SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 3.4.2008 19:44:
Tähän ei kai sovi sanoa, että mä kuutenlin Lauri Tähkää
[/q]
Sun alkaa tekee mieli ku kuuntelet Lauri Tähkää ja Elokorjuuta?!?
Otis Redding on vaan Niiin hyvää sielun musiikkia, siksi hyvää ja rauhallista panomusaa

[q]Miika, 18.10.2007 12:09:
Siispä valehtelen itselleni: Viihdyn sinkkuna.
[/q]

Mä en todellakaan viihdy sinkkuna, mut eipä kyl seukkailukaan oikein inspiroi.

Ärsyttävä tilanne kun tietää hyvinkin tasan tarkkaan mitä haluaa mutta sitä ei enää koskaan tule saamaan. Kakkosvaihtoehdot kiinnostaa vähemmän kuin kilo kiviä, silti yrittää valehdella itselleen että ehkä kuitenkin.

Pläh, PERSEESTÄ!!!

jaahas, tupsahdin sit tänne. katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä, ei kyllä tosin tällä tavalla

eiku leuka rintaa kohti uusia pettymyksiä..

katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä

Oikeesti? Mikäs tää tyyli on, toivotaan et suhde kaatuu mut sit kun se kaatuu ni valitetaan siitä MITEN se kaatu? Reilukerho.

Oisit ite sanonu sille toiselle et soronoo ja morjens.

*toktok*

Suora vastaus on, ettei mua voisi vähempää kiinnostaa investoida johonkin totaalisen villiin korttiin joka saattaa jo pelkällä olemassaolollaan aiheuttaa joko tarkoituksella, tai vahingossa suoranaista haittaa.

Jossei muuta keksi niin sitten lyö sitä paalua tiskiin siihen asti etten voi enää vastustaa kiusausta, mutta ihan oigeesti niiku eiköhän tää ollu tässä.

Luodaanpa tähän sopivaa tunnelmaa musiikilla..
Sun viestituotannon sisältö kiihottaa minua valtavasti, voisin lukea artikulointiasi tuntikausia... Voisitko puhua mulle tuhmia sängyssä? Vois virittäytyy siihenkin tunnelmaan ;)

Apropo, onko olemassa latinisoitua termiä sivistyssana -parafiliasta?

sitäpaitsi välillä kyllä haluaisi alkaa seurustelemaan, ja olisi erittäin potentiaalinen ehdokaskin valittuna. mutta joskus se ehdokas seurustelee jo jonkun toisen kanssa tai muuta yhtä kivaa..

---
katki poikki meni, melekeen kakspuol vuotta.. joista tosin melkeen viimesen vuoden haaveillu tästä
---

Oikeesti? Mikäs tää tyyli on, toivotaan et suhde kaatuu mut sit kun se kaatuu ni valitetaan siitä MITEN se kaatu? Reilukerho.

*toktok*

itehä mie sanoinki, tosin sen jälkeen kun selvis että muija oli pettäny mua kolmen viikon reissun aikana..

Vai puhutaanko niistä sun huumekaupoista?

Vituttaako ketään muuta tää tappelu sinkkuluukussa? Miksei tota voi siirtää jonneki tunkion puolelle tms jotta täällä voitaisiin pohtia oikeita ongelmia tuon lapsellisen vittuilun sijaan joka ei tunnu johtavan yhtään mihinkään...

Ja voimia tuplanopeusveijolle, eipä tuo hyvältä tunnu.

Muuten olen samaa mieltä, mutta että oikeita ongelmia

Joo, herrat NwB, flatstick ja miksei muutkin halukkaat voivat jatkaa privassa tai perustaa vaikkapa oman ryhmäviestin, ettei tää koko topikki mee teidän kahden väliseksi vittuiluks ja vääntämiseks kun tätä ei oo sellaseen tarkotettu. Kiitos.

---

---

On, ja sulle se maksaa.

Ihanaa kun harjoitat koprolaliaa <3 Mut musta tuntuu että haluisit kuiskii sen mun korvaan hitaasti - doucement.. Mulla ottaa jo eteen, millon hoidetaan hommat?

Vituttaako ketään muuta tää tappelu sinkkuluukussa? Miksei tota voi siirtää jonneki tunkion puolelle tms jotta täällä voitaisiin pohtia oikeita ongelmia tuon lapsellisen vittuilun sijaan joka ei tunnu johtavan yhtään mihinkään...

