SINKKULUUKKU
[q]Freja, 17.8.2007 21:12:
---
keisha, 17.8.2007 21:10:
Jos oot bi, tuu sekstaa mun kaa ;P
---
:D
Sori, tykkään vaa niistä joilla kasvaa haarojen välissä sellanen mukava lisäke ;P
[/q]
no kaikille jotain, mä tuun messiin :)
[q]satumetsä, 17.8.2007 01:41:
En usko tähän; "kunhan vaan päättää olla onnellinen". Elämä eikä maailma pyöri yhden ihmisen ympärillä, eikä joku yksittäinen persoona jossain voi päättää, miten asiat tulee kaikkien kohdalla joka paikassa menemään. Päätit yhtä ja päätit toista, eteen tulee este ja joudut päättämään jotain muuta. Tarkoituksenasi on pyrkiä siihen onneen. Koskaan sä et minkään päätöksen edessä voi ihan varmasti tietää, että ahaa tuonne kun käännyn, niin siellä se onni varmasti on. Ehkä sä sen onnen löydät tai et löydä mutta loppupeleissä sä päätät hyvin vähän itse, sillä ne tiet on myös jostain muusta kuin sinusta itsestäsi kiinni.
Rakkauttakaan ei saa pelkällä tahdolla. Voit päättää tahtovasi rakastaa mutta se päätös ei tuo rakkautta. Se on vain tahtoa. Kun päätät uskaltaa kokeilla ja päättää mennä jotain kohti, se ei takaa rakkautta. Se voi tuoda rakkauden sijasta jotain ihan muuta.
Monet tahtoo löytää ihmisen ja rakastaa. Ne ottaa tilaisuuksista kiinni, jos niitä tulee. Miksi heillä ei ole rakkautta? Koska yksinkertaisesti, et vaan saan tahdolla yksistään mitään.
Joku taas ei tahdo mitään, eikä osaa päättää mitään. On masentunut ja itkee. Ja se löytääkin elämänsä rakkauden tahtomattaan. Se ihminen ei halua rakastaa muttei voi sille mitään, että rakastaa.
[/q]
Siksi kirjoitinkin tilaisuuksia tarjotaan, eivät ne asiat itsestäänselvyytenä tule. Niiden eteen on myös tehtävä valinta haluta olla onnellinen tai haluta rakastaa. Jos vaan makaa päivät pitkät sängyllä ja tuijottaa kattoa, voi tietenkin ehkä olla onnellinen siltikin, mutta jos ei ole, niin ei se onni sänkyyn kävele, heittäydy viereen ja tee sua onnelliseksi.
[q]Jotkut ovat toisia ihmisiä heikompia ja joko omasta tai muiden tahdosta/pakosta joutuvat siirtämään vastuun muualle. Siinä ei ole mun mielestä mitään luovuttamista tapahtunut, jos vastuu joudutaan siirtämään muille. Enkä itse myöskään koe, että "luovuttaminen" olisi mitenkään huono asia. Helpompi itse luovuttaa ajoissa, jos tietää, että tuho tulee, jos ei luovuta.
En tiedä, että kannattaako sitä senkään takia hautaan mennä, että on vain päättänyt jonkun jutun, eikä aio luovuttaa siinä jutussa. Ehkä voisi vähän joustaa ja nähdä, ettei se luovuttaminen automaattisesti ole paha juttu.
Toiset osaa toiset hommat paremmit, kun toiset. Joku voi mun mielestä ihan hyvin siirtää kokonaan vastuun tietystä jutusta toiselle. Joskus se saattaa olla juurikin oikea ratkaisu.
Esimerkiksi ihminen, jolle on siirretty vastuu kokonaan jostain asiasta, eikä hän yksin jaksa kantaa sitä vastuuta, niin miksei siirtää sitä muualle. Ei ihmisen tarvitse hajottaa omaa elämäänsä liiallisen vastuun takia ja joskus sen joutuu terveen itsekkäistä syistä muille siirtämään. Täällä on vaan on semmonen kiertokulku epätasapainon takia, että jokainen joutuu joskus vastuuta muille siirtämään. Toiset vähemmän ja toiset enemmän.
Ikävä kyllä.
