanneidolla täällä, koittakaa kestää Tämän neidon torni huojui eilen sen verran että seuraukset on mitä on
en vaan ymmärrä naisia. ei kai tässä sen kummempaa kiva kiitti moi.
---
Sinkkuluukku what's up! Täällä taas :/
---
Moe muru! <3 Lohdutan: Mulla on ainaski kivaa täälä. Voi tehhä kaikkee pölöö, kuten päättää lähtee yksinään maailmalle ja muodostaa kasoja ihmisten kanssa. Suosittelen! Pus!
(Vaiks okei, oon tullut siihen tulokseen, notta välillä kaipaan kyä semmoista läheistä suhetta jonkun yhen spessun ihmisen kanssa, mutta se tulloo sit joskus jos on tullakseen. Elämässä on onneksi paljon muutakin elettävää.)
Hei mussukka kerro mulle muuten sellainen mielenkiintoinen fakta et miks naiset käyttäytyy niin epäloogisesti? Taas todistettiin se asia et jos itse osoitan että mua kiinnostaa niin nainen on tosi hankala ja lopulta mul menee hermot eikä kiinnosta enää. Okei ymmärrän et pitää leikkii vähän vaikeesti saatavaa MUTTA... sit jos tylytän sitä ihan täysin niin yhtäkkiä se onki kiinnostunut ja haluaa nähdä. Mä en niinku oikeesti vaan ymmärrä :D
Nyt sitä naista sitet!
---
---
---
Moe muru! <3 Lohdutan: Mulla on ainaski kivaa täälä. Voi tehhä kaikkee pölöö, kuten päättää lähtee yksinään maailmalle ja muodostaa kasoja ihmisten kanssa. Suosittelen! Pus!
(Vaiks okei, oon tullut siihen tulokseen, notta välillä kaipaan kyä semmoista läheistä suhetta jonkun yhen spessun ihmisen kanssa, mutta se tulloo sit joskus jos on tullakseen. Elämässä on onneksi paljon muutakin elettävää.)
---
Hei mussukka kerro mulle muuten sellainen mielenkiintoinen fakta et miks naiset käyttäytyy niin epäloogisesti? Taas todistettiin se asia et jos itse osoitan että mua kiinnostaa niin nainen on tosi hankala ja lopulta mul menee hermot eikä kiinnosta enää. Okei ymmärrän et pitää leikkii vähän vaikeesti saatavaa MUTTA... sit jos tylytän sitä ihan täysin niin yhtäkkiä se onki kiinnostunut ja haluaa nähdä. Mä en niinku oikeesti vaan ymmärrä :D
Pitäis vissiin löytää joku sellanen kultainen keskitie ettei olisi liian innostunut. Mut toisaalta mitäpä minä näistä tietäisin.. Terveisin kinkkuluukun vakiojäsen ^___^
Multa kans pisteet kasojen rakentamiseen ihanien ihmisten kanssa.
Kuinkas nopeasti te 30+ miehet olisitte valmiita sitoutumaan, jos oikea sattuisi kohdalle? Tarkoitan siis yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa ja lapsia...
---
---
oikeisiin ihmisiin vaan törmää joskus, pitää vaan mielen avoimena ja ottaa kaiken vastaan mitä tulee. Epäonnistumisiakin tulee mutta ei niistä pidä masentua, uutta putkeen vaan.
ja sit siinä välillä kun on täysin sinkku niin pitää ottaa siitä ilo irti..! itse olen ollu sinkkuna oikeestaan enempi ja vähempi. ja suurimmaksi osaksi ihan sen takia että oon reissannu suomessa ja ulkomailla viimeset 10 vuotta. aina en ole ollu onnellinen mutta siinä ei oo ollu mitään tekemistä sinkkuuden kans.
enkä nytkään aijo kyllä alkaa parisuhteeseen jos ei kaikki natsaa. kaverit on ihan kivoja mutta siinä täytyy olla intohimoa jos meinaa että se parisuhteena kestää.
Kuinkas nopeasti te 30+ miehet olisitte valmiita sitoutumaan, jos oikea sattuisi kohdalle? Tarkoitan siis yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa ja lapsia...
No, aiemman historian perusteella sanoisin että yhteenmuuttoon olen yleensä valmis aika saman tien - pari kuukautta riittävän intensiivistä seurustelua riittäisi siihen ihan hyvin. Tykkään jakaa arkea.
Naimisiinmeno voisi nousta mieleen vuoden onnistuneen yhdessä asumisen jälkeen, lapsien hankinta ehkä siinä samassa vaiheessa tulisi ainakin puheeksi.
Mutta mä oonki niitä harvoja jotka tykkää sitoutumisesta.

Taidan kanssa omistaa ikuisuus kortin tänne....
Okei, mä ymmärrän kyllä sen ettei mun elämäntilanteeseen kovin helposti saa mitään suhdetta rakennettua kun viikot oon Kuopiossa ja viikonloput sitten Helsingissä. Mutta, kyllä sitä läheisyyttä, pusuja ja siirappia kaipaa aina välillä.
