SINKKULUUKKU
[q]ludde, 27.4.2008 19:08:
No voi **tun miehet taas aargh!!!!! Ei mulla muuta.
[/q]
Ei ne miehet mutta ne naiset... pläääh.........
No naiset ne täällä vasta hulluja on :( Nimim. kokemusta liikaa omaava,..
[q]Lyylikki, 14.9.2007 20:07:
---
Freja, 14.9.2007 22:41:
---
eeci, 14.9.2007 18:53:
Äläs nyt. Täällähän on niin tasapainosia ja ihquja miehiä!
---
Niin. Ne varatut. :D
---
Varatuthan on just parhaita. Ne ymmärtää elämän realiteetteja, eikä kysele turhia sun menemisten perään. Jos ne käy hankalaksi, niin on yksi ihan helkkarin hyvä kiristyskeino.
NOEI!
[/q]
hahah, miten epätoivonen seivausyritys ;D
No johan on vallatonta meininkiä täällä :) Tulee mieleen "Säpinäluukku"...
[q]genki, 14.9.2007 21:26:
sinkkuna on tylsää.
[/q]
Pois Espoosta maatumasta ni tullee ehkä actioniiki!
sinkkuna on tylsää.
[/q]
EI oo aina...
Molemmis siis sinkkuna olemisessa/seukkauksessa on omat hyvät ja huonot puolensa...
mut esim. aatteles kukaa ei rajota sun menemisiä MILLÄÄN tavalla eikä tarvii ilmottaa koska päättää raahautua kotiin...*hihu*
mut nyt syksyl kyl kaipaa ja vois käpertyä jonku kainaloo ja lepäillä siinä ihan rauhas yeps*hih*
sinkkuna on tylsää.
[q]Annakins, 14.9.2007 22:21:
---
Bellezaaa, 14.9.2007 22:05:
mut nyt syksyl kyl kaipaa ja vois käpertyä jonku kainaloo ja lepäillä siinä ihan rauhas yeps*hih*
---
Joo pakko kyl myöntää, et vaikka muuten en sillai mitään kaipaakaan, niin tällasina syysiltoina olis kiva jos olis sängynlämmitin.
[/q]
Ole hyva!
http://www.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822311&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=FI
Siis oli paras joulu ikinä!! Kenkää avokilta, asunnosta Espanjassa ja toki duunitkin meni sitte persuksilleen mokoman stressin takia! Eli bäk to Finland, sinkku ja työtön sekä asunnoton Kyllä elämä hymyilee nyt
Oli se sen arvonen reissu anyway.. Pääsin sentään tänne takasin, ois vittumaisempaa olla työtön, asunnoton sinkku Espanjassa, dobermannikin kaupan päälle!
[q]Annakins, 15.9.2007 09:55:
---
Janisa, 15.9.2007 05:05:
---
Annakins, 14.9.2007 22:21:
---
---
Joo pakko kyl myöntää, et vaikka muuten en sillai mitään kaipaakaan, niin tällasina syysiltoina olis kiva jos olis sängynlämmitin.
---
Ole hyva!
http://www.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822311&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=FI
---
Mä arvasin, et joku postaa jotain tän suuntasta :D
[/q]
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=5350
ihanaa.
kaikki on vaan ihanaa!
olen löytänyt itseni sinkkuuden kautta.
outo fiilis, nautin!
[q]Annakins, 15.9.2007 09:55:
---
Janisa, 15.9.2007 05:05:
---
Annakins, 14.9.2007 22:21:
---
---
---
Ole hyva!
---
Mä arvasin, et joku postaa jotain tän suuntasta :D
[/q]
Sa voit aina katsos luottaa meihin vapaisiin sinkkuihin, joilla on liikaa aikaa maleksia netissa!
Sitapaitsi, ma nain oikein vaivaa moisen eteen -oli kuule tuunattu versio!
[q]Freja, 15.9.2007 09:01:
Ja mä ku luulin, et miehet nauttii sinkkuudesta ja naiset rypee ja voivottelee.
Se näyttääki olevan toisin päin. :D
[/q]
Se on vähän sekä että*justjoo*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH pohjalta on noustu ainakin hetkeksi taas. Muuttanut kamoja tonne uuteen kämppään ja diggaan siitä niiiiiin paljon <3
Näin vielä äsken eksän ja juteltiin ihan järkevästi eikä jäänyt törkeen paskaa fiilistä, kyllä tää tästä. Herttoniemi my new hood, I think we're going to have a good year together.
oon kyl aina liian innokas jos vaikuttaa siltä että jotain rupeisi tapahtumaan. en yksinkertaisesti osaa olla chillisti, jos mua kiinnostaa joku toinen henkilö niin silloin mä kyllä myös pidän siihen yhteyttä ja haluan kuulla sen kuulumiset. ei tietenkään tarvitse joka päivä soitella tai tekstaa tai mitään mutta emmä voi olla viikkoa kuulematta toisesta ihmisestä mitään jos mua oikeasti kiinnostaa se toinen tapaus. pitkästä aikaa todellisia perhosia vatsassa mutta jotenkin on sellainen fiilis että tuo homma taitaa kariutua juuri tuohon perinteiseen yli-innokkuuteen..

sinkkuna on tylsää.
[/q]
sanos muuta.
---
oon kyl aina liian innokas jos vaikuttaa siltä että jotain rupeisi tapahtumaan. en yksinkertaisesti osaa olla chillisti, jos mua kiinnostaa joku toinen henkilö niin silloin mä kyllä myös pidän siihen yhteyttä ja haluan kuulla sen kuulumiset. ei tietenkään tarvitse joka päivä soitella tai tekstaa tai mitään mutta emmä voi olla viikkoa kuulematta toisesta ihmisestä mitään jos mua oikeasti kiinnostaa se toinen tapaus. pitkästä aikaa todellisia perhosia vatsassa mutta jotenkin on sellainen fiilis että tuo homma taitaa kariutua juuri tuohon perinteiseen yli-innokkuuteen..
---![]()
liian monesti täällä suomessa käy näin... mutta mun mielestä tunteita ei saa hillitä eikä rajoittaa. Mä en vaan oo koskaan ymmärtäny tätä suomalaista kulttuuria kuinka muka pitäis pelata kaikenlaisia "vaikeasti tavoitteltavissa pelejä" .
oon kyl snadisti ihastunu. huolestuttavaa.
6. Siveys on perusäijä ratkaisuineen ja ajoituksineen. Hänellä on hyviä ajatuksia yleisellä tasolla, mutta surun hetkellä äijillä on tapana tulla kylmästi ratkaisemaan ongelmat, kun taas naisilla on luontaista kykyä kuunnella. Surun hetkellä harva kaipaa ratkaisuja, vaan ihan vain kuuntelijaa, joille voi tilittää ja avautua.
Osui kyllä nyt taas niin ytimeen, että piti oikein muuttaa forum titteli

Henki kulkee, sydän on vapaa.