SINKKULUUKKU
En halua olla yksin, mutta kun joku mies (sellanen mistä itse vois kiinnostua) näyttää vähänkin kiinnostuksen merkkejä niin tää lähtee karkuun ja lujaa.
Lauantaina parikin miestä tuli pyytämään numeroa kadulla niin aloin vaan nauramaan enkä voinu sille mitään. Järkyttävää
Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.
Rupee pikkuhiljaa löytyy oikee asenne taas tähänki puuhaan...
[q]vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
[/q]
nuo vikat muuvit oli ihan parhaat jätkä osaa
Alkaa jo menemään niin synkäks että kohta pitää alkaa värittää lentopalloa ja löperrellä sille iltasin. Järki lähtee :D
[q]Marianne, 12.7.2007 21:49:
Aijoo pitäis varmaan ilmottautua tänne 11 VUODEN jälkeen että repikää siitä.. saako nyt olla paska olo, ahistaa, itkettää ja vituttaa..
[/q]
Ja vaikka nyt voi muulta tuntuakin, niin kyllä se elämä vielä voittaa.
Jee, pääsee tästä luukusta pois *sydän*
[q]
no mua ei henk.koht baarissa nappaa yhtään ihmiset jotka just tulee juttelemaan joku yhenillan juttu mielessä.. mua kiinnostaa paljo enemmän sellanen joka alkaa vaan juttelee vaikka leffoista tai muusta mistä mä oon itekki kiinnostunu. ketäpä ei kiinnostais esim leffat. joo mä ehkä olen tylsä (ja siksi sinkku ;D) en vaan pidä yhdenillanjutuista... etäisesti liittyi edellisiin viesteihin tämä :P
[/q]
kiitos netin yms tuuban, jengi ei enää käy baareissa muutenvain. Sitten kun baariin mennään, pitää mennä kaverien kanssa. Ja vaikka kuinka haluis jutella leffoista, niin jeesus sitä saa vähintään vihaisen katseen kun on erehtynyt häiritsemään hetkeä, kun on pitkästä aikaa nähty kaverin kanssa. Parhaassa tapauksessa se toinen tai joku muu seurueesta sanoo: joo, se on varattu, mee pois, vaikka kiinnostus olisi molemminpuolinen, eikä olis edes seksi mielessä.
Sinkkuilu on mielentila. Ja kerrassaan erinomainen sellainen sano.
[q]Marianne, 12.7.2007 21:49:
Aijoo pitäis varmaan ilmottautua tänne 11 VUODEN jälkeen että repikää siitä.. saako nyt olla paska olo, ahistaa, itkettää ja vituttaa..
[/q]
Shit, that's harsh. :(
Kyllä, olet enemmän kuin oikeutettu kaikkiin noihin tuntemuksiin ja osanottoni. Omakohtaisesta kokemuksesta huomattavasti lyhyemmistäkin suhteista saa itsensä aivan riekaleiksi niiden loputtua. Koitahan pärjäillä.
Äsh sinkkuilu on sitte nii tylsää puuhaa , varsinki kesäl :8
[q]Josssu
Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.
[/q]
Mun viimeisin mies kertoi suhteemme aikana huonosta itsetunnosta, epävarmuudestaan ja miten pelkää, että tulee jätetyksi, kun se oltiin jätetty pari kolme kertaa. Sittenhän tuo mies jätti mut aika pian.. Ei paljon perustellut jättämistään. Mä kyllä vahvasti epäilen, että se oli tunnevammainen...
Mua kosittiin tänään! Ja vieläpä kolme naista kosi mua! Elämä on kyl *plur*!
Huomaan et tää sinkkuilu rikastuttaa mun elämää kummasti...sillä sen ajan mitä suhteessa ollessa nysväilis jonkun kaa jossain, voi käyttää tehokkaasti ylitöitten tekemiseen
[q]Jone, 31.10.2009 18:48:
---
Reivaaja, 31.10.2009 14:09:
Päivä päivältä mä tajuan sua paremmin ja paremmin. Et sä ole valmis parisuhteeseen. Se jos jokin, on rajoittavaa, jos sen niin haluaa nähdä. Kaipaat heikkoa sielua jonka kanssa sinä määräät ja sekin on jo aika rajoittavaa. E: Mee Jorviin väijyyn.
---
Eikö sut viskottu jo kertaalleen tältä forumilta menemään? Opitko siitä mitään? O_o
[/q]
Onneks ton juttuja ei o pakko lukee. Ikinä.
_o/
[q]vilna, 12.4.2009 12:08:
---
siveys, 12.4.2009 06:09:
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä...
---
Voisin komppaa sen verran, että siellä oli tosiaan varsin söpöjä rastatyttöjä :)
[/q]
Joo ja poikia myös :) ainakin muistaakseni :D
jep jep..
muiden joukkoon tänne vaikka on siitä jo hetki aikaa.
ihanaa olla sinkku!
Hurjat säpinät ollu sinkkuluukussa viime yönä :D
[q]Equalizer, 11.4.2009 22:07:
---
mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.
---
no siit vois jo päätellä et ei tuu kesää
[/q]
Siitä vois päätellä ehkä että kysyjästä on haluttu päästä eroon...
Mä en yleensä olis, mutta tänään tää olis niinku sillain "Kissakurnau", jos joku kolli vähän tulis ja rapsuttelis leuan alta!