Asiaa ei taida myöskään helpottaa se et, musta on tullut kyyninen parisuhdetta kohtaan. Oon jo pidempään pohtinut tässä, et onko nykymaailmassa enää parisuhteilla samanlaista arvoa kuin ennen? Jotenkin tuntuu et pettäminen on tämän päivän trendi ja sitä haetaan pitämällä toisessa kädessä perhe ja toisessa tyttöystävä. Näiden välillä sitten jonglöörataan ja toivotaan, että kaikki pallot saataisiin pidettyä ilmassa. En toki itsekkään aina ole ollut se paras ihminen parisuhteessa mutta kuitenkin...
Okei, mä ymmärrän kyllä sen ettei mun elämäntilanteeseen kovin helposti saa mitään suhdetta rakennettua kun viikot oon Kuopiossa ja viikonloput sitten Helsingissä. Mutta, kyllä sitä läheisyyttä, pusuja ja siirappia kaipaa aina välillä.
Asiaa ei taida myöskään helpottaa se et, musta on tullut kyyninen parisuhdetta kohtaan. Oon jo pidempään pohtinut tässä, et onko nykymaailmassa enää parisuhteilla samanlaista arvoa kuin ennen? Jotenkin tuntuu et pettäminen on tämän päivän trendi ja sitä haetaan pitämällä toisessa kädessä perhe ja toisessa tyttöystävä. Näiden välillä sitten jonglöörataan ja toivotaan, että kaikki pallot saataisiin pidettyä ilmassa. En toki itsekkään aina ole ollut se paras ihminen parisuhteessa mutta kuitenkin...
Ei toi pettäminen oo päivän trendi, päivän trendi on et suuri osa ihmisistä yksinkertaisesti on selkärangattomia kusipäitä. En kyl itse arvosta pettämistä lainkaan ja kuuntelin viimeksi tänään järkyttyneenä kun duunikaveri kerto miten saa siitä parhaimmat kiksit ikinä. Mitäs siihen sit sanomaan..
Täällä luukussa hengaileminen on kyllä siitä jees et ei ainakaan tarvitse sumplia menojaan kenenkään muun kalenterin mukaan. Täältä pääsisi pois vaikka heti jos kiinnostaisi mutta ongelma on lähinnä se että mä tavoittelen täydellisyyttä. Ja ei, en tarkoita sillä että naisen täytyisi olla törkeän kaunis, rikas, fiksu ja hyvin koulutettu. Tarkoitan sitä että vaikka kaikki noi edellämainitut kriteerit täyttyis niin jos siitä puuttu "se jokin" niin homma ei vaan tule toimimaan. Sen vielä huomaa suhteellisen nopeasti ja tästä syystä olen päättänyt pysyä täällä kunnes jonkun kanssa oikeasti kolahtaa. Ei kompromisseja :)
Lots of luvz. Eli nuttin' much :D
---
---
---
---
Se ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Sen takia se käyttäytyy noin. Jos on tarpeeksi kiinnostunut, ei jätä mitään sattuman varaan.
Joo ihmeesti sitä aina tänne päätyy. Työkaverikin just kuittas että eihän miun perässä mitkään miehet pysy ku kolme kertaa viikossa pitää päästä Proteuksen keikalle :D
Niin. Mun mielestä jos itse pettää tai ei ole luottamuksen arvoinen, niin on hankala enää luottaa toiseenkaan ja uskoa ns. viattomasti rakkauteen ja parisuhteeseen. Eli pitää itse päättää haluaako elää kyynisessä maailmassa vaiko uskoa rakkauteen ynnä muuhun. Itse ainakin haluan uskoa jälkimmäiseen, enkä siksi halua pettää ennen kaikkea itseni vuoksi, en tavallaan halua viedä tuota itseltäni.
---
cut
---
Ei toi pettäminen oo päivän trendi, päivän trendi on et suuri osa ihmisistä yksinkertaisesti on selkärangattomia kusipäitä. En kyl itse arvosta pettämistä lainkaan ja kuuntelin viimeksi tänään järkyttyneenä kun duunikaveri kerto miten saa siitä parhaimmat kiksit ikinä. Mitäs siihen sit sanomaan..
Miten olis, vaikka: "Mulle on turha jauhaa tota paskaa, mua ei kiinnosta vitunka vertaa." tahi: "Jos sulla oo mitään muuta puhutavaa niin lopeta toi munaton paskan jauhamine ja jatka hommias." tahi: "Tavuki vielä ni mä kilautan muijalles." ...Vaihtoehdoille vain mielikuvitus on rajana, ja kun kerran tekee tiettäväksi mitä sietää ja mitä ei niin jää tulevat "järkytykset" siihen top tykkänään. Kun avaa sen sanallisen arkkunsa niin se harvoin jää huomaamatta.
En koskaan..? O_o