[/q]
Ei se tietenkään ole luovuttamista jokaisessa asiassa, karrikoidusti taas mutta eihän pomokaan luovuta jakaessaan työtehtäviä alaisilleen. Mä nään sen niin, että elämä on se ainoa itseoikeus, se ainoa asia johon muilla ei ole päätäntäoikeutta. Jokaisella on oikeus tehdä itselleen ja elämälleen mitä tahtoo, niihin kukaan muu ei voi vaikuttaa. (On tietenkin poikkeuksia, lapset ja muut huoltajuuden alaiset mutta se on asia erikseen.) Voi pyytää toista auttamaan ja huolehtimaan, voi löytää jonkun joka rakastaa, voi uskoa elämänsä toisen käsiin, mutta loppupeleissä sitä kuitenkin on yksin - muut voidaan riistää sinulta tavalla jos toisellakin, muut voivat pettää. Ainoa takuuvarma pysyvä asia sun elämässä on sä itse. Se katoaa vasta viimeiseen henkäykseen, siitä et aiemmin eroon pääse. Luovutit sen suhteen tai et.
[q]satumetsä, 17.8.2007 02:14:
Ymmärrän sen, ettei mahdu ihmistä, jolle olet koko elämän sisältö. Mä itse olen tuhoutunut aika tehokkaasti siinä, että olen ollut eräälle ihmiselle se koko hänen elämänsä ja tää tukehtumisen tunne on aika raskas. Eli periaatteessa mä olen unohtanut oman itseni ja elämäni, koska tämä ihminen on riippuvainen ja se on aika raskas taakka, että on jollekkin niin välttämätön.
Ja juuri tässä mä joudun tekemään itsekkään ratkaisun ja alkamaan elää omaa elämääni. Eli ts. mä joudun siirtämään vastuun muille tässä asiassa. Sen verta joutuu olemaan itsekäs, että tajuaa ajatella itseään ensin ja pitää huolta itsestään. Eli en tosiaan voi enää olla jollekkin se ainainen korvaamaton ja välttämätön tuki.
[/q]
Mä näen tämänkin niin päin, että sähän olet nimenomaan ottanut sen vastuun itsestäsi, tajunnut, ettet voi olla onnellinen jos elät vain toista varten. Sen jälkeen olet ilmeisesti löytänyt rakkautta ja onnellisuutta, ja se on lähtenyt päätöksestä lähteä irti vanhasta, ahdistavasta elämästä. Se on helvetin upea juttu, tavallaan kiteyttää sitä mistä tämä keskustelu sai alkunsa. Vaikka sulla oli joku joka sua rakasti, tämän perusteella mulle tulee mieleen juurikin se rakastaminen toista itsensä täydentävänä puoliskona. Ja kuten väitin niissä tapauksissa käyvän, sä ahdistuit olemaan välttämättömyys ja toisen elämän ainoa sisältö.
[q]Vampyrella, 17.8.2007 00:19:
Aika mielenkiintosta sinkkuluukkuvuodatusta mut hey, it's almost weekend! *nauru*[/q]
Quottaukset taitaa olla vähän perseellään, mulla menee koulupäivä ja viikonloppu kohta ohi jos jatkan viel tässä istumista, oon jo myöhässä Hyvä keskustelu pitkästä aikaa, kiitos!
[q]keisha, 17.8.2007 21:18:
---
Freja, 17.8.2007 21:12:
---
keisha, 17.8.2007 21:10:
Jos oot bi, tuu sekstaa mun kaa ;P
---
:D
Sori, tykkään vaa niistä joilla kasvaa haarojen välissä sellanen mukava lisäke ;P
---
Tiesiks et sträppäri on keksitty? Ja muijat yleensä tietää klitoriksen paikankin paremmin.... Mut sun tappiosihahan se on ;)
[/q]
Miten musta tuntuu etta seuraavan vuorokauden aikana sinkkuluukun postaukset saa hetkellisen rajahdysmaisen kasvun...?
[q]Janisa, 17.8.2007 17:50:
Kylla se sielta tulee. Eikos se niin mennyt, etta hyvaa kannattaa odottaa...?
[/q]
Kyllä se niin on, mutta jotenkin vain tää odottaminen on vain niin kovin "yksinäistä"
[q]Zebir, 18.8.2007 10:06:
Se on kyllä sellanen juttu, että jos tänne joutuu niin täällä pysytään!
[/q]
Ja mitä pitempään täällä pysyy, sitä vaikeempi päästä pois
[q]juska
[/q]
Jotkut ovat näköjään yrittäneet rakentaa jossain vaiheessa sinkkuluukkumiittejä, mutta ovat joutuneet naurunalaisiksi.
Ei näin, ihmiset. Miittejä pystyyn vain rohkeammin.
[q][Siru], 26.4.2009 18:57:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
---
vois se vaikuttaa eiks sitä sanota et jos jätkä tanssii hyvin niin saattaa olla hyvä jossain muussakin
[/q]
Ei oo näkyny telkku enää aikoihin, mut muistan vielä ku eilisen ku jossai random realitysarjan mainoksessa gimmat kattelee ku kundi tanssii ja kommentoi tilannetta näin: "if a man´s got rhytm, a man`s got rhytm", ja leveet hymyt päälle. Eli salee toimii!