Muuten olen samaa mieltä, mutta että oikeita ongelmia

Mä en edes tienny että tässä tapellaan.

Vai puhutaanko niistä sun huumekaupoista?

Toki, mä en myy laittomia huumeita, päihteeksikelpaavia yhdisteitäkään en enää myy vaikka siihen olisi oikeus (EU:n perusperiaate tavaran vapaasta liikkumisesta + cassis de dijon -case)...

Enihuu, pahoittelen kaikilta huumorintajuttomilta ihmisiltä, jotka näkivät tämän ja loukkaantuivat. Olen pikku pukki joka näköjään selkeesti kasvaa kunnon pässiks.
Enkä mä edes tykkää miesten välisestä seksistä, mut ku n00bsterin teksti on oikeasti vallan hilpeää ja sen ja Siveyden välinen vääntö on ollu antoisaa lukee ni ilmoitin kiihottuneeni. Vaikken miestnvälisestä seksistä pidäkään :D

Repikää siitä, postaan sit vaikka seuraavan kerran tänne kun olen sinkku :D

On, ja sulle se maksaa.

---

---
---

*toktok*
---

itehä mie sanoinki, tosin sen jälkeen kun selvis että muija oli pettäny mua kolmen viikon reissun aikana..

Mun pointti oli nyt tossa sun "viimesen vuoden haaveillu tästä", eli siis wtf sä roikuit siinä kiinni sen viimisen vuoden etkä lähteny aiemmin?

[q]Riku, 3.4.2008 19:33:
Miks kaikki söpöt on aina Turusta...
[/q]

Tai turun ympäristöstä, kuten oma *sydän*

---

---

---
---

*toktok*
---

---

Mun pointti oli nyt tossa sun "viimesen vuoden haaveillu tästä", eli siis wtf sä roikuit siinä kiinni sen viimisen vuoden etkä lähteny aiemmin?

niin, toisaalt sitä venas et homma menis joteki vituiks, toisaalt taas toivo et asiat järjestyis ja oltas taas onnellisia mut mut... asialle ois ehkä pitäny tehäki jotai eikä vaa oottaa et jotai tällast tapahtuu.

---

---

---

---
---

*toktok*
---

---

---

niin, toisaalt sitä venas et homma menis joteki vituiks, toisaalt taas toivo et asiat järjestyis ja oltas taas onnellisia mut mut... asialle ois ehkä pitäny tehäki jotai eikä vaa oottaa et jotai tällast tapahtuu.

Tollee se kyllä yleensä menee, että molemmat tajuu jollain tasolla, että loppu on tulossa eikä sitä voi enää estää, mutta kuitenkin on vaikee päästää irti.
Sitten jos se toinen päästääkin irti menee itte shokkiin. Muutenkin vaikka sitä kuinka kauan suunnittelee ja siitä haaveilee on todellisuus aina erilainen. Ennen sitä eroa helposti tulee kiinnitettyä huomiota niihin joihinkin puuttuviin asioihin ja tulee käsiteltyä se ero niissä asioissa siihen pisteeseen, että ei enää tarvitse toista näissä asioissa. Vasta kun ero on tapahtunut huomaa miten moni pikkuasia omassa elämässä onkin liittynyt siihen ihmiseen ja miten monessa asiassa on tottunut että se toinen on siinä mukana.

Miks kaikki söpöt on aina Turusta...

Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...

Niin säälittävältä kuin se kuulostaakin niin joku nettideittailu näyttää olevan nykyaikaa. Kävin itse ihan läpällä parilla treffeillä sitä kautta ja niitä treffipyyntöjä tulee kyllä aika paljon että testaa jotain suomi24:ää.

En saa tosta yhdestä naisesta mitään selvää. Välillä se on täysin kylmä ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä kuin sitä kiinnostaisi. Yksi luonteenpiirre mitä arvostan ihmisessä eniten kaikesta on rehellisyys. Itsekin joutunut monta kertaa paskaan tilanteeseen joka on tuntunut ikävältä mutta mielestäni ei olisi oikein toista kohtaan olla kertomatta tunteistaan, jos tuntuu siltä ettei vaan natsaa niin sit ei natsaa. Mä haluaisin vain samaa kohtelua takaisin, ei mun maailma murene jollei naista kiinnosta, niitä tulee aina lisää. Mut tuntuu siltä että turhaan mä kulutan aikaani johonkin pelaamiseen, loppupeleissä homma on tosi yksinkertainen. Tai sit olen vain putkiaivo joka näkee asian yksinkertaisena.

O