SINKKULUUKKU

Back to häröily O

*huoh*

Taidanpa olla taas tän luukun puolella.. *eiei**uuh*

[q]Freja, 23.12.2009 13:15:
---
aada, 23.12.2009 13:09:
Tiedätkö mitä voisit tehdä? Jos olet ihastunut, pidättäydy seksistä niin kauan, että olet varma, että toinen on suhteessa sinun itsesi, eikä seksin takia. Aika harva jaksaa kuitenkaan käydä monilla treffeillä, olla kiinnostunut kuulumisistasi jne. vain seksin takia ja siten saat itsekin ehkä nopeammin selville millä mielellä se toinen on ja toisaalta hellyys, seksi ja läheisyys eivät pääse vaikuttamaan mieleesi.

Näin ainakin itse toimin, jos olen jostakin oikeasti kiinnostunut.

---

Sanotko, että oon ehkä liian helppo? :DD
En vaan tie, miten pitkän ajan sitä si vaa pitäis venaa. Tai siis, mistä sen si tietäsin. Hm. :P

Hassua kyl, tänään on taas hyvä päivä itseni suhteen. Vkonloppuna/alkuviikosta oli jotenkin kova angsti päällä taas ja kaikki tuntui surkeelta, nyt taas tuntuu siltä että hyvinhän mulla menee. :)
[/q]

Kyllä. Ei helppoudessa itsessään ole mitään vikaa (jos haluaa vaikka vain seksiä), mutta ainakin tässä sinun tapauksessasi siinä näyttää olevan jotain vikaa, kun se ei oikein toimi omaksi eduksesi. Itse ainakin olen huomannut, että jos olen oikeasti jostakin kiinnostunut, pidättäydyn seksistä melkeinpä niin kauan, että se toinen osaa olla jollain tapaa haavoittuvainen kanssani. Sitä ei saa kuitenkaan olla alusta alkaen, sillä silloin se osoittaa mielestäni vain sen, ettei toinen ole niin kiinnostunut, että välittäisi siitä hyväksynkö heikkouksineen ja vahvuuksineen hänet vai en.

Joo. näin se tahtoo olla. Ei ihmister tarvitse liikaa olla samanlaisia, mutta ei siitä haittaakaan ole. Päinvastoin

[q]Syder:
---
Mark Hamilton:
Pitäs olla joku sellanen joka käy samoissa mestoissa kun mä.

---

Miksi?
[/q]

Toinen syy on se että en halua mennä vaikka nitertainiin van siksi että joku naisasioista vituilija tai muuten vaan asiat peremmin tietävä on neuvonut menee sinne kun sieltä kuulemma saakin joskus. En halua muuttaa itseäni vaan siksi, että ehkä jostain muualta kuin bileistä voi onnatakin joskus, kuin joku niin väittää.

[q]Cride:
---
Avernian:
Mä taas väittäisin että enemmän asenteella ja pään sisällöllä on väliä kuin pankkitilin nollilla tai teräksisillä vatsalihaksilla.

---

Todellakin varsinkin pään sisällöllä. Mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ niin ulkonäkökin karisee siinä samassa
[/q]

Kyllä kyllä, mutta en usko että nuori ihminen ottaisi läskiponttoonin paremman näköisen sijasta joka on sisäisesti ihan yhtä hyvä.

[q]Zenni, 21.4.2008 19:18:
Mä tarviin miehen kotiin siivoomaan ja kokkaamaan. Anyone?
[/q]Kokata voin mut siivota en!

REivaaja vois hiljalleen tajuta olevansa 90%:lla ignoressa ja lopettaa quottailun :) Ketään ei kiinnosta.

[q]Takyon, 28.11.2009 17:47:
Siis tottakai suhteen jälkeen on suruaika mutta pointti ei olekaan siinä että eksä alottais seurustelun jonkun läheisen ystävän kanssa, vaan ylipäätään siinä että eksä alottaisi uuden suhteen nopeasti eron jälkeen.
[/q]

No juuri tätä mä yritin sanoa, oon siis sun kanssa täysin samaa mieltä

http://imgs.xkcd.com/comics/frustration.png
Näin se vaan on :/

[q]pululu, 28.11.2009 19:00:
Kuinka moni mies täältä uskaltaa myöntää, että jos hänen "huomioimiseen" ja kiinnostukseen vastaa myönteisesti, kiinnostus miehen puolelta loppuu siihen?
[/q]

Mikä helvetin logiikka tossa olis? Mä en kyllä yhtään ymmärrä jengiä jotka jaksaa leikitellä ajankulukseen ihmisillä...

