SINKKULUUKKU
[q]Reivaaja, 11.11.2009 16:41:
No nyt mä oon ihan mulkku. :/
[/q]
Et kai :)
[q]dOrKA, 13.8.2007 17:30:
---
Janisa, 13.8.2007 17:02:
You lucky bastard!
---
...pah, ehkä mä tuun takaisin kohta kun en mä tonne toiseenkaan luukkuu ajatellu ilmoittautua
[/q]
No mitas sa siina oikein edes takas heilut...?!?
[q]Reivaaja, 11.11.2009 16:33:
:'(
[/q]
No mikäs sua noin surettaa
[q]-xx-, 13.8.2007 21:08:
---
Lyylikki, 13.8.2007 20:56:
---
Janisa, 13.8.2007 20:49:
---
dOrKA, 13.8.2007 17:30:
---
You lucky bastard!
---
...pah, ehkä mä tuun takaisin kohta kun en mä tonne toiseenkaan luukkuu ajatellu ilmoittautua
---
---
NII!!! Vai voiko säpsyluukussa muka olla vakkeen?
---
Ihme eestaas soutaja
Ei vaan, onnea ja toivotaan että pysyt poissa
[/q]
Viela kun saadaan selvitetyksi etta mihin se on matkalla...
[q]Jone, 22.6.2010 10:18:
Oho. Tämäkin on toki mahdollista, mutta kyllä mä silti väittäisin että yleisempää on se ettei tyydytä yhtään mihinkään - vaaditaan ihan mahdottomia ja jokainen konfliktitilanne nähdään maailmanloppuna.
[/q]
Mä niin komppaan sua, Jone. Kriteerit alkaa monella olla niin korkealla, että kuinkahan moni pystyy ne edes itse täyttämään. Jos elämä on välillä toisen kanssa hankalaa, niin ei kun vanha vaihtoon ja uusi kehiin, kun kriteerit auvoisesta kiiltokuvaelämästä ei täyty 24/7 - ja pahimmillaan tätä harrastetaan toisen selän takana, vaikka jokaiseen tilanteeseen on myös omalla toiminnalla ollut osuutensa. Sitten taas sama ihmisten kertakäyttö jatkuu, koska tuskin se elämä on jatkuvasti ihanaa ja plur ja perfect kenenkään kanssa. Onhan se helpompi tapa elää, kun ei tarvitse kohdata niitä omia vajaavaisuuksia, vaan sysätä kaiken toisen harteille. ''MUN kumppanin pitää olla tämmönen ja sellanen, muuten en ala.'' Harvemmin mietitään, että: ''Millainen minun tulisi olla? Missä asioissa minä voisin kehittyä?''
Perspektiiviä, ihmiset. Mitkä asiat on _oikeasti_ tärkeitä, myös omassa itsessä? Tätä pohdintaa olen itse paljon harrastanut, ja välillä se on vaikeaa ja kivuliastakin, mutta kyllä se lopulta kannattaa. Näin uskon, vaikka aina ei siltä vaikutakaan. Helpompaahan olisi vetää nakit silmille ja tuijotella vaan omaan ah niin nättiin napaan, joka ansaitsee vain parasta, sitä ja tätä ja tota, täydellisyyttä ja luksusta. Harvemmin se lihamöykky sisältöineen siinä navan ympärillä on itsekään lähelläkään täydellisyyttä, luksusta tai parhautta. Haluan kuitenkin omassa elämässäni pysyä uskollisena arvokkaalle päämäärälle sen sijaan, että juoksisin jatkuvasti pelkkien nautintojen ja hetkellisen mielihyvän perässä. Kaikki hekumallinen mielihyvä kun on tosiaan vain hetkellistä.
Se, mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, onkin liian hyvää ollakseen totta.
Oli muuten ihan mieletön myyjä Sellon Mustassa pörssissä *pihkassa**nauru*
[q]dOrKA, 13.8.2007 21:33:
---
Janisa, 13.8.2007 20:49:
---
...noku, elämä on niin vaikeeta! ...ja mitä väliä minne mä soudan tai huopaan, miten se nyt on yhtäkkiä nyt niin mielenkiintoiseks aiheeks tullu!
[/q]
Tassa luukussa me kaikki ollaan kuin haaskat saalilla kun jollain kay flaksi...
[q]Janisa, 13.8.2007 20:49:
---
dOrKA, 13.8.2007 17:30:
---
You lucky bastard!
---
---
[/q]
NII!!! Vai voiko säpsyluukussa muka olla vakkeen?