Se on kyllä sellanen juttu, että jos tänne joutuu niin täällä pysytään!
[q]stimox, 18.8.2007 11:19:
---
juska
---
Jotkut ovat näköjään yrittäneet rakentaa jossain vaiheessa sinkkuluukkumiittejä, mutta ovat joutuneet naurunalaisiksi.
[/q]
Heh joo. Mitä jos vaikka testattais sellasta että suljetaan läjä klubbarilaisii sinkkuja yhteen huoneeseen ja laitetaan suomen sinkkulista soimaan ja pois ei pääse ennenkun kukaan ei oo sinkku?
Joo anteeks oon väsyny :P
[/q]
---
juska
---
[/q]
Varmaan termi sinkkuluukku siinä aiheuttaa naurua ;) Sinkkubileet on sinänsä ok, mutta se sinkkuluukku sana vähä karmaisee ;D
Kiinalainen horoskooppikirja väittää, että parhaiten sovin yhteen Hevosen ja Tiikerin kanssa.
[q]Nexus__69, 18.8.2007 16:05:
---
Danskuh, 18.8.2007 15:56:
tuntuu et nää sinkun seinät kaatuu päälle..
---
mmiks sä oot sinkku?
[/q]
HAHAHAH...niiin sanoppas muuta ;D EIKAI...rakastun aina vääriin ihmisiin..
[q]Danskuh, 18.8.2007 15:56:
[/q]
mmiks sä oot sinkku?
[q]Anata, 18.8.2007 14:44:
Kiinalainen horoskooppikirja väittää, että parhaiten sovin yhteen Hevosen ja Tiikerin kanssa.
[/q]
On se Nurmijärvi vaan erikoinen paikka
[q]egmondo, 18.8.2007 09:44:
Kyllä se niin on, mutta jotenkin vain tää odottaminen on vain niin kovin "yksinäistä"
[/q]
Miks odottaminen ja yksinäisyys kävelee käsi kädessä sun mielestä? Miksei vain voi olla ja ottaa ilon irti niistä asioista, mitä tekee?
Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä ajatusta, että ihminen on "täysi" vasta kun on parisuhteessa. Miten parisuhde tekee kenestäkään paremman? Sä olet sä eikä sen pitäisi miksikään muuttua jos "olet" jonkun kanssa.
Joo onhan se kiva et saa säännöllisesti seksiä ja et on joku jonka kainaloon käpertyä pimeinä syysiltoina, mut ei se tekis musta mua. Mä oon mä riippumatta siitä kenen kans hengaan, keitä mun kaverit on.
Sinkku- ja seukkausluukkujen välillä hyppimisen jälkeen, totean taas kuuluvani erittäin paljon tänne :) Home sweet home!
[q]Annakins, 18.8.2007 23:27:
---
egmondo, 18.8.2007 09:44:
---
Joo onhan se kiva et saa säännöllisesti seksiä ja et on joku jonka kainaloon käpertyä pimeinä syysiltoina, mut ei se tekis musta mua. Mä oon mä riippumatta siitä kenen kans hengaan, keitä mun kaverit on.
[/q]
Vaikka mä oon kuinka mä, niin kyllä mä oikeasti mielummin olen "me".
[q]egmondo, 18.8.2007 09:44:
Kyllä se niin on, mutta jotenkin vain tää odottaminen on vain niin kovin "yksinäistä" *tirsk*[/q]
I know the feeling -I'm still here, too!
[q]Annakins, 18.8.2007 23:27:
Miks odottaminen ja yksinäisyys kävelee käsi kädessä sun mielestä? Miksei vain voi olla ja ottaa ilon irti niistä asioista, mitä tekee?
Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä ajatusta, että ihminen on "täysi" vasta kun on parisuhteessa. Miten parisuhde tekee kenestäkään paremman? Sä olet sä eikä sen pitäisi miksikään muuttua jos "olet" jonkun kanssa.
[/q]
Ma en tieda egmondon syvallisempia ajatelmia, mutta itsekin pitkan ajan sinkkuna voin avoimesti myontaa kaipaavani sita vakituista kumppania -ei siksi etta joku tekisi minusta taydemman vaan siksi etta haluaisin jakaa elamani ilot ja surut ja mielihalut ja ajatukset jonkun tarkean kanssa. Toki ystavat ovat tata virkaa nytkin jo toimittaneet, mutta itse "luokittelen" itseni silti enemman parisuhde-ihmiseksi kuin sinkuksi. Ainakaan itse en nauti sinkkuudestani ja olostani (olen erittain laheisyydenkipea...) yhta paljoa kuin parisuhteesta, joka toimii.