[q]aada, 29.11.2009 12:02:
---

Sen sijaan, mies ei voi olla liian huomioiva osoittaessaan kiinnostustaan. Eli jos olen kiinnostunut jostain miehestä ja hän huomioi minua ostamalla juomia, maksamalla ravintolalaskut, avaamalla ovet jne. niin se ei kyllä koskaan laske kiinnostustani.
[/q]

Tämä nyt tuskin tuli kenellekään täällä yllätyksenä...

niin no elämä on alamäkeä sen jälkeen kun pakotetaan ulos äidin lämpimästä masusta-11

MAHJONG BITCH½

[q]ezzy, 29.11.2009 12:12:
---
pululu, 28.11.2009 19:00:
Kuinka moni mies täältä uskaltaa myöntää, että jos hänen "huomioimiseen" ja kiinnostukseen vastaa myönteisesti, kiinnostus miehen puolelta loppuu siihen?

---

Mikä helvetin logiikka tossa olis? Mä en kyllä yhtään ymmärrä jengiä jotka jaksaa leikitellä ajankulukseen ihmisillä...

[/q]

Samaa mieltä.

[q]aada, 24.12.2009 00:20:
Kyllä. Ei helppoudessa itsessään ole mitään vikaa (jos haluaa vaikka vain seksiä), mutta ainakin tässä sinun tapauksessasi siinä näyttää olevan jotain vikaa, kun se ei oikein toimi omaksi eduksesi.
[/q]
Hmm.. Voidaanko me oikeasti vetää tällaista johtopäätöstä? Entä jos kyseessä onkin ollut vain ikäviä sattumia? Voiko tällaisella persoonan muutoksella olla myös epätoivottuja seurauksia? Olisiko kenties jotain muuta tehtävissä?

[q]Itse ainakin olen huomannut, että jos olen oikeasti jostakin kiinnostunut, pidättäydyn seksistä melkeinpä niin kauan, että se toinen osaa olla jollain tapaa haavoittuvainen kanssani. Sitä ei saa kuitenkaan olla alusta alkaen, sillä silloin se osoittaa mielestäni vain sen, ettei toinen ole niin kiinnostunut, että välittäisi siitä hyväksynkö heikkouksineen ja vahvuuksineen hänet vai en.
[/q]
Heh.. Nämä sinun loogiset abstraktiosi ovat kyllä niin loistavia, että jos tosiaan elät reaalielämässä niiden mukaan, etkä vain suistu tunteittesi viemäksi niin sun elämäsi miesseikkailuista saisi varmasti viihdyttävän draamakomediasarjan :D Pääsisi kuulemaan sisäistä dialogiasi miehen haavoittuvuudesta ja niiden miesten ajatukset, jotka hylkäät sanatta sillä perusteella, että mies ei ollut riittävän haavoittuvainen tai mies oli liian pian haavoittuvainen :D Möisi varmasti kuin kuumille kiville kaikille Sinkkuelämää/Allymcbeal/whateveritistoday-addikteille ;)

*huoh*

Taidanpa olla taas tän luukun puolella.. *eiei**uuh*

[q]MiMoSa, 25.8.2007 21:48:
:D

Tossa tilanteessa voi kyl vähän ottaa päähän ostaa isoja pakkauksia ja syödä viikon putkeen samaa ruokaa.
[/q]

Jeps.. Mut suunnitelmis olis kyl ostaa joku kiva pakastin, ku tuol keittiös ois paikka astianpesukoneelle niin siihe menis joku sopivan kokone pakastinkin. Sais sit marjoja yms kans pakastettua.

takas tänne ei kestäny kauaa

[q]*Mirri*, 18.7.2008 20:40:
Mä palaudun tänne.
[/q]

voi ei
Koitahan jaksella

[q]WiljamiDzay, 2.4.2009 20:41:
Ainoastaan jos kärsii insomniasta.
[/q]
Jos kärsii insomniasta niin neitsyytensä voi menettää lampaille, mutta muuten ei? I can not see this logic :(

[q]Lyylikki, 26.3.2009 15:16:
Seksiä ja alkoholia...

...mikä siinä voi olla niin saatanan vaikeeta. Tänään tekee taas molempia mieli
[/q]
Iha perussetti
[size=8]ainii mut hei, tekeeks naisillaki joskus mieli[/size]*ding*

hyvää joulua luukkulaisille ! (ja muillekin)

O