[q]dOrKA, 13.8.2007 21:33:
---
...noku, elämä on niin vaikeeta! ...ja mitä väliä minne mä soudan tai huopaan, miten se nyt on yhtäkkiä nyt niin mielenkiintoiseks aiheeks tullu!
[/q]
Ainahan me ollaan sun menemisistä oltu kiinnostuneita!
[q]Jocular, 13.8.2007 21:34:
[/q]
Oli muuten ihan mieletön myyjä tänään Kampin keskuksen JC-myymälässä. Tunnistaa tribaalitatuoinnista pepun yläpuolella. Se kaivoi mulle varkkuja sovitettavaksi ja pyllysti kivasti kaivaessaan housuja hyllystä
[q]Zapa, 13.8.2007 22:15:
---
Jocular, 13.8.2007 21:34:
---
Oli muuten ihan mieletön myyjä tänään Kampin keskuksen JC-myymälässä. Tunnistaa tribaalitatuoinnista pepun yläpuolella. Se kaivoi mulle varkkuja sovitettavaksi ja pyllysti kivasti kaivaessaan housuja hyllystä
[/q]
On muuten jumalattoman söpö tumma vuoropäällikkö tms Niittykummun mäkkärissä
[q]Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:50:
---
lunake
Musta tuntuu että tällä pallolla on aikas paljon noita tunnevammaisia miesolioita tai sitten mulla on käyny vaan niin helvetin hyvä pulla että ainoastaan mä törmään niihin.
Noh, eiköhän tuolta joku ylisuperimelätunteilijaolio löydy vielä. ..ja sit voinkin tulla tänne vinkuu, et voi vittu että mä törmään vaan tommosiin ylisuperimelätunteilijamiehiin. *nauru**lmao*
---
Totta. Mulla on aina noista jompia kumpia. Missä kaikki normaalit ihmiset on?! Ai niin, ne on varattu*igor*.
[/q]
Sit pitää opetella jakamaan
[q]ezzy
Sit pitää opetella jakamaan
[/q]
Tjoo, tai alkaa elää kaksoiselämää. Näkee joka toinen päivä tunnevammaista ja joka toinen päivä roikkujaa, haha.
[q]Miltzu, 11.11.2009 16:37:
---
Reivaaja, 11.11.2009 16:33:
:'(
---
No mikäs sua noin surettaa
[/q]
Reivaajan ja ezzyn välille on kehkeytynyt jonkinlainen romanssi. Tosin mitä nyt olen ymmärtänyt, niin rakkaus on heidän välillään aika yksipuolista.
Reivaaja yritää kovasti saada ezzyä kiinnostumaan, mutta ezzy on tähän asti ignoorannut lähes kaikki lähestymisyritykset.
Kukapa tietää, ehkä Amorin nuolet tulevaisuudessa löytävät maaliinsa ja saamme nauttia näiden kahden dialogista "siinä" toisessa ketjussa; Seukkausluukussa on kyllä tilaa.
*plur**pihkassa*
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.
[q]Freja, 11.11.2009 16:53:
Can't we all just get along?
[/q]
Turhan itseisarvoista.
[q]Lyylikki, 15.8.2007 17:56:
[--]Silloin parisuhdekin on parasta ja henkisesti antoisinta, kun elämä myös ilman sitä toista "puoliskoa" on mallillaan. Silloin kun parisuhteessa on 1+1 ja tulos on enemmän kuin 2, se on toimivaa. Jos parisuhdetta taas ajattelee kaavalla ½ + ½, niin joku mielestäni mättää.
[/q]
Word.
[q]REivaaja, 27.4.2009 14:36:
Hommatkaa sellaset tunnevammaset roikkujat. Niiku stalkkerit. Ne voi olla välillä vähän ärsyttäviä, mutta ne tarkottaa ihan hyvää.
[/q]
Sä kyllä oot niin hauska*justjoo*.
[q]Freja, 14.8.2007 07:24:
onks tää nyt sitä sinkkuna olemista, et joka suunnassa näkee koko ajan komeita miehiä, vai onks se vaan tää kesä?
[/q]
miten noin kaunis nainen voi olla sinkku?*pihkassa*
[q]Lyylikki, 15.8.2007 17:56:
Silloin kun parisuhteessa on 1+1 ja tulos on enemmän kuin 2, se on toimivaa. Jos parisuhdetta taas ajattelee kaavalla ½ + ½, niin joku mielestäni mättää.
[/q]
Uu, harvinaisen hyvin sanottu. Saako quotata toisaalle?